KungSängen Barkarby

KungSängen Barkarby

4.4

Välkommen till KungSängens butik och oss i Barkarby! Här i Barkarbys köpcentrum utanför Stockholms stad kan du få hjälp av vår kunniga personal och våra duktiga hantverkare att hitta eller beställa den perfekta sängen för just dig. Vårt mål är att allt ska vara handgjort när det kommer till sängar. Vi anser att handgjorda produkter...

206 omdömen om KungSängen Barkarby

Radek K
Skrev om KungSängen Barkarby

Engelberg bra kvalitet snygg säng bekväm leverans.

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 366 omdömen 4.2 av 366 omdömen

Snabb leverans. Trevlig och smidig service. När jag beställde sommarens solsängar framgick det att varan skulle inkomma ungefär två månade

Anna L
Skrev om KungSängen Barkarby

Toppenbra säljare i butiken som tog sig tid och förklarade och hjälpte till. Köpte sen en kontinentalsäng, Lindenäs, och sover hur gott som helst. Jag är jättenöjd.

Gabriella B
Skrev om KungSängen Barkarby

Köpte en säng plus tillbehör. Mycket god service, proffsiga och trevliga.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Ingrid L
Skrev om KungSängen Barkarby

Vi köpte en Kontinentalsäng. Träffade personal med trevligt bemötande, lyhördhet och kompetens. Nöjda!!

Joakim W
Skrev om KungSängen Barkarby

Professionella från början till slut. Lätt att ha att göra med

Cristine M
Skrev om KungSängen Barkarby

Den bästa säljaren jag någonsin träffat. Jag hoppas arbetsgivaren är rädd om honom. Jag är supernöjd med sängarna o bemötandet som var utöver det förväntade i butiken på Svågertorp.

Catarina E
Skrev om KungSängen Barkarby

säng Väldigt bra bemötande i butik och vid leverans ! Mycket nöjda!

Mia V
Skrev om KungSängen Barkarby

Väldigt trevlig och kunnig personal i Barkarby. Är så nöjd.

Annika N
Skrev om KungSängen Barkarby

Köpte en riktig kvalitetsäng. Från första kontakten i affären till den sista vid leveransen , så är jag jättenöjd. Mycket serviceinriktad & kompetent personal. Allt flöt på smidigt & man blev väl informerad.

Amer A
Skrev om KungSängen Barkarby

Jag köpte säng på butiken i Järfälla, bra bemötande men fick inte så mycket tid med personalen som man hade önskat på grund av många kunder lite bemanning

Pål N
Skrev om KungSängen Barkarby

Bortsett från det faktum att vi köpte sängen i Hyllie, inte i Barkarby, så fick vi bra förtroende för företaget och dess personal. Jmf med t ex Sova så var inte försäljarna för påflugna utan gav oss tid och möjlighet att reflektera och välja i lugn och ro. Väl i "köp"läge gav de oss rimliga erbjudanden som gav oss känslan av ett bra köp i en transparent marknad.

Joel B
Skrev om KungSängen Barkarby

Bra service, jag beställde en måttanpassad säng. Bemötande både vid beställning och när jag hämtade sängen var föredömligt.

Wahiba H
Skrev om KungSängen Barkarby

Det bra och smidig upplevelse, bara det borde ta mindre väntetid. Mvh

Helén P
Skrev om KungSängen Barkarby

Jag köpte en säng och fick mycket bra hjälp av försäljaren.

Lisbeth S
Skrev om KungSängen Barkarby

Trevligt bemötande i butiken. Köpte två nya motordrivna Lyckåssängar. Leverans och montage ingick. Leveransen skedde enligt avtal vid köptillfället.

Ellinor H
Skrev om KungSängen Barkarby

Jag köpte en 160 säng med bäddbadrass, ben, madrasskydd och sängklämmor samt en huvudgavel. Tyckte de var rätt på ibörjan när man kom in, fast att jag sa att jag ville kika lite själv först för att få en uppfattning om vad jag ville ha för något. Även om jag sagt detta och försökte undvika säljarna, "följde de efter". Fick egentligen inte så mycket hjälp heller förutom med att byta bäddmadrass på någon säng eller med att titta priser, blev inte rekomenderad någon säng eller någon specifik "hårdhet" trots att jag efterfrågade...

Even W
Skrev om KungSängen Barkarby

Köpte en ny säng på Kungsängen Barkarby Blev väl bemött när jag var där och provade ut sängen När jag sedan köpte den så var tyvärr säljaren ensam Men han hade en bra servicekänsla tog lite för lång tid att stå vänta annars inget att klaga på Är nöjd med varan och leveransen

Lasse F
Skrev om KungSängen Barkarby

Köpte en säng på Kungsängen i Barkaby, servicen i butiken va bra. Fick visserligen vänta en stund eftersom han som jobbade där var ensam men när det blev vår tur var det bra. Leveransen var däremot absolut topp på alla sätt. Tid, service, bemötande, hjälp allt va kanon.

Joakim H
Skrev om KungSängen Barkarby

Bra service, trevligt bemötande och svar på alla mina frågor.

Hannes T
Skrev om KungSängen Barkarby

Ställbar 90 cm säng. Utomordentligt bra bemötande av kunniga och erfarna säljare.

Nils E
Skrev om KungSängen Barkarby

Köpte säng för ca 30 000 Bra bemötande, kunnig personal och det upplevdes seriöst.

Anni-maj B
Skrev om KungSängen Barkarby

Köpte två höj och sänkbara sängar med gavlar och diverse utrustning. Mycket bra och trevligt bemötande både av säljare och leverantörer av sängarna. Trevliga duktiga grabbar som verkligen kunde sitt jobb och visade och förklarade hur allt fungerade. Rekommenderar varmt Kungsängen både som firma och sängarna helt underbara. 👍🏻👍🏻😀

Kari K
Skrev om KungSängen Barkarby

Jag ville köpa bäddmadrasser och fick 100%-igt proffsig och samtidigt hjärtlig hjälp av er personal. En av dem hade även jobbat i Kungsängens butik i Brunna. Jag brukar aldrig lyssna på försäljare då jag vill skaffa kunskap via Google främst. Men er personal överträffade mina förväntningar och mina förutfattade meningar om säljare.

Christopher K
Skrev om KungSängen Barkarby

Köpte säng 90 cm, dagen efter hämtningen , förpackningen fortfarande på golvet, var jag i butiken och sagt om missnöje med storleken och bad om byte med 105 cm bred och sagt att jag betalar mellanskillnaden och ersättning för lämna och avhämtning men blev besviken av nej svaret !

Linnea M
Skrev om KungSängen Barkarby

Väldigt bra bemötande och jättenöjd med vår säng!

Ann-kristin
Skrev om KungSängen Barkarby

Vi fick den hjälp vi behövde. Köpte en kontinentalsäng som vi trivs med. Personalen var trevlig och kunnig och vi fick hjälp med montering av nya sängen och bortforsling av gamla. Mvh AnnChi Johansson

Georgia P
Skrev om KungSängen Barkarby

Väldigt bra service och bästa kvaliten på sängar i bra priser !

Barbro M
Skrev om KungSängen Barkarby

Det värsta bemötande jag kunnat tänka mig både i affären och vid hemkörningen en fredag em. då personalen hade bråttom hem. Tyvärr han min säljare flytta till annan affär innan jag var klar. Har varit kund hos Kungsängen tidigare då ett barnbarn fick köpa sig en dubbelsäng. Kommer aldrig rekommendera Kungsängen. Barbro Möller

Sari H
Skrev om KungSängen Barkarby

Bra och trevlig bemötande😀 Produkten uppfyller förväntningarna.

Charlotta S
Skrev om KungSängen Barkarby

Har köpt en dubbelsäng som vi är mycket nöjda med. Säljaren var mycket hjälpsam och gav bra råd.

Malin S
Skrev om KungSängen Barkarby

Fick väldigt proffsig och bra hjälp att prova ut en ny säng, väldigt nöjd.

Ronny S
Skrev om KungSängen Barkarby

Köp av säng med tillbehör. Blev väl bemött, och fick den informationen jag ville ha.. Trevlig försäljare. Nöjd kundw

Carina L
Skrev om KungSängen Barkarby

Jag köpte en säng och är nöjd med varan. Dock meddelades i ett mycket sent skede att sängen skulle bli 2 veckor försenad. Irriterande då jag planerat för att bara hemma och ta emot sängen en viss dag.

Christina H
Skrev om KungSängen Barkarby

Bemötandet var bra tills jag ville byta bäddmadrassen Jag köpte till min motorsäng en dyr tjock bäddmadrass och madrassskydd. Jag tyckte inte om bäddmadrassen o ville byta Det fick jag inte trots att jag bara använt sängen en dag med madrassskydd. Det framgick inte när jag köpte bäddmadrassen att den inte kunde bytas Blev mycket besviken / Christina Hammarström

Afsane A
Skrev om KungSängen Barkarby

FANTASTISK är allting. Stort tak för välbemötandet, hjälp, tjänster och varors superbra kvalitet.

Rané H
Skrev om KungSängen Barkarby

Personalen i Barkarby var hjälpsamma och ansträngde sig för att vårt val av säng skulle bli så bra som möjligt för oss. Leveransen strulade lite men det fixade personalen som levererade sängen på ett bra och proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda med vårt sängval!

Fredrik L
Skrev om KungSängen Barkarby

Köpte en säng. Hjälpsam och kunnig personal. Mycket nöjd med sängen.

Westerlund N
Skrev om KungSängen Barkarby

Trevliga, kunniga och hjälpsamma! Det var bara leveransen som vi hade ösnkat att de kunde specificera lite kortare tidsintervall.

Nils-erik S
Skrev om KungSängen Barkarby

Bra service, trevliga säljare som tog sig tid.

Göran S
Skrev om KungSängen Barkarby

Vi köpte en Lindormsnäs säng 2 x 105 i augusti, med hjälp av säljaren i butiken gick vi igenom alla konstens regler för sängköp. Jag har aldrig vaknat så många nätter och mornar med ont i ryggen som efter den kom hem. I november använde jag sova gott garantin genom rekommendation från butiken till fast madrass eftersom jag sover en hel del på mage. Tyvärr blev det inte bättre. Jag har fortfarande aldrig vaknat så många mornar med ont i ryggen som efter det här säng köpet. Bemötandet har varit bra men problemet kvarstår....

Marie Ö
Skrev om KungSängen Barkarby

Jag köpte en säng. Jag blev trevligt bemött av en ung kille som var mycket hjälpsam.

Barbro E
Skrev om KungSängen Barkarby

Bra och kunnigt bemötande från en expedit från Sveg som jobbade tillfälligt i Barkany. Har senare stött på personal som inte haft en aning om vad bärighet på kuddar är för något, mycket förvånande.

Roja A
Skrev om KungSängen Barkarby

Väldigt bra service och är super nöjd med sängen. Tack så mycket

Svar från KungSängen Barkarby

Hej Roja! Tack för din feedback. Hoppas du sover gott många år framåt! Med vänlig hälsning Personalen i Barkarby

Per E
Skrev om KungSängen Barkarby

Jag är nöjd och sover bra. Det känns som jag valde rätt hårdhetsgrad på sängbotten/madrassen. De som levererade sängen var trevliga och serviceminded.

Svar från KungSängen Barkarby

Tack Per! Det är just det vi vill höra. Att du sover bra och är nöjd. Vi tackar stort för den lilla feedbacken Med vänlig hälsning Personalen i Barkarby butiken

Marcus F
Skrev om KungSängen Barkarby

Bra bemötande och god service. Lyssnade på kundens behov och kom med bra förslag.

Svar från KungSängen Barkarby

Tack för den feedbacken. Vi är glada att höra att du är nöjd med oss och din nya säng från oss Med vänlig hälsning Personalen i butik Barkarby

Paul G
Skrev om KungSängen Barkarby

Va bra i sin helhet i butiken. Men det vi inte är nöjda med är att sängen kom ej på utlovad tid, informationen kom 2 dagar innan vi skulle fått sängen leveransen, vi hade skänt vår gamla säng med bortforsling på morgonen samma dag som nya sängen slulle komma. Vi fick en del av sängen samma dag som var en madrass, = ligga på golvet med hustruns värk och protesknä var det ett rent helsike att leva med, Kungsängen berätta att dom skulle kompensera oss, men har inte gjort detta till daxs datum. Detta gör att vi blev i sin helhet missnöjda. Hälsningar Paul Gustafsson

Katarina R
Skrev om KungSängen Barkarby

Köpte en säng till min son. Den skulle vara 210 cm lång. Min son och jag fick ett vänligt och proffsigt bemötande. Sonen fick provligga och fick bra råd. Han är mycket nöjd med sin säng.

Svar från KungSängen Barkarby

Hej Katarina! Tack för ditt omdöme, kul att ni båda är nöjda. Med vänlig hälsning Personalen i Barkarby

Eva-lena L
Skrev om KungSängen Barkarby

Fick ett bra bemötande då vi köpte sängar hos Er.

Svar från KungSängen Barkarby

Tack för ett trevligt svar. Härligt att höra att ni är nöjda med vårt bemötande. Vi hoppas att du kommer sova gott lång tid framöver i din KungSängen säng Med vänliga hälsningar. Personalen i Barkarby

Elin
Skrev om KungSängen Barkarby

Petra på Kungsängen - det skulle vara intressant att höra hur du definierar ordet "omgående". Det har gått flera veckor sedan du skrev att du omgående skulle kontakta oss men vi har fortfarande inte hört ett knyst. Du gjorde det uppenbarligen enbart för att det skulle se bra ut på reco.se. Stor varning till alla som funderar på att köpa säng hos Kungsängen! Om något krånglar får man ingen hjälp. Deras garanti betyder inte ett dugg!

Svar från KungSängen Barkarby

Hej Elin, Som jag förstår det så har vår kundtjänst kontaktat dig och diskuterat problemet vid två tillfällen, och att er dialog fortsätter tills problemet är löst. När det är klart så hoppas jag att du kommer få sova gott igen!

Elin M
Skrev om KungSängen Barkarby

Köpte en kontinentalsäng här för nästan 40 000 kr för ett år sedan. Det kändes tryggt pga utlovad garanti och svenskt varumärke etc. Efter ett tag började sängen luta inot mot mitten. Nu lutar den så mycket att vi inte kan sova skönt på rygg. En servicekille kom hem till oss och kollade på sängen och konstaterade att det är helt normalt. Han hänvisade till företagets supportmail ifall vi inte var nöjda med svaret. Vi skickade ett mail för två månader sedan men har fortfarande inte fått svar. Vi har även varit inne...

Svar från KungSängen Barkarby

Hej Elin, Väldigt tråkigt att höra om din upplevelse. Vi kommer kontakta dig omgående för att lösa det här problemet. Vänliga hälsningar, Petra