LAB Construction AB

LAB Construction AB

LAB Construction AB har arbetat inom byggservice branchen sedan 2018 och under den tiden har både mindre och större projekt färdigställts i Stor Stockholm. Vi erbjuder allt inom bygg och renovering, från nybyggnation och tillbyggnad till kök och badrumsrenovering för privatpersoner och företag.
Vår byggservice kännetecknas av hög tillgänglighet, snabb återkoppling och nära kontakt med våra kunder.
Vi är även en del av SFB Group Scandinavia AB (mer info http://sfbgroup.se/)

Hör gärna av er till oss på LAB Construction AB.

Läs vad 20 kunder tycker om LAB Construction AB 2

2022-11-29 Insamlad av företaget
    Helt nöjd med bemötandet.
    Vi är nöjda med företaget.
    Helt nöjda med arbeten som vi köpte av företaget.
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Otroligt nöjd med både resultatet och hela processen. Dem var ständigt tillgängliga för frågor och utförde jobbet både snabbt och bra! Rekommenderar starkt.
    2022-11-03 Insamlad av företaget
    LAB Constructions fick uppdraget att genomföra bl.a. tillbyggnation av ca 50kvm på vår vila. Projektet gjordes i två etapper, först tillbyggnaden på två plan och sedan även renovering av kök och badrum mm i gamla delen. Väldigt bra hantverkare, måna om att göra bra ifrån sig och bygga enligt branschens regler. Projektledaren Aleh var lyhörd och alltid tillgänglig och villig att ta itu med projektets svåra bitar.Snyggt resultat, vi är väldigt nöjda! Ingen komplettering ansågs behövas enligt vår konstruktör och kontrolansvarig, allt blev godkänt utan krångel./ Katja
    2022-11-02 Insamlad av företaget
    Vi byggde till vår 1,5-plansvilla c:a 50 kvm samt gjorde närmast total renovering inklusive kök, badrum, helt nytt tak och installation av vattenburen golvvärme. Arbetet var omfattande och innehöll komplicerade moment.
    Vi hade ett bra samarbete med projektledare och byggare och de strävade hela tiden efter att få till lösningar på ett sätt som var bra för oss. Efter arbetet kan vi konstatera att huset blev mycket fint utformat och med fin finish. Vår erfarna kontrollansvariga kontrollansvariga person intygade även han att byggarna hade gjort ett fint arbete med bra känsla för att få till detaljerna.
    Under tiden för projektet såg vi många exempel på att hantverkare och projektledare gjorde stora ansträngningar för att resultatet skulle bli bra och vi skulle bli nöjda, såväl som för att bibehålla mycket yrkesstolthet.
    2022-09-20 Insamlad av företaget
    LAB byggde en attefallstillbyggnad på 15 kvm med plåttak åt oss. Genomförandet har varit otroligt proffsigt, allt från bemötande, till projektledning till själva byggandet. Även underleverantörerna var riktigt bra! Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera LAB. Kan också nämna att utbyggnaden gick igenom besiktningen utan en enda anmärkning, vilket visar på vilken kvalitet de levererat.
    2022-09-08 Spontant omdöme
    Kunnig, noggrann och pålitlig byggfirma. Hjälpte oss bygga uterum från Willab Garden samt utbyggnad av altan. Vi blev mycket nöjda med resultatet och hade en bra dialog med byggledarna och byggarna under hela projektet. Upplevdes som väldigt lyhörda, föreslog bra lösningar och frågade när de var osäkra på var vi önskade ha ventilationsdon, lampor och väggkontakter mm.
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera LAB. Det är inget krångel med dem, de är noggranna och håller deadline. De gör helt enkelt ett bra jobb!
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    En fantastiskt välgjord renovering av lägenhet med mycket hög finnish. En etta som nu är omgjord till en tvåa. Hög service nivå och mycket gott samarbete. Jag kan verkligen rekommendera LAB Construction!
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Håller alltid tidsplan och budget.
    2022-03-26 Insamlad av företaget
    Vi har använt LAB Construction till en köksrenovering. Det var ett bra val. Vi kommer att samarbeta igen.

Hälsningar Christian
    Rent A Helper
    2022-03-24 Insamlad av företaget
    Jag har använt mig av LAB Construction två gånger och har varit nöjd båda gångerna. Tydliga offerter, bra bemötande och hjälpsamma. Senaste projektet blev mer tidskrävande än förväntat men LAB Construction höll sig till det offererade priset trots detta.
    2022-03-22 Insamlad av företaget
    Vi anlitade LAB Construction för att renovera vårt badrum med microcement, sätta in spotlights i taket och montera alla nya badrumsmöbler. Nikita och Oleg och alla involverade har varit väldigt proffsiga, noggranna, snabba och service-minded. Vi är mycket nöjda med vårt samarbete och utfört arbete, mycket bra kvalité. Rekommenderar varmt, supernöjd!
    2022-03-18 Insamlad av företaget
    Jättenöjda med renoveringen av vårat badrum. Dom gjorde ett bra arbete, var noga och fint blev det.
    Ringde man och frågade om något så svarade dom snabbt och att det inte var några problem att ordna nåt.
    Om vi kan rekommendera LAB Construction, ja det gör vi gärna.
    Tack alla för ett bra jobb!
    Roman & Anette
    2022-03-14 Insamlad av företaget
    Renovering av alla golv o ytskikt + nytt kök i en 4-rumslägenhet på 94 kvm. De utförde allt med god kvalitet, och snabbt. Var noga med att ha en god kommunikation med mig som beställare. Lite otydlig spec. av el-arbetena i kontraktet och en mindre tapet-miss, drar ner betyget ifrån full pott. Kan dock varmt rekommendera dem.
    2022-03-14 Insamlad av företaget
    De arbetar snabbt och fint, håller tid och budget, vi är mycket nöjda och rekommenderar dem mer än gärna!
    2022-03-13 Insamlad av företaget
    Vi byggde ut vinden till ett sovrum (takkupa). Trevligt och proffessionellt bemötande, höll tidsgränsen. Vi är nöjda med resultatet och kan rekommendera firman.
    2022-03-12 Insamlad av företaget
    Har använt mig av grabbarna på LAB C båda gångerna jag renoverat. Nu senast totalrenoverade jag mitt badrum. Arbetet är gjort med perfektion!
    Det jag gillar utöver att det blir ett välgjort arbete är att de kommer med förslag och idéer som är bäst för din renovering, inte förslag som gör att kostnaden skenar.
    Supernöjd och kommer använda dem när det blir dags igen.
    2022-03-12 Insamlad av företaget
    Vi anlitade LAB Construction för omfattande renovering av vår lägenhet. Vi är otroligt nöjda med allt från kontakt, bemötande, genomförande till slutresultat! Prisvärda, trevliga, noggranna och snabba.

Hade absolut anlitat dem igen!
    2022-03-12 Insamlad av företaget
    Vi har samarbetat med LAB Construction AB i flera år och kommer att fortsätta eftersom det är mycket svårt att hitta en värdig entreprenör. Vi värdesätter LAB Construction AB.
    2020-12-23 Insamlad av företaget
    Renovering av bastu & badrum 15 kvm.
    Mycket mottagliga, offerten blev precis som vi ville. Kommunikationen var bra under renoveringen men framförallt så genomförde de förstklassiga arbetare arbetet perfekt! Skulle anlita de alla gånger!