Läs vad 94 Läs vad Stora hus och gårdar

• 2018-10-25
    Vi visste inte riktigt vad vi var ute efter men när vi beskrev vår dröm om semestern fick vi bästa hjälp! Helt fantastisk personal.
    våra förväntningar på ställena överträffade varandra och det som stod i annonserna stämde mer än väl.
    Vi kommer att vända oss till La Villa nästa gång vi åker också.
  • 2018-10-22
    Hyrde hus i Toscana, Italien.
    Allt fungerade perfekt.
  • 2018-10-22
    Vi behövde en gård som rymde hela familjer för 50årsfirande, ca 18 personer.
    LaVilla skötte kommunikationen på föredömligt sätt, enkelt och tryggt.
    Vi önskade havsnära boende i vackra omgivningar och vad LaVilla levererade överträffade våra förväntniningar. Det enda som drar ner betyget något är att det är dyrt att få fatt på en gård som denna.
    Men sammantaget blev vår tid på gården vi fick fatt på genom LaVilla ett minne för livet.
  • 2018-10-22
    Vi hyrde ett hus på Sicilien i somras
    Firade födelsedag med barn och barnbarn och vi var mycket nöjda med vår vistelse och det perfekta huset
    La Villa var till stor hjälp med bokning etc
    Vi kan varmt rekommendera detta företag
  • 2018-06-20
    Bra rekommendatione och service. Vi var nöjda med båda lägenheter som vi bokade.
  • 2018-06-04
    Bra service. Allt som var bokat i förväg fungerade perfekt!
  • 2018-06-03
    Mysigt boende och bra service från la villa. Motsvarade förväntningarna med råge.
  • 2017-10-13
    Bra! Först initiala oklarheter kring gällande pris, efter dialog bra kundfokus och väl hanterat av La Villa. Sedan allt till belåtenhet, tydlig info och allt välfungerande både före och under vistelsen.
  • 2017-10-09
    Efter rekommendationer från goda vänner kontaktade jag La Villa. Vår kontaktperson Annika Loi på La Villa infriade alla våra förväntningar och "sydde ihop" en mycket trevlig grupp- och paketresa för 15 personer till vingården Al Rocol. Hon var engagerad och hade alltid (snabba) svar på våra frågor. Kan varmt rekommenderas om ni vill göra en trevlig resa till Italien.
  • 2017-10-05
    Vi blev vänligt bemötta trots att vi fick besvära husvärden sent på kvällen för att kunna hitta fram. Färdbeskrivning borde göras om.
    Huset var rymligt och ändå mysigt, passade bra för oss. Enda bekymret var varmvatten eller snarare brist på den.
    skrev om Stora hus och gårdar en del av La Villa

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte