Alla kategorier Blommor Skåne Lund Lilla Fiskaregatans Trädgårdsbutik AB

Lilla Fiskaregatan 19, 222 22 Lund — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Lilla Fiskaregatans Trädgårdsbutik AB

• Christoph T
    Christoph T skrev om Lilla Fiskaregatans Trädgårdsbutik AB
    I 2015 köpte jag 29 lökar från butiken. Jag planterade alla enligt anvisningar i under hösten

2016 efter vintern kom det ut bara en enda av dem. Jag hade nog inte förväntad mig att alla skulle växa ut, men det här resultatet gjorde mig verkligen besviken.
    För säkerhets skull väntade jag tills sommaren innan jag skickade ett mejl till butiken.
    Svaret jag fick gjorde mig ännu mer besviken : de skrev att "de tyvärr inte har möjlighet att hantera en reklamation som kommer 3-4 månader efter att lökarna skulle ha kommit upp. Man bör höra av sig så snart man ser att inget händer. Att lökarna kan komma till nästa år istället skall man nog inte ha några förhoppningar om."
    Aldrig igen kommer jag handla i den butiken.
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Lilla Fiskaregatans Trädgårdsbutik AB
    Riktigt bra. Väldigt bra utbud. Rekommenderas varmt
  • Bodil G
    Bodil G skrev om Lilla Fiskaregatans Trädgårdsbutik AB
    Härlig trädgårdsbutik med personal som kan mycket om alla växter. Utbudete av fröpåsar är gigantiskt, och även om man bara har en balkonglåda att odla i går man därifrån med fröer för en stor trädgård.
  • Emmelie J
    Emmelie J skrev om Lilla Fiskaregatans Trädgårdsbutik AB
    En mysig liten trädgårdsbutik mitt i stan, med växter, fröer, lökar och trädgårdstillbehör. Känns bättre att handla här än i mataffärer, där utbudet dessutom inte är så stort som i denna specialaffär.

Lilla Fiskaregatan 19, 222 22 Lund