Alla kategorier Sängar Stockholms län Sollentuna KungSängen KungSängen Rotebro

Bollstanäsvägen 1, 192 78 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om KungSängen Rotebro

• Kristina W
    Kristina W skrev om KungSängen Rotebro
    positiv :-) trevligt och hjälpsam personal,jag varmt rekommenderar sängarna åt alla
    2016-11-28 Bojan I svarar Kristina W
    Tack Kristina för ditt omdöme! :) God jul och gott nytt år önskar vi från Kungsängen sängar.

• Maria B
    Maria B skrev om KungSängen Rotebro
    Bra bemötande och hjälp i butiken.
    Köpte 2 st 90 cm ställbara sängar med hemkörning, uppackning och installation.

Vi är väldigt nöjda med produkten.
    2016-11-28 Bojan I svarar Maria B
    Hej Maria!
    tack för ditt omdöme! hoppas du sover gott i din nya säng så får du ha en jättetrevlig Jul och ha ett gott nytt år!

Kungsängen sängar
  • Lynn W
    Lynn W skrev om KungSängen Rotebro
    Grymt bra service - trots att jag har varit en "virrig" kund som har tappat bort kvitton mm, så har de fixat allt direkt och har varit supertrevliga, dessutom! Kan inte bli bättre o vi säger bara stort tack och rekommenderar just Rotebro butiken varmt!
    2016-11-28 Bojan I svarar Lynn W
    Hej Lynn!
    Tack för betyget! Hoppas du sover bra och skönt i din nya säng.
    Ha en God Jul och ett gott nytt år!

Kungsängen sängar
  • Anders S
    Anders S skrev om KungSängen Rotebro
    Jag blev bra bemött och leveransen fungerade bra
    2016-04-07 Bojan I svarar Anders S
    Hej Anders,
    Tack för din Reco!
    Hoppas du sover jättebra i våran säng många år framöver och härligt att allt gick som det skulle.
    Om det är nått annat du behöver till din säng så är du alltid välkommen tillbaka till oss i Rotebro.

• Margareta J
    Margareta J skrev om KungSängen Rotebro
    Vi fick jättebra hjälp av en tjej som stod i butiken, kommer inte ihåg vad hon heter bara.
    2016-04-07 Bojan I svarar Margareta J
    Hej Margareta,

Tack för din feedback till oss.
    Hoppas ni blev nöjda och självklart är ni alltid varmt välkomna tillbaka till oss i Rotebro.
    Skall framföra ditt tack till tjejen som jobbat hära.

• Ethel J
    Ethel J skrev om KungSängen Rotebro
    jag köpte en motorsäng, 105 bredd. Fick bra hjälp med att välja en bäddmadrass som jag är mycket nöjd med. De tog sig tid, jag var inne flera gånger innan jag bestämde mig. Också bra hjälp då sonen kom, det gick smidigt att ta ut varorna till deras hyrsläp. Personalen var hjälpsamma, kunnig men inte för "på". Tre bra egenskaper! mycket nöjd, det enda jag inte gillar helt med produkten är fjärrkontrollen till motorn - den borde haft en fick på sidan av sängen som man hade kunnat stoppa nerden direkt i - resten : härlig sömnkomfort!
    2016-04-07 Bojan I svarar Ethel J
    Hej Ethel,
    Tack för att du tog dig tiden att skriva din fina Reco.
    Hoppas det blir många sköna nätter i din nya säng!
    Angående fjärrfickor till handkontroller så finns det några att välja här i butiken i Rotebro,
    Du är varmt välkommen att ringa mig på telefon: 08- 626 57 00 eller så kan du maila till butiken på: Rotebro@kungsangen.com
    så skall vi se om vi kan hitta en bra och passande fjärrficka till eran säng.
    Tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka till oss i Rotebro.

• Charlotte T
    Charlotte T skrev om KungSängen Rotebro
    Jättenöjd. Trevlig personal och väldigt hjälpsamma. Har nu en jätteskön och fin säng hemma.
    2016-04-07 Bojan I svarar Charlotte T
    Hej Charlotte,
    Tack för din fina feedback. Jätteroligt att höra att du är nöjd med oss i personalen och inte minst med nya sängen.
    Välkommen tillbaka!
    /KungSängen Sängar Rotebro