Alla kategorier Begagnade bilar Halland Kungsbacka Kungsbacka Autodealer AB

Kungsbacka Autodealer AB

Rosengatan 35A, 434 43 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Kungsbackas största center för begagnade bilar!

Vi fokuserar framförallt på svensksålda och välvårdade bilar, men vi tar de flesta märken och modeller i inbyte om du vill byta bil genom oss. Om du känner att det är svårt att samla energin och tiden som krävs för att sälja din bil privat, låt oss göra jobbet! Vi kan det här med att marknadsföra och sälja begagnade bilar.

Hos oss gör du en smidig och snabb bilaffär oavsett om du vill köpa, sälja eller byta bil. Vi samarbetar med Wasa Kredit för att du enkelt ska hitta en bra finansieringslösning och vårt mål är att du ska känna dig trygg genom hela affären.

Vi erbjuder visning och provkörning på kvällar och helger enl. överenskommelse!
Lör: 10:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Kungsbacka Autodealer AB

• Lotta H
    Lotta H skrev om Kungsbacka Autodealer AB
    Trevligt bemötande och tillgängliga tider för kunden att kunna göra sin bilaffär
  • Amanda K
    Amanda K skrev om Kungsbacka Autodealer AB
    Trevligt bemötande och bra service. Ej prutvänliga.
  • Benny B
    Benny B skrev om Kungsbacka Autodealer AB
    Ni är bäst alltid den bästa servicen
    2017-04-15 Kungsbacka Autodealer AB svarar Benny B
    Tack Benny Mvh kungabacka Autodealer
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Kungsbacka Autodealer AB
    Köpte en bil av autodealer. Dagen efter visade den sig ha ett allvarligt fel på motorn,vilket jag påtalade direkt. Autodealer var inte alls intresserade av att lösa problemet, som de hävdade hade uppkommit efter köpet... Efter många samtal och hot om att ta det till konsumentverket gick autodealer med på att betala hälften av vad reparationen kostade. De hade vid köpet lovat att bilen var nyservad vilket inte stämde. Oljenivån var på tok för låg. Inte nog med detta - vid byte till sommardäck hade fälgarna fel dimension, så jag fick åka tillbaka till Kungsbacka och byta. Förvänta er inget av autodealer - förutom att de har ganska låga priser på sina bilar. Min erfarenhet är att de säger exakt det man vill höra. Blir det problem med köpet är deras service obefintlig!
    2017-04-05 Kungsbacka Autodealer AB svarar Oscar B
    Det visade sig inte att vara problem med motorn , Problemet kom med gasen för det är en Bensin/GAS bil , Och du fick hjälp direkt när du ringde och sa vad som uppstått vi sa till dig gör en felsökning så står vi för den kostaden . Du fick dom fälgarna som vi fick med bilen när dom visade sig vara fel fick du nya på en gång så du har absolut ingenting att klaga på . Du har inte ens nämnt eller hotat med konsumentverket för vi kom aldrig så långt . Kungsbacka Autodealer .
  • Per L
    Per L skrev om Kungsbacka Autodealer AB
    Blev tyvärr grundlurad av Kungsbacka Autodealer. Blev lovad att de skulle hålla en bil som jag skulle kunna kolla på under helgen. Dagen innan (som tur är) kontrollerade jag bilen på Transportstyrelsen och då visade det sig att bilen redan var såld.

När jag frågade Kungsbacka Autodealer om de hade sålt bilen så ljög de mig rakt upp i ansiktet och sa att bilen blivit påkörd och var på verkstad. När jag konfronterade dem om detta så slutade de att svara.

Mycket opålitligt och oseriöst bemötande mot sina kunder. Akta er.
  • Richard A
    Richard A skrev om Kungsbacka Autodealer AB
    Min gamla bil hade gått sönder bortom räddning och då jag pendlade 15 mil om dagen behövde en ny inhandlas snabbt. Lösningen blev att köpa en Volvo av Autodealer. Jag åkte ned och tittade på bilen, skicket var gott. Efter lite förhandlande kom vi överens och dagen därpå kunde jag hämta ut bilen. Bilen levererades nybesiktigad utan knorrande från handlaren, eventuella tvåor skulle Autodealer fixa. Ett elfel uppstod vid leverans, detta avhjälptes via garanti utan krångel. Grabbarna på firman var trevliga och lätta att ha att göra med. Nu har jag snart haft bilen, som var en tillfällig lösning från början, trots allt var den 13 år gammal, i snart ett år och kört 2 000 mil. Den håller fortfarande och jag har inte någon stress att byta ut den.

I korthet kan sägas att man får mycket bil för pengarna hos Autodealer. Det är inte nya bilar man säljer, men man betalar heller inte för en ny bil och skicket på det man säljer verkar överlag gott. Prissättningen är, i alla fall vad gäller min bil, rimlig och företaget kan utifrån min upplevelse rekommenderas. Inte alls några bilskojare på något sätt, merparten bilar verkar komma från större bilfirmor där de bytts in. Då märkeshandlarna helst inte har bilar äldre än 5 år i hallen hamnar många hos mindre bilhandlare. Exempelvis min bil, som via en märkeshandlare hamnade hos Autodealer och sedan hos mig.

I korthet, letar du efter en bra begagnad bil kan jag rekommendera ett besök.

Rosengatan 35A, 434 43 Kungsbacka