Alla kategorier Sängar Stockholms län Huddinge KungSängen Kungsängen Kungens Kurva
Rekommenderat företag 2016 - Kungsängen Kungens Kurva
Rekommenderat företag 2015 - Kungsängen Kungens Kurva

Kungsängen Kungens Kurva

Månskärsvägen 1, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Vår nya butik i Kungens Kurva har äntligen öppnat! Här hittar du kunnig personal och en butik fylld med sängar och sovrumstillbehör. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 55 kunder tycker om Kungsängen Kungens Kurva

• Malin E
    Malin E skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Vi köpte en ny säng. Bra kundservice, många valmöjligheter
    2016-12-01 Kungsängen Kungens Kurva svarar Malin E
    Hej Malin! Tack för de fina orden, hoppas du sover skönt i den nya sängen.
    Trevlig fortsättning!

Hälsningar, David
  • Bo S
    Bo S skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra bemötande, trevlig och hjälpsam personal i butik och vid leverans.
  • Eva L
    Eva L skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Fick hjälp direkt med val av sängar, hårdhet, madrass, bäddmadrass, madrasskydd lätt att tvätta, vi köpte 2 ställbara sängar.
    Snabb leverans det var bra, dom kom satte ihop sängarna och kollade att dom fungerade att ställa i olika lägen.
    Köpte även bra kuddar och kuddskydd allt bra vi är och var nöjda.
  • Anders L
    Anders L skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    service i butik mkt bra. fick god hjälp i valet av säng på ett trevligt sätt.
    vid leverans saknades ett ben. något som åtgärdades med en temporär lösning och nya ben erhölls senare direkt till dörr. suveränt hanlagt.
    hemleverans som ingick i priset = mkt bra och uppskattat.
    / Anders
  • Jacqueline F
    Jacqueline F skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Mycket trevlig och kunnig kille som guidade oss rätt från första början tills det att vi fick sängen.
  • Eva S
    Eva S skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Servicen var inte bra när vi var i butiken. Killen satt på sin pall bakom kassan och visade inget intresse av att hjälpa oss. Vi gick fram och frågade efter en säng vi sett via reklam. Han pekar vart den finns utan att resa sig. Inget stöd eller hjälp alls. Hade vi inte så långt att åka för närmsta kungssängenbutik skulle vi gått därifrån.Där i mot var killarna som körde hem vår säng, som vi trots allt köpte, väldigt tillmötesgående och serviceminded.
  • Markus S
    Markus S skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra säng, fin kvalité och jättebra service. Älskar att den är tillverkad i Sverige!
  • Carina E
    Carina E skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Beställde en kontintental säng. Fick bra hjälp av personalen och leverans skedde helt enligt tabellen. Väldig nöjd från köp till leverans.
  • Hilary E
    Hilary E skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Superbra kunnig personal! Även när vi ville göra madrass bytte😁
  • Roger E
    Roger E skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Håller inte leveranstiden.
    Jag frågade flera gånger om leveranstiden, det är aldrig något problem blev svaret. Jag ringde dagen innan för att veta om sängen fanns att hämta, dom skulle kolla. Dom återkom på den lovade leveransdagen med beskedet att det finns ingen säng att hämta.
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Superbra och proffsig personal med toppen service! Vi fick testa och fråga oss fram till den perfekta sängen med hjälp av en säljare som hela tiden var med, fastän det tog lång tid :)
  • Shafik M
    Shafik M skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra service, leverans hela vägen till sovrummet!!
  • Rune I
    Rune I skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Toppen, bra service! Leverans som utlovad.
  • Leo M
    Leo M skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra service och skön säng som hela familjen får plats i på gott och ont.
  • Pia Å
    Pia Å skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Trevligt bemötande och bra service i både butik och leverans.
  • Christina L
    Christina L skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Köpt säng. För lite personal. Lång väntan trots få kunder. Ok attention tills vi köpt. Avtog när vi ville ha den transporterad till Gotland.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Mkt skön säng, rekommenderas starkt!!!!
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Tyvärr fick vi ganska dålig hjälp i butiken av en som inte riktigt hade koll på vad hon gjorde.
    Väl när sängen kom hade det beställts fel madrass samt att madrasskyddet vi skulle hämta upp i butik en vecka efter beställning hade inte blivit beställt. När vi ringde butiken svarade de ej.efter ca 10 samtal åkte vi till butiken som lyckdes leta rätt på vår beställning och då beställdes eTT nytt madrasskydd som vi sen hämtade upp några dagar efter
  • Lars J
    Lars J skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Sängköp med hemleverans.
    Trevligt bemötande och vad jag kan bedöma kunnig personal.

-Leverans till bostaden med mycket dålig passning av överenskommet tidsintervall. Jag var tvungen att kompensera med presenter och fjäsk då jag hade bett om hjälp av en närstående eftersom jag inte hade möjlighet att vara hemma. Någon får gärna höra av sig angående detta.

Det blir ändå med viss tvekan ett bra betyg.
  • Felicia W
    Felicia W skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra service och tålmodig personal.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra bemötande och proffsigt! 123456789012345566788
  • Peter T
    Peter T skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    bra bemötande i butiken. Tråkigt att det var fel tassar till sängen då den monterades hos oss. Fick vänta ca. 2 veckor på de nya.
  • Erik W
    Erik W skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra! Ställe trevlig personal. Vad mer kan man begära!
  • Annelie W
    Annelie W skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Vid köp av nya sängar blev vi väldigt bra bemötta, provade flera olika madrasser och fick tips. Sen blev vi tvungna att ändra leveransdatum vid ett besök och när det nya datumet kom upp kom igen leverans. dom hade en månad senare men kunde komma om en vecka senare.
  • Christer H
    Christer H skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Väldigt bra service. Ansträngde sig verkligen att tillmötesgå våra önskemål. Speciellt när vi ändrade vår beställning. Helt nöjd.
  • Chanette P
    Chanette P skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra hjälp i affären med att prova ut till inköp. Fungerat mycket bra med leverans
  • Carl-olof B
    Carl-olof B skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Allt var utmärkt, trevlig personal
  • Jan L
    Jan L skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra och trevligt bemötande i butiken. Köpte en kontinentalsäng som verkligen är toppen! Rekommenderas
  • Maria S
    Maria S skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Kunnig och trevlig personal på alla sätt.
  • Johnny R
    Johnny R skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra service, tjejerna var hjälpsamma och trevliga.
  • Erik A
    Erik A skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Personalen var kunnig och mycket hjälpsam i vårt val av säng.
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Jag är mycket nöjd med min säng. Jag fick den hjälp jag behövde av trevlig personal för att hitta rätt säng som passar mig och som är bra för min rygg! Sover som en prinsessa. Kunde inte vart mer nöjd. Tack!
  • Marie L
    Marie L skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Mycket bra service. Vi köpte 6 stycken sängar, kuddar och täcken.
    Det var lite komplicerat eftersom vi skulle ha leveransen upp till Graninge, Västernorrland samt att det var i jultider.
    Men vi fick väldigt bra service och support och jag skrev till dem och tackade för utmärkt service.
    Vi kan rekommendera Kungsängen till vänner och bekanta, vilket vi gjort.
  • Neslihan Ö
    Neslihan Ö skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Generellt otrevligt bemötande. Även om jag är väldigt nöjd med sängen. Ex. Så gick jag tillbaka med min bäddmadrass efter att ha hittat ett kryp i madrassen sov gav en stor fläck, då tyckte försäljaren att jag skulle behålla den och sova med krypet.
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Vi köpte säng till oss och barnen och vi fick bra hjälp och information. Säljarna är bra på att lämna information utan att vara för "påiga".
  • Sten N
    Sten N skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Hej
    Ett bra bemötande motiverar mig att ge mig tid för detta svar.
    Motorn till min ställbara säng (levererad av er) hade slutat fungera. Jag besöker er butik i Kungens Kurva. Frågan hamnade utanför era rutiner då jag bor i Oxelösund och motorn inte kunde hämtas i butiken utan måste skickas. Alla frågetecken löstes smidigt och vid leveransen ringer er tekniker och ger en bra instruktion till monteringen.
    Jag har rekommenderat er till några vänner och även min bror som då köpte nya sängar hos er.
    Hälsningar
    sten Nordlander
  • Gerry H
    Gerry H skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Jag har varit väldigt nöjd med Kungsängens säng och
    Väl bemötande med personalen hälsningar MadeleineHolm maka till Gerry Holm
  • Åsa
    Åsa skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra service och hög kvalité! Nu håller vad ni lovar.
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Jag är jättenöjd 😀, och kommer att sova gott länge
  • Ann-marie T
    Ann-marie T skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra , fick information som jag efterfrågade, och snabbt svar ang transportkostnad (Hon ringde upp)
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra service och bemötande. Köpte 2 sängar med bäddmadrass.
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra service och kunnig personal. Grym service att de hämtar ens gamla säng också.
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Mycket trevligt och personligt bemötande. Jag köpte en säng och sängkläder. Produkterna motsvarar mycket väl min förväntning.
  • Pia K
    Pia K skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    En superskönt säng som både är stilfull och snygg.
  • Anders G
    Anders G skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Utmärkt info om produkten, vänligt bemötande och sakkunnig personal, 5 av 5 möjliga!
  • Peter E
    Peter E skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Utmärkt hjälp av expediten som tog sig tid o hjälpte oss kolla vilken säng o madrasshårdhet som passade oss, tillval etc.
  • Emma W
    Emma W skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Jag sover som en prinsessa i min älskade sköna säng från Kungsängen💕.
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Bra butik med bra personal, dock för litet då det inte fanns alla typer av "hårdhet" på sängarna att testa.
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Väldigt bra bemötande när vi skulle välja ny säng!
    Sängen har gjort att min rygg känns mycket bättre, har tidigare haft besvär med ömmande ryggslut.
  • Paco I
    Paco I skrev om Kungsängen Kungens Kurva
    Vänligt, seriöst och ärligt bemötande...

Månskärsvägen 1, 141 75 Kungens kurva