Kvalitetsflytt

www.kvalitetsflytt.se
  • Badge2022
1 588
4.5

Vi utför runt 10 000 flyttar/flyttstädningar varje år och som du kan se på våra omdömen här på Reco så är nöjda kunder otroligt viktigt för oss. Är du nöjd så är vi nöjda 👍🏼 Kvalitetsflytt är en flyttfirma med höga ambitioner, lång erfarenhet och ett brett utbud inom flytt, flyttstädning, packning och magasinering. Våra kontor...

1588 omdömen om Kvalitetsflytt

Sedan starten hos Reco 2014

Johan H
Skrev om Kvalitetsflytt

Den mest oseriösa flyttfirman som finns. Inget blev som utlovat. Katastrof företag👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼 Använd inte dom till något!

Svar från Kvalitetsflytt

Hejsan Johan! Vad tråkigt att höra! Kvalitetsflytt har genomgått en omorganisation nyligen och de nya ägarna har ambitionen att fortsätta behålla den goda kundnöjdhet företaget har haft i nästan 40 år. Det nya teamet vill meddela att Kvalitetsflytt är fortsatt operativt och ser framemot att hjälpa nya så väl som gamla kunder med sina flyttar. Det nya teamet har till syfte att bevara det välskötta familjeföretaget med dess tradition och expertis som har varit verksamt i över 40 år.

Romina B
Skrev om Kvalitetsflytt

Dagen innan flytt så får jag ett samtal om att kvalitetsflytt inte kommer att utföra min flytt, detta pga de gått i konkurs. Detta hade de haft vetskap om flera veckor utan att meddela sina kunder. Verkligen dåligt gjort av ägaren till detta företag.

Svar från Kvalitetsflytt

Hejsan Romina! Verkligen olyckligt att du blivit drabbad att konkursen. Kvalitetsflytt har genomgått en omorganisation nyligen och de nya ägarna har ambitionen att fortsätta behålla den goda kundnöjdhet företaget har haft i nästan 40 år. Det nya teamet vill meddela att Kvalitetsflytt är fortsatt operativt och ser framemot att hjälpa nya så väl som gamla kunder med sina flyttar. Det nya teamet har till syfte att bevara det välskötta familjeföretaget med dess tradition och expertis som har varit verksamt i över 40 år. Så...

Rebecka E
Skrev om Kvalitetsflytt

Jag är inte alls nöjd och jag vill varna andra för detta företag! 1. Dom kom 5 timmar sent. 2. Kvalitets flytt flyttade inte ens våra saker utan de anlitade ett annat flyttbolag som heter omega flytt. 3. Varken textilier eller möbler blev inplastat för transporten. 4. Fick stora smutsmärken på sängen. 5. Dåligt planera och inpackat i flyttbilarna. 6. Det går inte att få tag i säljaren som vi köpte flytten av. 7. Vid efterfrågan och kompensation för föresenad flytt fick jag till svar att flytten var för billig för att de...

Svar från Kvalitetsflytt

Hejsan Rebecka! Först och främst är vi super ledsna över att du inte har haft någon bra flyttupplevelse med oss. Kvalitetsflytt har nyligen haft en omorganisation, vilket innebär att tiden innan dess har varit mycket turbulent. De nya ägarna har till syfte att upprätta den kvalité som varumärket Kvalitetsflytt är förknippat med. Vidare undrar jag när i tiden din flytt utfördes? Du får gärna kontakta oss på Info@kvalitetsflytt.se så ska jag se vad jag kan göra för dig. Vänliga hälsningar, Alexander

David R
Skrev om Kvalitetsflytt

Katastrofalt dålig flyttfirma som inte kommunicerar med kunden. Hade noga berättat för säljaren vad som ingick i flytten och fått veta att de skulle boka en bil som kunde ta hela flyttlasset med extra utrymme om något mer skulle behövas lastas in. Då jag flyttade långt mellan två städer var det av stor vikt att allt kunde komma med men när flyttbilen kom var den på tok för liten. Flyttkillarna, som var inhyrda av tredje part var dock trevliga och ordentliga. Detta orsakade oss mycket stress och extra kostnader då vi blev...

Svar från Kvalitetsflytt

Hejsan David! Super olyckligt att det uppstod komplikationer under er flytt som har orsakat mer stress, när en flytt oftast redan är förknippad med stress. Efter en omorganisation som har genomförts så arbetar det nya teamet stenhårt för att få ordning på allt. Därför är du välkommen att kontakta oss på reklamation@kvalietsflytt.se så ska jag personligen hjälpa dig. Vänliga hälsningar, Alexander

Domagoj M
Skrev om Kvalitetsflytt

Jätte trevliga killar som har kommit i tid och gjort flyttningen ganska snabbt och med ett bra kvalitet. Ett professionellt arbete! Stor tack!

Natalia O
Skrev om Kvalitetsflytt

Ett fint företag! Trevliga killar har kommit i tid och gjort flyttningen ganska snabbt och med ett bra kvalitet. Ett professionellt arbete för ett bra pris! Stor tack!

Celia Y
Skrev om Kvalitetsflytt

Hade en mardrömsflytt med denna firma som kostade mer än dubbelt det estimerade och var en mycket otrevlig upplevelse. De hade troligtvis medvetet underskattat kubiken trots att jag var mycket noga med att beskriva vilka utrymmen vi flyttade från. Själva flyttpersonalen var effektiva men talade oprofessionellt om andra kunder. Säljaren gick inte att få tag i och lovade sedan återkomma när jag framförde klagomål men gjorde ej det. En av ägarna lovade återkomma men gjorde ej det. Reklamationsmejl besvarades ej. Städning beställd...

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Celia! Super tråkigt att du har haft en så dålig upplevelse med oss. Kvalitetsflytt har nu genomgått en omorganisation, där vi har nya ägare på plats. Vår målsättning är att hjälpa nya så väl som gamla kunder med sina flyttar. Det nya teamet har till syfte att bevara det välskötta familjeföretaget med dess tradition och expertis som har varit verksamt i över 40 år.

Matts Mikael Andreas K

Duktiga och trevliga killar som gjorde flytten, men... Jag fick en konstig faktura på mejlen after att ha betalat via swish De visste inget om flyttstäd, hade inte fått någon boking på det trots att jag beställt det av kvalitetsflytt Ingen har hört av sig om ovanstående flyttstädning

Malin B
Skrev om Kvalitetsflytt

Vill ni ha en problemfri flytt så leta vidare! Verkar vara ett riktigt rörigt företag helt utan kommunikation. När vi kontaktat Kvalitetsflytt för reklamation av saker som försvunnit får vi svaret att de ska återkomma - men de gör aldrig det. Detta har bara lett till massa stress och merarbete för oss.

Per Alexander J
Skrev om Kvalitetsflytt

Uppdaterat 2024-02-20 Företaget har nu gått i konkurs, vilket kan förklara varför de varit så svåra att få kontakt med. Oproffsigt! Fruktansvärt illa städat. Jag kontaktar kvalitétsflytt samma kväll och begär att de kommer dit och åtgärdar städningen. Först en MÅNAD senare erbjuder de sig att komma dit och städa lägenheten - men då har jag sedan länge flyttat ut. Går inte att få kontakt med företaget när jag försöker maila eller ringa för att bestrida fakturan.

Malin B gillar detta
Anette H
Skrev om Kvalitetsflytt

Mycket nöjd! 4 killar kom till tiden. Emballerade möblerna väl. Allt bohag var lastat och installerat på nya adressen på ca 1h. Kan varmt rekommenderas.

Diana N
Skrev om Kvalitetsflytt

De som flyttade var inte aktsamma sönderskavda möbler och trappräcket samt sänggavel då det fattas en bit trä och skruven inte går att skruva i Meddelat er men fått noll respons

Kenny W
Skrev om Kvalitetsflytt

Dom rotade i våra kartonger vi packat själva och stal grejer för oss,extremt dåligt packat bara ner kastat i kartongerna,var i kontakt med Borås kontoret angående stölden,och tydligen har ni inget ansvar för det som blev stulet pga vi packat själva,stort misstag att välja kvalitets flytt som ja aldrig gör om igen.

Victoria J
Skrev om Kvalitetsflytt

Sämsta upplevelse av flytt någonsin. Har anlitat de tidigare och var jättenöjd då. Denna gång kom de med för liten bil, tog inte alla mina saker, som var avtalat, så jag behövde flytta resten själ med personbil, vilket vi höll på med i många timmar efter att flyttfirman åkte iväg. Kvalitetsflytt verkar ha anlitat annan firman för att genomföra flytten, då det stod annat namn på flyttbilen. Killarna jobbade väldigt långsamt, det tog över 4 timmar att lasta in saker från en trea. Förra gången genomfördes hela flytten på samma...

Håkan I
Skrev om Kvalitetsflytt

2 flyttkillar kom från Västerås på lördagen, bara det........väldigt trevliga killar som var väldigt noggranna och snabba. Ni var grymma. Allt var perfekt från första telefonkontakten ang offert tills det att sista lådan var på plats. NI VAR PERFEKTA OCH BLIR DET FLYTT IGEN SÅ BOKA JAG ER IGEN......

Julia J
Skrev om Kvalitetsflytt

De kom inte den dagen flytten av mitt piano var planerad, utan dagen efter. Jag fick heller inte veta i förväg vilken tid de skulle komma vilket ledde till att jag tillslut fick ta ledigt två dagar från jobbet. Flyttkillarna som tillslut kom var professionella. Slutsumman för pianoflytten stämde inte överens med offerten jag fick innan, de la på ytterligare 200kr för transport.

Stina B
Skrev om Kvalitetsflytt

Fantastiska killar som kom och fixade vår flytt. Trevliga, snabba och noggranna.

Lena Marita Ingela L
Skrev om Kvalitetsflytt

Vi är jättenöjda med flytten! Adam och Josef kom redan före utsatt tid och vi kunde lämna över flytten i trygga händer. Adam styrde upp allt och de tog väl hand om våra saker och var rädda om dem. Dessutom gav de ett seriöst intryck och hade ett mycket trevligt bemötande och var hjälpsamma! Supersmidig flytt med Kvalitetsflytt i Göteborg! Tack!

Hej Lena , vad kul att höra att du är så nöjd Mvh Kvalitetsflytt

Anna Viktoria H
Skrev om Kvalitetsflytt

Fick ett snabbt prisförslag på flytthjälp och säljkontakten var trevlig. Jag bad om att få kontaktuppgifter till dem som skulle hjälpa mig men det fick jag inget svar på. Mejlade flera gånger veckan innan flytten. Klocka 8 på flyttdagen så står jag och väntar. Ingen flyttbil. Tiden går och jag ringer till det nummret jag har. Inget svar. Ringer runt till varenda nummer jag hittar och får inget svar. Klockan har nu blivit halv tio och då får jag ett samtal att dem är påväg. Dem ber om ursäkt med anledningen att bilen vart...

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Anna , vill först börja med att be om ursäkt för den sena ankomsten och miss i kommunikationen, vidare till din dörrkarm, då vi jobbar för en vision om 100% nöjd kund så är du välkommen att höra av dig till reklamationsavdelning på Reklamation@kvalitetsflytt.se så skall vi se om inte vi kan åtgärda problemet Mvh Kvalitetsflytt

Monika Teresia B
Skrev om Kvalitetsflytt

VARNING, UNDVIK TILL VARJE PRIS! Jag har aldrig varit med om ett företag som sköter saker sämre. - Jag fick veta sent på kvällen innan flytt kl 8 följande dag att de hade sjuk personal och var tvungna att flytta fram till kl 12. Detta medförde då redan stora problem för mig men jag hade överseende och slängde om min dag. Vid 14 hade fortfarande ingen hört av sig eller svarat på telefon – de kom först 15.00. Alltså två försenade ankomster och flytt 15.00 istället för 8.00 som avtalat och kommunikation under all kritik....

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Monika, först vill vi be om ursäkt för den sena ankomsten och våran miss i kommunikationen, härligt att höra att du trots allt var nöjd med killarna i sig, dock är det du som godkänt offerten , vi gör en överslagsräkning när vi beräknar på hur många kubik du har och du godkänner offerten så att du fått betala för överskjutande volym är inget konstigt, absolut är du välkommen att höra av dig till reklamation angående våran sena ankomst i dagsläget har vi väldigt mycket att stå i över hela företaget, och ber dig vänligt...

Gabriella B
Skrev om Kvalitetsflytt

Lastbilen gick sönder halvvägs, så vi fick bo på hotell en natt. Tre flyttlådor försvann i flytten och de tar noll ansvar för det. Tycker bara att det är jättekonstigt.

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Gabriella, vi vill börjar med att be om ursäkt för den oförutsedda händelsen med bilen , du är varmt välkommen att höra av dig till våran reklamationsavdelning Reklamation@kvalitetsflytt.se Mvh Kvalitetsflytt

Peder L
Skrev om Kvalitetsflytt

Anda gången jag anlitar Kvalitetsflytt. Mycket trevliga killar och allt går väldigt fort och smidigt. Kommer definitivt anlita dem igen om jag flyttar.

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Peder, vad kul att höra att du är nöjd med oss och dessutom 2 gånger , vi ser fram emot att hjälpa dig fler gånger om så behövs Mvh Kvalitetsflytt

Petra Maria A
Skrev om Kvalitetsflytt

Jag är imponerad av hur smidigt det gick. Ringde fredag eftermiddag för flytt på måndag morgon. Inga problem alls. Killarna åkte från Västerås till Mariefred och fixade allt på ett par timmar. Kan verkligen rekommendera Kvalitetsflytt. //Petra

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Petra , tack för dina fina ord om oss och den verkliga rekommendationen. självklart försöker vi alltid vara till hjälp när en kund ringer, då vi har en vision om 100% nöjd kund så är det bara att försöka och det lyckandes vi med Mvh Kvalitetsflytt

Skrev om Kvalitetsflytt

Fantasktiskt utförd flytt trots alla trappor. Förtroendeingivande företag som jag litar på efter två flyttar. Allt beröm till er.

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Eva K och Tack för dom fina orden , vad kul att höra att du var nöjd med oss Mvh Kvalitetsflytt

Carlos Antonio M
Skrev om Kvalitetsflytt

Jätte nöjd! Trevlig personal och det gick snabbt.

Hej Carlos och tack för dina fina ord Mvh Kvalitetsflytt

Simon P
Skrev om Kvalitetsflytt

Började med att ägaren ringer mindre än 24 timmar innan flytt och frågar om vi kunde ta flytten dagen efter vi kom överens om även om jag bokade 2 månader innan, fick behålla min tid men dök det upp någon nej. Ringer kundtjänst och dom säger att folk är påväg vid 15:10 väntar tills 16:20 ingen drycker upp ringer kundtjänst igen han blir förvånad att ingen har dykt upp och säger hela tiden att han ska återkoppla men ingen återkoppling sker,samt säger att dom har öppet dygnet runt så jag ringer 17:50 inget svar på hela kvällen,...

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Simon, ibland strular saker till det och vi försöker i högsta möjliga mån lösa det för framför allt dig som kund men även se till att våran personal jobbar under bästa möjliga arbetsförhållande dock ber vi hemskt mycket om ursäkt för att det blev som det blev och tar till oss av kritiken för att kunna göra ett bättre jobb i framtiden. du är välkommen att höra av dig till våran reklamationsavdelning, den når du enklast via mail på Reklamation@kvalitetsflytt.se Mvh Kvalitetsflytt

Annika A
Skrev om Kvalitetsflytt

Jag är ledsen att behöva ge ett lågt betyg då jag alltid har varit nöjda med kvalitetsflytt innan. Jag skulle i maj flytta saker mellan fjärås och ett lager i kungsbacka. Får reda på dagen innan att dem kan komma tidigare än avtalat och det lät ju bra. Sluta med att dem kom senare än planerade orginaltiden, var griniga över att jag var sur att dem inte hade hört av sig om detta. När vi kommer till kungsbacka så börjar det bra vid förrådet, men när det börjar bli fullt så dras möbler ovanpå varandra så det har blivit repor...

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Annika, Vi beklagar verkligen, du är varmt välkommen att höra av dig till Reklamation@kvalitetsflytt.se , så skall vi försöka åtgärda problemet Mvh Kvalitetsflytt

Per Magnus N
Skrev om Kvalitetsflytt

Flyttade från Stockholm till Malmö med familjen. Funkade jättebra! Smidiga och flexibla även när vi tvingades göra sista-minuten ändringar. Trevligt bemötande, tydliga i hur stort släp som behövdes, enkla att kommunicera med på plats.

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Per, Tack för dom fina orden, självklart försöker vi alltid lösa alla problem även om dom dyker upp i sista minuten och denna gången lyckades vi, tack för förtroendet Mvh Kvalitetsflytt

Magnus L
Skrev om Kvalitetsflytt

Att ge denna firma en etta är för mycket poäng även om det står att det betyder riktigt uselt. Skriver detta som en varning till de personer som behöver en bra flyttfirma. Se åt annat håll! Vi hade bokat en tid 08:00 på morgonen och blir kontaktad kvällen innan att det är sjukdom så dom måste börja efter lunch vilket var efter 12:00 fick jag förklarat. Klockan går mot 13:00 och ingen kontakt av någon. Ringer upp deras kontaktperson som är väldigt trevlig... (detta kommer ändras) som sa att jag skulle kontakta transport......

Ingela H
Skrev om Kvalitetsflytt

Kanonbra service och kontakt! Trevliga killar som var effektiva, försiktiga och bra att kommunicera med. Anlitat många flyttfirmor genom åren och aldrig varit såhär nöjd. Toppbetyg!

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Ingela , tack för dina mycket fina ord , vi är tacksamma för dom och även för tilliten att flytta ditt bohag Mvh Kvalitetsflytt

Madeleine N
Skrev om Kvalitetsflytt

Så smidigt! Fick offert på några minuter, de ringde upp mig, fick fastprisavtal direkt. De som flyttade åt mig skötte sig själv, va effektiva, försiktiga. Mycket nöjd kund!! Kommer använda de igen vid behov. Tack ska ni ha!

Svar från Kvalitetsflytt

Tack Madeleine för mycket fina ord om oss, vi är mycket tacksamma för tilliten att få flytta ditt bohag och ser fram emot att flytta dig igen om det behövs Mvh Kvalitetsflytt

Nele M
Skrev om Kvalitetsflytt

Fick mina grejer flyttade från Stlhm till Malmö till ett överenskomligt pris. Under hela processen bra kommunikation samt snabbt och effektivt arbete. Saker kom fram hela och oskadade. Mycket nöjd och rekommenderar varmt!

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Nele, vad kul att höra att du är nöjd , vi blir mycket berörda av dina fina ord Mvh kvalitetsflytt

Karl Oscar Sigfrid L
Skrev om Kvalitetsflytt

Toppenbra flyttfirma! Vi anlitade Kvalitetsflytt för en långflytt (Värmdö till Offerdal) och flytten fungerade toppen. Bra kontakt med både ansvariga och folk "på golvet". Hela bohaget (inklusive lite extra som inte var specificerat) kom med, snabbt och professionellt hanterat. Lösningsorienterade och krånglade inte när jag behövde lägga till fler saker som inte först var överenskommet. Själva lastning och lossningen gick snabbt och inget blev skadat under resans gång. Rekommenderas varmt!

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Karl, vi vill först tacka dig för förtroendet att få flytta ditt bohag men även ett stort tack för dom fina orden Mvh Kvalitetsflytt

Ing Tom S
Skrev om Kvalitetsflytt

Tre trevliga och starka killar som jobbade stenhårt. Allt flyttades på kort tid och allt kom oskadat på rätta platser. Vi är jättenöjda med flytten.

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Ing, tack för dom mycket fina orden, vi skall framföra detta till våra mycket duktiga flyttkillar Mvh Kvalitetsflytt

Hanna S
Skrev om Kvalitetsflytt

Fyra timmar sena och ingen kompensation för det.

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Hanna , du är varmt välkommen att höra av dig till Reklamation@kvalitetsflytt.se så skall vi försöka årgärda detta Mvh Kvalitetsflytt

Maria Ylva Kristina H

Superbra bokare som hjälpte oss trots kort framförhållning. Dock var flyttkillarna 4 timmar försenade pga annan flytt. Men när de väl kom fixade de allt perfekt. Dessutom magasinerade de allt själva när vi inte kunde stanna kvar pga den sena ankomsten. Mycket bra pris!

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Maria, tack för dom fina orden, tråkigt att det blev som det blev men vi försöker alltid lösa problemen som uppstår och brukar lösa det och så även denna gång, tack för ditt förtroende Mvh Kvalitetsflytt

Karl Håkan L
Skrev om Kvalitetsflytt

Fantastiskt proffsiga. Otroligt snabba. Kunniga, trevliga och hjälpsamma "flyttgubbar" som jobbade hela tiden utan minsta paus. Vi flyttade ett "helt hus" med två våningar, hel vind, hel källare samt garage och förråd (totalt cirka 370m2) 20 mil på mindre än 7 timmar och utan att något gått sönder. Kan bara ge dessa människor våra varmaste rekommendationer!

Hej Karl, tack för dina fina ord Mvh Kvalitetsflytt

Jasmine M
Skrev om Kvalitetsflytt

Ingen flyttfirma jag skulle rekommendera. Det började positivt med snabb återkoppling från företaget men tyvärr kunde jag inte svara just när de ringde. Dagen efter ringer jag till växeln där en man snabbt svarade och meddelade att han skulle kontakta hon som ringde mig igår och att hon skulle ringa tillbaka till mig inom 20 min. Efter 45 min smsade jag det numret som ringde mig dagen innan men utan svar. Ringde även numret men inget svar (googlade numret och det var registrerat på en annan privatperson vilket var märkligt!)....

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Jasmine, tack för dom till en början fina orden, nu till problemen som uppstod, vi börjar med att be om ursäkt för att vi har varit dåliga på återkoppling, att telefonnummret var registrerat på en av våra anställda ser vi inte som ett problem, vi har arbetstelefonnummer men av någon anledning som vi inte känner till så ringde nu säljaren från sin privata telefon vilket är oväsentligt men vi tar åt oss av kritiken och tar lär dom av den flr att kunna göra bättre i från oss nästa gång Mvh Kvalitetsflytt

Rikard T
Skrev om Kvalitetsflytt

Väldigt nöjd! Flytt dörr-till-dörr, Borås till Stockholm gick utan problem i jobbigt snöväder och kämpigt underlag. Imponerad över hur allt flöt på från att jag bokade till att flytten var utförd. Snyggt jobbat!

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Rikard , vi vill börja tacka för dom fina orden men även tacka dig för tilliten att få flytta ditt bohag Mvh Kvalitetsflytt

Martin Johnny E
Skrev om Kvalitetsflytt

Bra service över telefon, och väldigt strukturerat utfört arbete! Rekomenderar verkligen kvalitetsflyftt

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Martin, tack för dom fina orden , vi gör så gott vi kan :D Mvh Kvalitetsflytt

Ebba Linnea P
Skrev om Kvalitetsflytt

Mycket nöjd! Snabba och trevliga 👍 och bra flyttstäd!

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Ebba, vad kul att höra att du är nöjd med både flytt och städ Mvh Kvalitetsflytt

Anette Irene B
Skrev om Kvalitetsflytt

Hade beställt flytt kl 0700 en månad innan och en stor lastbil När jag ringer dagen innan för att försäkra mig om att allt är korrekt så kan dom inte hitta min order och säger att dom kan komma kl 1230. Jag har ett trepartsbyte och har en stor lägenhet. Det var därför det var så viktigt för mig att det var kl 0700 45 kubik lastbil. Istället kom tre grabbar och körde 2 vändor fick slänga en hel del för att få plats i bilen och de tog mycket god tid på sig. Den hyresgästen som flyttade in hos mig dom kom 1 1/2 timme efter...

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Anette, vi beklagar att det blev som det blev, du är varmt välkommen att höra av dig till Reklamation@kvalitetsflytt.se Mvh Kvalitetsflytt

Eddie K
Skrev om Kvalitetsflytt

Sämsta jag varit med om man bokar tid 08:00 och dom Kommer inte utan omega flytt Kommer istället 21:00 och är klara 01:40 sämre företag kan man fan inte hitta

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Eddie, vi beklagar våran sena ankomst, men ibland behöver vi använda oss av våra underleverantörer

Lena S
Skrev om Kvalitetsflytt

Ett trevligt bemötande både på kontoret och de två flyttkillarna. Vi flyttade från en stad till en annan och det var inga problem. Det gick hur smidigt som helst. Bra pris också. Tack för all bra service. Rekommenderas varmt.

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Lena, tack för dem fina orden, vi skall framföra detta till flyttkillarna Mvh kvalitetsflytt

Per Johan Bertil S

Effektiva och noggranna. Jag kan verkligen rekommendera kvalitetsflytt 👍

Hej Per, tack för dina fina ord , det värmer' Mvh Kvalitetsflytt

Elias H
Skrev om Kvalitetsflytt

Överlag lyckad flytt, mycket trevlig första kontakt vid bokning via telefon. Efterföljande mailkontakt lite mer otydlig men inget som inte gick att lösa. Vi beställde både packning och flytt. Kvällen innan dagen för packning fick vi besked via sms om att packarna skulle komma kl 9 istället för kl 8 som avtalat, utan förklaring. Ingen skada skedd men lite märkligt. Packningen genomfördes noggrant och bra, bortsett från att vi bad dem slå in några speglar men lämna tv:n som den var. När vi kom hem på kvällen efter packningen...

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Elias, tack för dina fina ord, tyvärr blev det en missuppfattning där med speglar och tv men det var ju inget som inte gick att lösa, vi ber hemskt mycket om ursäkt för den lite sena ankomsten som tur var drabbade det ingen Mvh Kvalitetsflytt

Per-Olof N
Skrev om Kvalitetsflytt

Punktliga samt mycket smidig och bra flytt. Trevlig och duktig flyttkille och flyttjej. Er kan vi verkligen rekommendera👍👍 Agneta Plan och Per-Olof Nilsson

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Agneta och Per-olof , tack för era fina ord och stort tack för tilliten att flytta erat bohag , hoppas ni trivs Mvh Kvalitetsflytt

Marina S
Skrev om Kvalitetsflytt

Flyttade med kort varsel inga problem alla kontakter trevliga. Två trevliga killar som arbetade snabbt o smidigt. Helt nöjd😊

Svar från Kvalitetsflytt

Hej Marina, självklart försöker vi lösa allt till eran fördel även med kort varsel, tack för dom fina orden Mvh Kvalitetsflytt

Skrev om Kvalitetsflytt

Är jättenöjd Allt flöt på de var punktliga, vänliga och effektiva. Tack

Hej Paulina, tack för dina fina ord Mvh Kvalitetsflytt

Skrev om Kvalitetsflytt

* Dålig arbetsledning * Kartongerna hamnade inte där de skulle trots att jag gick igenom allt med flyttarna och de gjorde all packning - 80 % av sakerna är på fel ställe * De glömde saker i huset * Det tog sjukligt lång tid (så jag nästan började gråta) och långsamt * Dålig kommunikation med mig och mellan olika parter på kvalitetsflytt * De skruvade isär möbler men inte ihop dem igen * De hade inte med sig pennor, post-it-lappar eller rätt verktyg Jag kommer inte använda företaget igen och kan inte rekommendera dem till...