Aktiv på Reco.se sedan 2016

en del av La Villa
sida 2

Våra vandringar, cykelturer med mera är numera skräddarsydda för att passa som en aktivitet under en konferens
eller som en utflykt under olika former av gruppresor. Läs mer

Läs vad 73 Läs vad Aktiviteter

• Helen W skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2018-10-23

En fantastisk upplevelse både vad gäller den matlagningskurs vi var på samt miljö, boende och naturupplevelsen i Toscana. Läs mer
  • Carola H
    Carola H skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2018-10-23

Vandringsresa i Cinque Terre

Allt sköttes smidigt via mail. dock saknade jag mer information om resan det praktiska, det fick jag be om några veckor före avresa.

Hotellen som resebyrån valt funkade utmärkt, låg bra till. Det sista hotellet låg utanför Cincue terre och var en 10-poängare, vilket ställe! Dock var den byn/staden ganska ointressant så egentligen hade vi hellre stannat kvar i de fem byarna. Men hotellet vägde ändå upp det.

När vi kom fram till byn var det oklart vart vi skulle hämta våra biljetter till tåg och vandringar. PÅ första ställen som vi blivit ombeddda att hämta fanns inget, de hjälpte oss att kolla vidare och sa vi skulle åka till annan by. Men där fanns det inte heller så de ringde och kollade vidare. På tredje byn fanns våra biljetter men de fick leta en stund innan de hittade oss.

Hade varit bra att bli informerade om att vi måste stämpla våra tågbiljetter innan vi steg på,. trtos att vi köpte och trodde oss hade giltiga biljetter åkte vi på dyra böter, 500 kronor per person! trots att vi hade betalat biljetter men missat att de skulle stämplas innan vi gick ombord :-(

Resan var överlag helt fantastiskt och tycker att den var prisvärd av resebyrån. Åker gärna tillbaka och gärna med La villa Läs mer
  • Angelica A skrev om Aktiviteter en del av La Villa

Vandringtur Franciocorta

Mycket fin vandring, men krävande bitvis.
    Hade önskat en tydligare karta istället för beskrivning.Tur vi hade GPS.
    Synd de nu slutat med avndringarna, för annars hade vi nog testa fler turer Läs mer
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2018-10-22

Bokade en vistelse i Toscana. Det var en matlagnings kurs på Fattoria del Colle. Bokningen och kontakten var lätt och lite familjär. Kurse med den danska kocken Helle var underbar. Allt var till belåtenhet. Läs mer
  • Annika B skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2018-10-22

Mycket väl upplagd vandringsresa. på alla sätt en toppenresa! Läs mer
  • Sofia F skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2018-06-05

Jag var på tjejresa med träning och yoga i april 2018. Programmet, personalen, aktiviteterna, maten, vinerna och inte minst stället var helt fantastiskt! Trodde resan skulle bli bra men detta var över alla förväntningar! Kan verkligen rekommendera att åka dit. Läs mer
  • Karin I skrev om Aktiviteter en del av La Villa

Tjejresan, bästa bemötandet , god mat o dryck Läs mer
  • Helene S skrev om Aktiviteter en del av La Villa

Tjejresa Toscana april 2018
    Utmärkt bemött. Skönt att ha ett färdigplanerat schema, därför åkte jag på denna resa och för blandningen av aktiviteter. Förväntningarna levdes upp mer än väl. Kul att träffa nya bekanta. Läs mer
  • Lars H skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2018-06-01

Vi köpte en skidresa där man åkte från hotell till hotell i olika dalarna i norra Italien. Det var mycket bra ordnat och allt fungerade perfekt. Läs mer
  • Niklas H skrev om Aktiviteter en del av La Villa

2017-09-18

Jag är mycket nöjd med La Villa, stort engagemang och snabba svarstider.

Hyra av hus samt konsert-arrangemang av högsta klass. Allt har löpt på fin fint. Läs mer
Stora hus och gårdar
Bröllop och fest