Rekommenderat företag 2016 - Kvik Länna
Rekommenderat företag 2015 - Kvik Länna

Kvik Länna

Truckvägen 8B, 142 53 Skogås — Visa karta

Varmt välkomna till Kvik i Länna. Vi är er helhetsleverantör av ett modernt och snyggt kök!

Läs vad 25 kunder tycker om Kvik Länna

• Eriksson V
    Eriksson V skrev om Kvik Länna
    Vi har fått en bra service vid köp av vårt kök. Det har inte varit några problem alls vid frågor och hjälp. Enda negativa var att vi själva fick upplysa angående fel i mått på ritning, som gick att åtgärda i sista sekund för att slippa ytterliggare förseningar på redan försenad bänkskiva och stänkvägg. Vi är toppennöjda med vårt kök och de storlekar alla skåp finns i är ett stort plus.
  • Anita H
    Anita H skrev om Kvik Länna
    Vi har renoverat vårt kök och fått hjälp med planeringen. Köket blev som vi hade förväntat oss och vi är jättenöjda med hjälpen vi fick.
  • Anna-Lena B
    Anna-Lena B skrev om Kvik Länna
    Supertrevlig försäljare i Hanige🌸 Högsta betyg.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Kvik Länna
    Trevlig och bra service! Rekommenderas
  • Curt S
    Curt S skrev om Kvik Länna
    Otroligt bra och kundorienterad säljare som var tydlig och mån om en bra lösning för oss. Fem stjärnor till Cecilia! Gillar dock inte efterleveransförfarandet. En försenad produkt fick vi hämta själva, trots att vi hade beställt montering o hemleverans. Transportskadade produkter har ännu inte åtgärdats, trots att de beställdes för över två månader sedan. Inte säljarens fel, dock.
  • Ann U
    Ann U skrev om Kvik Länna
    Trevligt bemötande , kunnig personal. Lösningsfokuserade.
  • Bedinger J
    Bedinger J skrev om Kvik Länna
    Bra men lite dåliga på leveransen.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Kvik Länna
    Väldigt nöjd med upplägget. Efter 5 möte med eftertanke och diverse beslut mellan mötena blev det som vi tänkt oss. Vid monteringen hade vi lite problem som vi löste med butiken. Även fast vår kontaktperson inte var anträffbar ställde övrig personal upp och problemet blev löst
    Tack för ert tålamod
  • Johnnie L
    Johnnie L skrev om Kvik Länna
    Bra och trevlig tillmötesgående personal.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Kvik Länna
    Mycket bra bemötande och hjälp av Cecilia när vi var inne i butiken!
  • Olle C
    Olle C skrev om Kvik Länna
    Jag har köpt ett helt kök med vitvaror som jag monterat själv. Ett vitt högblankt kök.
    Jag har blivit bra bemött hela vägen till färdigt kök.
  • Kicki F
    Kicki F skrev om Kvik Länna
    Trevligt bemötande och bra hjälp med vad jag behövde få hjälp med.
  • Jan O
    Jan O skrev om Kvik Länna
    Bra mottagande och noggrann planering. En låda som var fel storlek byttes utan några frågor. Bra service!
  • Annina P
    Annina P skrev om Kvik Länna
    Fint kök . Mycket fel vid leverans
  • Leif S
    Leif S skrev om Kvik Länna
    Vi har köpt en diskbänksskiva, att behöva betala hela köpbeloppet drygt 60000:- innan varan är levererad känns inte bra.
    För övrigt har Kvik varit bra.
  • George L
    George L skrev om Kvik Länna
    Bra bemötande och hjälp även efter köpet av köket
  • Sara B
    Sara B skrev om Kvik Länna
    Snabb och kvalificerad service. Gott om tid, ingen stress, när vi ritade och beställde köket.
  • Robert M
    Robert M skrev om Kvik Länna
    Fantastisk snygga kök dock så tror jag de flesta skulle önska lite bättre monterings anvisningar
  • Leif S
    Leif S skrev om Kvik Länna
    Bra service, mycket trevligt bemötande från personal
    Handlar gärna på kvik igen
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Kvik Länna
    Var intresserad av att köpa badrumsinredning trots ett avstånd på minst 15 mil till närmsta butiken. Efter många mejl var dealen i hamn. Fantastisk tålamod från Håkan på Kvik i Länna. Riktigt bra bemötande.
    Dock en del udda prissättningar, kund får betala för frakt för handfat mellan Danmark och Kvik Länna. Varför ska jag som kund stå för det? Det får ni väl i så fall baka in i priset?
    Sedan finns en hel del att önska om instruktionerna. Det är ju inte IKEA-klass direkt. I ett badrumsskåp fattades det skruv, upptäckte senare att de finns i en annan kartong som var ett väggskåp. Vore bra om skåp och skriv låg i samma paket.
    Tyvärr blev vissa grejer försenade men det blev hantverkarna också så det gjorde inget.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Kvik Länna
    Mycket hjälpsam och trevlig personal. Produkten var lätt att montera. Det som drar ner betyget är personalens hantering av datasystemet, hon knappade in samma sak ganska många gånger innan det funkade. Jag hade dock gott om tid och hon var mycket trevlig, så det störde mig inte nämnvärt.
  • Ralf S
    Ralf S skrev om Kvik Länna
    Vi är mycket nöjda med bemötandet. Alltid hjälpsamma och bra råd och tips.
    Köpte stommar, skåp, luckor och lådor plus även arbetet genom Kvick.
    Starten blev en vecka försenad pga försenad leverans av material, annars flöt allt på enl tidsplan.
    Som kund känner vi oss helt nöjda!
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Kvik Länna
    Jag köpte mitt kök (delvis) från Kvik i Länna. Jag kände ett lugn kan man säga när jag - velig som jag var - gjorde ett besök hos dom med förhoppning att få lite struktur i mina köksplaner.
    Jag fick bra kontakt med en säljare som både visade runt bland deras interiörer som hade den utrustning som kunde intressera mig och även visade i datorn hur det skulle se ut i just mitt kök - allt måttanpassat. Leveransen gick smidigt och kompisens man som skulle montera allt hade heller inget att klaga på - tvärtom!
    Det enda som drar ner betyget lite var den långa väntan på en mikrovågsugnen. Men den kom till slut och jag är jättenöjd i stort sett!
    Jag kan varmt rekommendera Kvik i Länna.
  • Tommie L
    Tommie L skrev om Kvik Länna
    Har köpt kök. Skåp, bänkar, spis, fläkt.
    Fick mycket bra hjälp med ritandet av köket.
    Cecilia Settergren på Kvik i Länna är mycket hjälpsam och trevlig.
    Några småfel har uppstått men det har varit enkelt att rätta till.
  • Adrian B
    Adrian B skrev om Kvik Länna
    Fantastiskt bemötande och kompetens!
    Från första besöket fram till ett färdigt kök har Cecilia Settergren varit otroligt duktig och tillmötesgående. Vi har haft ett svår-ritat kök med snevägg som bl.a. inte IKEA ens klarar av att rita till. Cecilia fixade det galant!
    Fick byta kök p.g.a en vattenskada och under denna långa och mödosamma process har besöken och hjälpen från Kvik varit den enda ljuspunkten. Vi har gjort en totalrenovering med både köksskåp, bänkskiva och vitvaror och är jättenöjda med allt!
    Har redan rekommenderat Kvik till många bekanta och det bemötande och hjälp vi fick överträffade alla förväntningar vi har haft!

Truckvägen 8B, 142 53 Skogås