La Clinique

La Clinique

Ring 08-662 30 50 www.laclinique.se

La Clinique startade redan 1985 och vi har varit först i Sverige med en rad skönhetsbehandlingar som t.ex. fillers, tatueringsborttagning och AHA-behandlingar. Den senaste revolutionerande behandlingen som vi erbjuder är Biofibre hårimplantat, en helt ny teknik som hjälper dig dölja oönskat håravfall. Vi har fyra olika avdelningar...

188 omdömen om La Clinique

CARINA G
Skrev om La Clinique

Varning. Fettreducering, underarmar med laser, gav dåligt resultat. Ojämnt och knöligt.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Lejla M
Skrev om La Clinique

Jag köpte en Let´s Deal på 1795kr som skulle ge mig en behandling på La Clinique. Jag har under 3 månader försökt att boka tid och företaget varken svarar på mail eller i telefon. När jag läser spontana omdömen som företaget har fått så är jag faktiskt glad att jag inte lyckats boka någon tid. Verkar väldigt oseriöst och otryggt.

Ebony G
Skrev om La Clinique

Gjort ögonlocksoperation sista veckan av november. Väldigt varmt bemötande av personal upplevt. Vänliga och öppna. De tar deras tid att prata med dig och lyssnar på vad man önskar att de ska göra utan stress. Man planerar ordentligt och de förklarar för dig tydligt exakt hur de kommer göra, förberedelser, instruktioner både muntlig och skriftlig osv. Jag är jättenöjd med allt de gjort innan, under och efter operationen. Väldigt snälla personal och lätt att prata med. Rekommenderar verkligen denna klinik!👍👍👍🤩🤩🤩❤️❤️❤️

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Ann B
Skrev om La Clinique

Tagit bort hud på ögonlock. Trevligt, fräscht, proffsigt med snyggt resultat. Tack - God Jul 🎄 Ann

Svar från La Clinique

Tusen tack Ann, för fina ord! Såg superfint ut, och ändå har det gått så kort tid. Så du har verkligen ett ännu finare resultat att vänta :-) God Jul!

Marcus B
Skrev om La Clinique

Mycket bra och tydlig information före och efter behandlingen vilket kändes tryggt. Vad gäller min ögonoperation känner jag mig 10 år yngre och är jättenöjd. Så många som kan se yngre ut med ett enkelt ingrepp. Evigt tacksam! Rekomendes starkt!

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 618 omdömen 4.9 av 618 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

PATRIK A
Skrev om La Clinique

Va på en konsultation inför ingrepp. Fick inte ens träffa läkaren som skulle utföra operationen. Om jag ska låta någon skära i mitt ansikte så vill jag träffa läkaren innan, kändes varken tryggt eller proffsigt att göra på det sättet. Sköterskan/receptionisten som jag träffade såg ut att ha nyligen gjort någon form av ingrepp själv och var ganska svullen på ena sidan av ansiktet, det gjorde mig inte mer trygg. Jag avbokade operation efter det.

Svar från La Clinique

Måste säga att vi är helt förvånade och besvikna över det du skriver. Den du träffade har assisterat ögonlocksoperationer i 35 år och har mer erfarenhet än de flesta av vad man kan förvänta sig för vid en ögonlocksoperation. Att ha följt tusentals personer före, under och efter operation där varje steg är dokumenterat borde väl ändå tala för att du får ett förstklassigt första utlåtande. Vill man ytterligare möte med läkaren innan operationsdagen ordnar vi självklart det, men det nämnde du aldrig. Att sedan göra ett personligt...

Anna P
Skrev om La Clinique

Jag gjorde en microgold-behandling hos Sofia. Upplever att min hy blivit jättefin efteråt. En riktig lyxbehandling. Sofia är en stjärna!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Maria Å
Skrev om La Clinique

Den proffessionalitet och omsorg jag fick i samband med min ögonlocksoperation är ovärderlig. 1. De svarade genast på samtal och ordnade snabbt ett konsultationssamtal. Tydligt vad som behövdes göras och hur mycket det skulle kosta. 2. Fräsch fin och coronasäker salong med endast mig i väntrummet. 3. Fick träffa läkaren och assisterande som informerade och utförde ingreppet under proffessionalitet och vänlighet. 4. De svarade på alla samtal om jag hade några frågor. 5. Perfekt uppföljning och dokumentation....

Tova J
Skrev om La Clinique

Köpte filler och botox. Så nöjd med resultatet. Personalen är verkligen bra och lyssnar på vad man som kund vill uppnå och och diskuterar och förklarar så det blir så bra som möjligt. Går garanterat dit igen!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Josefin N
Skrev om La Clinique

Jag gjorde en övre ögonlocksoperation. Jag är jättenöjd! Det gjorde inte ont under eller efter operationen. Efter att stygnen togs släppte all svullnad. Jag känner mig lättare och piggare i ögonen nu 😊

Jessica H
Skrev om La Clinique

jag har opererat bort överflödig hud på ögonlocken och är bara så nöjd med allt från början till slut . varmt rekommenderas denna klinik ❤️❤️❤️

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
OLOV L
Skrev om La Clinique

Jag och min fru var på konsultation för ögonlocksplastik och träffade den 28/7 en sköterska. Hon lovade då att, efter konsultation med läkaren, återkomma inom kort med svaren på ett par enkla frågor vi hade . Efter 3 veckors kompakt tystnad ringde jag upp henne och hon sa då att hon inte hade fått någon respons från läkaren än, men att hon skulle återkomma inom ett par dagar. Ytterligare 2 veckor passerar utan svar. Min fru ringer då upp och frågar vad som händer. Fler dåliga ursäkter levereras och nu lovar hon att återkomma...

Ida R
Skrev om La Clinique

Jag fyllde mina läppar(1ml) hos Laclinique och fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Under hela behandlingen var de även noga med att beskriva hur de skulle gå tillväga för att resultatet skulle bli så bra som möjligt. Är supernöjd med mina läppar och kommer definitivt boka en ny tid där när det är dags igen!

Anders S
Skrev om La Clinique

Gjorde en övre ögonlocksoperation dvs borttag av hud och fett som rullade ner över ögonlocken. Fick en väldigt fin genomgång av proceduren, kort väntan på operation och väldigt proffsigt kirurgiskt ingrepp med stor hänsyn till estetiska utseendet. Därefter borttag av stygn och ett kommande återbesök. Har blivit väldigt trevligt bemött och är otroligt nöjd med resultatet. Känslan av påtvingad trötthet är som bortblåst. Kan verkligen rekommenderas.

Angelika S
Skrev om La Clinique

Gjorde fillers, kunde inte vara mer nöjd!!

Linda S
Skrev om La Clinique

Fint bemötande och är jättenöjd med resultatet. Kommer gå dit igen.

Tove R
Skrev om La Clinique

Bra bemötande och proffsig vård och eftervård. Är jättenöjd!

Stephani R
Skrev om La Clinique

Jag gjorde ögonlocksplastik hos La Clinique. Så nöjd med resultatet!! Blev bemött så fint från första stund och kände direkt förtroende. Himla proffsiga och kan varmt rekommendera La Clinique. 😃

Isabelle W
Skrev om La Clinique

Bra bemötande från första besök. Kände mig trygg på operationsdagen och blev uppringd av läkaren några dagar efter vilket kändes väldigt bra. Kan rekommendera kliniken starkt.

Ulf Ö
Skrev om La Clinique

Otroligt skickliga o grundliga i sitt åtagande både före och efter ingreppet! Kan verkligen rekommendera utan eftertanke

Marie J
Skrev om La Clinique

Har gjort en dermapen behandling som jag är otroligt nöjd med, hade mycket fuliigheter som är i princip borta huden känns mycket mer spänstig och len Rekommenderar behandlingen och salongen alla dagar i veckan trevligt, proffsigt Och kunnigt bemötande. Jag är supernöjd Mvh Marie Johannesson

Maria S
Skrev om La Clinique

Ingrid är pensionerad ögonläkare som förstörde mina ögonlock. Jag rekommenderar inte henne och Laclinique. Jag rekommenderar Ögonlock akademin i Uppsala som fixade min ögonlock efter att Ingrid hade förstört de. ........................................................................................................................................................................................................

Unknown gillar detta
Therese E
Skrev om La Clinique

Jag är mycket nöjd med både bemötande och resultat på mina nya ögonlock. Jag kan varmt rekommendera La clinique.

Anna L
Skrev om La Clinique

Gjorde mina ögonlock och är Så nöjd m allt. bemötande å uppföljning suveränt Kan varmt rekommenderas

Maria A
Skrev om La Clinique

Mina ögonlock blev fantastiska, fick ett mycket professionellt bemötande o blev varmt omhändertagen

Aldona R
Skrev om La Clinique

Mycket trevligt bemötande och proffsig konsultation. Ingreppet - övre ögonlockoperation, gick bra: inga blåmärken eller smärta. Lyckat resultat. 👍

Najia B
Skrev om La Clinique

Perfekt upplevelse. Operationen gick över mina förväntningar och personalen var mycket trevliga.

Eva B
Skrev om La Clinique

Ögon plastikkirurgi Fantastiskt bemötande, kunnig personal och resultatet blev över förväntan

Britt-marie L
Skrev om La Clinique

Ögonlock plastik. Bra bemötande. Ff under uppföljning.

Jeanette B
Skrev om La Clinique

Trevligt bemötande . Bra omvårdnad både före och efter operation ( övre ögonlock) Nöjd med resultatet

Itab A
Skrev om La Clinique

Jag köpte ögonlocks plastisk! Jag blev bemött på ett jättebra sätt, de var vänliga och trevliga! De förväntningar jag hade var att ögonen skulle bli som jag hade tänkt mig samt att personalen skulle bemöta mig på ett trevligt och snällt sätt! Mina förväntningar uppfylldes! Jag tycker att detta företag är jättebra och skulle rekommendera er vidare till mina vänner!

Anders J
Skrev om La Clinique

Jag gjorde en övre ögonlocksplastik. Jag hade pratat med vänner innan och fick förslag och rekommendationer. Det mynnade ut i att jag kontaktade La Qlinique. Jag blev proffesionellt bemött och omhändertagen från första stund. Det var enkelt att boka in en tid som passade min agenda. Jag fick utförlig information om ingreppet och jag kände mig trygg när det var dags för operationen. Operationen gick bra och stygnen läkte precis som de beskrivit. Tre månader senare var det dags för en efterkontroll där...

Izabella S
Skrev om La Clinique

Jätte nöjd, alltid lika trevligt bemötande och hjälper till då andra har gjort fel ! Tack Ann Charlotte och Ingrid nio är bäst !!

Micaela Monica Kristin Å

Riktigt dåligt. Inget resultat på min 1ml hyaluronsyra i läpparna - Decoria Intense. 1 timme efter behandling var svullnad och all filler borta och enda skillnaden på läpparna var blåmärken. Kändes också otryggt.

Rachelle A och La Clinique gillar detta
Svar från La Clinique

Hej Micaela, Vad tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd med behandlingen! Vi hade önskat att du hade hört av dig direkt till kliniken så vi hade haft möjlighet att titta på dig och bedöma hur det ser ut, och även eventuellt korrigera om något blivit fel! Som du säkert vet är vi ju alla olika, så ibland ”äter kroppen” upp filler olika snabbt men det låter ju otroligt att allt ska ha försvunnit på en timme, det har vi aldrig hört förut. Så, vill du, är du jättevälkommen att höra av dig, så bokar vi en tid hos doktorn...

Anna E
Skrev om La Clinique

Jag gjorde en ögonlocksoperation. Jag är oerhört nöjd. Det var ett varmt och professionellt bemötande. Mycket erfaren ögonläkare som opererade. Bra omhändertagande och uppföljning. Jag kan varmt rek er att gå dit. Anna

Vanja J
Skrev om La Clinique

Jag är väldigt nöjd med min ögonoperation som snabbt läkt till fantastiskt resultat och kan varmt rekommendera La Clinique. Mycket god vård och bemötande med noggrann uppföljning. Jag är otroligt glad över att återfått både fullt synfält och pigga fina ögon genom övre ögonlock plastik hos La Clinique. Tack för ett resultat över förväntan.

Nima T
Skrev om La Clinique

Jag har gjort en ögonlocksplastik och jag är jättenöjd, ser verkligen stor skillnad. Ett enkelt ingrepp och jätteproffsig och kunnig personal. rekommenderar verkligen!

Susanne H
Skrev om La Clinique

Ögonlocksplastik Personligt bemött Stor omsorg om kunden Mycket professionellt rakt igenom Jag är mycket nöjd med resultatet!

Veronika L
Skrev om La Clinique

Superbra bemötande. Jättefin och proffsig personal! :) Jag är supernöjd och rekommenderar kliniken starkt.

Josephine L
Skrev om La Clinique

Tog bort påsarna under ögonen. Doktor Ingrid och all personal fick mig att känna mig så trygg och nöjd! Idag, 2 veckor efter operation, är jag helt återställd. Önskar att jag hade gjort detta tidigare, det är värt varenda krona. Man får stöd från konsultation till efter operationen och man kan alltid ringa och ställa frågor. Rekommenderar verkligen!

Karin H
Skrev om La Clinique

Ögonlocksplastik, över förväntan! En vecka senare jobbar jag. Bra bemötande av dr och sköterska 😍

Björn N
Skrev om La Clinique

Jag led av stora påsar under ögonen vilket fick mig att se gammal och trött ut vilket jag inte är. Jag kom i kontakt med La Clinique via nätet vilket jag i efterhand är mycket tacka för. Dom har varit mycket trevliga och professionella och operationen gick mycket smidigt med perfekt resultat så jag är mycket nöjd. Jag kan varmt rekommendera dom.

Caroline M
Skrev om La Clinique

Köpte via Let’s deal en ögonlocksoperation. Igår var det en vecka sen ingreppet och jag hade aldrig kunnat drömma om att det redan skulle vara så fint läkt. Har bara ett litet, litet blåmärke under ena ögat och känner redan nu, trots att resultatet inte är ”klart”, att jag fått det utseende jag hela tiden tänkt att jag har. Har bara positiva saker att säga om bemötandet, atmosfären och professionaliteten. Väldigt varma och fina människor på företaget!

Julia H
Skrev om La Clinique

Jag vände mig till La Clinique för att genomgå ögonlocksplastik. Jag kände mig pirrig och lite nervös inför första besöket och senare operationen men all kontakt med dem - från konsultation till utförande - kändes väldigt proffsig och kompetent. Kände mig varmt välkommen, omhändertagen och trygg i deras händer. Rekommenderar dem varmt!

Maud W
Skrev om La Clinique

Gjort en ögonlocksoperation. Fantastiskt bemötande från första besöket, jag var väldigt nervös att göra inreppet men fick bra information och kunde ställa mina frågor i lugn och ro. Fortsatt trevligt bemötande genom operation och återbesök. Är fantastiskt nöjd med behandlingen. Rekommenderar La Clinique av hela mitt hjärta

Harriet L
Skrev om La Clinique

Spring/Aptos. Blev väldigt bra bemött. Förväntningarna infriades. Enkelt och, för mig, smärtfritt. Rekommenderas!

Annika L
Skrev om La Clinique

Laser Hifi, efter en enda behandling märkbar förändring på käklinjen, fina linjer samt mindre porer. Hela ansiktet fick ett lyft! Rekommenderar denna teknik som levererar resultat!

Lotta Ö
Skrev om La Clinique

Jag har gjort en ögonlocksoperation Jag fick ett välkomnande och omhändertagande mottagande när jag kom som hade en lugnande inverkan. Doktor Ingrid förklara hur operationen skulle gå till och vad dom sker efteråt med svullenhet och blånader. Det blev en bra upplevelse🤗🤗

Fredrika B
Skrev om La Clinique

Gjorde en ögonlocksplastik och är otroligt nöjd med allt!

Nina B
Skrev om La Clinique

Älskar denna klinik man känner sig så hemma. Personalen där är handplockade o så får man bästa resultat. Super nöjd!!