Alla kategorier Dator Stockholms län Solna Lanpower i Stockholm AB

Lanpower i Stockholm AB

Bibliotekstorget 31, 171 45 Solna — Visa karta

Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Anders N:
Mycket trevligt bemötande och kompetent personal. Väldigt snabb reparation och bra meddelande när den var klar. Går nåt annat sönder så komm...

Företag inom dator nära Lanpower i Stockholm AB:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
O. Haag Vent-kontroll:
Jag kunde inte ladda in gratisversionen av windows 10 i min dator, Köpte en ned- laddningsbar usb från webbhallen men det fungerade inte he...

Årstavägen 29, Stockholm
Vi erbjuder fast pris! Läs mer ›
Anders N:

Läs vad 4 kunder tycker om Lanpower i Stockholm AB

• Michael P
    Michael P skrev om Lanpower i Stockholm AB
    Jag måste bara säga att efter varit i kontakt med LanPower butiken i Solna centrum så har deras service varit så sjukt dålig och ägaren har inte en aning om vad han gör.
    Jag lämnade in min stationära dator den 14 december till dem för att dem skulle byta ut en del som inte fungerade, efter 1 vecka ringer dem och säger att teknikern har beställt fel del och vi måste vänta ytterligare en vecka. Vi ringer och frågar hur de går och dem säger att vi kan hämta datorn. När jag väl kommer hem för att starta datorn funkar den inte ens.
    Vi lämnar datorn, (som väger runt 20k) ytterligare en gång och det visar sig att att teknikern har installerat moderkortet fel. YTTERLIGARE 1 vecka går och vi hämtade datorn igår.
    Nu funkar den, dock har dem bytt delen till en mycket sämre och begränsad modell som inte var som förut.
    Detta är hyckleri och jag tycker det är så synd att denna affär får vara i Solna Centrum då deras service är ett skämt.
    Mvh Michael
    Vicent M gillar detta
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Lanpower i Stockholm AB
    När min laptop lade av helt för några år sedan, skärmen blev helt svart, så lämnade jag in den hos Lanpower. Jag betalade 450 kronor för felsökning, fick beskedet att det var moderkortet som hade gått sönder och att den reparationen skulle gå på 7000 kronor. För 7000 kronor köpte jag en ny laptop (inte hos Lanpower) som jag använt alltsedan dess och den i princip dödförklarade datorn har stått undanställd. Inför en förestående flytt skulle jag kasta diverse skräp och jag tänkte att innan jag kastar datorn så kan jag väl pröva en sista gång att starta den. Till min stora förvåning så gick den att starta i felsäkert läge, därefter stängde jag av och startade på nytt i normalläge. Nu fungerar den perfekt.

Maken till inkompetens får man leta efter!
    Vicent M, Michael P gillar detta
  • Vicent M
    Vicent M skrev om Lanpower i Stockholm AB
    Varning! De ska lura dig pengar! Bedragare!!!
    De lämnade tillbaka min bärbar dator utan att fixa något och tog betalt för det.
    Michael P gillar detta
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Lanpower i Stockholm AB
    Lämnade in min bärbara dator där, tog en månad massa krångel innan jag fick tillbaka den, och fungerade fortfarande inte. De vägrade lämna tillbaka några pengar. AKTA ER FÖR DEM! ! !
    Vicent M, Michael P gillar detta

Bibliotekstorget 31, 171 45 Solna