Alla kategorier Webshop Kalmar Västervik La Villa Uthyrning

en del av La Villa

Box 12205, 102 25 Stockholm — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 54 rekommendationer
Vi på La Villa hyr ut lägenheter, hus, slott och gårdar. Varmt välkommen att kika runt och få hjälp att arrangera din drömresa till Italien!

Läs vad 54 användare tycker om Uthyrning

• Monica I
    Monica I skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Hej
    Vi hyrde för tredje ggn lgh hos Enrico på Agriturismo Cavallegeri. Vi stortrivs där.
    Det är lugnt och trivsamt hos Enrico. Jättefin pool och så kan vi handla / alt. själv gå ut och skära ett salladshuvud till middagen och använda hans egen olivolja till. Och så dricker vi naturligtvis Enricos vin till.
    Vi tycker mycket om att leva nära det vardagliga liv som Enrico och hans familj lever.
    Vi tycker det är tryggt att resa med La Villa, där vi vet att kan få hjälp om det uppstår problem.
    (Som när vi fick påminnelse om en redan betald trafikböter)
    Däremot är Enrico lite besviken på samarbetet med er, berättade han. Kanske något som kan bli bättre?!
    Vi kommer säkerligen att återvända till Agriturismo Cavallegeri fler ggr. Det känns som hemma för oss.
    Monica Ivarsson
    La Villa gillar detta
  • Anders T
    Anders T skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Kontakten med La Villa var utmärkt. Kunnig personal avseende de objekt som de hyr ut.
    La Villa gillar detta
  • Pavel S
    Pavel S skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Mycket nöjd kund!
    Har anlitat La Villa vid ett flertal tillfällen utan någon anmärkning.
  • Brf Hornblåsaren 5 - Margareta L
    Brf Hornblåsaren 5 - Margareta L skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Min man och jag blev mycket väl bemötta när vi bokade via La Villa i våras, på samma sätt som vi blivit de övriga ca 10 gångerna vi har bokat vistelse i Italien via dem. Deras utbud av boenden är stort och passar de flesta och de är väldigt hjälpsamma.
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Jag har inga klagomål. Snabba förslag på lägenheter efter mina önskemål. God service från kontoret på plats bl.a. bilhyrning.
    Alltså full pott.
  • Lillemor B
    Lillemor B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Ett mycket gott bemötande har vi fått de gånger vi har anlitat La Villa. En gång var vi inte nöjda med en lägenhet i Toscana, pga av en mycket högljudd kyrka alldeles i närheten. Då fick vi hjälp att hitta ett annat boende, vilket räddade vår semester ( och nattsömn ). Detta var sommaren 2015.
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Det fungerade jättebra. Bra bemötande och bra boende.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Får alltid bra bemötande. Mångårig kontakt med enbart goda erfarenheter.
  • Lina W
    Lina W skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Bra och proffsigt! Tydlig kommunikation och information.
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Minns stället, men det är alldeles för länge sedan vi var där för att kunna säga något vettigt nu.
  • Martina R
    Martina R skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi bodde på en fantastisk gård Santa Laura i Toscana. Platsen och människorna var fantastiska. Vi hyr varje år av La Villa och de är kunniga och duktiga och väldigt serviceinriktade. Känns väldigt tryggt att hyra via dem
  • Maria V
    Maria V skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Otroligt bra service och personligt bemötande, både av kontaktpersonen på La Villa men också de som jobbade i anslutning till huset vi hyrde. Vi är alla eniga om att vi fick uppleva "drömmen om Toscana", precis som vi efterfrågade när jag kontaktade La Villa.
    Vi var väldigt nöjda och rekommenderar gärna La Villa.
  • Anders B
    Anders B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Hej, vi har valt La villa 3 år på raken, vi är mycket nöjda med husen vi hyrt.
  • Anna D
    Anna D skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi fick mycket proffsigt bemötande med stort engagemang och serviceanda.
    De uppfyllde våra önskningar och lyssnade på vilka behov vi hade.
  • Christian V
    Christian V skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Fantastiskt, underbart, jättebra! Väldigt fint hus, välkomnande och omsorgsfullt. Toppensemester!
  • Snjolaug A
    Snjolaug A skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Allt fungerade utmärkt. Enkelt och absolut att rekommendera.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Inget att anmärka. Vi har många års erfarenhet av La Villa.
  • Karin L
    Karin L skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Snabb respons, trevliga kompetenta människor. Allt funkar alltid klockrent.
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Utmärkt!!! 👍🏼😃 Allt fungerade toppen. Bättre än väntat och skulle gärna hyra samma hus igen!😍
  • Björn W
    Björn W skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Det var en trevlig upplevelse att bo på La Villa
    Att bo i rummet och att befinna sig gården kändes som historiens vingslag berörde själen. Samtidigt känndes alt mycket modernt. Den fantastisk kvinnliga personalen som man fick hjälp av gjorde att man trivdes extra bra
  • Gitte H
    Gitte H skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Jag är väldigt nöjd med La Villa. De gånger vi hyrt bostäder genom dem så har det fungerat väldigt bra. De har gett oss bra service och varit väldigt engagerade I arbetet med att hitta ett lämpligt hus eller lägenhet för oss.
  • Mariann I
    Mariann I skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Allt var jättebra.
    Poolen helt underbar, god mat lagat av kocken vi beställde.
    Barnbarnen tyckte det var jättemysigt o lyxigt att vi inte behövde laga middag själva.
    Har rekommenderat detta hus/ villa till bekanta inför 2017
    Med vänlig hälsning, Mariann Ingeson
  • Susanna J
    Susanna J skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi fick ett bra och professionelt bemötande och är väldigt nöjda med det hus vi hyrde.
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Det är ett år sedan vi hyrde ett hus i Pietrasants genom La Villa. Vi var 8 vuxna och två barn. Vi ville ha ett stort hus där alla skulle få plats och umgås och samtidigt kunna vara för sig själv. Detta hus infriade alla våra förväntningar och det med råge. 4 sovrum alla med egna badrum. Kök, uteterass mm. Vi var alla mycket nöjd !
  • Sara R
    Sara R skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Härlig vingård i norra Italien. Bra kontakt med La Villa inför avresa.
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Min kontakt på La Villa var väldigt hjälpsam och tillmötesgående.
  • Louise K
    Louise K skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi hade en fantastisk vecka på Villa Belaria. Trots att sängarna inte var av bästa kvalitet så trivdes vi utomordentlig bra.
    2016-09-25 Johan E svarar Louise K
    Hej Louise och tack för din kommentar om sängarna. Jag ska se till att framföra detta till ägarna.
    Hälsningar, Johan Ekmark
  • Maud Å
    Maud Å skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi är supernöjda med La Villa som utifrån våra behov sydde ihop en bra lösning till ett bra pris.
  • Inger W
    Inger W skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Trevlig personal, trevligt bemötande, snabba besked. svensktalande en fördel
  • Ola B
    Ola B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Mycket positiv. Fick bra hjälp såväl före som efter resan. Ingen fråga var för liten.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi har hyrt genom La Villa vid ett flertal tillfällen och alltid varit nöjda. Kontakterna med La Villa har fungerat bra så även med de kontaktpersoner vid hyresobjekten som varit generösa och serviceinriktade. Rekommenderas!
  • Maria S
    Maria S skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Jättebra bemötande och service, vi kommer definitivt att återkomma.
  • Olof W
    Olof W skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Enkel bokning. Härligt hus, fantastisk utsikt. Pool i ostört läge. 5 stora sovrum med två sängar i varje. Passar grupper, par eller två barnfamiljer. Promenad ner till byn på 2 km för att köpa morgonens bröd. Inköp i närliggande stad på stormarknad. Vi kommer gärna tillbaka.
  • Anna-karin O
    Anna-karin O skrev om Uthyrning en del av La Villa
    La villa har personlig service och alltid bra standard på boenden
  • Tina T
    Tina T skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Jättefina villor! Bra och hjälpsam personal.
  • Nilla S
    Nilla S skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi har alltid varit nöjda med Lavilla efter alla år som de bistått oss av hyrande av boende i Italien. men just i sommar tror jag inte att jag har hyrt genom dem utan det var nog min väninna.
  • Eva K
    Eva K skrev om Uthyrning en del av La Villa
    snabba och personliga! Hjälper till med det mesta. bara bra erfarenhet!
  • Göran S
    Göran S skrev om Uthyrning en del av La Villa
    La Villas utbud av objekt för uthyrning passade mycket bra efter våra önskemål. Det var snarare svårt att välja. Men med det trevliga bemötandet och hjälp av La Villa hittade vi vår vingård som mycket väl levde upp till våra förväntningar. Med stor sannolikhet kan vi tänka oss att hyra via La Villa igen.
  • Karin G
    Karin G skrev om Uthyrning en del av La Villa
    LaVilla är specialiserat på uthyrning av hus i Italien, men du kan även anlita dem som arrangör av ditt bröllop eller för vandringsresor mm. Jag har haft kontakt med dem ett flertal gånger under drygt tio år, både privat och i tjänsten, för hyra av lägenheter/hus, vandringsresor och även ett flertal konferensresor med större grupper. Alltid trevligt, alltid bra, alltid professionellt bemötande! Du kan fråga vad som helst gällande din resa eller ditt event och du får bra hjälp.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Mycket bra, dom kom med olika förslag o hjälpte till att hitta det bästa för oss.
    Kommer att ha dom till att ordna flera resor framöver.
  • Anders H
    Anders H skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Jag är mycket nöjd med både beställingsmomentet ( information om hyresobjektet och svar på frågor i anslutning) och vistelsen i bostaden. Bostaden motsvarande också mina förväntningar utifrån beskrivngen av bostaden.
  • Lena B
    Lena B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Fantastiskt kunnig personal om de olika boendena
    Boendena uppfyller förväntningarna absolut
  • Carina L
    Carina L skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Hyrt hus flera gånger av La Villa och det har alltid varit toppklass
  • Maria A
    Maria A skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Jag har hyrt en gång via La Villa och allt var jättebra. Bemötandet, boendet, tips och återkoppling.
  • David H
    David H skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Bra, enkelt, hög servicenivå!
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Kunniga, professionella, med ett personligt bemötande. Förtroendegivande.
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Mycket bra och hjälpsamt bemötande.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    La Villa förmedlar riktigt bra boenden i Italien och vi har bokat via dem ett flertal gånger. Rekommenderas varmt.
  • Lars E
    Lars E skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Bra service av La Villa i samband med beställning. Vi blev inte besvikna, utan tvärtom efter vistelsen.
  • Suzanne L
    Suzanne L skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi fick ett väldigt vänligt mottagande när vi kontaktade resebyrån i Stockholm. Det fungerade väldigt bra och personal var trevlig och service minded och oerhört rara och engagerade.
    Däremot när vi kom till Italien så var boende inte riktigt på den nivån som vi önskade och vi bytte även boende då standarden var dålig. Vi kommer inte att åka till Italien igen med La villa. Men som sagt, inget ont om personalen på La Villa, de var jättegulliga.
    2016-09-25 Johan E svarar Suzanne L
    Hej Suzanne och tack för ditt svar.
    Jag minns att du lämnade en av de bostäder du hyrde av oss i förtid och vi hjälpte dig att komma in i en ny bostad tidigare än planerat. Vårt mål har varit att kunna erbjuda ett brett utbud av bostäder och vi vet då att alla bostäder inte passar alla människor.
    Självklart tycker vi det är jättetråkigt att du inte kommer resa med oss igen men om vi går chansen lovar jag att vi ska bli ännu bättre på att lyssna och rekommendera rätt bostad till varje kund.
    Hälsningar, Johan Ekmark
Vandringar