Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Kungsbacka Begravningsbyrå AB

www.kungsbackabegravningsbyra.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Kungsbacka Begravningsbyrå! Vi är en auktoriserad begravningsbyrå vilket betyder att vi jobbar enligt Sveriges Begravningsbyråers Förbunds krav på kvalitet. I och med vår långa erfarenhet inom begravningsbranschen har vi mött många människor i sorg. Vi kan hjälpa dig med att planera begravning, bouppteckning,...

620 omdömen om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Sedan starten hos Reco 2021

Lotta N
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Jag blev väldigt trevligt bemött. Jag anlitade dom för 3 år sedan, så därför var det lätt att välja dom igen. Behövde inga förväntningar, blev så gott omhändertagen redan förra gången när jag var där, så valet var lätt. För 3 år sedan var det Mammas begravning och nu var det dax för min Pappa. Det är viktigt vem man träffar när man har sorgen nära, och att då känna sig ”hemma” är allt i den stunden. En bra sammanfattning tycker jag.

Olle M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Kändes som man tar mycket betalt för att man kan snarare än till arbetsinsatsen

Veronica G
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Ett proffsigt och omtänksamt bemötande från första telefonsamtalet till sista mötet. Allt runt vår begravning sköttes mycket väl av Kungsbacka Begravningsbyrå. Vi är nöjda och tacksamma för omhändertagandet vi fått från Kungsbacka Begravningsbyrå. Kostnaden blev stor men också vår nöjdhet. Bra hjälp i en svår stund, tack!

Bjarne K

Hel ok. ,..............................................................

Cecilia Ö
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

VI är djupt tacksamma gentemot Sebastian Bagger, som har varit det bästa tänkbara stöd vi kunde haft under denna tid. Varm, personlig, professionell och serviceminded.

Anna G
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Hej. Mycket professionella. Då jag förlorat min son bara 21år så var Sebastian verkligen rätt person och guidade oss på ett mycket fint vis och såg till att ceremonin avspeglade min son på ett fantastiskt vis. Alltid tillgänglig att svara på frågor och även mycket lösningsorienterad. Tack för all support

Karin H
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Inkännande och personlig service i samband med dödsfallet av min far och hjälp med begravningen och det omkring. Jag är väldigt nöjd och det blev precis som jag förväntade mig.

Tiina D
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

I samband med min mors bortgång så fick vi ett fint och professionellt bemötande. Allt blev precis som vi hade förväntat oss. Rekommenderar verkligen Kba Begravningsbyrå.

Ulrika K
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Väldigt proffsiga och förutseende. Förståelse för att man i den här situationen behöver få vägledning och aktivt påminnas och kontaktas för att nödvändiga beslut skall kunna tas.

Kerstin D
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket bra bemötande väldigt sociala och kunniga Jag anlitade dem för min makes begravning som blev en värdig upplevelse skall även anlita dem för bouppteckning

Anne-Sofie J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi upplevde att vi blev väldigt bra bemötta med alla funderingar och frågor. Vi har anlitat begravningsbyrån vid ett flertal tillfällen och är alltid lika nöjda.

Shirley B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Från första telefonsamtal och genom hela processen har vi bemötts av professionell, omtänksamma personer. Våra möte var trevliga, ingen press, och vi fick mycket hjälp och råd. Själva ceremonin var väl organiserad och väl genomfört. Att alla sidouppgifter (t ex foto, programkort, blommor) tagits om hand har varit en välsignelse. Vilka förväntningar? Att begravningen skulle genomföras smidigt och professionellt. KBB levde väl upp till dem. Väldigt vacker lokaler, med lugna och trevliga personal, underlättade vad som hade kunnat bli en svår stund.

Katarina M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi har genom hela processen bemötts med värme, vänlighet och värdighet. Er stora kompetens och omtanke har givit oss trygghet under denna svåra tid. Tack!

Eva P
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket nöjd med allt. Beställde allt som behövdes inför jordbegravning.

Leif H
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket bra! Professionellt, med värme och stort deltagande. Jonas Jonasson har hjälp oss med tre begravningar på ca 1 år och vi känner att han hjälpt oss att få ett fint avslut. Mvh/Leif Hanje

Ann Charlotte L

Professionellt lyhörda ödmjuka Tillmötesgående Miljövänlig urna ⚱️

Carl-Oskar P
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi har anlitat Kungsbacka begravningsbyrå ett par gånger och dom erbjuder är verkligen en fullservicelösning. Mycket bra service!

Helena K
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Kan verkligen rekommendera denna begravningsbyrå. Proffsigt omhändertagen i en jobbig stund .Och pappas begravning blev väldigt fin.

Eva H
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Begravning. Personliga och lyhörda. Er representant gjorda så vår begravning av min svärmor blev ett hoppfullt, ömt och fint minne för oss alla. Ni fanns och till hands i alla lägen inför och efter begravningen.

Viktoria S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Lugna professionell på alla information i en svår situation.

Carina B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Trevligt, lättsamt, hjälpsamma, kunniga proffsiga. Blev bra bemött i en jobbig situation.

Kristina Margareta H
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi hade höga förväntningar då vi känner till dem sedan innan och de infriades fullt ut.

Bengt U
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

De bemöter och tar hand om det hela som man förväntar sig att bli bemött. Magnus Gunnarsson är en underbar människa och ett proffs i sin yrke. Kan bara rekommendera dem.

Pernilla G
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev bemötta med all respekt under hela processen och våra önskemål och frågor blev alla besvarade till fullo.

Johan N
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Trevliga och tydliga Fint mottagande kunnig personal

Marie S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket trevligt och korrekt bemötande. Toppen att få hjälp med alla praktikaliteter före, under och efter begravning. Har även fått hjälp med Bouppteckning.

Nils B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Allt har fungerat mkt bra. Göran är nöjd och vi fick många tack för en fin och värdig begravnings ceremoni.

Ulf A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Allt fungerade som förväntat, det vill säga bra! Trevligt bemötande, hög servicenivå, "lagom" personligt, väl genomförd begravningsakt respektive urnsättning.

Eva F
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi är mycket nöjda med Kungsbacka begravningsbyrå. De har utfört sitt uppdrag perfekt.

Birgitta S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Min gamle makes borgliga begravning blev mycket värdig och vacker med blomsterprakt, vacker musik och officiantens tal äkta och rörande. Förberedelserna var omfattande o skedde med vår medverkan inte bara på ett fint och smidigt sätt utan även i en lugn och vacker miljö. All modern teknik som utnyttjades gjorde processen effektiv. Vi var mycket nöjda med allt, även uppföljningen med minnesbok och möjlighet till tryckta tackkort.

Yvonne M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Kungsbacka begravningsbyrå är för mig den finaste begravningsbyrån i Kungsbacka har haft mycket att göra med dom under många år genom mitt arbete Alltid lika trevliga och vänliga man känner sig omhändertagen i sorgen vilket är viktigt Dom är lyhörda om vad man önskar inför begravningen vilket är mycket viktigt Så jag valde både min mans begravning och nu min fars begravning genom dom och vi i familjen är mycket nöjda .

Eje A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Professionella. Aningen missar med telefonberedskap under arbetststid men man kan då mejla. Hanteringen mycket sakkunnig. Bra tjänstgöring i Kyrkan och gott samarbete med församlingens tjänstgörande präst.

Birgitta F
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Ett vänligt och professionellt bemötande.

Christina E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Har vid ett flertal gånger anlitat Kungsbacka Begravningsbyrå o alltid mötts av ett gott bemötande, och detta gällde även denna gång. Vid detta tillfälle gällde det min fars begravning.

Lars N
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Ett gott och respektfullt bemötande och professionell i sin yrkesutövning. Trevlig personal.

Rita L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Jag o mina syskon var jättenöjda med allt med begravningen av vår Mamma,vi hade mest kontakt med Magnus Gunnarsson han är verkligen på rätt plats har även haft honom när min man dog. Mvh Rita

Stina W

.............................................

Marianne L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Har vänt mig till Kungsbacka begravningbyrå 2 ggr tidigare och bemötandet är alltid mycket bra. Hjälper och vägleder i olika frågor under processen. Lugn och fin miljö. De lever upp till förväntningarna. Kunnig personal, mycket professionella. Vi planerade en ganska enkel begravning och det blev väldigt fint.

Bengt R
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Sebastian var utmärkt och ledde oss igenom allt som behövdes

Anne-Lee B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Ett mycket trevligt och personligt bemötande av Tina. Förslaget att använda Omni framme vid altaret då vi valde att ha urna istället för kista vid ceremonin blev väldigt vackert och stilfullt! Jonas skötte allt väldigt väl under själva ceremonin. Kungsbacka Begravningsbyrå är verkligen en byrå vi rekommenderar för deras proffsiga men personliga bemötande! //Fam. Bergman

Carina P
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev vänligt och professionellt bemötta. Vi fick råd och handledning för att kunna göra bra val inför begravningen. Vi i familjen fick också mycket positiva reaktioner på hur upplägget i kyrkan var och att representanten från begravningsbyrån var sympatisk och berättade om de praktiska detaljerna på lugnt och tydligt sätt.

Jonas B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Hej ! Mycket bra service o ett varmt Bemötande proffsigt rekomenderas starkt ! Jonas Bergman

Ann-Louise L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Fick ett mycket fint och professionellt bemötande när vi kom till begravningsbyrån. Fick hjälp och svar på våra frågor och återkopplade snabbt när vi behövde svar inför vår pappas begravning. Kändes lugnt och tryggt, så bästa hjälpen.

Lasse A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

En mycket välskött begravning, vänligt och proffsigt bemötande

Lisbeth L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Lugnt o fint bemötande de gånger vi var där. Proffsigt med god erfarenhet i känslofulla stunder.

Lotta B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Fantastiskt bra hjälp och stöd i alla delar. Bemöttes med värme och omtanke, vilket var mycket värdefullt, i all sorg.

Barbro T
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev bemötta med respekt och värme! och empati! De var proffsiga och hjälpte oss med allt, över förväntan! Tack vare deras lyhördhet så blev begravningen ett mycket vackert minne🤗😍 TACK Tina och Magnus

Sylvia N
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket omhändertagande och personligt. Kände oss trygga

Björn E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Min upplevelse är väldigt bra. Jonas gjorde det väldigt proffsigt och enkelt för oss i en svår stund. Vi är väldigt nöjda med kungsbacka begravningsbyrå

Eva-Rosita N
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Köpte kista, urna dödsannons genom Kba begravningsbyrå+ samtal med Tina, hjälp med hämtning och körning av den döda och hjälp vid begravningen. Mycket nöjd med bemötandet! Det enda som känns helt fel är att det är alldeles för dyrt att dö!! Eva-Rosita ( kusin till den döda).