Konferens och Event

Konferens och Event

Konferens och Event en del av La Villa Travel

Det händer något när vi åkerutomlands och konfererar. Den gemenskap som skapas leder till starkarelojalitet mellan kollegor och företaget i sig. Vår oslagbara styrka är att vi är med dig från första kontakten framtill och under arrangemanget på plats i Italien. För din trygghet och för attdu ska kunna slappna av och närvara fullt ut.

143 omdömen om Konferens och Event

Niklas E
Skrev om Konferens och Event en del av La Villa Travel

Allt flöt på bra. Väldigt trevlig guide.

Ann-Charlott B
Skrev om Konferens och Event en del av La Villa Travel

Jag fick ett utmärkt bemötande som väl mötte och överträffade mina förväntningar. Hela Italien resan genomfördes med stor professionalism och engagemang av samtliga reseledare och guider från La Villa..

Kerstin G
Skrev om Konferens och Event en del av La Villa Travel

Hej, Jag tycker att vi fick en helt fantastisk guide i Carola. Hon hade stenkoll på oss och alla tider, var trevlig, rolig och perfekt engelska. Hotellet var väldigt fint och med härligt läge nära stranden. Bästa bartendern, okej frukost men hade uppskattat att kunna göra mer nyttiga val. Vi fick göra fina och intressanta utflykter, äta på otroliga restauranger. Det enda jag sakande var att få lite mer tid att strosa runt där vi var när butiker var öppna. Tusen tack!

Anton H
Skrev om Konferens och Event en del av La Villa Travel

Väldigt väl bemött av företaget. Höga förväntningar som levdes upp till. Mycket bra konferens/teambuildningresa med varierande aktiviteter och överlag ett bra upplägg.

Louise B
Skrev om Konferens och Event en del av La Villa Travel

Proffsigt och tjänstvilligt och glatt bemötande. Alltid en känsla av att inge att inget är något problem och att allt går att lösa.

Emma S
Skrev om Konferens och Event en del av La Villa Travel

Fantastiskt upplägg och bra struktur. 5 plus!

Kerstin J
Skrev om Konferens och Event en del av La Villa Travel

Fantastiskt! Otrolig natur och häftiga platser! Elcykelturen var en höjadare, även om mina växlar spårade ur redan från början, men naturupplevelsen gick rätt i hjärtat! våran guide Susanne var enorm, hade koll o brydde sig om allihop! Stort tack för en underbar upplevelse❤️

Carina W
Skrev om Konferens och Event en del av La Villa Travel

La Villa Travel har skapat en fantastisk trevlig och innehållsrik konferensresa. All deltagare mycket nöjda!

Emelie H
Skrev om Konferens och Event en del av La Villa Travel

Väldigt bra service av företagets representant/reseledare som var närvarande under hela resan.. Möjligen lite minus på att vi fått intrycket av att spa-avdelningen dels låg på hotellet och dels ingick, vilket tyvärr gjorde att vi inte bokade in oss på spa.

Liselott R
Skrev om Konferens och Event en del av La Villa Travel

Mycket bra, allt planerat i detalj