Alla kategorier Webshop Kalmar Västervik La Villa Uthyrning

en del av La Villa

Box 12205, 102 25 Stockholm — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 70 rekommendationer
Vi på La Villa hyr ut lägenheter, hus, slott och gårdar. Varmt välkommen att kika runt och få hjälp att arrangera din drömresa till Italien!

Läs vad 70 användare tycker om Uthyrning

• Jennie A
    Jennie A skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Super bra service vid både mail och telefon kommunikation. Allt fungerade toppen och jag kommer använda er igen
  • Bodil W
    Bodil W skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Bra och personligt. Nöjd.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Magdalena J
    Magdalena J skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Bästa resan någonsin i fantastisk miljö! Utan Annika på Lavilla hade den inte blivit så upplevelsrik och fylld av skönhet och glädje och det genuint italienska. Jag reser gärna med Lavilla igen.
  • Christer H
    Christer H skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Väldigt bra och proffsigt mottagande. Kan verkligen rekommendera för större sällskap.
  • Kaj Å
    Kaj Å skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Många objekt att välja mellan, även när man är ett stort sällskap. Hög kvalitet på objekten. Trevligt mottagande och god service på plats.
  • Lina B
    Lina B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    fint och trevligt hus. tyvärr har inte la villa återkopplat eller åtgärdat en reklamation som vi anmälde efter hemkomst.
  • Eva B
    Eva B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi fick mycket bra hjälp med att beställa taxi till Flygplatsen . I övrigt allt bra
  • Leif D
    Leif D skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi är väldigt nöjda med att vi anlitade La Villa för vår semester i Italien.
    Proffsigt bemötande och otroligt snabba svar på alla våra frågor.
    Enkelt att beställa, betala och följa hela processen från deras hemsida.
    Hyresobjekten stämde väl och uppfyllde väl våra krav.
    Även i Italien funkade det väldigt bra med kontaktpersonerna.
    Kommer att rekommendera La Villa till mina vänner som tänker sig att semestra i Italien.
  • Carina S
    Carina S skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi kommer inte att anvanda oss av LaVilla igen eller rekommendera dem vidare.
    2016-12-22 Johan E svarar Carina S
    Hej Carina
    Vi vet att allt inte blev helt rätt i början med din bokning då ägaren ändrade alla våra förutsättningar. Vi upplevde dock att ni var nöjda med den kompensation i pris som vi gav er. Vi besvarade också på alla era frågor tog fram förslag till besök på vingårdar, middagar i huset med menyer som översattes. Att ni inte skulle rekommendera oss alls tycker vi självklart är tråkigt men tar lärdom av händelsen och hoppas att ni ändå hade en trevlig vistelse i det fantastiska hus ni hyrde.
    /Johan Ekmark
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Fick gott bemötande och snabbt svar. Kanske var väl positiva när de beskrev området som inte var så mysigt som vi hade trott.
  • Märit B
    Märit B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Jag är väldigt nöjd med både bemötande och den service vi fick i samband med vår Italienresa
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Första gången vi hyr hus utomlands och även första gången i Italien.
    Toppen med någon i Sverige att ställa alla frågor till och få tips om landet
    Fått svar direkt på telefon och alla betalningar fungerade perfekt.
    Mycket nöjda med lägenheten!
  • Anette L
    Anette L skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Jag har hyrt semesterbostäder via LaVilla ett par gånger och det har fungerat mycket bra. Bostäderna har hållit vad La Villa lovat, men utbudet i mindre vanliga (italienska) regioner är så pass klent att jag inte kommer göra det igen. Service och bemötande får dock högsta betyg.
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi fick mycket god hjälp av La Villa i Stockholm, som tog fram flera bra alternativ för vårt stora resesällskap. Allt fungerade utmärkt vad gäller kontakten. Huset vi hyrde överträffade våra förväntningar och vi är jättenöjda med vår semestervecka i Umbrien!
  • Kristofer K
    Kristofer K skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Mycket professionella och serviceminded.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi har hyrt via La Villa två gånger och varit nöjda båda gångerna.
    Prisvärt, bekvämt och familjevänligt har varit våra kriterier och så har det varit.
  • Monica I
    Monica I skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Hej
    Vi hyrde för tredje ggn lgh hos Enrico på Agriturismo Cavallegeri. Vi stortrivs där.
    Det är lugnt och trivsamt hos Enrico. Jättefin pool och så kan vi handla / alt. själv gå ut och skära ett salladshuvud till middagen och använda hans egen olivolja till. Och så dricker vi naturligtvis Enricos vin till.
    Vi tycker mycket om att leva nära det vardagliga liv som Enrico och hans familj lever.
    Vi tycker det är tryggt att resa med La Villa, där vi vet att kan få hjälp om det uppstår problem.
    (Som när vi fick påminnelse om en redan betald trafikböter)
    Däremot är Enrico lite besviken på samarbetet med er, berättade han. Kanske något som kan bli bättre?!
    Vi kommer säkerligen att återvända till Agriturismo Cavallegeri fler ggr. Det känns som hemma för oss.
    Monica Ivarsson
    La Villa gillar detta
  • Anders T
    Anders T skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Kontakten med La Villa var utmärkt. Kunnig personal avseende de objekt som de hyr ut.
    La Villa gillar detta
  • Pavel S
    Pavel S skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Mycket nöjd kund!
    Har anlitat La Villa vid ett flertal tillfällen utan någon anmärkning.
  • Brf Hornblåsaren 5 - Margareta L
    Brf Hornblåsaren 5 - Margareta L skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Min man och jag blev mycket väl bemötta när vi bokade via La Villa i våras, på samma sätt som vi blivit de övriga ca 10 gångerna vi har bokat vistelse i Italien via dem. Deras utbud av boenden är stort och passar de flesta och de är väldigt hjälpsamma.
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Jag har inga klagomål. Snabba förslag på lägenheter efter mina önskemål. God service från kontoret på plats bl.a. bilhyrning.
    Alltså full pott.
  • Lillemor B
    Lillemor B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Ett mycket gott bemötande har vi fått de gånger vi har anlitat La Villa. En gång var vi inte nöjda med en lägenhet i Toscana, pga av en mycket högljudd kyrka alldeles i närheten. Då fick vi hjälp att hitta ett annat boende, vilket räddade vår semester ( och nattsömn ). Detta var sommaren 2015.
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Det fungerade jättebra. Bra bemötande och bra boende.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Får alltid bra bemötande. Mångårig kontakt med enbart goda erfarenheter.
  • Lina W
    Lina W skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Bra och proffsigt! Tydlig kommunikation och information.
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Minns stället, men det är alldeles för länge sedan vi var där för att kunna säga något vettigt nu.
  • Martina R
    Martina R skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi bodde på en fantastisk gård Santa Laura i Toscana. Platsen och människorna var fantastiska. Vi hyr varje år av La Villa och de är kunniga och duktiga och väldigt serviceinriktade. Känns väldigt tryggt att hyra via dem
  • Maria V
    Maria V skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Otroligt bra service och personligt bemötande, både av kontaktpersonen på La Villa men också de som jobbade i anslutning till huset vi hyrde. Vi är alla eniga om att vi fick uppleva "drömmen om Toscana", precis som vi efterfrågade när jag kontaktade La Villa.
    Vi var väldigt nöjda och rekommenderar gärna La Villa.
  • Anders B
    Anders B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Hej, vi har valt La villa 3 år på raken, vi är mycket nöjda med husen vi hyrt.
  • Anna D
    Anna D skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi fick mycket proffsigt bemötande med stort engagemang och serviceanda.
    De uppfyllde våra önskningar och lyssnade på vilka behov vi hade.
  • Christian V
    Christian V skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Fantastiskt, underbart, jättebra! Väldigt fint hus, välkomnande och omsorgsfullt. Toppensemester!
  • Snjolaug A
    Snjolaug A skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Allt fungerade utmärkt. Enkelt och absolut att rekommendera.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Inget att anmärka. Vi har många års erfarenhet av La Villa.
  • Karin L
    Karin L skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Snabb respons, trevliga kompetenta människor. Allt funkar alltid klockrent.
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Utmärkt!!! 👍🏼😃 Allt fungerade toppen. Bättre än väntat och skulle gärna hyra samma hus igen!😍
  • Björn W
    Björn W skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Det var en trevlig upplevelse att bo på La Villa
    Att bo i rummet och att befinna sig gården kändes som historiens vingslag berörde själen. Samtidigt känndes alt mycket modernt. Den fantastisk kvinnliga personalen som man fick hjälp av gjorde att man trivdes extra bra
  • Gitte H
    Gitte H skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Jag är väldigt nöjd med La Villa. De gånger vi hyrt bostäder genom dem så har det fungerat väldigt bra. De har gett oss bra service och varit väldigt engagerade I arbetet med att hitta ett lämpligt hus eller lägenhet för oss.
  • Mariann I
    Mariann I skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Allt var jättebra.
    Poolen helt underbar, god mat lagat av kocken vi beställde.
    Barnbarnen tyckte det var jättemysigt o lyxigt att vi inte behövde laga middag själva.
    Har rekommenderat detta hus/ villa till bekanta inför 2017
    Med vänlig hälsning, Mariann Ingeson
  • Susanna J
    Susanna J skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi fick ett bra och professionelt bemötande och är väldigt nöjda med det hus vi hyrde.
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Det är ett år sedan vi hyrde ett hus i Pietrasants genom La Villa. Vi var 8 vuxna och två barn. Vi ville ha ett stort hus där alla skulle få plats och umgås och samtidigt kunna vara för sig själv. Detta hus infriade alla våra förväntningar och det med råge. 4 sovrum alla med egna badrum. Kök, uteterass mm. Vi var alla mycket nöjd !
  • Sara R
    Sara R skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Härlig vingård i norra Italien. Bra kontakt med La Villa inför avresa.
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Min kontakt på La Villa var väldigt hjälpsam och tillmötesgående.
  • Louise K
    Louise K skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi hade en fantastisk vecka på Villa Belaria. Trots att sängarna inte var av bästa kvalitet så trivdes vi utomordentlig bra.
    2016-09-25 Johan E svarar Louise K
    Hej Louise och tack för din kommentar om sängarna. Jag ska se till att framföra detta till ägarna.
    Hälsningar, Johan Ekmark
  • Maud Å
    Maud Å skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi är supernöjda med La Villa som utifrån våra behov sydde ihop en bra lösning till ett bra pris.
  • Inger W
    Inger W skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Trevlig personal, trevligt bemötande, snabba besked. svensktalande en fördel
  • Ola B
    Ola B skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Mycket positiv. Fick bra hjälp såväl före som efter resan. Ingen fråga var för liten.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Vi har hyrt genom La Villa vid ett flertal tillfällen och alltid varit nöjda. Kontakterna med La Villa har fungerat bra så även med de kontaktpersoner vid hyresobjekten som varit generösa och serviceinriktade. Rekommenderas!
  • Maria S
    Maria S skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Jättebra bemötande och service, vi kommer definitivt att återkomma.
  • Olof W
    Olof W skrev om Uthyrning en del av La Villa
    Enkel bokning. Härligt hus, fantastisk utsikt. Pool i ostört läge. 5 stora sovrum med två sängar i varje. Passar grupper, par eller två barnfamiljer. Promenad ner till byn på 2 km för att köpa morgonens bröd. Inköp i närliggande stad på stormarknad. Vi kommer gärna tillbaka.
  • Anna-karin O
    Anna-karin O skrev om Uthyrning en del av La Villa
    La villa har personlig service och alltid bra standard på boenden
Vandringar
Bröllop/Fest