Alla kategorier Sängar Stockholms län Nacka KungSängen KungSängen Lännersta
Rekommenderat företag 2015 - KungSängen Lännersta

KungSängen Lännersta

Prästkragens Väg 15, 132 35 Saltsjö-boo — Visa karta

Butiken ligger i Lännersta företagsby längs Värmdöleden. När du kommer in genom den blygsamma entrén möts du av en stor sängutställning. Här får du hjälp att hitta rätt säng för dig tillsammans med vår kunniga personal. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 27 kunder tycker om KungSängen Lännersta

• Ulla S
    Ulla S skrev om KungSängen Lännersta
    Vi köpte säng i juni. Det gick utmärkt. Bra info.
    2016-11-30 KungSängen Lännersta svarar Ulla S
    Hej Ulla,

vi uppskattar din rekommendation och är glada över att du är nöjd med din nya säng.

• Irene R
    Irene R skrev om KungSängen Lännersta
    Bra bemötande, kunnig personal som visste vad jag behövde för säng.
    Gjorde en ändring på beställningen....funkade helt ok.
    Så skööön säng...är helt nöjd.
    2016-07-09 KungSängen Lännersta svarar Irene R
    Hej Irene,

tack för din fina rekommendation. Hoppas du sover gott under en lång tid framöver.

• Jeanette R
    Jeanette R skrev om KungSängen Lännersta
    Smidigt och utan krångel! God service i butiken!
    2016-07-09 KungSängen Lännersta svarar Jeanette R
    Hej Jeanette,

tack för din varma rekommendation. Vårt mål är att alla våra kunder ska vara nöjda.

• Ingrid L
    Ingrid L skrev om KungSängen Lännersta
    Bemötandet från företaget var bra. Vi visste i stort sett vilken säng vi ville ha då vi besökte butiken. Av säljaren fick vi en bra information om sängen. Leveransen kom på utsatt datum. I stort sett är vi väldigt nöjda med sängen. Det enda som säljaren inte talade om var att sänggaveln skall man själv sätta upp. Enligt mitt tycke då man köper en säng för 37.500 kr bör även detta kunna ingå. Sängen motsvarar dock alla våra förväntningar.
    2016-07-09 KungSängen Lännersta svarar Ingrid L
    Hej Ingrid,

tack för din rekommendation. Vårt mål är att alla våra kunder ska få rätt information vid beställningstillfället. Vi beklagar att informationen gällande gaveln varit otydlig. Vi är glada över att sängen motsvarar dina förväntningar.

• Pål O
    Pål O skrev om KungSängen Lännersta
    Bra bemötande från kunnig säljare som vägledd oss i bra genom sängköpet.

Den ngt tråkiga omgivningen och lokalen gjorde servicebemötande från säljaren än bättre

Dock har en av oss ny ryggont och därmed vill vi gärna få kontakt från butik ang Möjligheten att utnyttja Nöjd-kundgarantin.

Om inte min fru hade haft ryggont nu (ev från sängen) så hade betyget varit 5!
    2016-05-15 KungSängen Lännersta svarar Pål O
    Hej Pål,

tack för din varma rekommendation. Vår ambition är att alla våra kunder ska få bästa möjliga service. Gällande Sov Gott Garantin är det bara att kontakta oss i butiken så hjälper vi er.

• Anna K
    Anna K skrev om KungSängen Lännersta
    Oseriös butik med okunnig personal. Kom 20 min efter öppning och butiken var stängd. Ringde och ifrågasatte och kassörskan var och handlade?
    Inte jätteimponerande.
    2016-05-13 KungSängen Lännersta svarar Anna K
    Hej Anna,

vår policy är att på bästa sätt hjälpa alla våra kunder. Vi beklagar att din upplevelse av vår butik inte var tillfredsställande. Om du har vägarna förbi butiken är du välkommen in för att diskutera ärendet.

Poersonalen i Lännersta
  • Camilla A
    Camilla A skrev om KungSängen Lännersta
    Skulle uppskattat mera service i butiken. Höll datumet för leverans. Sängen är mycket skön.
    2016-05-13 KungSängen Lännersta svarar Camilla A
    Hej Camilla,

varmt tack för din fina rekommendation. Då vi strävar efter att alla våra kunder ska vara nöjda får du gärna tala om vad du tyckte saknades i vårt bemötande. Tack på förhand.

• Helena U
    Helena U skrev om KungSängen Lännersta
    Jag har fått ett bra bemötande av båda säljarna jag har träffat. Jag besökte butiken vid flera tillfällen.
    Jag fick svar på mina frågor och hjälp med att prova ut rätt fasthet på min säng.
    Jag hade läst på ordentligt på hemsidan om min säng och vid ett tillfälle, vad gäller bäddmadrassen, hade jag mer koll än säljaren om vad som ingick i priset.
    2016-04-22 KungSängen Lännersta svarar Helena U
    Hej Helena,

tack för din fina rekommendation. Vårt mål är att du som kund ska få den hjälp du behöver för att kunna prova ut den säng som passar dig bäst. Vi beklagar att det uppstått brist i kommunikation gällande vilken bäddmadrass som ingick i priset. Varmt välkommen tillbaka.

• Andreas M
    Andreas M skrev om KungSängen Lännersta
    Tyckte att vi fick ett bra bemötande. Killen som hjälpte oss var ny på jobbet(behöver få upp sin kunskapsnivå lite) men han var väldigt hjälpsam.
    2016-04-22 KungSängen Lännersta svarar Andreas M
    Hej Andreas,

tack för din rekommendation.

• Tibor K
    Tibor K skrev om KungSängen Lännersta
    Bra service kunnig och duktig säljare som låter en fundera testa och finns till hands så fort man tittar efter honom.
    2016-04-22 KungSängen Lännersta svarar Tibor K
    Hej Tibor,

tack för din fina rekommendation. Varmt välkommen tillbaka till oss.

• Daniel M
    Daniel M skrev om KungSängen Lännersta
    Bra bemötande från personalen. Fick den hjälp vi önskade i form av att rekommendera en passande säng till oss och våra dåliga ryggar. Fick förklarat alla lager av madrasser etc. Leveranstiden var dock väldigt lång och vi fick ingen indikation på när vi behövde betala för att få ut leveransen den dagen sängen var planerad att levereras. Sängen lever upp till våra förväntningar med ett undantag att madrassen är extremt varm och det blir väldigt svettigt om natten.
    2016-04-22 KungSängen Lännersta svarar Daniel M
    Hej Daniel,

tack för din fina rekommendation. Vårt mål är självklart att du får den information som du behöver och att din beställning levereras så snart som möjligt. Dock kan ibland leveranstiden bli något längre beroende på att det är många beställningar som läggs under vissa perioder.

• Ulf Ä
    Ulf Ä skrev om KungSängen Lännersta
    Vi fick mycket god hjälp vid köp av våra sängar. Köpte 4 st och tid o leverans fungerade perfekt!
    2016-03-15 KungSängen Lännersta svarar Ulf Ä
    Hej Ulf!

Tack för er fina rekommendation!
    Vi hoppas att ni ska trivas många år framöver med sängarna :)
    Sov gott!

Personalen i Kungsängen Lännersta
  • Håkan L
    Håkan L skrev om KungSängen Lännersta
    Leverens och sängen som utlovat skedde, bra så långt. Madrassen var nersmutsad och skulle bytas lovade chaffören men inget har hänt.
    2016-03-15 KungSängen Lännersta svarar Håkan L
    Hej Håkan!

Det låter inte så bra. Hör gärna av dig till oss i Lännersta butiken, så får vi undersöka vad som har hänt och åtgärda detta på bästa lämpliga sätt :)

Mail: lannersta@kungsangen.com
    Tel: 08-715 20 60

Personalen i Kungsängen Lännersta
  • Helena A
    Helena A skrev om KungSängen Lännersta
    Inge vidare.
    Mycket loj säljare (en tjej)!

Om vi hade haft fler alternativa butiker, hade vi nog inte köpt en KungSängen.
    2016-03-11 KungSängen Lännersta svarar Helena A
    Hej Helena,

vad tråkigt att ni känner på det viset. Vår målsättning är alla våra kunder ska ha en positiv upplevelse när de besöker våra butiker. Vi hoppas att sängen infriar era förväntningar.

Personalen i KungSängens butik i Lännersta
  • Matilda D
    Matilda D skrev om KungSängen Lännersta
    Bra service och snabb leverans.
    2016-03-11 KungSängen Lännersta svarar Matilda D
    Hej Matilda,

tack för din fina rekommendation. Varmt välkommen tillbaka.

Personalen i KungSängens butik i Lännersta
  • Jan Ö
    Jan Ö skrev om KungSängen Lännersta
    Har köpt et flertal sängar.
    Senast köpte jag en sänggavel.
    Bemötandet har alltid varit tillfyllest.
    2016-03-10 KungSängen Lännersta svarar Jan Ö
    Hej Jan,

vi är glada över att du är nöjd och väljer att rekommendera oss. Varmt välkommen tillbaka.

MVH

Personalen i KungSängens butik i Lännersta.
  • Elvira V
    Elvira V skrev om KungSängen Lännersta
    Jätte bra bemötande. Bra service och snabb leverans.
  • Ote D
    Ote D skrev om KungSängen Lännersta
    Väldigt trevligt bemötande. Köpte 2st 90 sängar med till hörande
    Madrass täcken kuddar påslakan .
    Sover väldigt skönt, är helnöjd.
    2015-11-04 KungSängen Lännersta svarar Ote D
    Hej Ote,

tack så jättemycket! Vad roligt att du är nöjd. Varmt välkommen tillbaka till oss Lännersta.

• Per A
    Per A skrev om KungSängen Lännersta
    Bra bemötande, kunnig personal och bra pris. Vi blev återigen nöjda.
    2015-10-23 KungSängen Lännersta svarar Per A
    Hej Per,

tack för din rekommendation. Nöjda kunder är vårt mål.

• Marie T
    Marie T skrev om KungSängen Lännersta
    Trevlig och kunnig säljare. Lite tråkigt belägen butik dock!
    2015-09-21 KungSängen Lännersta svarar Marie T
    Hej Marie!

Tack så mycket för din fina recension!
    Vi håller med om att läget inte är optimalt, men vi försöker uppväga det genom att ge god service och kundvård.
    Våran förhoppning och mål är att resan ska vara väl värd besväret :)

Ha en trevlig dag :)

• Anette H
    Anette H skrev om KungSängen Lännersta
    Mycket bra bemötande, god kundservice och uppmärksamhet!
    2015-09-21 KungSängen Lännersta svarar Anette H
    Hej Anette!

Tack så mycket för den fina recensionen :)
    Varmt välkommen tillbaka!

• Mikael H
    Mikael H skrev om KungSängen Lännersta
    Professionellt bemötande med bra kunskap och utan att vara "pushig"
    2015-09-21 KungSängen Lännersta svarar Mikael H
    Hej Mikael!

Vi tackar och bockar för den fina recensionen :)
    Varmt välkommen tillbaka!

• Arne E
    Arne E skrev om KungSängen Lännersta
    Jätte trevlig kille med "tofs" som hjälpte oss. Vi köpte den Gustavianska sängen med hela kittet och det är jätte fint hemma nu.
    Negativa är att färgen luktar fortfarande ganska starkt i sovrummet.
    Funderar på att byta bäddmadrass då den är så himla mjuk, vi är egentligen Tempurare sen 20 år så det kan väl ta ett tag att vänja sig.
    2015-09-21 KungSängen Lännersta svarar Arne E
    Hej Arne!

Vad kul att ni är nöjda med produkten och våran service!

Hur är det med lukten, har den blivit bättre? Vitlackade möbler kan lukta starkt i början, men jag hoppas att det har blivit bättre :)
    Tveka inte att höra av er till butiken om ni har frågor eller funderingar.

Ha en trevlig dag :)

• Carina A
    Carina A skrev om KungSängen Lännersta
    Köpte en säng men behövde inte så mycket hjälp, kom kvart i tre en söndag dessutom. Tycker dock inte det ska kosta extra med ben speciellt inte priset det är någonting ni kan stå för och ärligt talat 40% rabatt det har ni ju alltid. Bättre och skriva alltid lågt pris.
    2015-09-21 KungSängen Lännersta svarar Carina A
    Hej Carina!

Våra ben ingår inte på grund av att alla kunder har olika behov och smak i fråga om design. Dem sängben vi har i sortiment kan skilja sig ganska markant i pris beroende på vilken modell och storlek som man väljer. En ansenlig del av våra kunder vill helt enkelt inte ha sängben till sängen. Om kunden till exempel ska montera sängen i en befintlig sängram/sängstomme, eller helt enkelt har ben sedan tidigare som man vill återanvända, så blir det en hel del ben över och som då inte kommer till användning.

Jag hoppas ändå att du är nöjd med produkten, önskar dig god fortsättning och varmt välkommen tillbaka :)

Markus.A

PS. Om du önskar få mer detaljerad info om våra produkter och policys vänligen kontakta: info@kungsangen.com DS.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om KungSängen Lännersta
    Trevligt och professionellt bemötande
    2015-09-21 KungSängen Lännersta svarar Marianne L
    Hej Marianne!
    Tack så mycket, det glädjer oss att höra :)

• Christer B
    Christer B skrev om KungSängen Lännersta
    de gav oss tid att själva studera vad som fanns innan vi började diskutera olika typer av sängar.
    2015-09-21 KungSängen Lännersta svarar Christer B
    Hej Christer!
    Vad trevlig att du är nöjd! och tack för en bra rating :)
  • Louise A
    Louise A skrev om KungSängen Lännersta
    George, som är ansvarig för butiken, har varje gång gett mig mycket bra service, oavsett ärende. Han är serviceinriktad och vet vad han pratar om.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Louise A
    Trevligt att du är nöjd! Välkommen tillbaka!
    Kungsängen gillar detta

Prästkragens Väg 15, 132 35 Saltsjö-boo