Alla kategorier Webshop Kalmar Västervik La Villa Bröllop/Fest

en del av La Villa

Box 12205, 102 25 Stockholm — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 29 rekommendationer
Vi har mångårig erfarenhet av att planera och utföra stora högtidsfester och evenemang i Italien. Här har vi kunder både bland privatpersoner och stora företag. Vi hjälper dig att hålla i allt som kräver organisering, planering, bokning av leverantörer och budgeteringen. Vi kan erbjuda dig ett minne för livet, varmt välkommen!

Läs vad 29 användare tycker om Bröllop/Fest

• Aino M
    Aino M skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Första gången i Italien och Al Rocol var en fantastisk upplevelse. Vi hade inte så många dagar på oss men det vi såg inspirerade till att åka fler gånger.
  • Christina S
    Christina S skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    100 % toppbemötande, bra service fast vädret orsakade omplaneringar!

Superservice!
  • Therese R
    Therese R skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Mkt trevligt och professionellt bemötande
  • Cilla G
    Cilla G skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Jättetrevligt och bra ställe att vara på. Väldigt bra personal!
  • Rigmor L
    Rigmor L skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Mycket bra bemötande och tillgänglighet. Mycket trevlig och hjälpsam personal på vingården Al Rocols. Mysigt ställe.
    Vi beställde en barnstol till taxi både dit och tillbaka, det fungerade inte på ditresan!!
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Fantastisk underbart otroligt bra ordnat gott o roligt
  • Pomeline R
    Pomeline R skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    jätte fint och trevligt. fin set up.
  • Oscar R
    Oscar R skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Vi är så otroligt nöjda med brölloppet och kan bara tacka och bocka för all hjälp vi fick från Lavilla. Väldigt proffesionellt utfört och välplannerat, hade aldrig fungerat utan dem!
  • Ann-Kristin R
    Ann-Kristin R skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Bra bemötande och allt var bra ordnat och stället var fantastiskt!
  • Karin S
    Karin S skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Bra service och hjälp från la villa. Underbar plats att ha sitt bröllop på. Inte många gånger man får uppleva något så sagolikt !
  • Eva V
    Eva V skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Som gäst på ett bröllop arrangerat av La Villa, vide Iseo sjön, Italien kan jag inte säga annat än att La Villa är super professionella. Som gäst kände jag mig väldigt omhändertagen vad det avser allt från resa dit, välkomnandet på plats, middagar, under bröllopet, bokningar och råd på plats samt vid hemfärd. Toppen på alla sätt och vis!
  • Malin R
    Malin R skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Vi hade en sådan fantastisk helhetsupplevelse av allt. Ett minne för livet! Vackert bröllop, vackert ställe. Jag är så glad att ha fått vara en del av detta!
  • Carl-Fredrik H
    Carl-Fredrik H skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Superbra service på alla sätt och väldigt trevlig personal! Bästa någonsin!
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Var super och vi är nöjda. Tack
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Super !Vackert Härlig miljö Bra frukost Underbar utsikt
  • Anders E
    Anders E skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Vi blev mycket vänligt och trevligt bemötta. Vi upplevde att personalen var engagerad att göra vår vistelse så trevlig som möjligt.
  • Gunnel N
    Gunnel N skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    I stort sett var det bra med allting. Men lite mer belysning när vi satt ute på grillkvällen m buffé. Fint rum och goa sängar. Sängarna var perfekta. Vi kunde ta med madrassen hem. Men det negativa var den jobbiga backen upp till hotellet när inte benen vill som man önskar. En hiss som kunde användas längst ner skulle ha varit bra. Annars var brölloppet fint med god mat och dryck och trevligt sällskap. Ett fint ställe önskade bara några dagar till för att hinna med omgivningarna
  • Malin N
    Malin N skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Ett helt fantastisk plats att ha bröllop på. Tog lång tid att ta in den vackra platsen. Bra personal allt var bra.
  • Elin E
    Elin E skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Vi var på bröllop i maj iår. La Villa organiserade det. Allt flöt på jättebra. Alla frågor och problem hanterades av deras representant på ett mycket bra sätt. De hade ordnat jättefina utflykter. Vi var mycket nöjda.
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Underbart ställe med god mat och en fanstastisk miljö.
  • Marita K
    Marita K skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    En fantastisk upplevelse. Ett minne för livet. Vill gärna åka dit igen. Fantastisk natur. Mycket god frukost och mat. Välplanerad utflykt, besök på vingård.
  • Helene A
    Helene A skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Jag och min man är mycket nöjda med La Villa! Vårt bröllop var perfekt och mer än vad vi någonsin kunnat drömma om tack vare La Vimlas fina service och arrangemang.
  • Per N
    Per N skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Bemötandet var mycket bra. Mycket vackert ställe. Allt flöt på mycket bra , bra organiserat. Förväntningarna överträffades med råge.
  • Anita A
    Anita A skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Trevligt bemötande på plats ,
    Men förarbetet var lite stökigt/rörigt när det gällde bokningar och fakturering innan bröllopet, krävde en del telefonsamtal och mailväxlingar för att reda ut.
    2016-09-25 Johan E svarar Anita A
    Hej Anita och tack för dit meddelande.
    Vi är medvetna och har tagit åt oss av kritiken kring att det blev lite rörigt kring hanteringen av vissa gäster på detta bröllopet. Men sedan dessa har vi också lagt om flera rutiner kring bröllopsgäster.
    Hälsningar, Johan Ekmark
  • Eva B
    Eva B skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Alldeles fantastiskt arrangerat bröllop
  • Brjörn H
    Brjörn H skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    LaVilla gjorde mitt och min vackra fru Helenes bröllop i Italien till den mest fantastiska tillställning jag någonsin varit på - bröllopswise that is. De ordnade allt perfekt och såg till att allting fungerade enligt plan. De kunde naturligtvis inte se till att vädret var perfekt, men det var det i alla fall.

Alla gäster tyckte att det var helt magiskt och jag tror att alla var överens om att det var det bästa bröllopet de varit på.

Både Johan och Martina, som var de som hjälpte oss här i Sverige, och Maria, som anslöt i Italien var oerhört trevliga, kompetenta och hjälpsamma.

Om ni vill att ert bröllop ska bli något alldeles extra (mer än det blir pga att ni gifter er) så anlita LaVilla. Det var något alldeles speciellt att så många av ens närmaste vänner och släktingar var på ett och samma ställe i flera dagar (kanske världens vackrste plats också (Monte Isola, Iseosjön)), tillskillnad från om vi hade gift oss mer traditionellt.

Reco-menderas å det varmaste!
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Anordnade vårt bröllop. Familjärt, proffsigt etc. Kan klart rekommendera!
  • Angelique I
    Angelique I skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Fantastiskt väl organiserat och otroligt fin kundservice. Vi kontaktade La Villa för att få hjälp med att ordna vår dotters bröllop, trots att vi bara var familjen ( 6 personer) så glömdes vi inte bort. Vi fick en fantastisk vecka och ett oförglömligt bröllop. Vi fick bara njuta av fantastiska Monte Isola och allt var arrangerat för oss, och behövde vi fråga nåt fanns alltid hjälp att få. Vi har i familjen många gånger sagt; " det kunde inte ha blivit bättre" och nu har vi ett underbsrt minne och en plats att alltid komma tillbaka till😄
  • Eric G
    Eric G skrev om Bröllop/Fest en del av La Villa
    Mycket trevligt och proffsigt!
Uthyrning
Vandringar