KungSängen Eskilstuna

KungSängen Eskilstuna

4.2

Unna dig själv många goda nätters sömn i en kvalitetssäng från KungSängen! Varenda en av våra sängar är byggda för hand av våra egna hantverkare. Att vi dessutom säljer sängarna i våra egna butiker och levererar med våra egna bilar gör att vi slipper onödiga mellanhänder och kan hålla priserna på en rimlig nivå för dig. Vi...

24 omdömen om KungSängen Eskilstuna

Markus A
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Bra sängar, priserna är ganska höga men det känns som bra kvalité. Störigt att man måste lägga till för alt, typ bäddmadrass ch fötter, inget ingår så det är svårt att bilda sig en korrekt uppfattning om priset

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Anna B
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Köpte en kontinantalsäng och vi är inte alls nöjda med och det ända som vi nu får göra är att byta inner madrass en gång - avråder alla vi träffar på att inte köpa en säng på Kungssängen!!!

Siv L

2 st ställbara sängar. Helt ok helt ok

Svar från KungSängen Eskilstuna

Roligt att ni blev nöjda med era sängar! Hjärtligt välkomna åter! Med vänlig hälsning personalen.

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 371 omdömen 4.2 av 371 omdömen

Fick bra service av personalen i butik! Leveransen kom fortare än tänkt.

Maria L
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Bra bemötande - service. Inte för intensiv på kunden utan kunden fick tid och utrymme att få prova/ tänka för sig själv.

Svar från KungSängen Eskilstuna

Tack för dina fina ord! Roligt att höra att du/ni är nöjda. Hjärtligt välkommen åter! Med vänlig hälsning Personalen.

Nils-erik C
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Fick hjälp med att köpa ersättningstyg till säng som blivit sönderklöst av huskatt.

Svar från KungSängen Eskilstuna

Roligt att få hjälpa till! Hjärtligt välkommen åter. Med vänlig hälsning personalen.

Bengt R
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Trevligt bemötande personalen visste vad vi sökte . Bra leveranstid.

Johan E
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Väldigt trevligt kundbemötande, bra och kunnig personal. Vi är jättenöjda med sängen och den passade oss perfekt. De ville inte bara packa på oss det dyraste utan frågade vilka behov vi hade och hur vår situation var med småbarn och rekommenderade oss att behålla den bäddmadrass som ingick istället för en dyrare som vi valt då det lätt kan hända olyckor med småbarn.

Thomas L
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Bra bemötande av personal. Mycket bra med gratis hemleverans.

Gunilla P

Mycket bra Trevlig personal I butik och leverans

Svar från KungSängen Eskilstuna

Hej Gunilla! Tack för dina vänliga ord. Välkommen åter! Vänligen personalen.

Lovisa H
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Köpt en kontinentalsäng med sänggavel. Fick väldigt bra och proffsigt bemötande från Tomas(?) första gången när jag var inne och provade. Andra gången när jag var inne för att köpa sängen även då trevligt bemötande från en annan expedit. Sängen är fantastisk och jag är supernöjd! Snabb leverans trots beställning under semestertider.

Svar från KungSängen Eskilstuna

Tack för dina fina ord! Varmt välkommen in igen! Med vänlig hälsning Eskilstuna butiken.

Ingalena S
Skrev om KungSängen Eskilstuna

köpt ny säng fick hjälp med att pröva ut säng som passade mig.Gjorde en ändring i vad vi hade avtalat och det gick bra.Rätt nöjd med allt.

Svar från KungSängen Eskilstuna

Tack för dina fina ord! Varmt välkommen in igen! Med vänlig hälsning Eskilstunabutiken.

Sofie O
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Bra service trevlig personal kunniga

Svar från KungSängen Eskilstuna

Hej Sofie! Tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka. Vänligen personalen Eskilstuna butiken

Siv H
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Blev väldigt bra bemött. Fick bra information. Det finns inget att klaga på.

Svar från KungSängen Eskilstuna

Hej Siv! Tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka. Vänligen personalen Eskilstuna butiken

Lena L
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Köpte ny säng och har fått hjälp av olika personer som hade bra kunskap om vad dom säljer. Fått hem sängen och det var fel på en muttergänga, lite telefonsamtal sedan var det bara hämta en ny i butiken samma dag som jag pratade med dom och sprickor i sängbenen, byte dom ut och kollad igenom dom nya. Utmärkt service

Anders Å
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Jag blev väldigt bra mottagen i butiken och fick jätte bra hjälp när jag skulle välja säng : Dom motsvararde på mina förväntningar

Svar från KungSängen Eskilstuna

Hej Anders! Tack för din fina ord! Värmt välkommen tillbaka. Vänligen personalen i Eskilstuna butiken

Maud N
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Utmärkt service. Köpt säng, ställbar, 105 cm och fått den hemlevererad. Allt hR klaffat bra.

Svar från KungSängen Eskilstuna

Hej Maud! Tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka! Vänligen personalen i Eskilstuna butiken

Lasse S

Bra bemötande Handlade en säng

Hej Lasse! Tack för dina fina ord. Vänligen personalen i Eskilstuna butiken

Susanne A
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Specialbeställde säng i King Size storlek. Vänligt och proffsigt bemötande. Höll allt som utlovades. Vi är helnöjda - och sover dessutom alldeles utmärkt i den nya sängen!

Svar från KungSängen Eskilstuna

Hej Susanne! Tack för dina fina ord! Varmt välkommen tillbaka. Vänligen personalen i Eskilstuna butiken.

Nilsson H
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Tycker inte att den var så bra som dom sa, tycker sängen lutar så de känns som man ska trilla ur. Sen rör sig madrassen hela tiden så då blir den obekväm.

Svar från KungSängen Eskilstuna

Hej. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Om du hör av dig till oss i butiken så bokar vi in en tid då vi kan komma och kolla om det är något fel på sängen. Vad gäller bäddmadrassen så finns det ett glidstopp som kan hjälpa till att madrassen ligger bättre. Vänligen Personalen KungSängen Eskilstuna

Sootalu M
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Allt jättebra, bra bemötande och inte alls påstridigt eller så utan juste! Köpte en kontinental är supernöjd med sängen!

Svar från KungSängen Eskilstuna

Hej Sootalu M Vad roligt att höra att du är nöjd med både bemötande och säng. Välkommen in om det är något annat du behöver till din nya säng. Med vänlig hälsning Personalen Eskilstuna

Vessgård K
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Vi har köpt 2st fantastiska sängar som vi är mycket nöjda med.

Svar från KungSängen Eskilstuna

Hej Vessgård K. Vad kul att höra att du är nöjd med dina sängar. Varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning Personalen Eskilstuna

Johansson H
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Vi fick ett bra bemötande av säljaren som själv konstaterade att hon gjort ett fel vid betalningen av våra inköp. Ringde mig och felet rättades till utan problem. Förväntningarna på våra nya sängar har infriats men vi har konstaterat att madrasserna inte " ligger still" på dynan men det är en bagatell i det hela då sängarna är mycket bekväma.

Svar från KungSängen Eskilstuna

Hejsan Johansson H. Tack för dina ord. Vad gäller madrasserna så finns det ett glidstopp som man kan ha under bäddmadrassen. Välkommen in så berättar vi mer! Med vänlig hälsning Personalen Eskilstuna

Andersson A
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Bra bemötande, med gott om tid att känna efter och fatta beslut utan att behöva känna sig obekväm.

Svar från KungSängen Eskilstuna

Tack för dina fina ord Andersson A. Välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning Personalen Eskilstuna.

Lars-göran B
Skrev om KungSängen Eskilstuna

Mycket trevligt i affären i Eskilstuna Tuna Park. Inga svårigheter med att ta reda på det vi ville veta och få rediga svar! Betalningsmetoden flöt på bra även om det var lite krångligt först eftersom er server var nere unden tid vi var på plats! Leveransen var också smidig och punktlig. Sängarna är precis så bra som vi förväntade oss.

Svar från KungSängen Eskilstuna

Hej Lars-Göran. Tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!