Malin Vesterberg

Malin Vesterberg

Malin Vesterberg är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bålsta

Malin Vesterberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-05. Malin Vesterberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.7. Malin Vesterberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

31 omdömen om Malin Vesterberg

Tobias A

Mycket kunnig och trevlig. Vill verkligen sina kunders bästa.

Jenny J

Vi träffade Malin som köpare när vi funderade på att byta kommun. Hennes otroliga proffessionalitet i kombination med den familjära känsla hon utstrålade gjorde valet enkelt. Malin har alla kvaliteter man vill hitta i en mäklare; kunnig, snabb, serviceminded och känsla för vad som är viktigt för alla inblandade. Jag skulle varmt rekommendera Malin till alla som funderar på att sälja - eller köpa - bostad!

Karl L

Genomgående bra upplevelse, tydlig kring information om fastigheten. Uppdaterade löpande kring budgivning och aktuell status. Kan rekommenderas!

Erik B

Malin är en mycket professionell och skicklig mäklare. Med trygghet, värme, ärlighet och engagemang hjälpte hon oss genom hela processen från första möte till en genomförd affär med två nöjda parter (där vi var säljare av vår villa) Redan i första mötet fattade vi tycke för Malin och valet att anlita henne kom vi aldrig att ångra eller ifrågasätta. Hon jobbar med proffsiga partners och finns alltid med och stöttar - samtidigt som hon ger stort utrymme för oss som säljare att ta inflytande över processen så att vi alltid...

Anna M

Trevlig, tydlig och lätt att prata med. Professionell

Ulrika S

Malin, som vi anlitade för försäljning av vår villa, har från början till slut varit mycket aktiv, och väldigt tillgänglig för alla typer av frågor. Hon har direkt tagit reda på saker som kan ha varit oklara med myndigheter etc. Hon har också varit mån om spekulanterna, som kanske upplevt området som nytt, vad gäller skola, kommunikationer o.s.v. då hon har stor kännedom om hela kommunen. Jag vill verkligen rekommendera Malin Vesterberg, hennes engagemang är topp 10!!! med vänlig hälsning, Ulrika

Jenny J gillar detta
Sofie A

Malin, mäklaren man drömmer om. När allt är grymt skönt & jäkligt kul! Allt behöver inte vara så propert. Hon är fantastiskt Gör tråkiga stunder spännande, torka golv och fixa inför visning, det går som en dans när man skapar och skojar till det. Bjuder in kärlek. Det är Malin, REN Kärlek! TACK

Louise S

Proffesionellt och trevligt bemötande, tillgänglig och engagerad.

Robert P

En lyhörd person som lägger ned sin själ i din försäljning! Tack Malin!

Emil N

Super trevlig och bra att ha och göra med. Väldigt bemötlig och svarar alltid i telefon! Bra jobbat!