La saga Asplund services

La saga Asplund services

Ring 070-722 95 48 lasagaasplundservices.com
4.3

Vi är ett multitjänster företag som utför städtjänster, flyttningar och snöröjning. Vår ansvarsförsäkring är tecknad hos Trygg-Hansa. Vi försöker alltid vara tillgängliga och svara på både telefon och mejl så snart som möjligt. Kvalitet, punktlighet, tillgänglighet, flexibilitet och kompetens är otroligt viktiga ord för oss....

15 omdömen om La saga Asplund services

Clara H
Skrev om La saga Asplund services

Otroligt snabb och tillmötesgående kundtjänst, trevlig personal som kom

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1023 omdömen 4.8 av 1023 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Kristofer V
Skrev om La saga Asplund services

Vissa delar av städning va inte så bra

Khaled A
Skrev om La saga Asplund services

Fick offert, men har inte anlitat de, därför sätter tre tjärnor bara för offerten.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 116 omdömen 4.5 av 116 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Faryal A
Skrev om La saga Asplund services

Städer super fint väldigt nöjd men har ökat pris helt plötsligt

Svar från La saga Asplund services

Hej Faryal, Tack för ditt omdöme. Du är och kommer alltid att vara en av våra bästa kunder. Tyvärr går världen igenom ett stadium av inflation, där det har skett en allmän prishöjning. Företag är inte undantagna från denna inflation. Så vi tvingas också höja våra priser för att kunna anpassa oss till detta skede. Vi hoppas att allt kommer att förbättras i framtiden och att vi återigen kan få prisstabilitet. Vänliga hälsningar

Rebecca T
Skrev om La saga Asplund services

Supernöjd med storstädningen, helt klart över förväntan. Jag rekommenderar!

Svar från La saga Asplund services

Hej Rebecca, Tack för att du tog dig tid att ge oss en så stor komplimang. Vi uppskattar att du rekommenderar våra tjänster i dina kommentarer och vi är glada att höra att du hade en underbar upplevelse hos oss.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Camilla I
Skrev om La saga Asplund services

Överlag bra, trevlig och ringde upp och följde upp städningen. Dock missades golvbrunn och vattenlås men detta åtgärdades dagen efter. Kan absolut rekommendera dem.

Svar från La saga Asplund services

Hej Camilla, Dina kommentarer har delats med resten av La saga Asplund services team. När vi hör från nöjda kunder som dig sprider vi positiviteten. Vi hoppas kunna betjäna dig snart igen. Tack så jättemycket!

Erik R
Skrev om La saga Asplund services

La Saga Asplund services har ett trevligt och tydligt bemötande med en stor lyhördhet för våra önskemål. Flyttstädningen de utförde gjorde att lägenheten såg ut som ny. Personalen var helt underbar! Jag kan verkligen rekommendera La Saga Asplund services!

Svar från La saga Asplund services

Hej Erik, Vi är mycket glada över att vi kunde ge er 5-stjärnig service. Du och din fru var också väldigt snälla mot våra arbetare. Vi uppskattar verkligen att ni delar dina åsikter om oss. Å hela teamets vägnar, tack för att ni fick hjälpa er!. Vi önskar er det bästa!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2180 omdömen 4.7 av 2180 omdömen

Carlo M
Skrev om La saga Asplund services

Super ! Wonderful service and very nice people !

Svar från La saga Asplund services

Thank you Carlo for your review, it means a lot to us . You and your wife are one of our favorite customers.. It is always a pleasure working for you. Art and education mixed with elegance! Grazie mille!!

Victoria W
Skrev om La saga Asplund services

Beställde flyttstäd och de glömde att städa vår inglasade balkong. När jag påpekade detta va de snabba med att skicka en person som fixade det dagen efter. I övrigt trevliga och duktiga.

Svar från La saga Asplund services

Hej Victoria, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Jag ville bara berätta hur mycket din recension betyder för oss. Vi gör vårt bästa för att ge våra kunder den bästa servicen. Vi tar alla kommentarer som ett verktyg för att bli bättre varje dag Tack igen och vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden när du behöver det.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Berit S
Skrev om La saga Asplund services

Jag är nöjd! Kommer att återkomma. De var duktiga.

Svar från La saga Asplund services

Hej Berit, Tack för att du lämnade ditt positiva omdöme om oss. Kommentarer som dina motiverar oss att göra vårt bästa dag för dag.

Mikael B
Skrev om La saga Asplund services

Flyttstädningen var utan anmärkningar. Bra pris för arbetet, kan rekommenderas.

Svar från La saga Asplund services

Hej Mikael, Vi är glada att höra att du hade en trevlig upplevelse hos oss. Vårt team tycker om vad de gör på grund av kunder som dig. Ditt omdöme har gjort vår dag! Tack så mycket!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Elias L
Skrev om La saga Asplund services

Superbra och supereffektivt arbete. Hur bra kontakt och bemötande med som det bara går att ha. Rekommenderas varmt!

Svar från La saga Asplund services

Hej Elias, Din kommentar har gjort vår dag! Hela vårt team arbetar mycket hårt för att hålla våra kunder nöjda, men vi kan bara göra det på grund av fantastiska kunder som dig. Våra grabbarna var också glada över din vänlighet. Tack igen, och vi ser fram emot att betjäna dig snart igen.

Ano N
Skrev om La saga Asplund services

De städade hos mig och snodde 5000kr från min lägenhet. Efter mycket tjafs betalade dom tillbaka summan

Svar från La saga Asplund services

Hej Ano, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. När det gäller ditt fall utav flyttstäd så var detta en tom lägenhet vi städade i. Jag och mina kollegor har svårt att se att det skulle ligga 5000 SEK i en tom lägenhet som dessutom beställt flyttstäd. Det är väldigt tråkiga anklagelser och har sett över ärendet och hittar ingen polisanmälan från dig till oss. Vi är en seriös firma som utför tjänster som flyttstäd, snöröjning mm. I dag är vi med på Reco för att vi står för allt vi gjort inom företaget...

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Ulla V
Skrev om La saga Asplund services

Väl bemötande och serviceinriktade, smidig kommunikation.

Ann-Sofie R gillar detta
Svar från La saga Asplund services

Hej Ulla, Det var ett nöje att arbeta för dig. Du är en väldigt snäll och underbar person. Tveka aldrig att kontakta oss om du behöver våra tjänster igen. Vi gärna hjälper dig. Mvh La saga Asplund services

Lina B
Skrev om La saga Asplund services

Mycket bra samarbete och kundsupport. Bra kommunikation och fantastiskt utför arbete.

Svar från La saga Asplund services

Hej Lina, Det är fantastiskt att veta att du haft en positiv upplevelse med La saga Asplund services. Vårt team kommer att vara glada att veta att deras arbete har lönat sig. Om det finns något vi kan göra för att hjälpa dig ytterligare, vänligen meddela oss. Mvh La saga Asplund services

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess