Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Kristianstad Långebros Bil

Långebrogatan 12, 291 59 Kristianstad — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Långebros Bil

• My S
    My S skrev om Långebros Bil
    Köpte bil där häromdagen, 17/7 2018. Slutade med sjukhusbesök pga någon form av läkgae in i kupén. Vägrar häva köpet & blir hotfull i språket när man sätter krav tillbaka. KÖP INTE BIL DÄR! Läs mer
    Tina S gillar detta
  • Therese L
    Therese L skrev om Långebros Bil
    Mycket dåligt bemötande jag ville häva köpet men han vägrar att ta tillbaka bilen trots att felet fanns där redan från början. Jag står nu med en bil som jag inte kan köra med få topp packningen har gått på bilen. Läs mer
  • Alex
    Alex skrev om Långebros Bil
    Dåligt bemötande, blir sura när man vill testa bilen och upptäcker massa fel efter att dem har precis berättat om hur bra bilen skick är

Tror ärligt inga av deras bilar är 100% men jag kanske har fel, dem jag testat var inget vidare och sen ljuger dem rakt upp i ansiktet på en.

Säger bara va jääävligt försiktiga och tro inte på vad dem lovar och säger.

Lycka till !!! Läs mer
  • Erasmus C
    Erasmus C skrev om Långebros Bil
    Köpte en bil av firmans ägare. Dagen efter började varningslamporna i panelen lysa. Säljaren sa att "Köpt är köpt" så nu står jag med en defekt bil som ej går att varken köra eller sälja. Reperationen hade kostat mer än vad bilen kostade. Polisanmälan är gjord så vi får se vad som händer.. Läs mer
  • Tina L
    Tina L skrev om Långebros Bil
    Säljer bil som påstås vara nyservad vilket betyder enbart bytt olja och filter. Oengagerad och arrogant ägare/säljare. Min upplevelse av Långebros bil...Rekommenderas INTE ! Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Långebros Bil
    Kan bara hålla med Cecilia P. Varning! Oseriös bilhandlare som säljer trasiga bilar och sedan är ovillig att hjälpa till. De har dessutom blockerat mitt telefonnummer. Känner oss lurade. Undvik denna bilhandlare till varje pris! Läs mer
    Tina L gillar detta
  • Andreas n
    Andreas n skrev om Långebros Bil
    Bra service.Ärlig o mkt trevlig bilhandlare.. Läs mer
  • Sandra s
    Sandra s skrev om Långebros Bil
    trevlig bilförhandlare man kan lita på! Läs mer
  • cecilia p
    cecilia p skrev om Långebros Bil
    Varning! Känner mig lurad. Oseriös försäljare! Han sa:- mycket bil för pengarna! Jag vill säga mycket pengar för bil med många fel! Och inte intresserad att hjälpa mig. Ett gott råd...Köp ej bil här!! Dåligt bemötande. Känner mig grundlurad. Läs mer
  • Skåne A
    Skåne A skrev om Långebros Bil
    Falsk ful bilhandlare som lovar men ljuger sedan. Sälja trasiga bilar är otrevligt. Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Kristianstad:

Florettgatan 15A, 25467, HELSINGBORG