Dennis Sivertsson

Dennis Sivertsson

Dennis Sivertsson är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen

Dennis Sivertsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.7. Dennis Sivertsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är att få ta hand om köpare och säljare i en tid av förändring.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig får du en erfaren och mycket engagerad mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är alltid professionell, saklig och ödmjuk inför utmaningen som arbetet innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att träna och att umgås med min familj och mina vänner.

71 omdömen om Dennis Sivertsson

Sedan starten hos Reco 2015
Johan K

Bra kommunikatör, trevlig och presentabel. Snabba besked och klara uppgifter gjorde allting bra

Carl H

Vi kontaktade Dennis själva efter en rekommendation vi fick från en granne. Dennis var rak och svarade bra på alla våra frågor angående försäljningen av min lägenhet. Allt har änsålänge varit toppen och vi uppskattade verkligen den löpande informationen vi fick under hela processen. Vi är inte helt klara än men om han håller uppe samma professionalitet sista tiden också så är det bara full pott och en mäklare vi gärna rekommenderar vidare. Mvh Carl Hammarlund & Johanna Broman

Patrik A

Dennis är en mäklare som är ordningssam,insatt i objekt och område, ger trygghet samt ger svar på alla frågor! Kan varmt rekommendera Dennis för kommande bostads affärer !

Desiree L

Fick ett väldigt bra och trevligt bemötande av mäklaren. När det inte gick vägen med första lägenheten tipsade han om en annan, som jag gillade väldigt mycket, och sedan köpte. Har hela tiden fått löpande information om vad som kommer hända och hur vi går tillväga med kontrakskrivning mm. Han svarar snabbt på sms och mail och jag har genom hela processen känt mig väl omhändertagen.

Anne-Marie D

Saklig, lugn och kunnig om den lokala markanden

Staffan B

Lugn, professionell hjälp genom hela affären.

Ethel E

Jag fick ett fint och bra bemötande från första stund. Under gången genom säljprocessen kom Dennis med bra råd som var värdefulla jag fick även fortlöpande information. Jag är nöjd.

David A

proffsig, kunnig, Bra kännedom om området.

Linnea Å

Väldigt proffsig och trygg. Skötte allt mycket bra och jag vad väldigt nöjd under hela processen.

Anna M

Mycket trevlig och bra bemötande. Snabb respons och tydlig information både från Dennis samt hans kollegor. Vi kan starkt rekommendera LF Bandhagen!