Alla kategorier Sängar Stockholms län Stockholm Östermalm Norra Djurgården KungSängen KungSängen Östermalm

KungSängen Östermalm

Södra Fiskartorpsvägen 20, 114 33 Stockholm — Visa karta

Butiken på Östermalm ligger precis bredvid Kungliga Tennishallen med Lill-Jansskogen intill. Här får du rådgivning av vår kunniga personal när du provar säng. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 11 kunder tycker om KungSängen Östermalm

• Erik V
    Erik V skrev om KungSängen Östermalm
    Vi köpte en motorsäng till ett mycket bra pris och bad om leverans till vår nya bostad ett par månader senare. Det var inget problem. Flyttlasset blev några gånger försenat men trots alla ändringar från vår sida var personalen på KungSängen Östermalm hur flexibel som helst och leveransen skedde exakt på överenskommen tid. Sängen är bra och vi är mycket nöjda med bemötande och service.
  • Christina L
    Christina L skrev om KungSängen Östermalm
    Jag tycket vi fick en bra information och ett trevligt bemötande från en kunnig personal. Dock har inte sängen (ännu) levt upp till förväntningarna. HAr dock fortsatt samtalet med annan säjare (på Kungsgatan eftersom Östermalmsbutiken stängt) som också tog frågan på allvar:
  • Marianne C
    Marianne C skrev om KungSängen Östermalm
    Jag köpte ett täcke i butiken på Östermalm. Allt var bra, fick bra bemötande, men säljaren var lite stressad då han var ensam. Jag fick vänta en bra stund, men som sagt, bemötandet var det alls inget fel på.
  • Lola N
    Lola N skrev om KungSängen Östermalm
    Hej,
    Vi har köpt två sängar från KungSängen Östermalm som vi är mycket nöjda med.
    Vi kompletterade senare med en sänggavel och vi har alltid blivit mycket bra och trevligt bemötta av personalen.
  • Christina C
    Christina C skrev om KungSängen Östermalm
    Mycket bra bemötande och professionell hjälp vid köp av säng.
  • Eva A
    Eva A skrev om KungSängen Östermalm
    Jättetrevligt bemötande och personlig service när jag köpte en måttanpassad säng.
    2015-10-22 KungSängen Östermalm svarar Eva A
    Hej Eva
    Roligt att höra att du är nöjd. Sov gott i din nya säng och välkommen tillbaka
  • Kurt L
    Kurt L skrev om KungSängen Östermalm
    Trevligt bemötande och bra hjälp för att hitta den typ av säng som skulle passa oss.. Vi köpte en dubbelsäng av kontinentalmodell i ett paketerbjudande som vi uppfattar som prisvärt. Bra med att få en leverans som passade oss. Sängen är jätteskön.
    KungSängen Östermalm gillar detta
  • Maria W
    Maria W skrev om KungSängen Östermalm
    Bra och kunnigt bemötande vid köp av säng + sängben. Leveransen skedde senare vid utlovad datum. Jag är nöjd!
    KungSängen Östermalm gillar detta
  • Åsa S
    Åsa S skrev om KungSängen Östermalm
    Jag köpte en säng. Personalen är fantastisk, serviceminded och väldigt kunnig. Jag rekommenderar gärna alla att gå dit om dom behöver ny säng.
    Era chafförer skulle kunna lyssna bättre på instruktioner. Vi hade lite strul vid leveransen.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Åsa S
    Tack för din feedback, vi tar till oss den! Kul att du rekommenderar oss! Du är välkommen tillbaka!
  • Ulf K
    Ulf K skrev om KungSängen Östermalm
    Bra och kompetent hjälp. Visade även billigare och dyrare alternativ. Kommer att handla där igen.
    2015-06-23 Kungsängen svarar Ulf K
    Tack för din feedback! Du är välkommen tillbaka!
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om KungSängen Östermalm
    Continentalsäng, mycket bra bemötande.

Mycket nöjda
    2015-06-23 Kungsängen svarar Birgitta B
    Kul att du är nöjd! Välkommen tillbaka!

Södra Fiskartorpsvägen 20, 114 33 Stockholm