AAA Kvalificerad Städ AB

AAA Kvalificerad Städ AB

kvalificeradstad.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till AAA Kvalificerad Städ AB! Vi är din städfirma i Lund, Malmö och Helsingborg med omnejd. Låt oss ta hand om din städning och göra det vi är bäst på så kan du får mer tid över till annat som du tycker är viktigt. Våra utbildade medarbetare har lång erfarenhet och kan hjälpa dig med städning såväl kvällar som helger....

164 omdömen om AAA Kvalificerad Städ AB

Sedan starten hos Reco 2020

Jan J
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Väldigt snabba och bra i första kontakt och fortsatt diskussion och slutlig offert. Suveränt väl och grundlig utförd grov/storstädning med tanke på mycket krävande förutsättningarna. Vi är väldigt nöjda och glada att det blev så bra! Väldigt serviceinriktade och lyhörda för önskemål. Stort tack till Anna-Maria och kollegor! Kan varmt rekommenderas!

Lars J
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Vi fick tipset av vår mäklare om Kvalificerad Städ och vi är mycket nöjda. Det blev ett bra utfört arbete.

Martin H
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Otroligt bra! Gick snabbt att få kontakt, att få tid och hjälp. Och hjälpen till en fantastisk kvalitet. Blev så glad över arbetet och hur det blev här hemma. Stort tack till er. Kan verkligen varmt rekommendera!

Erik L
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Det här är en fantastisk städfirma. De är noggranna, kunniga och pålitliga. Det är alltid samma städare som kommer så vi vet att de känner till var vi har alla städgrejer och vad vi vill ska göras. Vi har flera gånger frågat om sådant vi själva haft utmaningar med att hålla rent, t ex tvättmaskinen, och de har alltid väldigt bra råd att ge. Vi har haft städning varannan vecka under längre tid och ser alltid fram emot att de varit där så huset är skinande rent igen. De kan verkligen rekommenderas.

Martin F
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Snabb och smidig offerthantering. Vänligt och professionellt bemötande och service med ett gott resultat till ett vettigt pris. Personalen visar upp kunskap, noggrannhet och yrkesstolthet.

Pontus K
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Mycket trevliga, lyhörda och flexibla!

Stort tack Pontus, skönt att höra:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Ulla-Gerd N
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Jag beställde en storstädning nu inför jul. Hit kom två jättetrevliga och jätteduktiga damer. Det gjorde ett mycket bra arbete. Ulla Nilsson

Hej Ulla, stort tack för feedback. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Ulla-Gerd N
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Jag beställde en storstädning nu före jul och hit kom två jättetrevliga och jätteduktiga damer. Jag är verkligen nöjd med deras arbete här. Ulla Nilsson

Hej Ulla, stort tack för feedback. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Björn P
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Trevligt bemötande och väl utförd storstädning. Vi har aldrig haft så rena fönster. Rekommenderas varmt!

Hej Björn, tack så mycket, skönt att höra:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Rosaria G
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Företaget är mycket service-inriktat, utför arbetet noggrant och punktligt, samt som kund man får en gedigen återkoppling för varje steg.

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Rosaria, tack så mycket, skönt att höra att ni är nöjda. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Åsa N
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Enkelt att boka och bra service. Nöjda med både storstädning inför visning och sedan flyttstädning! Toppen att nycklar hämtas och lämnas hos mäklaren.

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Åsa, Stort tack för att du tog dig tid för feedback, din återkoppling är viktig för oss. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Laluna F
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Trevliga, lätta att ha att göra med och fint städat :)

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hejsan, stort tack för att ni återkommer med feedback, det uppskattas:) Så bra att allting blev rätt... Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Lotti J
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Vi beställde flyttstäd av AAA Kvalificerad Städ AB. Mycket bra bemötande och mycket trevlig personal. Städningen fungerade jättebra och vi är mycket nöjda.

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Lotti, stort tack för omdöme, det hjälper oss jätte mycket:) Skönt att hör att ni är nöjda. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Marie L
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

De två städarna gav ett mycket bra och proffsigt intryck, så jag kände mig trygg att det skulle fungera bra. Jag kommer absolut anlita Kvalificerad Städ igen.

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Marie, vi tackar för feedback och ni är välkomna tillbaka vid behov. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Lena A
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Är van vid städfirmor. kS var lätta att få tag på I och höll verkligen vad de lovade trots att det för tillfället var lite rörigt hemma med barnbarn.. det ska bli väldigt trevligt att få hjälp med städningen av dessa proffs. Pratade mycket mycket bra svenska. Välkomna till familjen

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Lena, stort tack för feedback, skönt att höra att ni är nöjda. Välkomna som kund hos oss. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Oscar G
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Smidig bokning och bra städat!

Hej Oskar, skönt att höra att det blev rätt:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Lisa S
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Otrolig service som gjorde att bokningen av flyttstäd blev väldigt smidig. Supertrevligt och varmt bemötande. Kan verkligen rekommendera!!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hejsan, vi uppskattar att ni tog er tid för att skriva omdöme, hjälper oss jätte mycket. Stort tack:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Hanna R
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Trevliga, punktliga och noggranna! Mycket nöjd!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Hanna, stort tack för omdömet. Välkommen tillbaka. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Jan E
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Bra och noggrann storstädning. Flexibla och tillmötesgående. Rekommenderas.

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Tack för feedback, det hjälper oss och nya kunder som kommer in i bilden. Hälsningar Kvalificerad Städ

Hanne J
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Duktiga och trevliga tjejer som städar.

Annika A
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Jag anlitade Kvalificerad Städ för flyttstädning på rekommendation av min mäklare. Jag blev hela tiden proffsigt bemött även om jag själv behövde ändra datum och slutresultatet blev jättebra. . Lägenheten är ren och fin och helt redo att lämnas över till nästa ägare.

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Tack för feedback, det hjälper oss och nya kunder som kommer in i bilden. Skönt att allting blev rätt:) Hälsningar Kvalificerad Städ

Angelica B
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Bra kommunikation, vänligt och väldigt professionellt utförd städning och fönsterputsning. Överträffade förväntningarna.

Fredrik R
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Trevliga, trevligt kundbemötande, snabba på sitt jobb.

Gabriella R
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Trevlig och proffsig bemötande , fick en tydligt bild av deras tjänster och priser på första hembesöket som är gratis! Personalen som kommer in och städar är väldigt punktlig, alltid samma personal , väldig noga med städningen och har öga för detaljer , det lilla extra som tyvärr många inte bjuder på ! Rekommenderar starkt!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Gabriella, stort tack för att du tog dig tid att sätta ett omdöme, det gör väldigt mycket för oss, så roligt att ni är nöjda. Hälsningar Kvalificerad Städ

Christine Jönsson J
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Professionella ,supernoga vänliga och glada tjejer som hjälpte oss med flyttstäd. Rekommenderar Kvalificerad Städ AB varmt Stort Tack

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Christine, tack så mycket för förtroendet och välkommen tillbaka vi behov. Hälsningar Kvalificerad Städ

Ilaria M
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Alltid duktiga och punktliga. Det är alltid samma duktiga tjej som kommer, vilket är ett plus för hon kan huset. Alltid nöjd med städningen! Tack för ett utmärkt jobb!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Ilaria, roligt att ni är nöjda, stort tack för omdöme. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Sara S
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Bra, god kontakt både före och efter. Mycket bra städning. Rekommenderas absolut. Väldigt billigt, undrar om de tjänar på det. Höj priset. 😁

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Sara, tack för ditt omdöme, ni fick rabatt så att priset därefter:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Göran L
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Snabbt svar på förfrågan. Utomordentligt utförande av krävande saneringsstädning. Göran Laurell

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Göran, tack för feedback, så bra att allting är enligt överenskommelse. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Anna M
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Jättebra kontakt från start och löpande, har gått att lösa alla önskemål på ett utmärkt sätt, proffsig städning och personalen är alltid i tid! Rekommenderas!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Anna, stort tack för feedback, Roligt att allting fungerar rätt, det strävar vi efter... Hälsningar Team Kvalificerad Städ!

Olof R
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Mycket nöjd med vår hemstädning - bra och tillmötesgående personal, ordning och reda på administrationen. Arbetet utförs punktligt och noggrannt. Rekommenderas.

Skönt att höra att ni är nöjda Olof:) Hälsningar Team Kvalificerad

Thomas H
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Dom har städat hos mig i ett år nu. Och det ska dom verkligheten få fortsätta med

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Thomas, stort tack och hoppas på en lång samarbete. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Nanna A
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Gör alltid det där lilla extra. Underbart att komma hem till ett välstädat hus!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Nana, tack för feedback, skönt att höra att ni är nöjda med tjejerna:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ.

Hanna A
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Jag beställde flyttstädning med fönsterputs med kort varsel, men det var inga problem att få det inbokat. Jag bokade via hemsidan och det blev inte helt rätt, men då fick jag ett mycket bra och trevligt bemötande på telefon istället. Jag har haft telefonkontakt med två personer på företaget och båda var väldigt trevliga och gav ett professionellt intryck. På dagen för städningen kom personalen i tid trots snöstorm. Och nu till städningen: Jag har själv jobbat med städning i cirka fem år och jag är väldigt petig. Jag blev...

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Hanna, underbart att allting har gått rätt till, välkommen tillbaka vid behov. Hälsningar Team Kvalificerad Städ.

Zara J
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Mycket nöjda med Anamaria och Bianca, verkligen fungerat super! 👌 Vid ett par tillfällen har vi haft en annan personaluppsättning, då blev vi inte riktigt lika nöjda. Hoppas alltså på våra favoriter även framgent! ☺️ /Zara

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Zara stort tack för omdöme, vi kommer att se till så att ni blir lika nöjda med alla våra tjejer:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Hanna J
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Jättebra service, fin kommunikation och ett välstädat hem, allt man som kund önskar sig. Bra bemötande och trevlig personal.

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Hanna, välkommen som kund hos oss, skönt att höra att vi fick en bra start:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Catrin A
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Flyttstädningen utfördes på ett mycket proffesionellt sätt, personalen var mycket trevligt och tillmötesgående. Det var inga problem att möblerna till visningen var kvar, vilket var viktigt för mig. Personalen var verkligen engagerade och gav verkligen det lilla extra som gjorde att resultatet blev i sanna bemärkelsen strålande!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Catrin, stort tack själva för att du återkommer med feedback som är mycket viktigt för oss. Tjejerna tackar så mycket för din vänlighet:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Ulf G
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Utmärkt resultat och mycket trevlig personal. Kan varmt rekommenderas. Anlitade företaget för flyttstädning

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Ulf, stort tack för feedback, roligt att det blev rätt. Hälsningar Team Kvalificerad Städ!

Helena P
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Bra bemötande. Superbra utförande.

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Helena, stort tack för feedback, det hjälper oss... Hälsningar Team Kvalificerad Städ!

Sara L
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Jag beställde storstädning och fönstertvätt inför visning av min lägenhet. Jag var sent ute, men de kunde hjälpa mig med en tid som passade. De två kvinnorna som var här och städade har gjort ett otroligt professionellt jobb och också gjort det där lilla extra med att tex hänga handdukarna fint. Jag har aldrig själv kunnat få det så rent som de lyckades med. Värt varenda krona!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Sara, stort tack för feedback, roligt att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Karin L
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Vi har precis haft första städningen och väldigt nöjda över resultatet ⭐️🙏!! Mycket trevlig personal samt städning i toppklass!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Karin, så skönt att höra att ni blev nöjda med första städning, vi strävar efter att hålla samma nivå alltid, välkomna som kund hos oss. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Sara M
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Vi sökte med rätt kort varsel en firma för att sanera en villa, dessutom precis före jul. Jag famlade av en slump över Kvalificerad Städ via en sökning på nätet, och fick snabbt svar från Ioan, som direkt gav besked om datum, och pris och fick en bra uppfattning om vad som behövdes. De kom punktligt, med rätt utrustning och gjorde ett exceptionellt bra jobb! Det bästa var trots allt deras otroligt fina och ödmjuka inställning till ett för oss svårt uppdrag, och med genomgående respekt och professionalism. Vi är djupt...

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Sara, verkar som att vi avslutar året med ett fantastiskt omdöme som gör oss jätte glada. Stort tack! Skönt att ni upplever oss som du beskriver, det ger oss kraft:) God Jul! Önskar Team Kvalificerad Städ

Mats Johan B
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Jätte trevliga vid första mötet Städningen var till stor belåtenhet Vi kommer anlita denna firma igen och rekommendera vidare till vänner o bekanta Dom var väldigt noggranna

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Mats, kul att ni är nöjda, ni är jätte välkomna tillbaka när det är dags. Stort tack för feedback:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Johanna A
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Jag har fått ett väldigt positivt intryck av AAA Kvalificerad Städ AB. De har haft ett snabbt och vänligt bemötande och de utförde städning av vår bostad på ett effektivt och proffsigt sätt och resultatet blev ett rent och snyggt hem. Jag kommer att anlita dem igen!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Johanna, stort tack för feedback, välkommen som kund hos oss! Vi är glada att höra att ni är nöjda:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Niklas H
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Utförde flyttstädning hos oss. Det var väldigt rent och fint överallt. Kommer att anlita dem när jag renoverat klart i nya huset.

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Niklas, stort tack för feedback, roligt att höra att ni är nöjda, ni är jätte välkomna tillbaka. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Ann-Kristin J
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Köpte flyttstädning. Mycket nöjd både med städningen och bemötandet. Flexibla och hjälpsamma då jag fastnade i snökaos och inte blev klar i tid. Rekommenderas!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Ann-Kristin, skönt att det blev rätt och att du är nöjd med städningen. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Julia S
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Jag bokade flyttstädning och allt flöt på enligt plan. Otroligt flexibel och tillmötesgående personal. Lätta att kommunicera med över både telefon och mail. Blev supernöjd med resultatet och kommer definitivt rekommendera AAA kvalificerad städ till andra! Tack för att min lägenhet gick igenom slutbesiktningen utan problem! Julia

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Julia, stort tack, kul att du har haft en bra upplevelse, det gör mycket för oss att höra. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Emelie B
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Bokningen gick smidigt och fick ett bra bemötande. Kan rekommenderas! De har samarbete med Fastighetsbyrån så där fick jag en bra rabatt.

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Emelie, så bra att allting har blivit rätt, tack och välkommen tillbaka. Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Malin H
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Supernöjda med första städningen, inget att anmärka på, till och med finare än förväntat! Kommer helt klart fortsätta mer er.

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Malin, välkomna som kund, skönt att höra att ni är nöjda:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Helena T
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Prisvärda och proffsiga! Snyggt och gediget arbete som gjordes. Kanon också att de som kommer städar nästintill obemärkt så jag stördes inte alls när jag var hemma och jobbade under uppdraget. Rekommenderas!

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Helena, stort tack för feedback, roligt att ni är nöjda, välkomna tillbaka vid behov:) Hälsningar Team Kvalificerad Städ

Mikael B
Skrev om AAA Kvalificerad Städ AB

Suveränt jobbat både säljare och köpare nöjda 😊

Svar från AAA Kvalificerad Städ AB

Hej Mikael, så bra...då är vi också nöjda:) Stort tack för förtroendet. Hälsningar Team Kvalificerad Städ