KungSängen Burlöv Center

KungSängen Burlöv Center

4.5

Välkommen till KungSängen i Burlöv Center! Här kan du prova våra handgjorda sängar, inspireras av härlig sovrumsinredning och skapa dig ett helt nytt sovrum. Vår personal är kunnig och hjälper dig gärna för att du ska hitta just det du behöver och vill ha i ditt sovrum. Sover du gott blir livet lite enklare, och vi tror att...

68 omdömen om KungSängen Burlöv Center

Ulf W
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Säng S31 Professionell säljare Hemleverans på utsatt dag Produkten motsvarar våra förväntningar

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Ulf! Kul att ni är nöjda med sängen. Hoppas att ni sover gott i den lång tid framåt. Med vänlig hälsning Personalen i Burlöv

Birgitta K
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Vi köpte nya sängar. Bra bemötande väldigt trevlig och hjälpsam säljare. Hade inga speciella förväntningar men blev positivt överraskade. Trevligt bemötande.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Birgitta Vad kul att höra att bemötandet var bra, hoppas att ni trivs lika bra med sängen som ni köpte. Med vänlig hälsning. Personalen i Burlöv

Tobias R
Skrev om KungSängen Burlöv Center

jag har köpt en säng och en sängavel och det fungerade bra och säljarna är trevliga och hjälpsamma

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Tobias Tack för dina ord. Hoppas att du trivs i din säng och att gaveln blev bra. Hälsningar Personalen i Burlöv

Else J

2 ställbara sängar med gavell. Bra bemötande

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Else Hoppas att Ni sover gott i era nya sängar. Med vänlig hälsning. Personalen i Burlöv

Jovy S
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Det här är den fjärde säng jag köpte på Kungsängen och jag är fortfarande nöjda.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej! Va bra att ni trivs i er säng, ni är hjärtligt välkomna åter! Ha en fortsatt trevlig sommar! Med Vänliga Hälsningar Personalen på Kungsängen Burlöv

Christina A
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Köpte vår första beställnings säng på Kungsängen i Burlöv. Då jag har ådragit mig nervskador så behövde vi byta säng. Så var det viktigt med en säng som var specialanpassad för mig för att jag inte ska få smärtor under natten. Fick en fantastisk service och mycket trevlig bemötandet från tjejerna i butiken, som direkt förstod mina problem och vad jag behövde. Har idag en fantastisk säng som jag är super nöjd med! :)

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Christina, Tack för dina fina ord och va underbart att höra att du trivs med din säng! Ha en fortsatt bra sommar! Med Vänliga Hälsningar Personalen på Kungsängen Burlöv

Hillevix P
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Köpt säng. Försäljare nr 1 okunnig men nr 2 mycket informativ och tillmötesgående. Som helhet en positiv erfarenhet. Produkten mycket bra och prisvärd.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Vad tråkigt att du kände så från början men vad bra att det löste sig i slutändan och att då är nöjd med produkten. Med vänlig hälsning Personalen i Burlöv

Rosa G
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Gjorde en reklamation som jag tyckte de tog på sig bra ocg åtgärde snabbt.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Rosa Vad bra att du tyckte att vi löste din service på ett bra sätt. Med vänlig hälsning Personalen i Burlöv

Helen J
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Köpte en dubbelsäng och en enkelsäng. Båda med gavlar. Blev väl bemött även om det var lite krångel med leveransen. Det blev jag väl kompenserad för så det är glömt nu.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej! Vad bra att leveransen löste sig. Hoppas ni sover bra! Med vänlig hälsning. Personalen i Burlöv

Marianne T
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Säng á 19.000 kr inkl. hemtransport. Dock ej bortforsling av gamla sängen. Lite väl häftigt pris. Men annars enkelt och krusidullfritt!

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Marianne! Vi hoppas att du sover gott i din nya säng och att du är fortsatt nöjd. Med vänlig hälsning. Personalen i Burlöv

Mats C
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Hej vi hade en reklamation av en madrass och det löste sig på ett mycket bra sätt.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Mats Vad bra att det löste sig. Hoppas att det fungerar bra med den nya madrassen. Hälsningar Personalen i Burlöv

Gunnar D
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Nya ställbara sängar till hustrun och mig. Vi fick ett mycket bra bemötande. Sängarna levereras exakt den dag som utlovats, bars in och monterades. Efter några veckor insåg vi att en av resårmadrasserna hade fel hårdhet och behövde bytas mot en mjukare. Också detta fungerade fint.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Gunnar Hoppas att ni är nöjda med Era sängar och att ni fick rätt på fastheten. Sov så Gott Hälsningar Personalen i Burlöv

Joakim B
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Köpte en 210 säng. Bra och vänlig försäljare även pm det inte var hans normala butik. Lugnt och skönt inte så mycket folk.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Joakim Tack för dit svar. Hoppas att du sover bra i din säng. Med vänlig hälsning Personalen i Burlöv

Miroslav B
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Bra service av personalen, kunnig på jobbet. Kan förklara vilken säng som passar bäst till mig som köparen och vilka behov jag behöver. Stort plus.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Miroslav Tack för dina fina ord. Vi försöker att alltid att lyssna på vad kunden behöver och vill ha för att Ni ska bli nöjda med Ert köp. Med vänlig hälsning Personalen i Burlöv

Fredrik Y
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Jag kommer inte köpa där igen och sälja en säng som skulle kosta 30000 kr utan ben och kör hela vägen dit och så fick jag inte benen utan köpa dom och knasten som jobba där ville inte kompensera mig så aldrig igen

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Fredrik Vad tråkigt att du känner så. Ben ingår inte i priset då man kan välja många olika sorter och det blir lättare att lägga till de ben som kunden vill ha och vissa kunder vill inte ha ben då de kanske har en sängram som de vill använda.

Maria L
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Jag och min man var ute efter en ny kontinentalsäng då den vi hade vid tillfället inte gav oss någon kvalitetssömn alls. Med hjälp av säljaren, som gav ett så underbart bemötande, så köpte vi en ny säng som fungerar utmärkt! Vi behövde inte köpa en massa extra tillbehör eller någon form av "paketsortiment" utan kunde kombinera med delar som vi redan hade tex sänggavel. Säljaren förstod precis vår situation och jag kände inte något köptvång trots att vi fick så mycket service och kunskap om vad som skulle vara bra för oss....

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Maria Vad kul att ni blev nöja. Alltid roligt med kunder som uppskattar vårt arbete.

Lena E
Skrev om KungSängen Burlöv Center

En duktig kvinna som verkligen tog sig tid med mig. Personlig och bemötande.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Lena Tack för besöket och dina vänliga ord.

Zoran D
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Mycket gott bemötande i butiken och sängen blev lev. enligt överenskommelse. Kungsängen var dom ända som har mjuka sängar som jag kunde hitta.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Zoran! Vad kul att du blev nöjd med din mjuka säng och att vi kunde lösa det till dig. Med Vänlig Hälsning Thomas

Eva A
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Trevligt bemötande. Bra hjälp. Köpte bäddmadrass och de försökte inte sälja det dyraste alternativet utan rekommenderade det de ansåg var mitt behov. Det kändes trovärdigt. Snabb leverans.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Eva! Hoppas att du blir nöjd med din bäddmadrass i många år framöver. Hälsningar Thomas

Christoffer S
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Vi köpte en kontinentalsäng. Vi upplevde själva säljsituationen i butiken MYCKET BRA! Kunnig säljare som sig tid och lyssnade på våra önskemål och presenterade bra lösningar. Själva leveransen försenades ett par gånger vilket inte är bra men vi fick bra information och de var mycket bra på att boka in tid för leverans när sängen väl kom.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Christoffer! Jag hoppas att ni blir nöjda med sängen och att ni sover gott i den. Tråkigt att höra att det strulade lite med leveransen men skönt att det löste sig. Hälsningar Thomas

Jeanette S
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Fantastiskt bemötande otroligt trevlig kille. Sängen jag köpte är jag otroligt nöjd med

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Jeanette! Vad kul att höra att du är nöjd med sängen och bemötandet, det värmer :) Hälsningar Thomas

Franko Z
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Kanon bra hjälp att välja säng, bra utbud.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Franko! Hoppas att ni är nöjda med er Kontinentalsäng och sover gott i den. Välkomna åter!

Fredrik N
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Mycket bra bemötande, Hjälp vid utprovning sängar Uppfyllde alla våra förväntningar, Mycket nöjda

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej! Vad kul att sängen uppfyllde Era förväntningar. Då sover ni bra och är utvilade. Ni är välkomna åter. Med vänlig hälsning Thomas

Nils M
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Vänligt bemötande. På inrådan valde jag en mellan madrass "Fast" vilket med min längd och vikt vara den rätta. Alla människor är ju inte stöpta i samma form, jag har nu utan problem fått bytt till en medel. Denna känns efter två nätter vara den rätta

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Nils! Vad bra att det känns bättre efter bytet. Som du sa så är vi inte alla stöpta i samma form. Bra att ha möjligheten att kunna byta om man behöver det. Ha en trevlig helg och välkommen åter.

Gunilla L
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Jag har fått ett mycket bra och kunnigt bemötande när jag skulle välja en ny säng. Försäljare var mycket trevlig och kunnig på sitt område och gav mig bra råd.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Gunilla! Jag hoppas att du kommer att sova gott och använda din säng lång tid framöver. Välkommen åter!

Jörgen S
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Mycket bra bemötande, mycket bra information om madrasser m.m, mycket bra hjälp att prova ut säng, mycket bra tidshållning vid leverans. samman fattningsvis kan man säga att från försäljare till leverans var allt super bra.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Jörgen! Jag tackar för den bra responsen vi har fått av dig och hoppas att ni är lika nöjda med sängen och sover bra i den. Ha en bra helg och Välkommen åter. Med Vänlig Hälsning Thomas

Christina B
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Jag fick ett alldeles utmärkt bemötande av Thomas. Jag köpte en ställbar säng och en vanlig. Lite senare köpte jag en madrass till en juniorsäng som också fungerar alldeles utmärkt. Det enda jag har att anmärka på, är att bäddmadrassen till min ställbara säng, flyttar sig 20-30 cm efter att jag har haft sängen i läge så jag ska kunna ligga och läsa. Jag måste alltså dela på sängarna, så jag kan komma åt att dra madrassen uppåt. FINNS DET NÅGOT SÄTT ATT FIXA SÅ ATT MADRASSEN LIGGER STILLA? Som skrivet, jag är mycket nöjd...

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Christina Vad kul att du är nöjd med det du har köpt av mig. Angående madrassen som glider så kontaktar jag dig snarast så löser vi detta till dig. Ha en bra dag så hörs vi snart. Med Vänlig Hälsning Thomas

Tord P
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Sover som en KUNG i min säng o drömmer o min prinsessa

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Thord Härligt att höra att du sover så gott i din nya KungSängen säng. Vi får väl hoppas att du även hittar din prinsessa at dela den med. Tack för din rekommendation och välkommen tillbaka!

Sune E
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Köpte en ställbar säng till Sune som är en äldre bekant i Arlöv. Utmärkt bemötande. Hyfsad leveranstid. Ingen berättade om förskottsbetalning vid beställning. Vi beställde sedan sängen via nätet. Skandalöst att man ska ha handpeng genast och helbetalning före leverans av en standardprodukt. Man kan tro att företaget har dålig ekonomi och då är det ju ännu värre att som enskild kund att betala innan man har fått sin leverans. Östeuropeiska affärsfasoner. Leveransen fungerade bra. Trevliga personer som monterade. Produkten...

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Riktigt roligt att höra att du är så nöjd med vårt bemötande! Vi tillverkar alla våra sängar efter beställning, då får du som kund en helt nytillverkad säng, fräsch och fin med högsta kvalité direkt från vår fabrik i Enköping. Med ett direktflöde från fabrik och ut till kund så håller vi även nere lagerkostnaden, och kan därför ge ett bättre pris till våra kunder! Handpenning tar vi alltså ut eftersom varje säng tillverkas efter beställning. Jag kan med glädje även meddela att KungSängen har trippel-A-rating (AAA)...

Kristina M
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Bra info i butiken. Säljare som lyssnade. Leverans i tid och trevliga leveranskillar. Sover som en prinsessa. Sängen är kanon.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Kristina Kul att höra att allt fungerat som det skulle och att du sover som en prinsessa. Ha det bra och välkommen åter.

Frank F
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Besökte KungSängen vid 2 tillfällen, fick hjälp att pröva ut rätt säng för mig. Mycket nöjd med din service jag fick o dom råd som gavs. Är mycket nöjd med sängen.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Frank Roligt att du är nöjd med din säng. Hoppas att du får många sköna nätter i den. Ha en fortsatt trevlig sommar.

Ida-maria M
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Inte alls nöjd. Bäddmadrassen på makens sida är platt som en pannkaka efter ca 1 månads användning.Det syns tydliga nersänkningar i bådas bäddmadrass. Jag känner fjädrarna igenom madrassen. Dyraste och klart sämsta sängen vi köpt! Lutar åt att reklamera den. Det svala täcket vi fick hjälp att prova ut är det varmaste jag någonsin haft.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Ida Vad tråkigt att ni känner så. Kontakta mig i butiken så skall vi se om jag kan hjälpa er så att ni blir nöjda. Ha det bra.

Petra K
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Fick bästa tänkbara hjälp från butiken i Burlöv!!! Kan varmt rekommendera Kungsängen!

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Petra Hoppas att dottern är nöjd med sängen. Extra bred och extra bra :)

Patrik T
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Underbart härlig säljare denna dag ! Proffesionellt möte och hjälp fick vi ! Kommer absolut köpa säng där igen !

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Vad kul att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att sova skönt i Era sängar. Välkomna åter.

Agnes O
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Trevligt bemötande och kunnig personal i butiken. Snabb svar vid email-kontakt. Sängen jag köpte har mycket hög kvalité.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Agnes Hoppas att ni trivs i Er King. Hög komfort och följsamhet kommer att ge er många härliga nätter framöver. Välkomna åter.

Claes C
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Vi är supernöjda med Kungssängen Burlöv. Framförallt med servicen och att allt de sagt har stämt.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Claes Använd nu Era ställbara sängar så mycket som möjligt och utnyttja funktionerna till fullo. Ha en trevlig dag och välkomna åter.

Pernilla S
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Jag köpte en madrass och en bäddmadrass. Det slog mig att urvalet i butiken var betydligt mindre än de madrasser som fanns på hemsidan. Jag frågade om detta och fick till svar att vissa madrasser hade så pass dålig kvalitet att man inte hade dem i butiken och inte skulle rekommendera att köpa dem annat än till gästsäng. Det är väl fair snack, men jag blev ändå lite snopen när jag från hemsidan fått intrycket av att urvalet var större än det de facto var. Säljaren i butiken upplevde jag aningen oengagerat och inte så värst presentabel.

Therese Å
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Det var bra. Vi kom för att köpa en säng och gick därifrån med en som var dubbelt så dyr än planerat, vilket är irriterande. Men den är skön, så det var väl värt det.

KungSängen Länna gillar detta
Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Therese En god natts sömn är värt mycket och ni kommer att trivas i Er nya säng länge. Välkommen åter.

Thomas K
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Tack men har inte tid att skriva

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Thomas! Synd att du inte har tid att skriva men jag hoppas att du sover bra i din säng. Välkommen åter.

Roberto M
Skrev om KungSängen Burlöv Center

vänligt och kunnigt bemötande vid vårt köp av våra sängar Efter ett dålig bemötande på SOVA där vi först tittade, var det en positiv och glädjande erfarenhet att det fanns så trevlig personal som tog hand om oss

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Roberto! Jag hoppas ni sover bra i Era nya sängar och det är alltid kul med en trevlig återkoppling. Ni är alltid välkomna in i butiken. Ha en bra dag.

Annika N
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Beställde säng +gavel. Väntade ca 6 veckor extra för att gaveln skulle tillverkas o levereras samtidigt m sängen. När sängen levererades hade gaveln "glömts" bort att beställas. När sen gaveln väl kom x antal veckor senare är där avskavt färg på ett ställe. Gaveln levererades av 2 killar där den ena var väldigt otrevlig o det var mycket besvärligt att få gaveln monterad trots att det ingick! Nu väntar jag på en ny gavel. Bemötandet i butiken har dock varit trevligt o det var inga problem med att få en ny gavel. Så köpet är inte avslutat än........

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Annika! Ber om ursäkt för att vi missade att beställa gaveln och att den sedan var skavd i färgen. Vi jobbar på det och ny gavel är på väg. Hoppas att du blir nöjd till slut. Välkommen åter!

Izabella B
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Mkt bra bemötande o service. Bra leverans och mkt bra kvalité. Thomas på Burlöv har varit så trevlig och kunnig o ett väl bemötande sätt. Så vi är jätte nöjda.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Izabella Tack för ert omdöme av oss och våra produkter ( och mig ). Välkomna åter.

Ulf L
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Upplevde att vi fick bra och uppriktig information inför vårt köp av nya sängar, leverans på utlovad tid. /Ulf

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Ulf Tack för ditt svar. Hoppas att ni kommer att sova gott.

Kerstin B
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Bra info och bemötande i butiken. Allt enligt planerna med leveranstid och hemtransport. Vi är supernöja med sängen. Tack!

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Kerstin Vad bra att ni är nöjda med oss och sängen. Hoppas att ni sover bra.

Malin H
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Jättebra bemötande och kunnig personal! Väldigt nöjd!

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Malin! Hoppas du sover bra i din säng. Kul att få respons.

Krystyna Ö
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Vänligt, proffsigt. Fick mycket god hjälp med köpet.

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Krystyna! Tack för dit svar. Välkommen tillbaka.

Bengt D
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Jätteskön säng och fin service! Bra koncept att produktionspersonal levererar. Vi fick åtgärdat ny motor direkt!! Bra

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Bengt! Jättekul att du tycker det. Vi försöker göra det så snabbt och smidigt som möjligt för kunden. Tack för dit omdöme och välkommen åter.

Åse L
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Trevlig o tillmötesgående personal o service!

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Åse. Tack för omdömet och Välkommen åter.

Magnus S
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Otroligt bra service och en fantastisk försäljare vid namn Thomas (tror jag).

Svar från KungSängen Burlöv Center

Tack Magnus. Vad kul att du tycker det. ( Och Thomas var helt rätt ) Det värmer. Välkommen åter

Peter H
Skrev om KungSängen Burlöv Center

Fick ett mycket trevligt och kunnande bemötande i vår tanke att köpa 2 nya 80 cm sängar med madrass, lakan kuddar och täcke., vilket vi också gjorde. Leverans kom enligt överenskommelse . Allt till ett verkligt bra pris Vi rekommenderar gärns Kungssängen till bekanta

Svar från KungSängen Burlöv Center

Hej Peter. Tack för ditt fina ord. Hoppas att ni sover gott i era sängar och att täckena blev bra. Välkommen åter.