el Descanso AB

el Descanso AB

4.0

La Bodega är en genuin Tapas Bar.

5 omdömen om el Descanso AB

Nordigards O
Skrev om el Descanso AB

Genuin tapasbar med trevlig personal och riktigt goda tapas. Prisvärt är det också!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Björn R
Skrev om el Descanso AB

Så nära Spanien du kan komma i Stockholm. Spansktalande personal och kockar borgar för en kulinarisk resa genom det iberiska köket. Genuina tapas som inte har försvenskats. Våga prova deras boquerones (spansk motsvarighet till sill).

Jakob D
Skrev om el Descanso AB

Är du sugen på Tapas och spansk öl så är det här rätt ställe för dig! Korv, kött, calamares, vitlök, mm i stora lass är La Bodegas melodi. Serveringspersonalen är verkligen trevlig och spansktalande, vilket bidrar till att restaurangen känns genuin.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Jenny T
Skrev om el Descanso AB

Supertrevlig personal med glimten i ögat! Bra mat, bra priser och stället ser inte mycket ut för världen kanske men stämningen gör allt! Värt ett besök!

Camilla
Skrev om el Descanso AB

La Bodega är en restaurang med genuint spansk meny med både tapas och varmrätter. Inredningen med tegelväggar, furumöbler och tv-apparat känns lite lagom spartansk. Maten är prisvärd, genuint spansk och god, servicen trevlig. Tre tapas brukar räcka för att man ska bli mätt. Ett bra vardagsställe.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen