Webshop Stockholms län Stockholm Norrmalm La Villa Aktiviteter
Aktiviteter
Aktiv på Reco.se sedan 2016
Våra vandringar, cykelturer med mera är numera skräddarsydda för att passa som en aktivitet under en konferens
eller som en utflykt under olika former av gruppresor. Läs mer

Läs vad 67 kunder tycker om Aktiviteter

• Nils H skrev om Aktiviteter en del av La Villa
    En vandringsresa med valfri tid, 2 personer. Jag har rest tidigare med LaVilla på det här sättet och liksom förra gången fungerade allt utmärkt. Dvs, man skall nog inte vara helt orutinerad när man beger sig ut i stora världen på egen hand enbart med LaVillas informationer som guide. Som slutresultat var vi mycket nöjda. Läs mer
  • Anna B skrev om Aktiviteter en del av La Villa
    Vandring

Positivt

Perfekt

Utmärkt Läs mer
  • Christina B skrev om Aktiviteter en del av La Villa
    Jag var på matlagningskurs på Fattoria del Colle. Mina förväntningar var höga och de överträffade av verkligheten. Superbra! Läs mer
  • Meta B skrev om Aktiviteter en del av La Villa
    Vi bokade vandringspaket vid Lago di Como. Det mesta fungerade mycket bra, endast på ett ställe var det lite strul
    Mannen som stod i receptionen kunde inte hitta vår bokning o såg inte ut som att han avsåg ge oss något rum. Men när jag visade upp papper på vår bokning löste det sig. Alla andra ställen var väl förberedda på vår ankomst och tog emot oss på bästa sätt. Vi är mtcket nöjda i det stora hela. Vsndrongen var mycket vacker . Rekommenderas! Läs mer
  • Helen W skrev om Aktiviteter en del av La Villa
    En fantastisk upplevelse både vad gäller den matlagningskurs vi var på samt miljö, boende och naturupplevelsen i Toscana. Läs mer
  • Carola H
    Carola H skrev om Aktiviteter en del av La Villa
    Vandringsresa i Cinque Terre

Allt sköttes smidigt via mail. dock saknade jag mer information om resan det praktiska, det fick jag be om några veckor före avresa.

Hotellen som resebyrån valt funkade utmärkt, låg bra till. Det sista hotellet låg utanför Cincue terre och var en 10-poängare, vilket ställe! Dock var den byn/staden ganska ointressant så egentligen hade vi hellre stannat kvar i de fem byarna. Men hotellet vägde ändå upp det.

När vi kom fram till byn var det oklart vart vi skulle hämta våra biljetter till tåg och vandringar. PÅ första ställen som vi blivit ombeddda att hämta fanns inget, de hjälpte oss att kolla vidare och sa vi skulle åka till annan by. Men där fanns det inte heller så de ringde och kollade vidare. På tredje byn fanns våra biljetter men de fick leta en stund innan de hittade oss.

Hade varit bra att bli informerade om att vi måste stämpla våra tågbiljetter innan vi steg på,. trtos att vi köpte och trodde oss hade giltiga biljetter åkte vi på dyra böter, 500 kronor per person! trots att vi hade betalat biljetter men missat att de skulle stämplas innan vi gick ombord :-(

Resan var överlag helt fantastiskt och tycker att den var prisvärd av resebyrån. Åker gärna tillbaka och gärna med La villa Läs mer
  • Angelica A skrev om Aktiviteter en del av La Villa
    Vandringtur Franciocorta

Mycket fin vandring, men krävande bitvis.
    Hade önskat en tydligare karta istället för beskrivning.Tur vi hade GPS.
    Synd de nu slutat med avndringarna, för annars hade vi nog testa fler turer Läs mer
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Aktiviteter en del av La Villa
    Bokade en vistelse i Toscana. Det var en matlagnings kurs på Fattoria del Colle. Bokningen och kontakten var lätt och lite familjär. Kurse med den danska kocken Helle var underbar. Allt var till belåtenhet. Läs mer
  • Annika B skrev om Aktiviteter en del av La Villa
    Mycket väl upplagd vandringsresa. på alla sätt en toppenresa! Läs mer
  • Sofia F skrev om Aktiviteter en del av La Villa
    Jag var på tjejresa med träning och yoga i april 2018. Programmet, personalen, aktiviteterna, maten, vinerna och inte minst stället var helt fantastiskt! Trodde resan skulle bli bra men detta var över alla förväntningar! Kan verkligen rekommendera att åka dit. Läs mer
Stora hus och gårdar
Bröllop och fest