KungSängen Helsingborg

KungSängen Helsingborg

Här, mitt i Väla Park handelsområde, kan du prova våra handgjorda sängar i en inspirerande butik med kunnig och engagerad personal. Vi har allt för sovrummet, inklusive tapeter, mattor, gardiner och garderober, men det är ändå sängarna som är vår stolthet. Varje säng är handgjord av våra egna hantverkare och de kan även specialtillverka...

207 omdömen om KungSängen Helsingborg

Eva P
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpte mig en bra säng till ett bra pris. Professionellt bemötande

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Eva! Vad kul och höra att du är nöjd med både din säng och bemötandet du fick i butiken! Detta glädjer oss att läsa. Du är välkommen in igen om du har några frågor. Med vänlig hälsning, Kungsängen Helsingborg

Mats I
Skrev om KungSängen Helsingborg

Produkten (sängarna) fungerar jättebra men leveransen fungerade dåligt eftersom säljaren inte hade informerat transportfirman om vad vi kommit överens om vid köpet. Detta ledde till extra besvär för både oss och för de som levererade sängarna.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Mats! Vad kul att höra att sängarna ni fått är bra. Det blir vi väldigt glada av att höra! Att leveransen inte fungerade lika bra var tråkigt att höra. Detta är något vi på Kungsängen kommer ta med oss av denna reco och försöka förbättra kommunikationen mellan leveransen och säljarna! Med vänlig hälsning, Kungsängen Helsingborg

Christer N
Skrev om KungSängen Helsingborg

en säng som lovades dyr och helt att den skulle komma den 2018 08 06 men kom inte förrän den 2018 08 24. och blev lovade att få något tillgodo för försening. men inget har hänt......en gång kungsängen och aldrig mer

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Christer! Vad tråkigt att det har blivit såhär. Vi på Kungsängen jobbar ständigt med att förbättra vår kundservice och är därav tacksamma för din reco. Kom gärna in i butiken så hjälper vi dig med det som du blivit lovad! Med vänlig hälsning, Kungsängen Helsingborg

Peter D
Skrev om KungSängen Helsingborg

Jag har på bästa sätt blivit bemött av säljaren , han var noga med att göra en kundanalys och se dennes behov. Säljaren bestämde tid för leverans av säng + madrass som kom på avtalad tid. Killarna som kom med varorna bar upp dem till min lgh. Enda minus var att dom vägrade att lägga i sängen i den stålram som jag hade förberett . Jag är till 100% nöjd med säng och madrass och kan varmt rekommendera era produkter.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Peter, Tack för din recension, skönt att höra att du nöjd med din säng. Beklagar att du inte fick den ilagd i din ram, men hoppas du kan se förbi det och fortsätta sova gott. Ha en underbar helg! Med vänlig hälsning Patrik/Kungsängen Väla

Anette N
Skrev om KungSängen Helsingborg

Dubbelsäng. Bra service i butiken. Fick provligga många olika. Kändes inte påträngande säljande. Bra produktkännedom. Bra info inför leverans. De missade dock att berätta att montering inte ingick! Fick betala 500kr kontant till chauffören, kändes inte seriöst. Gissar att killarna stoppar pengar direkt i fickan, men hade inger val. Var ensam hemma och kan inte montera en dubbelsäng själv.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Anette Vi tackar för din rekommendation Vad trevligt att din upplevelse i butiken var bra och att du är nöjd med vår service och säng. Vi ber om ursäkt för otydligheten med montering, givetvis ska vi informera om att det går att köpa till montering! Numera har vi möjlighet att kvittera tjänster som bortforsling och montering hemma hos kunden! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Åsa G
Skrev om KungSängen Helsingborg

Vi köpte en dubbelsäng från Kungsängen. Tyvärr kunde vi inte få den så snabbt som vi önskade. Säljaren i butiken lovade att försöka få till en snabbare leverans men i slutändan gick det inte att ordna. Vi blev vid säljtillfället informerade att de levererar och att det ingår att de ställer sängen på plats och skruvar på benen. Väl vid leverans fick vi info om att det inte stämde, det ingick bara att de skulle ställa in sängen innanför ytterdörren.. Att sälja in en tjänst, som sedan inte levererades och dessutom använda...

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Åsa, Vi tackar för din rekommendation. Det verkar ha blivit fel i kommunikationen, vi ber om ursäkt för detta. Vi ska givetvis alltid stå för vad vi lovat! Härligt att höra att ni är nöjda med den nya sängen, önskar er fortsatt god sömn. Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Anita L
Skrev om KungSängen Helsingborg

En ställbar säng. Än så länge har allt fungerat perfekt. Väntar nu på leverans och montering

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Anita, Tack för du tog dig tid att skriva Reco. Härligt att du tycker allt fungerat perfekt :) Välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Lucas L
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpte säng för första gången i livet och hade inte så bra koll på vad man ska tänka på eller vad man ska leta efter, men kom in på Kungsängen och blev direkt väl bemött med ett leende och uppmärksamhet. Jag fick bra och raka svar på alla mina frågor och krav. Jag fick det jag var ute efter, en bra säng, och sover numera som en kung.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Lucas, Tack för rekommendationen! När man köper sin första säng som ska vara anpassad efter just dig så kan det behövas lite vägledning, härligt att vi lyckats ge detta på ett bra sätt! Vi önskar dig att du ska fortsätta sova som en kung i din nya säng! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Emmy B
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpte säng av proffsig personal som levererades hem av lika proffsig personal.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Emmy, Tack för din Reco. Vad härligt att du upplever oss som proffsiga hela vägen igenom! Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Viktor L
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpte en säng av en fantastiskt trevlig och duktig säljare (Patrik B?). Första gången jag köper en "riktig" säng och vilket bemötande! Togs om hand med en gång och blev visad runt. Sållade snabbt bort sängar som han märkte fort att detta är nog inget för oss. Märkte också fort att min flickvän inte ville ha medium hård säng utan la henne direkt i en fast för det helt enkelt passade hennes kropp förklarade han. Kommer verkligen rekommendera er fler till bekanta och har redan berättat för många om vilken bra upplevelse det var. Tack för fantastisk hjälp och ett väldigt kunnande Patrik!

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Viktor, Tack så mycket för din Reco. Wow vad roligt att få så fina ord! Det verkar ju verkligen som att ni har haft en toppenupplevelse! Jag ska hälsa till Patrik.B :) Vi önskar er många sköna nätter i er nya säng! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Paul N
Skrev om KungSängen Helsingborg

Sängar Bra bemötande bra förväntningar Mycket bra visningar av säljare av sängtyper

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Paul! Kul och höra att du är nöjd med ditt besök och köp på Kungsängen. Hoppas nu du sover gott i din nya säng. Med vänlig hälsning, Kungsängen Väla

Leif S
Skrev om KungSängen Helsingborg

Sängar med hiss. Utmärkt produktinfo på Väla butiken.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Leif Vi tackar så mycket för din fina rekommendation Roligt att du är nöjd med oss Sov nu gott i dina nya ställbara sängar Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Lisbeth A
Skrev om KungSängen Helsingborg

Mycket bra bemötande med tips och råd om sängen jag inhandla dit återkommer man gärna

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Lisbeth Vi tackar för din fina rekommendation Vad roligt att du har haft en så fin upplevelse hos oss , det gör oss glada att veta att vi gör rätt jobb och du är mycket varmt välkommen tillbaka. Sov nu gott i din nya säng Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Thomas W
Skrev om KungSängen Helsingborg

2st MB Tärnö 90 A Khaki. Mycket bra bemötande,kunnig personal fin service.Rekommenderar gärna andra att handla där.😄👍

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Thomas Vi tackar så mycket för din rekommendation Vad roligt att du har fått en fin upplevelse hos oss här på Kungsängen Vi jobbar hela tiden mot att ni ska få en mycket bra upplevelse hos oss, så då vet vi att vi jobbar åt rätt håll. Sov nu gott i dina nya ställbara sängar Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Kajsa B
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpte en säng. Fick väldigt bra service och information. Mycket nöjd!

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Kajsa Först vill vi tacka för din fina rekommendation. Vad trevligt att du har fått den upplevelsen hos oss på Kungsängen Då vet vi att vi jobbar åt rätt håll Nu får du sova gott i din nya säng Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Christina A
Skrev om KungSängen Helsingborg

Vi är mycket nöjda med servicen vi fick när vi köpte vår säng.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Christina Vi tackar för din rekommendation Vi är mycket glada att du är nöjd över servicen i butiken Nu får ni sova gott i era nya sängar Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Christofer T
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpte säng, blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt. Sängen ät mkt skön.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Christofer Tack för din rekommendation Vad trevligt att du känt den upplevelsen hos oss. Då har vi levt upp till den kundservice vi vill ge kunden. Nu får du sov gott i din nya säng Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Anne N
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpte en ställbar dubbelsäng med all tänkbar utrustning till ett fantastiskt bra pris på Bomässam i Helsingborg. Proffsigt bemötande av trevlig försäljare med glimten i ögat. Betalade i butik strax före leverans till en bedårande tjej i butiken. Leveransen sköttes helt perfekt utav 2 rutinerade artiga killar. Besöket i butiken därefter för komplettering av sängkläder blev precis så lyckat som all annan kontakt med KungSängen !

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Anne Vi vill först tacka för din fina rekommendation Vad roligt att du fått denna upplevelse hos oss på Kungsängen då vet vi att vi jobbar rätt i butiken och på leverans Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Sven-olof B
Skrev om KungSängen Helsingborg

Sängbottnar Bra service, trevlig kunnig personal. Bra priser o lev. tid

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Sven-Olof, Tack för din rekommendation. Vad glada vi blir av ditt fina omdöme! Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Joel M
Skrev om KungSängen Helsingborg

Bra service i butik! Proffsig leverans. Exakt den tiden det var sagt.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Joel, Tack för din Reco, och dessutom en 5:a! :) Roligt att höra att du är nöjd med vår service! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Eva S
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpt en kontinentalsäng av bra kvalitet Hjälpsam säljare när transpotdatumet fick flyttas 2 gånger pga försenad renovering. Jag är väldigt nöjd med såväl köpet som bemötandet.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Eva Vi tackar för din rekommendation Vad trevligt att du är nöjd med allt från butik till leverans då vet vi att vi jobbar på rätt sätt med kundservice Sov gott i din nya säng Med vänlig hälsning Kungsängen väla

HÅKAN O
Skrev om KungSängen Helsingborg

Säng. Mycket bra. Hade inga förväntningar. Borde varit högst betyg, men köpet genomfördes snabbt endast för löftet att det var 40% rabatt bara den helgen också. Sen visade det sig att det fortsatte så och fortsätter än. Det gör att man känner sig lurad och ytterst tveksam att rekommendera butiken och tveksam att fortsätta som kund.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Håkan Vi tackar för din Rekommendation Trevligt att du tycker att köpet var mycket bra Däremot tråkigt att du känner så vi hoppas du återkommer till oss och vi kan bevisa att vi alltid vill ha nöjda kunder Med vänlig hälsning Kungsängen väla

Claes K
Skrev om KungSängen Helsingborg

Vi köpte nya sängar. Bra bemötande i butik (två gånger). Smidig leverans på plats i sovrummet. Förväntningarna infriades ua. Totalt sett, betyg mycket bra.

Svar från KungSängen Helsingborg

Tack Claes, Härligt att höra att allt gått smidigt och att ni sover gott. Då är även vi nöjda, Sov nu gott i många år framöver. sov gott/ Kungsängen Väla

Kjell W
Skrev om KungSängen Helsingborg

Proffsigt bemötande och det som lovats har infriats.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Kjell Tack för din reco Vad trevligt att vi har levt upp till dina förväntningar Sov gott och välkommen åter Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Mikael B

löpte dubbelsäng.mycke trevlig personal

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Mikael Tack för din reco Vad roligt att du är nöjd både med personal och sängen Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Pellinen G
Skrev om KungSängen Helsingborg

Säng ställbar. Bra bemötande och information.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Pellinen Vad roligt att du är nöjd med vårt jobb och sängen MVH Kungsängen väla

Khan V
Skrev om KungSängen Helsingborg

Vi fik en god service og god vejledning.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Khan, Många tack för din Reco och en 5a. Det glädjer mig att vi kunnat ge god service och vägledning! Välkommen åter! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Idriz S
Skrev om KungSängen Helsingborg

Utmärkt bemötande Service minded till 100% Ordnade allt man behövde hjälp med!

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Idriz, Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du är nöjd, det är vårt mål! Välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Elisabet H
Skrev om KungSängen Helsingborg

Fantastisk hjälp och information då vi köpte nya sängar på KungSängen. Trevlig personal levererade och monterade sängarna. Sammanfattning: Mycket nöjda med köpet.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Elisabet, Tack för er Reco. Trevligt att ni är så nöjda med köpet! Varmt välkomna tillbaka! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Kim S
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpte säng Väldigt nöjd med den , proffsig Trevlig personal Bara gott o säg om den butiken Rekommenderar gärna fler om denna

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Kim, Tack för din rekommendation! Vad roligt att du är så nöjd :) Välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Carl-Axel A
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpte två ”motorsängar” Försäljaren gav ett proffsigt intryck och vi fick bra hjälp. Leverans och montering fungerade bra.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Carl-Axel Vi tackar för din Reco Vad roligt att allt har gått som det ska från säljare till leverans och du haft en bra upplevelse av Kungsängen Sov nu gott i era nya sängar Kungsängen Väla

Adrian C
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpte dubbel säng med fantastisk bra kvalitet, bra pris och absolut bästa bemötande från personalen. Tack för det till personal butiken

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Adrian Vi tackar för din Reco Vad roligt att du har haft den upplevelsen i butiken Då vet vi att vi gör vårt jobb rätt och professionellt Sov nu gott i din nya säng Kungsängen Väla

Charlotte Å
Skrev om KungSängen Helsingborg

Vi köpte höj och sänkbara sängar med hel bäddmadrass. Vi började att titta och prova hos KungSängen och tittade sedan runt i några veckor hos andra sängförsäljare men återvände till KungSängen. De var trevliga och seriösa och lyssnade på våra behov och önskemål och inte försökte ”pracka” på oss den dyraste sängen. De har en naprapat som hjälpte oss av välja rätt säng efter hur vi ligger och sover. Vi har nu haft våra sängar i ett halvår och är jättenöjda. Vi sover som en prins och prinsessa. Jens & Charlotte

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Jens & Charlotte Vi tackar för er fina reco Mycket trevligt att ni återvände till oss på Kungsängen då vet vi att vi gjort rätt jobb Det är också mycket trevligt att höra att det var rätt sängar för er och ni sover gott i dem Nu får ni fortsätta sova gott Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Jörgen N
Skrev om KungSängen Helsingborg

Sängar med inställning. Professionellt och bra bemötande.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Jörgen, Vad roligt att höra att du fått den känslan av oss, Precis det vi vill! Sov nu gott i många år framöver. Med vänliga Hälsningar Kungsängen,Väla

Magnus W
Skrev om KungSängen Helsingborg

Kunnig personal som inte försökte tvinga till sig en försäljning

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Magnus, Vad bra att du upplevde oss så som vi vill bara, kunniga och inte påtvingad försäljning. Sov nu gott i sängen och stort tack för din bedömning. Kungsängen, väla

Mikael B
Skrev om KungSängen Helsingborg

Underbar, sover utan några problem, får inte ont någonstans

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Mikael, Precis så ska det vara,när man sover ska man ha det skönt! Tack för din fina bedömning. Kungsängen,väla

Evy J
Skrev om KungSängen Helsingborg

Mycket väl bemött. Skulle köpa en ny säng och har besvär med ryggen. Fick hjälp av först en person som verkligen förstod mina problem. För att slutligen bestämma vad som var bäst kallades en person till för att hjälpa till. De mätte ryggen i förhållande till olika madrasser. Allt blev perfekt och jag är mycket nöjd.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Evy, Tack för din Reco och en 5a! :) Vad roligt att höra att allt blev perfekt och att du är så nöjd med sängen! Vi önskar dig fortsatt god sömn i din nya säng! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Marko T
Skrev om KungSängen Helsingborg

Rigtigt professionel sælger. Personale med smil på læben når man kommer ind i butikken. Og så har det også humor. Jeg blev overasket hvor godt jeg blev behandlet. Føre det købte jeg en seng i jysk. Men jeg blev så dårligt behandlet i jysk at jeg aldrig vil kommer der igen. Konge sengen i Helsingborg er virkligt et god sted at handle og så er jeres produkter også gode. Mvh.marko

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Marko, Tack så mycket för dom fina orden, underbar start på veckan :) Vi är mycket glada att du är så nöjd med vår service! Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Alexandra D
Skrev om KungSängen Helsingborg

Proffsigt bemötande och väldigt hjälpsamma. Vi är nöjda med vårt köp av säng.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Alexandra Tack för din reco Vad roligt att du tycker att vi gjort vårat jobb i butiken, det är det vi vill alla ska vara nöjda när dem handlat säng på Kungsängen i många år framåt Sov nu gott i eran nya säng Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Pia A
Skrev om KungSängen Helsingborg

Väldigt trevlig personal. Tillmötesgående och lyhörd

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Pia Tack för din reco Vad roligt att du är nöjd med din upplevelse och att vi har gjort vårt jobb rätt Sov gott i din nya säng Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Emma P
Skrev om KungSängen Helsingborg

Jag fick ett mycket bra och proffsigt bemötande hos Kungsängen, Välanvända butiken. Säljaren kunde mycket och förklarade på ett bra sätt. Jag har rekommenderat folk att gå dit när de ska köpa säng

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Emma, Vad roligt att du är nöjd, Och stort tack för dina rekommendationer. Alltid kul att få så här positiv feedback! Sov nu gott, Med vänliga hälsningar Kungsängen,Väla

Ulrika S
Skrev om KungSängen Helsingborg

Fick professionell hjälp vid val av säng och sänggavel.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Ulrika Tack för din reco Vad kul att du är nöjd med din upplevelse på Kungsängen Sov gott i din nya säng Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Per B
Skrev om KungSängen Helsingborg

Mycket bra hjälp i butiken utan att vara för påstridig för en dyrare modell. Leveransen och monteringen gick utan komplikationer.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Per Tack för din reco Vad roligt att höra att vi lever upp till vad vi själva står för och vill leva upp till både i butik och leverans MVH Kungsängen Väla

Rolf A
Skrev om KungSängen Helsingborg

Köpte en 120cm säng till min dotter. Den levererades på avtalad tid och ställdes in på hennes rum. När vi sedan packade upp den på kvällen så var där en liten skada, ett hål i tyget på kortsidan. Ringde och anmälde det och fick snabbt och enkelt svar att då byter vi ut den. Ny säng levererades och allt fungerade perfekt. Vi är mycket nöjda med både produkten och bemötandet.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Rolf, Tack för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation, och med en 5a dessutom! Roligt att höra att ni är så nöjda med vår service. Ett litet hål i tyget må vara litet, men för oss är det jätteviktigt att finishen på produkten vi levererar är korrekt och att ni som kund är supernöjd. Så tack för att ni påpekade det så vi kunde rätta till det. Vi önskar din dotter fortsatt god sömn i den nya sängen! Med vänlig hälsning KungSängen Väla

Mikael U
Skrev om KungSängen Helsingborg

Allt gick smidigt från köp till leverans

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Mikael Tack för din fina reco Vad bra att allt gick som det skulle då har vi gjort vårt jobb rätt Sov gott i dina nya sängar Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Margareta P
Skrev om KungSängen Helsingborg

Jag upplever Kungsängen som ett bra företag. Kompetensen och bemötandet hos säljarna är bra, affären är snygg, prydlig och inbjudande och produkterna är prisvärda

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Margareta Vi tackar för din fina reco Vad trevligt att du upplever oss som ett bra företag och att vi har kompetensen Vi strävar hela tiden både som företag och säljare att kunden ska få en upplevelse hos oss som dem är nöjda med. Kundservicen är otroligt viktig för oss. Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Linn O
Skrev om KungSängen Helsingborg

Framförallt trevlig personal. Vi köpte en Kontinentalsäng som vi är nöjda med.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Linn, Vad roligt att höra att du trivs med oss, då är vi också nöjda. Sov nu gott, Med vänliga hälsningar Kungsängen,väla

Leif S
Skrev om KungSängen Helsingborg

Jag köpte en ny säng hos företaget och blev mycket bra bemött i butiken. Jag fick god service vid leveransen av sängen till mitt hem. Även bäddmadrass och madrasskydd inköptes. Hela min kontakt med Kungssängen i Helsingborg präglades av proffessionalitet från säljpersonalens sida såväl som från leveranspersonalens. Jag kan varmt rekommendera Kungssängen.

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Leif, Så där gjorde du vår dag, denna feedback gör att man tycker det är kul att hjälpa människor. Vi tackar för dom varma orden, riktigt roligt att höra. Ska även ta detta vidare till vår leveransavdelning så dom även får dina härligt positiva ord. Med vänliga hälsningar Kungsängen,väla

Lena A
Skrev om KungSängen Helsingborg

Bra bemötande i butik. Trevliga killar som levererade och monterade våra nya ställbara sängar. Snabbt och effektivt jobb utan att stöka till det för oss. Emballaget tog de med sig då de var färdiga. Ett proffsigt jobb rakt igenom, och sängarna är fantastiska. Dock ett litet minus: Halkskyddet, som vi köpte till, är inte särskilt effektivt. Man måste justera både halkskydd och madrass några gånger i veckan. Mobil 070 - 749 60 67

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Lena Vi tackar för din fina reco Vad roligt att du har en bra upplevelse från butik till leverans Tråkigt att dina madrasser glider det kommer vi hjälpa dig med Sov gott i era sängar Med vänlig hälsning Kungsängen Väla

Lollo A
Skrev om KungSängen Helsingborg

Bemötandet var super! blev uppmärksammad direkt, vi hade varit runt i lite olika butiker för att köpa en ny säng, men här va det ända stället som vi upplevde en otroligt bra service, och tjejen som hjälpte oss va supertrevlig och hjälpsam och vi kände oss jättenöjda. Så det blev köp av säng!

Svar från KungSängen Helsingborg

Hej Lollo, Tack så mycket för rekommendationen. Superhärligt att ni har haft en så bra upplevelse i vår butik, vad glada vi blir! Ni är varmt välkomna tillbaka! Med vänlig hälsning KungSängen Väla