Lager 157 AB

3.4

16 omdömen om Lager 157 AB

Anna S
Skrev om Lager 157 AB

Ignorerar att man valt hemleverans med Airmee och betalat extra för det. Airmee har till och med fått information om försändelsen och gett den ett försändelse-ID. Utan någon förklaring ändrar Lager 157 plötsligt ordern och skickar istället paketet tre mil bort med schenker. Det finns en anledning till att jag vill ha hemleverans, men Lager 157 tillhör tydligen de som inte förstår att en del av oss har svårt att röra oss.

Nils Dennis J
Skrev om Lager 157 AB

Jag. Älskar. 157. Punkt. Slut. Speciellt tack till den fina personalen på Drottninggatan I Stockholm, de är helt underbara och jättehjälpsamma!

Ina
Skrev om Lager 157 AB

Kvaliteten, utseendet, priset och den blixtsnabba leveransen på min senaste order kan inte bli annat än full pott! Jag och barnen är supernöjda 👍🏼

Anton Ä
Skrev om Lager 157 AB

En affär för dig som vill ha modekläder till ett väldigt bra pris. Dom har allt ifrån jeans, skjortor t-shirts, skor, underkläder till mer dressat, som kostymer etc. I princip bara välkända märken. Här kan man verkligen göra fynd! upp till halva priset och ibland ännu billigare. en riktig outlet helt enkelt! Det är oftast mycket folk och parkeringen är trång, men dom har öppet nästan alla dagar på året så säkert hittar man den perfekta "shoppingdagen" :)

Sara W
Skrev om Lager 157 AB

En märkesbutik för hela familjen. Du kan antingen komma hem med fem kassar eller ingenting alls. Väl värt att åka dit, själv kommer jag aldrig hem tomhänt.

Nicklas H
Skrev om Lager 157 AB

Kan vara hur bra som helst, men även helt otroligt dåligt. Allt beroende på vilka leveranser de får in, men märkeskläder här är billigt och har man tur kan man göra riktiga fynd!

Sofie G
Skrev om Lager 157 AB

En modern butik med märkeskläder till max halva priset jämfört med rekomenderade priset. Har ett stort urval med jeans för både vuxna och barn. Många billiga och prisvärda alternativ på barnkläder.

Andreas A
Skrev om Lager 157 AB

En stor klädbutik som har det mesta av kända modemärken till väldigt billiga priser. Köpte en tröja som jag senare såg i en märkesbutik och jag betala halva priset.

Anton Ä

Markus K
Skrev om Lager 157 AB

Har på senare år kommit starkt när det gäller märken och stolekar. Dom kringliggande butiker såsom Ivanhoe gör ett besök mycket prisvärt då fina märken hittas till mycket billigare priser!

Jeanette  O
Skrev om Lager 157 AB

lager 157 är som Ullared men med kläder. De köper in allt i enorma kvantiteter som drar ner priserna. De köper utgående kollektioner och provplagg som säljs till halva priset mot vanliga butiker. butiken har blivit mycket bättre sedan ombyggnationen. nu hittar man bättre och det känns mer strukturerat. ljus och luftig butik.

Tomas M
Skrev om Lager 157 AB

Klädaffären som främst kan erbjuda kunden ett stort urval av billiga jeans av märken som cheap monday, pour, wranglers med flera. T-tröjor för 25 - 30 kr styck och märkeströjor för rabatterat pris. Butiken har dessutom ett café med goda sallader samt en mindre avdelning med skor.

Anna H
Skrev om Lager 157 AB

Riktigt bra outlet av olika klädmärken exempelvis Lee, Levis och Boomerang. Om du kommer vid rätt tidpunkt kan du fyna till väldigt förmånliga priser! Trevlig personal och de har spridit sig mer butiker på fler stälen i sverige men ursprunget kommer från den lilla orten gällstad. Kanonaffär helt enkelt!

Emma J
Skrev om Lager 157 AB

Köpte ett par av mina favoritjeans här för mindre än halva priset. En modell som var alldeles ny och såldes i vanliga butiker. Men förutom jeansavdelningen så var jag inte jätteimponerad. Gillar inte riktigt att handla kläder ifrån flera säsonger tidigare, även om det är billigt. Som de personer här tidigare har sagt så behöver man lite tur, så man kommer till Gällstad när de precis fyllt på, då kan man verkligen fynda! Jag ska absolut dit igen och ge det en chans till, kanske kan höja mitt betyg då. Värt ett besök om man är i närheten.

Emma A
Skrev om Lager 157 AB

Lager 157 är en outlet som ligger i Gällstad, känns som om man är mitt ute i ingenstans. Butiken har många olika märken från olika designers. De har alltfrån tröjor, skor, accessoarer till jackor. Man kan defnitivt fynda här men precis som föregående recensent skrver måste man ha lite tur och vara där då det är påfyllt med nya varor. Ibland hittar man ingenting och nästa gång hur mycket som helst! Butiken är helt klart värd ett besök, här kan man fynda om man har tur!

Amanda E
Skrev om Lager 157 AB

Lager 157 är en outlet med flera olika klädbutiker och märken där man kan fynda märkeskläder mycket billigare än vanliga butiker. Numera finns ett flertal Lager 157, jag har bara vart på den i Gällstad och tycker att den var sådär. Utbudet av kläder var okej, men det kändes utplockat och en påfyllning skulle behövas. Fyndade i alla fall ett par byxor från Boomerang för 20 kr som hade kostat 995 kr. Jag tror man ska ha lite tur när man kommer hit, och hoppas att de har fyllt på nyligen.