Alla kategorier Sängar Stockholms län Upplands-Bro KungSängen KungSängen Brunna

KungSängen Brunna

Mätarvägen 3, 196 37 Kungsängen — Visa karta

Butiken i Brunna ligger i ett växande företagsområde i Kungsängen. Det var här allt började, här låg nämligen vår första fabrik som nu är flyttad till Enköping. Butiken i Brunna är dock kvar och här möts du av kunnig personal. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 4 kunder tycker om KungSängen Brunna

• Anders M
    Anders M skrev om KungSängen Brunna
    Trevligt bemötande i butik och bra hjälp i valet av säng, servicekillarna var trevliga vid leveransen och gjorde det lilla extra för oss.
    2016-04-06 KungSängen Brunna svarar Anders M
    Tackar och bockar! Anders. Kul att det har fungerat bra i hela ledet. Det är den bästa feedback vi kan få. Hoppas du kommer sova lika gott i din nya säng. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till butiken med frågor eller om du känner att du behöver fylla på med nya kuddar och täcken till din nya säng. Tack för din Reco

Magnus G
  • Fred R
    Fred R skrev om KungSängen Brunna
    Bra service och ett personligt och trevligt bemötande där framför allt förmågan att se till våra behov tillgodosågs på ett utmärkt sätt. Bra att man kunde visa hur tyget hade behandlats med tanke på den negativa miljöpåverkan olika moderna material kan ge upphov till.
    2016-04-05 KungSängen Brunna svarar Fred R
    Hej Fred

Trevligt att du känner dig nöjd både med det trevliga bemötandet och att du känner att vi kunde se till dina behov. Alltid trevligt med en sådan feedback och det är också sådant som alltid gör oss bättre. Ni är alltid välkomna tillbaka om ni har fler frågor eller när det är dags för nya medvetna inköp till sängen eller till sovrummet

Magnus Granbom
  • Lennart L
    Lennart L skrev om KungSängen Brunna
    Bra bemötande i butiken, köpte två motorsängar med gavel. Mycket nöjd med sängarna.
    2016-04-05 KungSängen Brunna svarar Lennart L
    Hej Lennart

Mycket nöjd är väldigt trevligt att få höra. Vi vet att du kommer få mycket glädje och många sköna nätters sömn i dom nya sängarna.

Magnus Granbom
  • Arne T
    Arne T skrev om KungSängen Brunna
    Dom erbjöd fina rabatter vid tillfället.

Mätarvägen 3, 196 37 Kungsängen