Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm La Villa Aktiviteter
Aktiviteter
Aktiv på Reco.se sedan 2016
Våra vandringar, cykelturer med mera är numera skräddarsydda för att passa som en aktivitet under en konferens
eller som en utflykt under olika former av gruppresor. Läs mer

Läs vad 73 Läs vad Aktiviteter

• Olle R
    Olle R skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2019-05-18

Vin och matresa till Toscana 27/4-4/5.
    Med tanke på att Peppe och Lena precis tagit huset i besittning samt med tanke på att vår resa var premiären för konceptet så kan vi inte ge ett annat omdöme än utmärkt. Fantastiska vinprovningar, mycket trevligt umgänge i gruppen, en ständig omtanke från Peppe och Lena, en mästerlig inhyrd kock, trevliga utflykter mm. Det kalla vädret var lite oturligt men förstås inget som Peppe/Lena kan lastas för. De smådetaljer som kunde förbättras har av gruppen redan framförts direkt till Peppe:Lena.
    Resan är ett fint minne.
    Vänligen
    Louise Nylander Rondin
    Olle Rondin Läs mer
  • Monica N skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2019-05-11

Allt var helt fantastiskt utom vädret vilket Peppe o Lena inte råder över.

Mer variation på maten önskvärt.
    Fantastiska vingårdar. Läs mer
  • Per S skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2019-05-10

Mat o vinresan var välplanerad och gav många fantastiska upplevelser. Kunnigt och engagerat värdpar skapade stor trivsel. // Per Läs mer
  • Ulrika B skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2019-05-09

Resan levde väl upp till mina förväntningar! Jag gillar den familjära stämningen. Och vingårdarna var fantastiska, speciellt den sista. Det var kallt i villan, men det besvärade inte mig så mycket. Underbar trädgård och fina omgivningar, promenerade varje morgon. Det här kommer bli toppen när ni blir mer inkörda med allt! Tack för en trevlig resa! Läs mer
  • Ann-Chatrine O skrev om Aktiviteter en del av La Villa

Magiskt!
    Härligt mottagande, kanonbra vingårdar, god mat, god dryck. Härliga chaufförer!
    De hade bara varit igång 2,5 veckor och vi var första vin- och matgruppen, helt otroligt att allt fungerade så bra!

Kommer tillbaka! Läs mer
  • Jim K skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2019-05-09

Jag har inte tagit del av några aktiviteter planerade av La Villa. Antar att man använde sig av La Villa för att administrera resan. Läs mer
  • Nils H skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2018-10-24

En vandringsresa med valfri tid, 2 personer. Jag har rest tidigare med LaVilla på det här sättet och liksom förra gången fungerade allt utmärkt. Dvs, man skall nog inte vara helt orutinerad när man beger sig ut i stora världen på egen hand enbart med LaVillas informationer som guide. Som slutresultat var vi mycket nöjda. Läs mer
  • Anna B skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2018-10-24

Vandring

Positivt

Perfekt

Utmärkt Läs mer
  • Christina B skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2018-10-23

Jag var på matlagningskurs på Fattoria del Colle. Mina förväntningar var höga och de överträffade av verkligheten. Superbra! Läs mer
  • Meta B skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2018-10-23

Vi bokade vandringspaket vid Lago di Como. Det mesta fungerade mycket bra, endast på ett ställe var det lite strul
    Mannen som stod i receptionen kunde inte hitta vår bokning o såg inte ut som att han avsåg ge oss något rum. Men när jag visade upp papper på vår bokning löste det sig. Alla andra ställen var väl förberedda på vår ankomst och tog emot oss på bästa sätt. Vi är mtcket nöjda i det stora hela. Vsndrongen var mycket vacker . Rekommenderas! Läs mer
Stora hus och gårdar
Bröllop och fest