Peter Backlund

Peter Backlund

Peter Backlund är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Peter Backlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2011-11 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.7. Peter Backlund har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Stockholm som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

69 omdömen om Peter Backlund

Sedan starten hos Reco 2011
David G

Jättetrevlig och skarp kille. Fantastisk mäklare med mycket kunskap inom sin bransch. Jag är otroligt nöjd och har rekommenderat honom till mina vänner och bekanta, något som jag inte kommer att sluta med.

Laila Å

Jag har varit mycket nöjd med bemötandet från början av min första kontakt med Peter Backlund, och ända fram till försäljning och kontraktskrivning av min bostad. Peter har varit lyhörd till mina frågor, kunnat svara på dem och delgett mig sina erfarenheter som varit givande och lärorika för mig inför och efter försäljningen. Peter har varit mycket flexibel och lätt att nå, både via mail och telefon. Det har känts bra att alltid få tag Peter om frågor uppstått. All dokumentation som rört bostadsförsäljningen har noggrant...

Sofia S

Jag har en väldigt bra upplevelse som kund av att köpa lägenhet av mäklare Peter Backlund. Han var kunnig, noggrann och lätt att kommunicera med.

Annika A

Jag upplevde som köpare att Peter var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Han svarade på alla frågor och de som han inte visste svaret på direkt återkom han med svar så snart som det var möjligt. Peter ordande även extra visningar på min förfrågan vilket var väldigt tacksamt för mig. Jag upplevde Peter som ärlig och seriös.

Anja W

Peter hade koll på läget, kändes som en trygg affär från början till slut!

Björn A

Väldigt duktig, klar, tydlig och trevlig!! löste en tvist mellan mig och säljaren på ett väldigt smidigt sätt

Niclas A

Mycket vänligt och personligt bemötande och en unik förmåga att känna av människor och just hur de vill jobba under försäljningen utav sin bostad.

Marcus L

Peter var ansvarig mäklare för två objekt som vi tittade på, varav det andra blev affär. Det första objektet hittade via Hemnet, men det andra objektet var det Peter själv som presenterade för oss och hjälpte oss boka in en visning, baserat på de behov som vi ej såg som uppfyllda i det första objektet. Mycket proffsig, har varit lätt att få tag på telefon hela vägen från visning till avslut.

Cecilia J

Peter har varit en otroligt bra mäklare ända från visningen fram tills idag. Från min upplevelse uppfattar jag honom som väldigt kompetent, engagerad och ärlig. Det hela har känts som en trygg affär från första början och om jag vill sälja i framtiden kommer jag definitivt kontakta Peter.

Gungör S

Vänligt, hjälpsam, ansvarsfull och har kunden i centrum