Läs vad 7 Läs vad Parterapi

• 2018-11-01
    Duktig och mycket kompetent.
    Bidrar till att man får många nya insikter som hjälper en att utvecklas.
    Tack Jennie och allt gott! /Laila

• 2018-04-06
    Väldigt professionell! Kan varmt rekommendera Laila till parterapi ❤️
    Tack Malin! Allt gott till er båda!/Laila

• 2018-04-05
    Laila är mycket proffsig och jag /vi tycker att vi fick mycket fin hjälp.
    Tack Anette - allt gott till er! Det är ni som gör jobbet! /Laila

• 2018-04-05
    Vi gick i parterapi hos Laila Dahl. Vi hade provat en del terapeuter innan. När vi började hos Laila kände vi att vi hade hittat rätt. Hon har lärt oss mycket nytt om oss själva, hon har hjälpt oss att kommunicera. I samtalet är hon väldigt medmänsklig, varm och empatisk. Rekommenderar varmt Terapistudion och Laila Dahl.
    Tack Elina! Ni är så fina, allt gott till er! Och glöm inte att det är ni som gjort jobbet!/Laila

• 2014-12-17
    Jag och min man kom till Laila när min tillit till honom hade fått sig en rejäl smäll. Detta är nu över ett år sedan och vi går fortfarande kvar, både tillsammans och jag ensam ibland. Om det inte hade varit för Laila så hade jag och min man inte umgåtts idag, det är både han och jag 100% säkra på. Hon är en fantastisk terapeut och en underbar människa. Inte den sorten som lägger huvudet på sned och tittar medlidande på en utan hon får en att tänka på mer än ett sätt. Hon har hjälpt mig att se saker från flera håll, att rannsaka mig själv och fått mig att förstå mer vad jag egentligen känner och vill. Hon gör så att det "händer något nytt" i hjärnan så man inte fastnar ett sätt att tänka, även om hon naturligtvis inte kan lösa våra problem åt oss. Hon är dessutom en person som inte dömer människor utifrån deras handlingar. Oavsett hur eländig jag har känt mig på väg till henne så jag har ALLTID mått så mycket bättre när jag går därifrån. Vi/jag kommer fortsätta ett tag till och vi vill väldigt gärna rekommendera Laila till alla som behöver hjälp i sin relation eller med sig själv!
  • 2014-03-01
    Genom sitt professionella och vänliga sätt har Laila hjälpt mig och min partner att se livet och vår relation på ett nytt sätt. Idag kan vi på riktigt prata med varandra och varje gång vi ska besöka terapistudion vet vi att vi går därifrån med en mängd ny kunskap om varandra och hur en relation kan förändras genom vägledning och verktyg för att kunna aktivt själv arbeta fram nya sätt. Vi är mycket nöjda!
  • 2012-11-27
    Stort tack till Laila som fick mig och min sambo att förstå hur viktigt det är med kommunikation och fick oss att minnas även de bra sidorna i vår relation . En terapeut som är hängiven och god lyssnare. :)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte