KS Måleri

KS Måleri

www.ksmaleri.nu
  • BadgeThreeYears

Välkommen till KS Måleri! Vi är Mästare i Vårt hantverk. Målarmästare Krzysztof Stepinski är medlem i mästarregistret. Vi utför all typ av målning och arbetar i stor Stockholm med omnejd. Våra tjänster: •Invändig målning •Utvändig målning •Tapetsering •Fönsterrenovering •Trapphusmålning •Nyproduktion Går gärna in och besök...

55 omdömen om KS Måleri

Sedan starten hos Reco 2021

Oscar J
Skrev om KS Måleri

Rekommenderar starkt detta företag! Lyhörd och professionell hantverkare som levererar målning på hög nivå helt enligt dina önskemål, till ett rimligt pris. Trevlig dessutom! ;)

Heléne W
Skrev om KS Måleri

Mycket professionellt jobb till bra pris. För det mesta god kommunikation. Rekommenderas varmt!

Karin L
Skrev om KS Måleri

Så nöjd, kan verkligen rekommendera KS måleri.

Boris A
Skrev om KS Måleri

Otroligt snabba killar. Fantastiskt bemötande, dom är lyhörda och hjälpsamma. Målningen gick snabbt och smidigt. Jag rekommenderar KS måleri till alla!

Hasseluddens B
Skrev om KS Måleri

Mycket bra firma , som gör jättebra jobb och trevliga 👌👌👌

Mattias Peter F

Otroligt servicemedvetna och självgående. De höll tider och gjorde både ett snyggt jobb samt snyggt efter sig.

Stefan W
Skrev om KS Måleri

Proffsiga och lyhörda! Kanon jobb.

Filip S
Skrev om KS Måleri

KS Måleri målade om sovrum, hall, klädkammare, förråd och alla snickerier hemma hos oss. Vi trodde det skulle vara omöjligt att få det snyggt för att den föregående ägaren hade förstört väggarna och målat allt (inklusive snickerier och rör) ojämnt och dessutom i hemska färger. Men efter att KS måleri har varit här ser det ut som en helt nybyggd bostad, vi är supernöjda! Vi kommer definitivt anlita KS måleri igen när det är dags att måla resten av lägenheten.

Kent J
Skrev om KS Måleri

KS måleri målade om vår balkong väldigt noggrant och fint. Kontakten med företaget var smidigt och vi är SÅ nöjda.

Maria M
Skrev om KS Måleri

Jättefint arbete och vi är mycket nöjda. Målade om hela vår lgh, tre rum och kök. Trevligt bemötande och en tydlig offert över vad som ingick. Maria & Ulf

Klas B
Skrev om KS Måleri

Mycket professionellt och noggrant utförd fasadmålning av vårat parhus. Rekommenderar Ks måleri varmt

Herman A
Skrev om KS Måleri

Alltid trevliga att prata med. Snabba på att återkoppla. Professionellt utfört arbete.

Kjell D

Jättefint arbete med målningen. Bra och korrekt bemötande. Är jättenöjd

Bengt G
Skrev om KS Måleri

Väl utförd målning av fasad , fönster och plåtdetaljer.samt byte av dåliga brädor i fasaden. Målarna var noggranna och trevliga. Utförde målningen efter offerten med tvättning, skrapning till fast underlag,. grundmålning och två gånger strykning med den färg jag valt. De var lyhörda för mina synpunkter. Offerten vår tydlig och väl utformad och fakturan stämde väl med offerten. Vi är mycket nöjda med KS och kan rekommendera dem.

Ingrid M
Skrev om KS Måleri

Vi är mycket nöjda med de målningsarbeten företaget utfört hos oss och kan verkligen rekommendera dem till andra

Lasse T
Skrev om KS Måleri

Det fungerade bra men det hade varit bra att man hört av sig innan man rev ställningen så att jag kunde fått ett extra jobb gjort

Fjäderholmarnas B

Proffsiga och effektiva. Kommer definitivt att använda KS Måleri igen.

Jeanette A
Skrev om KS Måleri

Vi fick väldigt noggrann och snabb hjälp av KS måleri under våran hel renovering i våran villa. Trevligt bemötande på plats och på telefon under planering av färg och tips under arbetets gång. Vi är supernöjda!

Krzysztof S gillar detta
Konent A
Skrev om KS Måleri

Vi är väldigt nöjda med KS Måleris arbete hos oss! Kan varmt rekommendera dom.

Hasseluddens B
Skrev om KS Måleri

Bra killar att samarbeta med på jobben och lämnar ett bra och fint resultat åt våra kunder👍

Peter B
Skrev om KS Måleri

Inför vår renovering så gjorde vi en rätt ordentlig upphandling och hade i slutändan 2-3 bra firmor kvar. Men vi valde KS Måleri eftersom Krille uppvisade bästa kombinationen av att förstå vad vi ville, tydlig återkoppling och en vilja att göra ett riktigt bra jobb. Projektet löpte på superbra och KS med underleverantörer gjorde ett utmärkt jobb. Inte minst enkelheten och flexibiliteten när vi ville göra vissa ändringar längs vägen var utmärkt. Jag kan varmt rekommendera KS Måleri!

Pictra M
Skrev om KS Måleri

Väldigt duktiga killar som levererar fina jobb på utsatt tid. Rekommenderas verkligen 😊

SEBASTIAN G
Skrev om KS Måleri

Mycket bra jobbat ! Noggrann, seriös och lätt att få kontakten. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet. Allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderar starkt !

Krzysztof S gillar detta
Ingrid A
Skrev om KS Måleri

Tydlig och bra kommunikation, tidsplan som hölls, mycket bra utfört arbete av utvändig målning av fönster, trevlig bemötande.

Hans G
Skrev om KS Måleri

Snabb kontakt och offertförfarande. Påbörjade arbetet på utsatt tid och slutade något före beräknad tidsåtgång. Trevliga målare som gjorde ett proffsigt och snyggt resultat. Vi är mycket nöjda med resultatet. Det var inte lätt att få till ställningar så att de nådde alla vinklar och vrår men de lyckades väl.Vi lät måla om hela huset utomhus och har bara positivt att säga om företaget.

Beryl M

Går att lita på. Proffsigt jobb. Håller tider. Talar perfekt svenska

Ylva S
Skrev om KS Måleri

Väldigt bra bemött. Bättre än mina förväntningar. Väldigt noggrann utvändig fasad målning. Väldigt nöjd.

Per J
Skrev om KS Måleri

Trevliga, snabba och duktiga! Vi är verkligen nöjda med KS Måleri och resultatet!

Dragan H
Skrev om KS Måleri

KS Måleri renoverade vår lägenhet (golv och väggar samt lister och dörrar) under våren 2022. Allt sköttes professionellt från början till slut. Trevligt och korrekt bemötande samt lätta att nå vid behov. Arbetet utfört mycket väl samt att offerten speglade verkligheten, dessutom avslutades arbetet inom given tidsram. Vi kommer utan tvekan att anlita KS igen vid framtida renoveringar.

Peo P
Skrev om KS Måleri

Inga problem alls. KS Måleri målade om yttersidan på vår 1,5- plans villa. Snabb offert, som var lättförståelig. Krille kom och informerade om vad som skulle ske och när. Treviig personal. Vi är helnöjda.

Stig L
Skrev om KS Måleri

Jag kan rekommendera KS måleri till alla! Alltid trevligt bemötande samt toppkvalitet på utförda arbeten!

Gustav L
Skrev om KS Måleri

Supernöjd!! Noggrant genomfört, allt enligt tidsplanen, bra pris. Kommer anlita dom igen!

Helena M
Skrev om KS Måleri

Har precis använt KS måleri. Jag hade väldigt slitna fönster som krävde mycket jobb. Jag har mötts av fina fönster efter deras arbete, kommunikationen har varit mycket bra och fått snabba svar när jag sökt dem. Kan varmt rekommendera dom 😊

Lars J
Skrev om KS Måleri

Trevligt och bra bemötande. Lätt att få kontakt. Höll tidsplanen både starttid och hur lång tid det tog. Arbetsplatsen var städad efteråt. Utförande som överenskommet och med god kvalitet. Jag kan rekommendera firman.

Max F
Skrev om KS Måleri

Trevliga och glada. Utförde arbetet på utsatt tid.

Viktor W
Skrev om KS Måleri

Levererade exakt det Krille sa, flexibel och lösningsorienterad.

Eva H
Skrev om KS Måleri

Snabba och duktiga killar som var hos oss och målade.

Kerstin J
Skrev om KS Måleri

Vi har anlitat KS Måleri för ommålning av husfasad. Då vi fick så gott intryck av dem valde vi även att anlita dem för ommålning inomhus inklusive lackering av dörrar - perfekta resultat! Killarna på KS Måleri är verkligen toppen, de är vänliga och tillmötesgående, professionella och mycket duktiga på det de gör. Fantastiskt nöjda! Vi ger dem våra varmaste rekommendationer.

Saara-liisa U
Skrev om KS Måleri

Proffsigt bemötande! Jag fick en uppdragsbeskrivningen samt en uppskattning på vad jobbet skulle kosta innan, och så fort det var något som avvek från det så diskuterade vi fram den bästa lösningen för just min lägenhet och vad det i så fall skulle kosta extra. Den bästa lösningen behövde inte alltid vara den dyraste. Slutresultatet blev superbra!

Ulla C
Skrev om KS Måleri

Bra personkontakt och noggrann tvätt fasad av denna 100 åriga fastighet- fin slutfinish och ok tidsram. Gällde sålunda målning fasad-fönster av sekelskiftets hus.God uppstädning.

Louise T
Skrev om KS Måleri

Snabba, duktiga och trevliga. Höll deadlines och budget! Tog helhetsansvaret för målning av hela huset samt renovering av en fasad med hjälp av underentreprenör.

Isabelle H
Skrev om KS Måleri

Bra finish, trevlig och lätt person att ha att göra med.

Evelina T
Skrev om KS Måleri

Vi är jättenöjda med KS Måleri. Trevliga målare, noggranna. Allt skedde enligt planen och resultatet är toppen!

Fjäderholmarnas B

Snabba och duktiga! Trevligt bemötande.

MATTIAS B
Skrev om KS Måleri

Krille var superenkel att ha att göra med. Jag skickade bild på de rum jag ville få målade samt vilken färgkod jag önskade. Krille föreslog en dag i nästa vecka och som funkade för mig. Målningen utfördes punktligt, trevligt och helt enligt förväntan.

Claes B
Skrev om KS Måleri

Mitt ärliga och uppriktiga svar är att jag trots att jag söker efter dem inte finner en enda anmärkning mot KS. Uppdraget var att måla om en del av vårt hus.Hade spanat året före på målningsarbeten som utfördes i området och lagt märke till KS. Våra förväntningar var naturligtvis höga och de infriades. Dessutom utfördes arbetet i tid, noggrant och hänsynsfullt. Krille själv var dessutom en trevlig person att ha att göra med. I efterhand ångrar vi att vi inte hade givit honom ett än större uppdrag. Vi rekommenderar honom varmt till alla. mvh Claes von Hofsten

Niklas E
Skrev om KS Måleri

Levererar enligt överenskommelse och gör jobbet bra.

Thomas R
Skrev om KS Måleri

Väldigt bra initial kontakt, kunniga med fokus på detaljer. Offerten var bra, noggrant specificerad med plats för dialog ytterligare detaljer. Utmärkt genomfört arbete inom utsatt tid. De kom i tid på morgonen, väl förberedda och med all utrustning på plats. Eventuella frågor avhandlades snabbt och smidigt. Proffesionellt och effektivt utförande.

Helena N
Skrev om KS Måleri

Trevligt o proffsigt bemötande. Noggrannhet till max. Så otroligt nöjd. Rekommenderas stort!!!

Irene M
Skrev om KS Måleri

Målning av väggar och tak i kök. Gick snabbt och uppfyllde våra förväntningar.