Samtalsterapi

Läs vad 16 Läs vad Samtalsterapi

• 2018-04-12
    Mycket kompetent vägledning och respektfullt bemötande.
  • 2018-04-10
    Laila blev min livlina under en svår tid. Vid vårt första möte kände jag direkt förtroende för henne. Med värme, respekt och med stor kunskap hjälpte hon mig att hitta tillbaka till min styrka och livsglädje.
  • 2018-04-09
    Ett mycket lugnt o förtroendeingivande bemötande. Förväntningar väluppfyllda o tacksam för att Laila någonstans hade erfarenhet av min erfarenhet ... helt enkelt en nöjd kund som mår bättre idag.
  • 2018-04-09
    Varmt bemötande. Flexibilitet.
  • 2018-04-04
    Samtalsterapi som var mycket givande. Företaget levde upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd.
    Fint att höra. Allt gott till dig Erika B!/Laila Samtalsterapi
  • 2018-04-04
    Laila är väldigt lyhörd och hade mycket värdefull input
    Tack Katarina S! Allt gott till dig!/Laila Samtalsterapi
  • 2018-04-04
    Laila är en mycket inkännande och kunnig parterapeut. Vi fick mycket bra stöd av henne och skulle absolut rekommendera!
    Tack Julia J! Önskar er allt gott nu och för framtiden! Samtalsterapi
  • 2014-02-28
    En mycket kompetent terapeut. Jag kan verkligen rekommendera henne. Maria
  • 2012-01-02
    Laila är en helt underbar och varm person. En bra lyssnare och har många bra tips. Är så tacksam att jag fått lära känna henne. Man ser fram emot att träffa henne och går därifrån med ett leende. Är så tacksam för att jag har fått möjlighet att komma till henne och älta mina problem.Det går sakta men säkert framåt. Tack Laila, du är en klippa! :)
  • 2011-12-20
    Jag kom till Laila när jag precis hade fått mitt andra barn. Jag kände mig nedstämd, trots denna tid när man förväntar sig vara som lyckligast. Det var verkligen skönt att få komma och prata av sig och att få stöd. Jag såg fram emot varje möte. Laila är verkligen lyhörd och klarsynt. Förutom att lyssna och ge stöd så har hon har även hjälpt mig genom att ge konkreta råd och metoder. Jag använder mig nu av Lailas kloka råd dagligen. Ett varmt tack Laila för att du har varit med och hjälpt mig hitta glädjen igen!