Alla kategorier Restaurang Skåne Vellinge Kust Café Falsterbo HB

Kust Café Falsterbo HB

Storgatan 14, 239 40 Falsterbo — Visa karta

På Kust serveras sallader, mackor, hembakta kakor och kaffe till unga, gamla, mammalediga och hårt arbetande. Många är stamgäster, men gäster kommer även från alla världens hörn. Omnämnt i Lonely Planets reseguide.

Läs vad 3 kunder tycker om Kust Café Falsterbo HB

• Peder J
    Peder J skrev om Kust Café Falsterbo HB
    Mycket trevligt o glad personal. Maten är lite högt prisat för va det är men hög kvalité
  • Victor L
    Victor L skrev om Kust Café Falsterbo HB
    Ett somrigt cafe med lätta rätter och fulla rättigheter. Poppulärt särkilt under sommaren beläget i gamla Falsterbo med en liten terrass i solen. Trevlig personal. Under juli är det bra att vara där tidigt om man vill ha ett bord i solen.
  • Ami H
    Ami H skrev om Kust Café Falsterbo HB
    En härlig oas mitt i Falsterbo! Detta är både ett café och ett lunchställe. Lunchlistan är väl inte den längsta men du hittar goda sallader, matiga ciabatta och bakade potatisar. Varje dag serveras också en lunchrätt mitt på dagen. Vill du inte äta så kan man bara komma hit och njuta av den trevliga atmosfären och läppja en kopp gott kaffe eller låta dig förföras av den ljuvliga chokladtårtan eller de andra bakverken.
    Personalen är trevlig och serviceinriktad och ofta väldigt stresstålig även om det ibland på sommaren kan bli stressigt med mycket folk.

Storgatan 14, 239 40 Falsterbo