KungSängen Uppsala

KungSängen Uppsala

4.5

Välkommen till KungSängen! Här är vi fast övertygade om att människor bygger skönare och bättre sängar än maskiner och varje säng tillverkas för hand. Har du specifika önskemål för din säng kan du till och med få den byggd specifikt för dig. Du slipper dyra mellanhänder när du handlar hos oss och vi kör sängen i våra egna lastbilar...

164 omdömen om KungSängen Uppsala

Anna L
Skrev om KungSängen Uppsala

Jag köpte en Annedal säng för ca 1 år o 9 månader sedan. Är supernöjd med sängen och ÄLSKAR min säng vill alltid ha den med mig så fort jag skall sova någonstans.! Fick en otroligt bra swrvice när jag köpte den! Speciellt av en mörkhårig tjej som var otroligt kunnig, trovördig och duktig. Jag Tror hon hade en slags ansvar för butiken!

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 366 omdömen 4.2 av 366 omdömen

Snabb leverans. Trevlig och smidig service. När jag beställde sommarens solsängar framgick det att varan skulle inkomma ungefär två månade

Carl U
Skrev om KungSängen Uppsala

Vi fick jättebra hjälp av en trevlig och engagerad Kajsa. Supernöjd med service och köp. Kommer gå tillbaka vid framtida behov.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Carl! Jättekul att höra att du är supernöjd med både servicen i butiken och din nya säng! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Clary E
Skrev om KungSängen Uppsala

vi köpte tvåmotordrivna ställbara sängar

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Clary! Tack för ert fina Reco omdöme . Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Magdalena L
Skrev om KungSängen Uppsala

Sängbotten. Ok bemötande, ej särskilt engagerad, fick vänta länge på personal.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Magdalena! Tråkigt att höra att du inte känner dig helt nöjd med vårt bemötande. Vi strävar alltid efter att våra kunder ska känna att vi engagerar oss och gör vårt bästa för att hitta rätt säng för just dom. Vi jobbar med att alltid ha en bra bemanning i butiken för att kunna hjälpa våra kunder på bästa sätt. Det var oturligt att du fick vänta och vi tar till oss detta för att förbättra oss. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Stina P
Skrev om KungSängen Uppsala

Har köpt en säng 160 och en kontinental 180. Mkt trevlig och tillmötesgående personal. Fick byta en madrass jag inte var nöjd med efter ett halvår. Rekommenderar gärna Kungsängen till andra.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Stina P Vad roligt att du är nöjd och att vi kunde hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Tack för det fina omdömet. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Ann-kristin E
Skrev om KungSängen Uppsala

Trevlig personal, men övertalade mig tyvärr att köpa en hårdare säng. Jag ville hellre ha en mjukare, men personalen hävdade att sängen mjuknar under tiden. Inte alls, har jätteont i kroppen och svårt att gå varje morgon pga sängens hårdhet, vilket jag inte var fallet i min tidigare Dux säng som var över 20 år gammal.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Ann-Kristin! Tråkigt att höra att du inte är nöjd med din nya säng. Det kan vara så att din kropp bara behöver vänja sig vid att sova rätt igen. Vi brukar räkna med att det tar ca 6-8 veckor innan din kropp vänjer sig med en ny säng. Har du en säng som du själv säger är över 20 år gammal så är det ju så att din kropp har ett muskelminne och har vant sig vid att ligga på ett visst sätt. Det tar tid innan muskelminnet ställer om sig och det är inte alls ovanligt att man kan få ont och som liknande träningsvärk...

Susanne L
Skrev om KungSängen Uppsala

Jag valde att köpa min säng S23 Anouk 120 under kampanj. Jag blev väl bemött och fick kunskap som behövdes för mitt val av säng. Jag är supernöjd med min säng. Sover så skönt varje natt. Kunde inte vara bättre.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Susanne Tusen tack för dina fina ord. Det gläder oss verkligen att vi kunnat hjälpa dig på bästa sätt och att du nu sover riktigt gott! Varmt välkommen in igen om vi kan hjälpa dig med något mer. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Niklas Ö
Skrev om KungSängen Uppsala

Bra service hela vägen,, både vid provning, återbesök för köp och vid betalning innan hemleverans. 5 plus!!!

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Niklas Vilken härlig feedback. Du gjorde vår dag! Det är så roligt att höra att våra kunder är nöjda. Vi önskar dig många sköna nätter med riktigt god sömn i din nya säng. Varmt välkommen åter om du skulle behöva vår hjälp med något mer. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Bengt R
Skrev om KungSängen Uppsala

Vi har köpt 2 st sängdynor och 2 st bäddmadrasser.Fungerar till fullbelåtenhet. Inget att klaga på, Ni har skött er uppgift på bästa sett.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Bengt Tack för din Reco. Det gläder verkligen att du är så nöjd med oss! Fortsätt sova gott i din nya KungSängen säng i många år framöver. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Anders E
Skrev om KungSängen Uppsala

Vi köpte 2 resårsängar och bäddmadrasser. Bra bemötande. Leverans på avtalad tid. Allt bra!!!

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Anders Tack för din Reco. Kul att du verkar så nöjd med din helhetsupplevelse på KungSängen. Det gläder oss verkligen! Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Arne P
Skrev om KungSängen Uppsala

Köpte för en tid sedan en ställbar säng med vissa tillbehör.. Blev professionellt och artigt bemött i butiken av Emelie V. Leverans och montering skedde på överenskommen tid. Inget att anmärka på

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Arne Vilken härlig läsning! Det är otroligt glädjande när våra kunder är så nöjda. Tack för att du tog dig tid att skriva ett par rader. Sov nu gott i din nya KungSängen säng i många år framöver! Varmt välkommen in igen. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Tommy W
Skrev om KungSängen Uppsala

Köpte säng med hemleverans och montering. Vid försäljningstillfället var allt bra och var ute i god tid gällande leverans. Vid leverans och efter montering fick vi reda på att delar var restade, vårt krav för att köpa var att det garanterades full leverans. Efter att behövt åka flera mil för att i dagsläget ej ännu fått leveransbesked gällande saknad produkt få en låneprodukt.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Tommy Vi är otroligt ledsna för att just ni råkat ut för en av våra väldigt få leveransförseningar. Tyvärr finns det händelser som vi inte kan rå över. Vi hoppas att ni trots allt tillslut ska sova lika gott på er beställda bäddmadrass som den lånemadrass ni fick så länge. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Torsten N
Skrev om KungSängen Uppsala

Vi köpte dubbelsäng och blev väl omhändertagna

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Torsten Tack för din Reco. Det gör oss mycket stolta att ni kände er väl omhändertagna! Varmt välkomna åter om vi kan hjälpa er med något mer. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Anita K
Skrev om KungSängen Uppsala

Köpte 2 sängar i butiken i Uppsala för leverans till butiken i Lund. Fick mycket bra service och allt ordnades på bästa sätt med mycket trevligt bemötande!

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Anita Tack för din fina Reco. Vi blir så glada när vi får höra att våra kunder är nöjda och glada! Du är varmt välkommen åter om du skulle behöva vår hjälp i framtiden igen. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Ann N
Skrev om KungSängen Uppsala

Madrasser, bäddmadrasser, madrasskydd. Vi blev mycket bra bemötta. Hade inga speciella förväntningar men blev nöjd.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Ann Så roligt att höra att ni är så nöjda med ert besök hos oss. Vi hoppas att ni ska sova gott i era nya madrasser många år framöver! Varmt välkomna åter. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Maria O
Skrev om KungSängen Uppsala

Letade efter ny säng, aldrig haft kontinentalsäng förut så vi ville testa det. Fick utmärkt hjälp och råd att hitta precis det vi behövde. Supertrevlig personal och de höll precis alla sina löften! Inget strul med leverans allt kom i tid och nu kan jag lova att vi sover gott!!

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Maria Vad roligt att ni är så nöjda med ert besök hos oss och att ni sover så gott i er nya KungSängen säng! Då har vi verkligen gjort vårt jobb. Vi önskar er fortsatt god natts sömn i många år framöver! Varmt välkomna in igen om det skulle finnas något mer vi kan hjälpa er med. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Cecilia L
Skrev om KungSängen Uppsala

Jag köpte två st 90 cm sängar med sina tillbehör. Personalen var trevlig men inte så engagerad på service: inget råd när vi ville ha fasta madrass. Nu har vi den vara vi valde men övermadras är för mjuk... Vi fick ingen råd... Trevliga lokaler med många fina erbjudanden. Tack

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Cecilia Vad synd att ni känner så. Då alla är olika försöker vi vara så lyhörda som möjligt till vad varje kund efterfrågar. Vi arbetar ständigt med förbättringar och tar givetvis med oss er feedback. Eftersom ni köpt madrasskydd vid sängköpet så har ni vår Sov-Gott-Garanti i 180 dagar. Kom in till oss igen så ska vi kolla på en lösning. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Torkel Å
Skrev om KungSängen Uppsala

Två sängar med tillbehör. Noggrann beskrivning av flera sängar och deras egenskaper. Provliggning. Förväntningarna uppfylldes. Mycket nöjd

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Torkel Fantastiskt kul att höra att du är så nöjd! Vi på KungSängen strävar alltid efter att ge en service utöver det vanliga! Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala 

Linda B
Skrev om KungSängen Uppsala

Bra service Kunnig personal Trevlig personal Superbra sängar!!!

Hej Linda Tack snälla för toppbetyget! Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Carina W
Skrev om KungSängen Uppsala

Jag köpte en dubbelsäng. Blev bemött på ett väldigt professionellt sätt som jag upplevde låg över mina förväntningar. Mycket bra i helheten inklusive leveransen av varan.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Carina Tack för din Reco! Mycket trevligt att höra att du är nöjd med allt, det är alltid vårt mål! Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Lisa S
Skrev om KungSängen Uppsala

Vi köpte en dubbelsäng Ängelholm 90A och en Gavel 3-Fagerdala 180 A Silver. Vi hade olika krav på hård/mjuk botten och fick utmärkt hjälp av vänlig och kunnig personal så att sängen komponerades för att passa både maken och mig. Vi beställde även hjälp med montering och även den sköttes med bravur av trevlig personal på plats i hemmet. En mycket positiv och trevlig upplevelse som gick mycket lättare än förväntat. Stort tack till Kungssängens personal för proffsigt och trevligt bemötande från första steget i butiken till färdig säng hemma i huset! Lisa och CG (+ Ture, hunden som instämmer)

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Lisa Tack för din superfina Reco! Det värmer verkligen att höra att servicen levde upp till era förväntningar från butik till slutresultat och att vi lyckades hitta en säng som passade er båda, eller rättare sagt er tre! ;) Vi önskar er många goda nätters sömn i er nya säng och hoppas att ni hör av er till oss om det skulle dyka upp några frågor eller om det finns något mer vi kan hjälpa till med. Ha en fortsatt trevlig sommar! Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Gunnar R
Skrev om KungSängen Uppsala

Vid inköp av en dubbelsäng möttes vi av expertis med kundvana och som visste vad saken gällde. Vi möttes också av förståelse för en mindre fabrikationsmiss i ett delutformande av den inköpta varan. Leveransen med sina delmoment sköttes exemplariskt. Vi kom till ett snabbt köpbeslut, som inte ångras.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Gunnar Tack för din Reco. Det värmer att du är så nöjd med ditt besök hos oss! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Ola K
Skrev om KungSängen Uppsala

Vi köpte en kontinentalsäng och blev trevligt och professionellt bemötta.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Ola Tack för din fina feedback. Det är alltid roligt att höra när våra kunder är nöjda med sitt besök hos oss! Sov så gott i din nya KungSängen säng. Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Magnus K
Skrev om KungSängen Uppsala

Oväntat bra service efter att leveransen blivit fel. (Fel bredd på bäddmadrassen) Fick en ny hemkörd samma dag som jag upptäckte att jag hade fått fel. Och jag bor ca 60 km från Enköping.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Magnus Vad härligt att du är så nöjd med vår service och att vi kunde hjälpa dig så snabbt när det råkat bli så tokigt. Vi hoppas att du ska sova gott många år framöver! Varmt välkommen åter och glad sommar! Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Jessika N
Skrev om KungSängen Uppsala

Köpte en ny säng och fick hjälp att välja den som skulle passa bäst. Det blev väldigt bra.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Jessika Tack för din fina Reco! Kul att höra att du är nöjd. Det gör oss väldigt glada! Trevlig sommar! Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Eva L
Skrev om KungSängen Uppsala

En säng Mycket bra Ville ha en skön säng och fick det. Mycket nöjd.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Eva, Tack för din reco! Kul att du är nöjd med besöket hos oss och att sängen du fick hem känns bra. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor! Trevlig sommar! Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Kerstin S
Skrev om KungSängen Uppsala

Köpte 2 sängar och en stor bäddmadrass av 2 trevliga duktiga tjejer i Boländerna. Perfekt leverans. Mycket nöjd med mina nya sängar.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Kerstin, Tack för din fina reco! Vad kul att du är nöjd med servicen i butiken och att leverensen nådde upp till dina förväntningar. Vi hoppas att du kommer att få sova många sköna nätter i din säng och skulle det dyka upp några frågor längs vägen är det bara att höra av dig till oss så ska vi göra allt vi kan för att hjälpa till. Trevlig sommar! Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Torbjörn J
Skrev om KungSängen Uppsala

Vi blev väldigt proffsigt bemötta. Därför var det roligt att göra affär där.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Torbjörn Din Reco värmer verkligen. Det är så roligt när våra kunder är så nöjda! Vi önskar dig många goda nätters sömn i din KungSängen säng. Varmt välkommen åter om vi kan hjälpa dig med något mer. Glad sommar! Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Gunnilla L
Skrev om KungSängen Uppsala

Kunnig personal som hjälpte till med utprovning av säng. Bästa butiken i Uppsala då vi var runt till flera.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Gunnilla Tusen tack för din fina Reco. Det är jättekul att höra att du är så nöjd med ditt besök hos oss! Skulle det finnas något mer vi kan hjälpa dig med är du varmt välkommen in igen. Ha en härlig sommar. Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Lars Ö
Skrev om KungSängen Uppsala

Vi köpte två sängar. Personalen var jättetrevlig. Men, när vi kom hem upptäckte vi att vi hade en rabattkupong som gällde för ett köp. Vi ringde då upp och fick till svar att det var för sent att utnyttja den. Vi tycker att det var väldigt småaktigt att inte ge oss möjlighet att utnyttja rabattkupongen.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Lars Vad roligt att du var nöjd med bemötandet inne i butiken. Vad gäller kupongen så är det ju så att den inte kan kombineras med andra erbjudanden, och de sängar ni köpte var redan rabatterade med ett ännu bättre erbjudande. Därför tjänade ni på att ta det erbjudandet istället för att utnyttja kupongen på ordinarie pris. Vi hoppas att ni sover gott i era nya KungSängen sängar och är varmt välkomna åter. Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Edvin D
Skrev om KungSängen Uppsala

Köpte säng och sänggavel. Personalen kändes kunnig och gjorde det enkelt att välja vilken säng som passade bäst. Hittills har vi sovit väldigt bra i sängen som vi köpte. En negativ sak är att tyget väldigt enkelt kloas sönder av katterna, de kloar inte mycket på möblerna hemma men händer någon gång ibland och det blev direkt lösa trådar på sängen.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Edvin Så roligt att höra att ni sover gott i era KungSängen sängar. Det gläder verkligen att vi kunde hjälpa er hitta rätt för just er! Tråkigt att katten lyckats klösa upp sängen. Det är tyvärr inte mycket man kan göra mot vassa klor. Skulle det med tiden se alltför tokigt ut går det ju att klä om sängen mot en kostnad. Annars kan jag rekommendera en sängkappa! Fortsätt sov gott! :) Med vänlig hälsning KungSängen Uppsala

Maria S
Skrev om KungSängen Uppsala

Väldigt hjälpsam o engagerad personal i butiken . Leverans kom på utlovad tid och vi är väldigt nöjda med vår sköna säng

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Maria, Vad kul att höra att allt gick som det skulle och att ni är nöjda med valet av säng. Vi önskar er många fler härliga nätter i er nya säng och hoppas att ni kommer tillbaka hit om det är något mer vi kan hjälpa till med. Med vänliga hälsningar, KungSängen Uppsala

Jan O
Skrev om KungSängen Uppsala

-Continentalsäng i dyrare klass -Blev bra bemött i butiken i Uppsala -Tålmodig och vinnande personal som ej var för på men väldigt serviceminded -

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Jan, Tack för din feedback. Vi blir så glada av att höra att du är nöjd med besöket i vår butik och vi hoppas att du sover gott i din nya säng! Välkommen tillbaka om det dyker upp några frågor eller om vi kan hjälpa dig att hitta något annat. Med vänliga hälsningar, KungSängen Uppsala

Inga Ö
Skrev om KungSängen Uppsala

Har köpt 2 sängar vid 2 olika tillfällen. Super trevlig personal. Mycket hjälpsamma. Sängarna är jättesköna. Allt funkade väldigt bra.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Inga, Tack för din fina rekommendation. Det värmer verkligen att höra att allt har gått bra och att du är nöjd med sängarna! Välkommen åter om det skulle vara något mer vi kan göra för dig. Med vänliga hälsningar, KungSängen Uppsala

Nina L
Skrev om KungSängen Uppsala

Jag specialbeställde en större sängmadrass, personalen var väldigt hjälpsam och trevlig! Dessutom var det mycket billigare än på Sova så jag rekommenderar Kungsängen alla dagar i veckan! ;)

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Nina, Vad kul att vi kunde hjälpa till att hitta rätt madrass samt att priset levde upp till dina förväntningar. Vi tackar för din positiva feedback och du är så välkommen tillbaka om det skulle vara något annat vi kan hjälpa till med! Med vänliga hälsningar, KungSängen Uppsala

Margareta F
Skrev om KungSängen Uppsala

Höj-och-sänkbar säng 160 cm i slutet av 2017 Jättetrevlig service i affären. Leverans OK. Köpte fjärrkontroll i efterskott då den inte fanns hemma vid köptillfället av sängen. Väntar fortfarande på att få hjälp med att aktivera den ( 18 april ) Med vänlig hälsning Margareta Foyer Uppsala

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Margareta, Kul att höra att du är nöjd med servicen i butiken och hoppas att sängen lever upp till dina förväntningar. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för dröjsmålet och hoppas att problemet nu, efter besöket från vår servicekille, är löst. Skulle det uppstå något mer problem så är det bara att höra av dig till oss. Vi önskar dig en härlig fortsättning med din nya säng! Med vänliga hälsningar, KungSängen Uppsala

Conny S
Skrev om KungSängen Uppsala

Bästa servicen i hela Uppsala, kunnig och problemlösande personal

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Conny! Tack för dom fina orden! Det gör oss superglada! Välkommen igen! Med Vänliga Hälsningar KungSängen Uppsala

Erik A
Skrev om KungSängen Uppsala

Köpte en säng där i mellandagarna. Bra service och trevlig personal. De fixade hemkörning genom annan kungsängen butik då vi inte bor i Uppsala.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Erik Det gläder att höra att du är så nöjd med oss här i Uppsalabutiken. Vi hoppas att du ska sova gott i många år framöver! Besök gärna våra kollegor i Linköpingsbutiken om du skulle behöva något mer till sängen. :) Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Reena B
Skrev om KungSängen Uppsala

Nöjd/ mycket nöjd. Sängen är fast, bekväm och fin. Minus för illa anpassade, något ostadiga ben till ryggstödet.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Reena Kul att höra att du är så nöjd med din säng! Angående gavelbenen så låter det som att något kan ha blivit tokigt för så ska det inte vara. Så kom in till oss med benen så kikar vi på vad som kan ha hänt! Varmt välkommen in! Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Ethel W
Skrev om KungSängen Uppsala

Perfekt bemötande av kunnig personal. Alla löften om leverans och montering, av våra ställbara sängar, uppfylldes. Vi kan varmt rekommendera Kungsängen i Uppsala

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Ethel Ditt omdöme värmer verkligen. Det är så roligt att höra när våra kunder är nöjda! Sov gott i många år framöver och varmt välkommen in igen! Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Jerry M
Skrev om KungSängen Uppsala

Korrekt bemötande an aning falsk, oäkta "säljsvada" Prickfri logistik, från beställning till leverans/betalning Sammanfattningsvis ganska nöjd

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Jerry! Roligt att du valde att köpa säng hos oss! Vi ber om ursäkt för "säljsvadan". Ibland kanske vi kan bli lite ivriga i vårt sätt att vilja berätta om våra suveräna produkter. :) Det tar vi med oss och ska tänka på i framtida kundbemötanden. Du kan i alla fall känna dig trygg i ditt val av en riktigt bra kvalitétssäng. Välkommen igen om vi kan hjälpa dig med något. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Ulla H
Skrev om KungSängen Uppsala

Jättefin säng och skön. Fick hjälp med leverans och med sängbenen so krånglde i början. Vänligt bemötande. Allt bra.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Ulla Så roligt att höra att du är nöjd med allt. Det gläder oss! Tveka inte att höra av dig om det finns något mer vi kan hjälpa dig med! Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Charlott A
Skrev om KungSängen Uppsala

Väldigt nöjd med servicen. Upplevde personalen som mycket kunnig.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Charlott Vad roligt att du är nöjd med allt och att vi kunde hjälpa dig att hitta rätt säng för just dig. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Ingela K
Skrev om KungSängen Uppsala

Linnea i Uppsala bemötte oss med ett stort och aktivt kunnande ! Vi kände oss trygga under hela resans gång .

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Ingela Vilken underbar feedback. Så otroligt roligt att höra! Att ni känt er trygga hos oss är det bästa betyg man kan få. Skulle det finnas något mer vi kan hjälpa er med är ni varmt välkomna åter! Sov så gott i många år framöver. :) Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Anita H
Skrev om KungSängen Uppsala

Allt var jätte bra! Leverans och bemötande i butiken! Sover gott nu!!😁

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Anita Vad härligt att du sover så gott! Då har vi verkligen gjort vårt jobb. :) Om det finns något mer vi kan hjälpa dig med är du varmt välkommen in igen. Vi önskar dig många goda nätters sömn i din KungSängen säng! Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Anders G

Mycket bra. Kunnig personal. Punktlig leverans

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Anders Så glädjande att höra att du är så nöjd med din KungSängen upplevelse! Du är varmt välkommen åter när det är dags för påfyllning i linneskåpet eller om du skulle ha någon fundering. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Sandra F
Skrev om KungSängen Uppsala

Service i butik var bra, priserna var ganska höga, sängen är väldigt bra

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Sandra Tack för din Reco. Kul att hör att du är nöjd med servicen i butik och med själva sängen. Vi hoppas att du ska sova gott i många år framöver! Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Torbjörn E
Skrev om KungSängen Uppsala

Snabbt och bra bemötande, jag förstår ert problem, sängar byts inte så ofta utan ni får börja bli lika duktiga på tillbehören, speciellt drapålakan (som vi köpte av er) Ikea har bara det som passar deras sängar. Vi är väldigt nöjda med sängarna, både jag och min hustru. Lycka till Torbjörn

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Torbjörn Det är så otroligt roligt att få höra när våra kunder är så nöjda och sover gott i våra sängar. Då har vi verkligen gjort vårt jobb! Ni är varmt välkomna in igen om ni behöver påfyllning av något eller har någon fundering. Tack för lyckönskningarna. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Petter O
Skrev om KungSängen Uppsala

Väldigt hjälpsamma vid köp utav ny säng. Tydlig info. Produkt motsvarar förväntningar och vi är jättenöjda.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Petter Tack för er Reco. Det är väldigt roligt att höra att ni är så nöjda med ert besök hos oss och med den säng ni köpt! Vi hoppas att du sover gott i många år framöver! Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala

Lennart B
Skrev om KungSängen Uppsala

Personalen mycket alärta och hjälpsamma. Vi skulle köpa en ny säng till sovrummet. Personalen beskrev olika typer av sängar och priser. De kom med erbjudande rabatter och vad för typ av madrass vi skulle ha. Vi tog en som var anpassad för våra vikter. Det var en 160 madrass som vart för våra vikter. Vi är väldigt nöjda med sängen. Det företaget kan man handla flera gånger.

Svar från KungSängen Uppsala

Hej Lennart Det är en riktig djungel bland dagens sängar, därför finns vi här för att underlätta för våra kunder. Det är väldigt roligt att höra att detta uppskattats och att ni är så nöjda! Varmt välkomna in om vi kan hjälpa er med något mer. Med vänliga hälsningar KungSängen Uppsala