Danielle Hamrin

Danielle Hamrin

Danielle Hamrin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Danielle Hamrin har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Danielle Hamrin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.9. Danielle Hamrin har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

25 omdömen om Danielle Hamrin

Egon G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Snabb, effektiv och pålitlig. Ordning och reda samt kunnig.

Pierre A
Sålde sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
TUMBA

Danielle’s bemötande är utöver allt jag förväntar mig av en mäklare och mycket därtill! Alltid med en god ton lyckas hon förmedla trygghet, ärlighet och drömmar. Hon lyckas förmedla situationen på marknaden på en så pass hög standard att vi inte ens blev besvikna trots att vi var tvungna att gå ner någon procent på husförsäljningen. Jag skulle vilja använda henne i alla mina framtida bostadsaffärer. Hon jobbar så hårt och sätter mig som kund i första rum hela tiden. Visningarna skötte hon med bravur och lyckades få någon...

Emma S
TUMBA

Ingrid Kristina Elisabet B
Tullinge

Bra återkoppling, bra tips och mycket engagemang

Maj-Britt E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Fokuserad, kunnig, trovärdig, intresserad, hon ingav ett stort förtroende. Gör ett bra jobb och utstrålar ett stort lugn.

David Ö
Rönninge

Danielle var en trygghet i försäljningen av vår bostad. Hon var tillgänglig, rutinerad och flexibel. Jag kan varmt rekommendera Danielle!

Jenny L
Tullinge

Engagerad och trevlig mäklare från start till mål! Danielle är kunnig, är bra på att återkoppla och uppdatera löpande, även tillgänglig oavsett tid och dag.

Sven Martin A
Köpte sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Det var bra. Trevligt bemötande Saklig information Inte på stressande

Sven Erik J
Uttran

Jag vänta med ett omdöme tills affären är helt klar.

Nalleh R
Rönninge

Mäklaren levde upp till förväntningarna och vi är nöjda med hanteringen i vår köp process!