L&L Frisör

L&L Frisör

Ring 08-650 06 06 llfrisor.se

Välkommen till L&L Frisör som har funnits sedan 2004. Vi lyssnar alltid på kundens behov och lägger stor vikt vid att uppdatera oss samt vidareutbilda oss för nya trender. Hos oss får kan du välja mellan en rad olika tjänster, såsom Klippning, slingor, färgning, permanent, uppsättningar, extensions och styling men även brudklädsel....

177 omdömen om L&L Frisör

Bitt-marie W

Färgning av bryn Mycket trevligt bemött Resultatet blev vad jag hade förväntat

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Sara S

Jag slingade och klippte håret. Jag blev jättenöjd. Fint bemötande.

Linnea A

Har klippt mig hos Lena 2 ggr och hon gör verkligen ett fantastiskt jobb! Har aldrig varit så nöjd hos en frisör tidigare. Hon är även mycket trevlig och sympatisk person, inget falskt påklistrat leende utan väldigt äkta. Väldigt bra bemötande och mycket väl utfört arbete!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Mathilda M

Lena är en fantastisk frisör!!!

Susanna S

Slingade och färgade hela håret efter en misslyckad behandling hos annan salong. Lena P gick igenom hela håret med ett fantastiskt snyggt resultat. Kan varmt rekommenderas!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 593 omdömen 4.6 av 593 omdömen

Natalie W Natalie W
Anna N

Gjorde ljusa slingor. Väldigt trevligt bemötande, lugnt och lyxigt med gott kaffe och tidningar. Pratade lagomt mycket under behandlingen.

Lars B

Mycket trevligt bemötande och proffsig och noggrann klippning. Väldigt fräsch och modern lokal. Härligt med massagestol vid tvättning av håret. Jag rekommenderar verkligen Lena G som frisör!!! Det här var mitt första besök men kommer att bli stamkund hädanefter. /Lasse

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Delia C

Mycket trevligt bemötande och nöjd med resultaten

Sara A

Lena B är superduktig på både färg och form. Hon är väldigt lyhörd för dig som kund och anpassar sig utifrån dina önskemål. För dig som vill ha det lilla extra!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Britt F

Ett trevligt bemötande och förståelse för min situation just då. Håret blev jättebra och hon förstod hur jag ville ha det. Närheten till frisören är också ett pluss.

Rebecka J

Mycket nöjd med bemötande och frisyr!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1048 omdömen 4.8 av 1048 omdömen

Tilda D

Varmt välkomnande och inlyssnande. Kommer gärna tillbaka. Hela salongen känns varm och ombonad

Josefin A

Är supernöjd med mitt hår! Och Lena var supertrevlig!!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Ann-kristine G

Är jättenöjd. Lena var verkligen proffsig och duktig. Bra bemötande, kom med många goda tips och klippte mig väldigt bra. Kommer absolut att beställa tid igen hos henne. Kände mig verkligen omhändertagen och ompysslad å👍.

Cecilia B

Lena är en fantastisk frisör med känsla för färg och form. Jag är alltid väldigt nöjd med resultatet och känner mig fin ända fram tills nästa klipptid.

Lena B och 3 andra gillar detta
Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2022 omdömen 4.9 av 2022 omdömen

Annette W Annette W
Johanna B

Otroligt trevligt och omvårdnaden. Var där en fredag, perfekt avslutning på arbetsveckan. Dessutom blev jag jättefint klippt.

Tina J

Lena är min favoritfrisör genom tiderna. Hon känner av en som person. Alltid jättenöjd med hårfärgen. Och super på hårtyper! Mina besök hos Lena är heliga och man känner sig otroligt väl omhändertagen.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 273 omdömen 4.8 av 273 omdömen

Anna R

Alltid toppen! Därför är jag trogen sedan MåNGA år

Daniel A

Trevliga, professionella och väldigt duktiga

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 494 omdömen 4.8 av 494 omdömen
BadgeTwoYears

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

Richard E

Genuint proffsigt bemötande och såg mitt behov direkt. Jag kommer verkligen förbli en trogen kund! Mycket bra upplevelse!

Erica S

Proffsigt och omtänksamt bemötande. Förstår kundens önskningar. Riktigt nöjd med slutresultatet.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Anki E

Klippning. Trevligt bemötande i en vacker miljö. Jag fick goda råd och ärnöjd

Felicia S

Jag färgade och klippte håret, och det är alltid lika trevligt att komma till Lena G! Trevlig och pratglad och det är alltid en trevlig stund där!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Julija S

Jag är väldigt nöjd med besöket och kommer gärna tillbaka :)

Lena L

Tjänst: Hårklippning och färgning + blekning av slingor. Bemötande: Trevligt och proffsigt! Jag blev mer än nöjd. Lena P hjälpte mig att hitta rätt färger och nyanser utifrån mina önskemål och gjorde en bra enkel klippning av mitt långa hår.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Mia Y

Blev jättenöjd efter att ha varit hos Lena P för första gången! Kommer absolut att fortsätta gå dit! Lena P är jätteproffsig och trevlig!

Fanny F

Mycket trevlig och proffsigt, blev jättenöjd!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Elin W

Väldigt trevligt bemötande, fint resultat!

Sarah H

Lena P är en trevlig, behaglig, kunnig och lyhörd frisör. Mycket duktig på slingor/färg och klippning - Resultatet blev toppenfint! Informativ under behandlingens gång och väldigt noga. Lyssnar noga på önskemål och funderingar. Jag rekommenderade henne varmt.

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 126 omdömen 4.6 av 126 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Rebecca B

Fint mottagande och mycket nöjd med håruppsättningen.

Pia S

Klipp o färgning- väldigt nöjd. Trevlig personal. Generöst- bjöd på kaffe, kaka o choklad. Första gången men kommer gå tillbaka hit. Rekommenderar verkligen detta ställe!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Johanna L

Lena P hjälpte mig lätt och snyggt att reparera en katastrof-frisyr och färg som jag gjort på annat ställe. Noggrann och passionerad i sitt yrke!

Jessie J

Gjorde folieslingor och toppade håret, är så sjukt nöjd!! Rekommenderar verkligen Lena P! Alla på salongen är dessutom jättetrevliga och hela upplevelsen var bra.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Cathrine Å

Färg och klippning som jag alltid blir supernöjd med, Lena är ett proffs!

Inger G

Klippning. Glatt bemötande, lyssnar på mina önskemål o ger många bra råd utifrån ett miljötänk. Min förväntning var att få ett profficiellt bemötande och till lika en fantastisk frisyr. Det var en mycket bra början på dagen.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Christina F

Jag är mycket nöjd med L&L Frisör och har varit kund där i flera år. Det var första gången jag var hos Lena P som färgade slingor på mig. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Lena P är professionell och noggrann och har jättegullig personlighet. Jag kommer garanterat boka henne nästa gång jag ska klippa/färga håret.

Josefin N

Jättegullig och gav bra tips för mitt hår!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Marja A

Hårklippning Lena Grönberg är den bästa och trevligaste hårfrisörskan ever.

Marja A

Lena G är den bästa damfrisörskan.😊

Anna S

Hon är glad och jätte professionell! Hon klappade mig väldigt fint!

Eva A

Att gå till Lena G på L&L är ett rent nöje. Hon är glad, trevlig, otroligt kunnig och jag blir alltid sååå nöjd med resultatet.

Annika G

Lena P är både skicklig, duktig och jättetrevlig! Hon har också lärt mig saker jag inte visste om tekniker och produkter. Alltid glad och ödmjuk. Alla behöver en Lena P om man värnar om sitt hår och sin frisyr!

Brittmarie M

Bra klippning och trevligt bemötande!

Susanne L

Lena B är fantastiskt duktig frisör, noggrann, kreativ och rolig. Jag är så nöjd att jag hittade henne o jag hoppas verkligen att jag slipper byta på länge. Dessutom är L&L salongen så mysig, jag gillar att bli ompysslad, få kaffe/te o en chokladbit. Massage i stolarna, wifi och bra musik i högtalarna gillar jag också!

Karolin P

Mkt väl bemött av frisören och fick tips. Är så nöjd med frisyren jag fick.

Jessika V

Frisörtjänst, klippning. Jag klippte mig hos Lena för många år sedan. När min frisör lade saxen på hyllan nokade jag tid hos Lena. Jag blev mycket väl bemött. Lena är professionell och trevlig att ha göra med. Hon är bra på att klippa, även lite tjockare hår som mitt så jag blev väldigt nöjd.

Katarina L

Klippning, jag blir alltid nöjd och får alltid ett trevligt bemötande

Maria J

Slingor. Mycket nöjd med resultatet.

Lena P och 2 andra gillar detta
Helena L

Noga och trevlig! Rekommenderar!

Lena P och Lena G gillar detta
Tina J

Fantastisk frisör! Hon förstår sig verkligen på hår och dess olika egenskaper och kvalité. Känner även att hon lyssnar och förstår mig. Att gå till Lena är en av mina favoritstunder.

Lena P och Lena G gillar detta