Föreläsning
en del av Laila Dahl - Terapistudion & ParterapiStockholm

Skrakvägen 12
141 71 Segeltorp — Visa karta

Läs vad 12 kunder tycker om Föreläsning

• Mats J skrev om Föreläsning en del av Laila Dahl - Terapistudion & ParterapiStockholm
    Gott bemötande och Laila uppfyllde de förväntningar vi hade - med råge!
    Mycket god respons från många lyssnare. Läs mer
  • Jag var väldigt nöjd med kontakten innan och själva kvällen med Laila blev väldigt bra och uppskattat av många. Läs mer
    2018-04-09 Laila D svarar Ulrika A
    Tack Ulrika A - det var fint att komma till er!
  • Laila är kunnig och engagerad och föreläsningen erbjuder en fin mix av berättelse och sång.

Samarbetet fungerade fint och det var lätt att komma i kontakt med er.

Ett litet minus var att vi fick påminnelse på den faktura som vi redan betalt. Men det löste sig. Läs mer
    2018-04-09 Laila D svarar Anna-lena G
    Tack Anna-Lena! Det var ju knas att ni fick en faktura på det ni redan betalt - ber om ursäkt för misstaget!/Laila
  • Anna B skrev om Föreläsning en del av Laila Dahl - Terapistudion & ParterapiStockholm
    Det var en mycket bra och personlig föreläsning som inte trillade ner i diket och blev privat. En inte så lätt balansgång som Laila lyckades bra med.

Laila var ganska bunden vid sitt manus hon förklarade dock varför hon var det (för att inte säga mer än det hon arbetat igenom och bli alltför känslosam, privat eller tappa fokus) och det var bra.

Bra uppdelning med prat och sång. Läs mer
    2018-04-09 Laila D svarar Anna B
    Tack Anna och allt gott till er!/Laila
  • Louise Z
    Hon hanterade ett tufft och känsligt ämne med stor värme, humor och respekt för alla inblandade. Hon gav tips och råd, gav en helthetsbild över situationen så man fick mer kunskap kring ämnet. Hennes sånger berörde starkt. Läs mer
    2018-04-09 Laila D svarar Louise Z
    Tack Louise för ett varmt mottagande! Allt gott!/Laila
  • Det var en tid sedan men min minnesbild är bara positiv. En personlig och informativ föreläsning utan pekpinnar men med handfasta råd. Varvat med sång blev det hela lätta ta till sig. Inga mastiga pass. En självupplevd berättelse med allmängiltig information. Läs mer
    2018-04-09 Laila D svarar Ann-Charlotte S
    Tack Ann-Charlotte, för de orden. Sol till dig!/Laila
  • Laila är mycket lätt att samarbeta med som föreläsare. Hon fångar åhörarna genom att vara samtidigt personlig och ha kunskap i ämnet. Läs mer
    2018-04-09 Laila D svarar Andreas L
    Tack Andreas, det var fint att komma till er! /Laila
  • Tomas J skrev om Föreläsning en del av Laila Dahl - Terapistudion & ParterapiStockholm
    Proffsig, ärlig, klok och vacker föreläsning. Uppskattar särskilt sång- och musikinslagen. Läs mer
    2018-04-09 Laila D svarar Tomas J
    Tack Tomas - uppskattar de orden. Ha det gott!/Laila
  • Ewa B skrev om Föreläsning en del av Laila Dahl - Terapistudion & ParterapiStockholm
    En fantastisk föreläsning som jag varmt rekommenderar.
    Laila har en förmåga att beröra och är ytterst professionell.
    Har du möjlighet så lyssna på Laila,. Läs mer
    2018-04-09 Laila D svarar Ewa B
    Tack för dina fina ord - allt gott till dig!/Laila
  • Charlotte W
    Professionell, vänlig och förtroendeingivande. Med medmänsklig värme och mycket vishet förmedlar Laila värdefulla insikter till lyssnaren. Med visuella exempel och dessutom egna tänkvärda texter i sång och musik gör att man bär med sig Lailas föreläsning länge efteråt. Jag kommer gärna igen. Läs mer
  • Vicki M skrev om Föreläsning en del av Laila Dahl - Terapistudion & ParterapiStockholm
    En föreläsare som använder sig av drama, sång, högläsning och kloka tankar sprugna ur erfarenhet, egen och andras, är alltid lätt att lyssna på. Laila Dahl Höglund är just en sådan föredragare. Att sedan alla texter hon använder är hennes egna gör att ämnet "Att omfamna din otillräcklighet" kommer nära och berör.

Missa inte Laila om hon föreläser någonstans nära dig!

Tack, Vicki Läs mer
  • Lena M skrev om Föreläsning en del av Laila Dahl - Terapistudion & ParterapiStockholm
    Laila är en fantastiskt bra och varm föreläsare,hon kombinerar med fantastiskt fina låtar, en duktig sångerska.Gå och lyssna på henne.
    Jag tycker att terapi studion är ett bra ställe för samtal. Laila har en värme och ett engagemang som gör att du känner dig väl omhändertage. Läs mer
4.0 / 5 — 1 reco

Skrakvägen 12, 141 71 Segeltorp