Alla kategorier Webshop Kalmar Västervik La Villa Bröllop/Fest

en del av La Villa

Box 12205, 102 25 Stockholm — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 16 rekommendationer
Vi har mångårig erfarenhet av att planera och utföra stora högtidsfester och evenemang i Italien. Här har vi kunder både bland privatpersoner och stora företag. Vi hjälper dig att hålla i allt som kräver organisering, planering, bokning av leverantörer och budgeteringen. Vi kan erbjuda dig ett minne för livet, varmt välkommen!

Läs vad 16 användare tycker om Bröllop/Fest

• Caroline H
    Caroline H skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Var super och vi är nöjda. Tack
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Super !Vackert Härlig miljö Bra frukost Underbar utsikt
  • Anders E
    Anders E skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Vi blev mycket vänligt och trevligt bemötta. Vi upplevde att personalen var engagerad att göra vår vistelse så trevlig som möjligt.
  • Gunnel N
    Gunnel N skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    I stort sett var det bra med allting. Men lite mer belysning när vi satt ute på grillkvällen m buffé. Fint rum och goa sängar. Sängarna var perfekta. Vi kunde ta med madrassen hem. Men det negativa var den jobbiga backen upp till hotellet när inte benen vill som man önskar. En hiss som kunde användas längst ner skulle ha varit bra. Annars var brölloppet fint med god mat och dryck och trevligt sällskap. Ett fint ställe önskade bara några dagar till för att hinna med omgivningarna
  • Malin N
    Malin N skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Ett helt fantastisk plats att ha bröllop på. Tog lång tid att ta in den vackra platsen. Bra personal allt var bra.
  • Elin E
    Elin E skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Vi var på bröllop i maj iår. La Villa organiserade det. Allt flöt på jättebra. Alla frågor och problem hanterades av deras representant på ett mycket bra sätt. De hade ordnat jättefina utflykter. Vi var mycket nöjda.
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Underbart ställe med god mat och en fanstastisk miljö.
  • Marita K
    Marita K skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    En fantastisk upplevelse. Ett minne för livet. Vill gärna åka dit igen. Fantastisk natur. Mycket god frukost och mat. Välplanerad utflykt, besök på vingård.
  • Helene A
    Helene A skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Jag och min man är mycket nöjda med La Villa! Vårt bröllop var perfekt och mer än vad vi någonsin kunnat drömma om tack vare La Vimlas fina service och arrangemang.
  • Per N
    Per N skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Bemötandet var mycket bra. Mycket vackert ställe. Allt flöt på mycket bra , bra organiserat. Förväntningarna överträffades med råge.
  • Anita A
    Anita A skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Trevligt bemötande på plats ,
    Men förarbetet var lite stökigt/rörigt när det gällde bokningar och fakturering innan bröllopet, krävde en del telefonsamtal och mailväxlingar för att reda ut.
    2016-09-25 Johan E svarar Anita A
    Hej Anita och tack för dit meddelande.
    Vi är medvetna och har tagit åt oss av kritiken kring att det blev lite rörigt kring hanteringen av vissa gäster på detta bröllopet. Men sedan dessa har vi också lagt om flera rutiner kring bröllopsgäster.
    Hälsningar, Johan Ekmark
  • Eva B
    Eva B skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Alldeles fantastiskt arrangerat bröllop
  • Brjörn H
    Brjörn H skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    LaVilla gjorde mitt och min vackra fru Helenes bröllop i Italien till den mest fantastiska tillställning jag någonsin varit på - bröllopswise that is. De ordnade allt perfekt och såg till att allting fungerade enligt plan. De kunde naturligtvis inte se till att vädret var perfekt, men det var det i alla fall.

Alla gäster tyckte att det var helt magiskt och jag tror att alla var överens om att det var det bästa bröllopet de varit på.

Både Johan och Martina, som var de som hjälpte oss här i Sverige, och Maria, som anslöt i Italien var oerhört trevliga, kompetenta och hjälpsamma.

Om ni vill att ert bröllop ska bli något alldeles extra (mer än det blir pga att ni gifter er) så anlita LaVilla. Det var något alldeles speciellt att så många av ens närmaste vänner och släktingar var på ett och samma ställe i flera dagar (kanske världens vackrste plats också (Monte Isola, Iseosjön)), tillskillnad från om vi hade gift oss mer traditionellt.

Reco-menderas å det varmaste!
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Anordnade vårt bröllop. Familjärt, proffsigt etc. Kan klart rekommendera!
  • Angelique I
    Angelique I skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Fantastiskt väl organiserat och otroligt fin kundservice. Vi kontaktade La Villa för att få hjälp med att ordna vår dotters bröllop, trots att vi bara var familjen ( 6 personer) så glömdes vi inte bort. Vi fick en fantastisk vecka och ett oförglömligt bröllop. Vi fick bara njuta av fantastiska Monte Isola och allt var arrangerat för oss, och behövde vi fråga nåt fanns alltid hjälp att få. Vi har i familjen många gånger sagt; " det kunde inte ha blivit bättre" och nu har vi ett underbsrt minne och en plats att alltid komma tillbaka till😄
  • Eric G
    Eric G skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Mycket trevligt och proffsigt!
Uthyrning
Vandringar