Alla kategorier Vinyl lp Skåne Malmö Kvarn Video

Stora Kvarngatan 32, 211 29 Malmö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Kvarn Video

• Ice M
    Ice M skrev om Kvarn Video
    Skit dåligt service!!!!!!Skit dåligt service!!!!!Skit dåligt service!!!!!!
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Kvarn Video
    Sveriges bästa ställe att köpa film på! Här trivs vi som är filmälskare! Helt otroligt bra utbud och priserna är riktigt bra. Hade de bara tagit Amex så hade jag shoppat ännu mer...
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Kvarn Video
    Kvarnvideo är en helmysig affär med hjälpsam personal och bra sortiment. Synd att de ändrat öppethållningstiderna. Tidigare var de som en stråle av hopp i slutet av Stora Kvarngatan! Ny lyser de i stället på nätet! http://kvarnvideo.se/
  • Manoo M
    Manoo M skrev om Kvarn Video
    Bra urval av filmer, bra priser och trevlig personal. Suverän service!
  • Anya L
    Anya L skrev om Kvarn Video
    En bättre filmbutik blir svår att hitta. Här har de allt ifrån nyaste dvdsläppet till svårtillgängliga animefilmer från Japan - och det bästa av allt - riktigt, riktigt låga priser. Detta gör att de lätt kan konkurrera med alla butiker online. Ofta rear de även ut sina filmer och då kan man göra riktiga fynd. Personalen är trevlig och kunnig. Dessutom har de en "second hand"-hörna där man kan lämna in sina gamla DVD-filmer, eller köpa begagnade till bra priser.
    Man kan även hyra sina filmer här billigt.
  • Ami H
    Ami H skrev om Kvarn Video
    Välkommen till paradiset! (I alla fall om du är intresserad av film på dvd.) När jag flyttade till Malmö var detta en av de första affärer jag kom att besöka, det har blivit många besök sedan dess. Här har jag hittat filmer jag sökt länge och filmer jag ínte ens visste att jag ville ha! Gamla filmer, nyare filmer, klassiker, skräckisar, snyftare osv.
    En hel avdelning musikdvd, en avdelning med asiatisk film och dessutom en avdelning med begagnade filmer.
    Priset är dessutom så att du får råd att lägga på en extra film när du ändå handlar!.

Stora Kvarngatan 32, 211 29 Malmö