KungSängen Halmstad

KungSängen Halmstad

About company

Kungsängen - sköna kvalitetssängar till rimligt pris! Vi tror fullt och fast att en maskin inte kan bygga en lika bekväm säng som mänskliga händer gör. Därför är varje säng från oss handgjord och kan till och med specialbeställas efter dina önskemål. Här finns inga mellanhänder utan vi bygger, säljer och levererar sängen hem...

38 omdömen om KungSängen Halmstad

Dalida S
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Köpte en säng hos KungSängen Halmstad och fick superbra service! Fick svar på alla frågor vi hade och säljaren Dani hjälpte oss hitta en säng som passar oss. Vi var även där med ett småbarn och var något nervösa över hur det skulle gå att prova sängar och hålla koll på ett nyfiket barn samtidigt. Nervositeten släppte snabbt då Dani underhöll barnet (samtidigt som han förklarade/svarade på allt vi undrade. Multitasking!) och vi fick möjlighet att prova sängar. Sammanfattningsvis var vårt besök över förväntan! Underbar service och ett supertrevligt bemötande!

Karl-Gustav E
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Just beställt en Marielund ramsäng för leverans. Nu hoppas vi den kommer att bli lika bra som guidning och bemötandet var i butiken. Tack Linnea.

MIKAELA O
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Stort tack till Kungsängen i Halmstad och framför allt till Linnea som med sin breda kunskap och sitt fina bemötande och omhändertagande av mig som kund. Linnea har hjälpt mig hitta det bästa alternativet för mig utifrån mina förutsättningar. Hade äran att träffa ytterligare en kunnig personal Dani. Dessa två är otroligt duktiga på sängar! Kunnig personal med bred kompetens som förklarar både för- och nackdelar med de olika alternativ som finns. Tror även att Linnea har sålt en säng till min vän som var med inom en snar framtid :) Toppenservice, tack:)

Ylva Elizabeth L
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Jättebra hjälp och ett supertrevligt bemötande. En applåd för Dani.

Annika P
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

var ute efter en ställbar säng, och det blev det, Erikslund, varit o kollat på andra ställen, men blev så väl bemött och kunnig säljare, som verkligen kunde sin sak, med för - nackdelar ang. sängen. så jag är väldigt nöjd med vad jag köpte. Så mysig !!! Skickar " hjärtan till Dani i Halmstad"

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Annika Tack för din fina rekommendation Mycket roligt att höra att din upplevelse av Kungsängen var så bra och att du är nöjd med din säng. Nu får du sova gott i din nya säng Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Kelsey S
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Nice and knowledgeable salesperson. I good delivery people and an amazing bed.!

Svar från KungSängen Halmstad

Hi Kelsey First thanks for your nice recommendation How fun you got a nice experience with us at Kungsängen Halmstad What nice at the delivery also work and at the bed was Amazing Best regards Kungsängen Halmstad

Sofie S
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Hittills inget alls att anmärka på. Fått mycket god service och ett fint bemötande. Sover jätte gott i nya kontinentalsängen!

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Sofie Tack för din fina rekommendation Vad roligt att din upplevelse här hos oss på Kungsängen Halmstad har varit bra Nu får du fortsätta sova gott i din nya säng Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Pär H
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Bra information och tips hur välja säng. Inget fokus på de dyraste, lyssnade på de krav/förväntningar vi hade.

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Pär, Tack för din rekommendation! Vad glada vi blir att vi lyckats möta era förväntningar! Vi önskar er god sömn i den nya sängen. Med vänlig hälsning KungSängen Halmstad

Sonia H
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Tips på vad du skriver i rutan: Beskriv vad du köpte för vara eller tjänst På vilket sätt blev du bemött av företaget Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem Sammanfatta gärna din upplevels

Hej Sonia Vi tackar för din rekommendation MVH Kungsängen Halmstad

Lars G
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Vi köpte nya madrasser till våran säng som vi köpte 2011 i Falun .bemötandet i butiken var utmärkt !

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Lars G Tack för din fina rekommendation, vi hoppas att du får en fortsatt bra upplevelse i din nya Madrasser! Med vänlig hälsning KungSängen Halmstad

Jan-erik U
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

En st ställbar säng. Utmärkt ordning och reda. På en skala 1-10 får de en 10:a av mig Killarna som levererade sängen var väldigt både duktiga och hjälpsamma. Jag rekommendera mer än gärna Kung Sängen till mina vänner. Hälsningar Jan-Erik Uhrberg

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Jan-Erik Vi på Kungsängen här i Halmstad vill tacka för din reco Vi tycker om när allt fungerar smärtfritt från valet av säng till leverans av sängen då vet vi att vi jobbar på rätt sett mot våra kunder och det är hela tiden vårat mål. Nu får du fortsätta sova gott i din nya säng och välkommen tillbaka till oss Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Mattias P
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Väl bemött. Lyssnade på vad vi ville ha. Funktion och pris. Hade förhoppning att vi skulle bli bättre bemötta än på SOVA. Nöjd till 100%

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Mattias P Ja men vad kul att du känner dig väl bemött! Då är det bara för oss att önska er en glad sommar med många goa sovmornar! :) Du vet vart vi finns om det är något du undrar över! Ha det gott Med vänlig hälsning KungSangen Halmstad

Ulla A
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Vi köpte 2st ramsängar Personalen var mycket tillmötesgående och trevlig Vi ville ha en god service och det fick vi Vi är helt nöjda med allt det var trevligt att komma in i butiken och vi fick hjälp av kunnig personal även leveranstiden var helt okej

Svar från KungSängen Halmstad

Hejjjj Ulla A! TACK för trevlig läsning. Vi är glada att Ni känner Er mycket nöjda med Ert köp och bemötandet i butik. Vi önskar Er många härliga sovmornar framöver och välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning RD.Asllani KungSangen Halmstad

Conny P
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Bra personal, en skön säng hoppas den håller

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Conny. Tack för din respons. Att den håller utgår vi ifrån, så ni får många års skön sömn i er nya säng. Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Christina S
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

En säng Vi blev sedda o fick den hjälp vi var ute efter

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Christina. Tack för ert reco. Och välkomna åter. Med vänlig Hälsning Kungsängen Halmstad

Dick O
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Vi köpte två resårmadrasser och fick mycket bra bemötande under alla besök.

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Dick O TACK för din feedback och för att du ville dela med dig utav din upplevelse hos oss. Välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning KungsangenHalmstad

Ina M
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

En höj- och sänkbar säng 105 cm bred o 2000 cm lång. Johan var en mycket utmärkt och superbra säljare som verkligen la sin vikt vid att hjälpa mig som kund. Sover som Prinsessan på ärten och vaknar pigg och vaken varje morgon. Tack för all hjälp!

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Ina M Det gläder att höra att du är så nöjd med oss här i HalmstadsButiken. Vi hoppas att du ska sova gott i många år framöver! Med vänlig hälsning Kungsangen Halmstad

Runa K
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Mycket trevlig försäljare. Och hjälpsam!

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Runa K Skönt att du är nöjd Runa! Hoppas att du sover gott! Med vänlig hälsning KungSangen Halmstad

Carl-görgen J
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Jag köpte resårbottensäng o bäddmadrass Jag fick ett väldigt bra bemötande att personalen i affären. Jag hade inga förväntningar. Det var en väldigt bra stund i affären , jag fick prova o testa många olika sängar o madrasser, kunnig personal.Tack

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Görgen J! Många tack för din Reco!

Lars G
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Trevlig och kunnig säljare. Varan levde verkligen upp till det som säljaren lovade.

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Lars G Tack för din rekommendation, jätte kul att läsa att du är så nöjd. Varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning Kungsangen Halmstad

Maria H
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Supertrevligt bemötande! Fick jättebra hjälp med vårt köp och så bra pris på en specialbeställd säng (90x190) och vi sover alla som stockar i våra nya sängar så jag rekommenderar absolut Kungssängen till alla!

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Maria H Tusen Tack! Ditt omdöme värmer verkligen. Det är så roligt att höra när våra kunder är nöjda! Sov gott i många år framöver och varmt välkommen in igen! Med vänlig hälsning KungSangen Halmstad

Mikael H
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Köpte en säng med tillhörande gavel, kuddar, täcken, lakan mm. Kuddar och dun är certifierade och i riktigt bra kvalitet. Personalen är tillmötesgående, kunniga och hjälpsamma.

Svar från KungSängen Halmstad

KungSängen Halmstad Hej Mikael H Det gläder att höra att du är så nöjd med oss här i Halmstadbutiken. Vi hoppas att du ska sova gott i många år framöver! Med vänlig hälsning KungSangen Halmstad

Anders N
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Vi köpte komplett säng inklusive bäddset kuddar etc och fick bra hjälp av en seriös pch kunnig säljare

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Anders N. Tack för din Reco Sov gott Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Joakim W
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Jag vill sammanfatta allt med världklass från början till slut.

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Joakim W! Tack för ditt svar och för den fina sammanfattningen. Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Britta M
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Allt var till belåtenhet från införsäljning till leverans.

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Britta Tack för din fina rekommendation Roligt att du var belåten av vår service från butiksservice till leveransservice Sov gott i dina nya sängar Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Lotte U
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Mycket trevlig o kunnig personal. Snabba besked och leveranser. Gillas!

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Lotte U! Tack för din respons och sov riktigt gott Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Magnus A
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Bra butik med nycket utbud och trevlig personal, pris och kvalitet går bra ihop. Köpte en dubbelsäng med madrass.

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Magnus A! Tack för din rekommendation. Roligt att du gillade vårt utbud, något som vi ständigt arbetar med. Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Torbjörn A
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Bra service, bra genomgång av behov och rekommendation på sängval

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Torbjörn A! Tack för din Reco. Bra att vi kunde hitta en säng till dina behov. Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Ulrica N
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Vi köpte en ny säng där vi hade en del önskemål/krav och personalen i halmstad bemötte oss superbra! Kunnig och tog sig verkligen tid med att hjälpa oss med omika kombinationer! Vi var supernöjda med både service och superbra pris! Snabb hemkörning där de satte upp sängen snyggt ! Stort tack!

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Ulrica N. Tack för de fina kommentarerna Roligt att vi kunde uppfylla era önskemål Att montering och hemkörning gick bra skickar jag vidare till leverans killarna.

Patrik H
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Toppen! Kunnig personal och trevligt bemötendw!

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Patrik H, Vi tackar för dom varma orden, Härligt att se att det vi alltid strävar mot lyser igenom, Bra bemötande och god service. Sov nu gott!! Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Arkadiusz S
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Jag rekommeendera butiken med betyg 5. Väldig bra kundservice. Tack för hjälpen med köp av en riktig säng.

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Arkadiusz S. Tack för din rekommendation, jätte kul att läsa att du är så nöjd. Varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning KungSängen Halmstad

Anna M
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Vi var på KungSängen för att köpa en ny dubbelsäng. Vi fick bra och proffsigt bemötande från början och hela vägen igenom. Sängen har levt upp till våra förväntningar.

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Anna Tack för din reco Vad roligt att eran upplevelse var perfekt med bemötande och hela vägen igenom också skönt att höra att sängen lever upp till det ni ville ha Ha nu många sköna nätter i eran säng Sov Gott Med vänlig Hälsning Kungsängen Halmstad

Peter S
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Köpte två sängar för några månader sedan. Personligt och trevligt bemötande från personal. Sängarna är bra dom också:)

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Peter S Tack för din kommentar. Det värmer att läsa en sådan bedömning. Med vänlig hälsning KungSängen Halmstad

Calle O
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Trevligt spontanbesök på sommar-semestern (spö-regnade), vilket resulterade i madrassköp. Lokalen var väl ingen sensation direkt, men säljaren med hästsvans var lugn, trevlig, kompetent och service-minded. Passade oss perfekt! ( Både damen o jag sysslar med ”försäljning” till vardags. Per automatik läser man gärna av andra säljares beteende och tillvägagångssätt/säljteknik ) Vi är mycket nöjda med köpet och återvänder gärna! Calle, Andrea, Allan o lilla Svea som låg i magen då.

Svar från KungSängen Halmstad

Tack för att Ni tog Er tid att lämna det fina omdömet Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Eva C
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Det var bra bemötande trevlig personal väldigt hjälpsamma så jag var nöjd.

Svar från KungSängen Halmstad

Tack för det fina omdömet Eva! Du är mer än välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Britt A
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Köpte en höj och sänkbar säng. Är mycket bra. Fick bra hjälp med att välja ut rätt sort. En god personlig service.

Svar från KungSängen Halmstad

Kungsängen Halmstad Hej Britt A Vi tackar för din rekommendation Jätte roligt att höra att du har blivit nöjd över ditt köp här på Kungsängen Halmstad, även höra att du är nöjd av vår service som vi ger våra kunder. Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Vassiliki S
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Bra bemötande, köpt Continentalsäng.

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Vassiliki S Tack för att Ni tog Er tid att lämna det fina omdömet. Kul att vi kunde hitta den perfekta sängen för just Er! Varmt välkomna åter Med vänlig hälsning Kungsängen Halmstad

Jan L
Escreveu sobre KungSängen Halmstad

Utan vidare den bästa sängen som jag någonsin har haft.

Svar från KungSängen Halmstad

Hej Jan L Tack för din Reco! Vad härligt att du sover gott och att ni verkar fått en kanonbra upplevelse av oss. Välkommen åter! Hälsningar KungSängen Halmstad