Läs vad 12 Läs vad Föreläsning

• 2018-04-09
    Gott bemötande och Laila uppfyllde de förväntningar vi hade - med råge!
    Mycket god respons från många lyssnare.
  • 2018-04-09
    Jag var väldigt nöjd med kontakten innan och själva kvällen med Laila blev väldigt bra och uppskattat av många.
    Tack Ulrika A - det var fint att komma till er!

• 2018-04-08
    Laila är kunnig och engagerad och föreläsningen erbjuder en fin mix av berättelse och sång.

Samarbetet fungerade fint och det var lätt att komma i kontakt med er.

Ett litet minus var att vi fick påminnelse på den faktura som vi redan betalt. Men det löste sig.
    Tack Anna-Lena! Det var ju knas att ni fick en faktura på det ni redan betalt - ber om ursäkt för misstaget!/Laila

• 2018-04-05
    Det var en mycket bra och personlig föreläsning som inte trillade ner i diket och blev privat. En inte så lätt balansgång som Laila lyckades bra med.

Laila var ganska bunden vid sitt manus hon förklarade dock varför hon var det (för att inte säga mer än det hon arbetat igenom och bli alltför känslosam, privat eller tappa fokus) och det var bra.

Bra uppdelning med prat och sång.
    Tack Anna och allt gott till er!/Laila

• 2018-04-05
    Hon hanterade ett tufft och känsligt ämne med stor värme, humor och respekt för alla inblandade. Hon gav tips och råd, gav en helthetsbild över situationen så man fick mer kunskap kring ämnet. Hennes sånger berörde starkt.
    Tack Louise för ett varmt mottagande! Allt gott!/Laila

• 2018-04-05
    Det var en tid sedan men min minnesbild är bara positiv. En personlig och informativ föreläsning utan pekpinnar men med handfasta råd. Varvat med sång blev det hela lätta ta till sig. Inga mastiga pass. En självupplevd berättelse med allmängiltig information.
    Tack Ann-Charlotte, för de orden. Sol till dig!/Laila

• 2018-04-05
    Laila är mycket lätt att samarbeta med som föreläsare. Hon fångar åhörarna genom att vara samtidigt personlig och ha kunskap i ämnet.
    Tack Andreas, det var fint att komma till er! /Laila

• 2018-04-05
    Proffsig, ärlig, klok och vacker föreläsning. Uppskattar särskilt sång- och musikinslagen.
    Tack Tomas - uppskattar de orden. Ha det gott!/Laila

• 2018-04-05
    En fantastisk föreläsning som jag varmt rekommenderar.
    Laila har en förmåga att beröra och är ytterst professionell.
    Har du möjlighet så lyssna på Laila,.
    Tack för dina fina ord - allt gott till dig!/Laila

• 2011-12-10
    Professionell, vänlig och förtroendeingivande. Med medmänsklig värme och mycket vishet förmedlar Laila värdefulla insikter till lyssnaren. Med visuella exempel och dessutom egna tänkvärda texter i sång och musik gör att man bär med sig Lailas föreläsning länge efteråt. Jag kommer gärna igen.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte