en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka

Nyängsvägen 3B, 146 30 Tullinge — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Frida Juhlin

• Emma N
    Jag träffade fler mäklare, innan jag valde Frida att sälja min bostad. Hon är saklig, pålitlig och lätt att ha att göra med och dessutom mycket trevlig.
  • Robert  E
    Frida är mycket trevlig och kunnig. Hon levde upp till mina förväntningar och sålde min bostad för ett riktigt bra pris!
  • Ida  B
    Mycket trevlig och saklig mäklare från Länsförsäkringar. Smidigt, sakligt och snabbt. Då vi bor långt bort från objektet vi nu köpt frågade vi om vi kunde få en förhandsvisning då vi ändå var i området och tittade på andra objekt. Det var inga problem, det ordnade Frida. Vi är mycket nöjda med Frida Juhlins bemötande och arbete gentemot oss köpare.
  • Karin  B
    Jag är supernöjd med arbete som Frida Juhlin gjorde med min lägenhet. Hon var alltid kontaktbar och guidade med stadig hand genom hela försäljningen. Tack vare att hon ställde upp på extra visningar lyckades hon få upp priset över mina förväntningar. Rekommenderar henne till alla jag känner!
  • Josef H
    Frida Juhlin hjälpte till med försäljningen av min bostadsrätt. Hela processen gick väldigt smidigt och kommunikationen var jättebra från början till slut. Jag fick det jag ville ha för lägenheten. Frida var även flexibel med extravisningar för folk som inte hade möjlighet att komma på ordinarie visning. Kan varmt rekommendera Frida. Jättenöjd!
  • Pär  S
    Frida utstrålar energi och glädje och inger förtroende med hennes kunskap och engagemang. Rekommenderar Frida varmt!
  • Markus  A
    Jag träffade Frida första gången när jag skulle köpa lägenhet och tyckte att hon var otroligt proffsig, trevlig och kunnig. Dock vart den lägenheten för dyr för mig (antagligen Fridas skull då hon fick rekordpris i den föreningen). När jag sen hittade min drömlägenhet kontaktade jag flera mäklare, men även där stack Frida ut så valet var lätt att ta hjälp av Frida vid min försäljning. Jag rekommenderar Frida till alla som skall sälja om ni vill ha rekordpris för era lägenheter. Jag kommer aldrig använda någon annan än henne när jag flyttar.
    Med vänliga hälsningar Markus Pettersson
  • Simon B
    Frida gjorde sitt yttersta för att min försäljning skulle gå så bra som möjligt. Resultatet var en rekordförsäljning som få andra skulle lyckats med tack vara den fantastiska kontakten hon hade med alla budgivarna och mig.
  • Hakan Ö
    Vi tyckte att Frida gjorde ett bra jobb för oss som mäklare. Hon var öppen, trevlig och alltid kontaktbar.

Det är lite svårt att jämföra henne med andra mäklare eftersom att vi inte har haft någon annan mäklare på flera år. Men överlag är vi nöjda med hennes prestationer.
  • Hussein H
    Stort tack till Frida Juhlin för ett kvalitativt arbete.
    2016-01-21 Frida J svarar Hussein H
    Tack själv Hussein. Superkul att få förtroendet att hjälpa till med din försäljning. På återhörande! Med vänlig hälsning Frida Juhlin Länsförsäkringar Botkyrka
  • Esme O
    Frida Juhlin har sålt min lägenhet.
    Hon har varit så himla trevlig och duktig.
    Skulle jag sälja min lägenhet igen skulle hon få sälja den hon får toppen betyg från mig.
    2016-01-21 Frida J svarar Esme O
    Tack snälla Esme för din fina text. Det bli ett nöje att hjälpa till igen när den dagen kommer! Väl mött. Med vänlig hälsning Frida Juhlin Länsförsäkringar Botkyrka
  • Josefin L
    Med sin fina utstrålning och fasta hand så kände jag mig trygg med Frida redan vi första mötet. Alltid väl förberedd och ger mig som kund den absolut bästa tänkbara servicen! Frida hjälper till med allt och även det lilla extra! Länsförsäkringar fastighetsförmedling är mitt första självklara val vid bostadsaffärer!
    2016-01-21 Frida J svarar Josefin L
    Tack snälla Josefin för dina fina ord. Det värmer att höra :) Hoppas du trivs i ditt nya boende. Jag kommer gärna förbi och uppdaterar dig om värdet på din nya bostad när det passar. Allt gott. Med vänlig hälsning Frida Juhlin Länsförsäkringar Botkyrka
  • Jenny S
    Frida Juhlin är en engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att man ska känna sig trygg och säker under sin försäljning. Frida gjorde ett utomordentligt jobb med försäljningen av min bostad. Jag ger henne starka rekommendationer och hoppas själv kunna ta hjälp av henne igen i framtiden.
    2016-01-21 Frida J svarar Jenny S
    Tack Jenny, det var ett nöje att få hjälpa till med din försäljning, som även blev ett svårslaget föreningsrekord! Jag hjälper mer än gärna till nästa gång det blir dags för försäljning. Hoppas dina söta katter mår bra :) Med vänlig hälsning Frida Juhlin Länsförsäkringar Botkyrka
Cecilia Eng

Nyängsvägen 3B, 146 30 Tullinge