Anton Dahlström

Anton Dahlström

Anton Dahlström är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Anton Dahlström har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Anton Dahlström har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-01 och har fått 176 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Dahlström har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

176 omdömen om Anton Dahlström

Sedan starten hos Reco 2014
Erik S

Fantastisk service från start och ända in i mål. Anton är mycket kunnig, snabbfotad och bra på att identifiera kundens behov. Han är tillgänglig och lyssnande. Tack vare Anton flyttar jag äntligen in i mitt nya drömhem!

MARIKKA K

Anton sålde en lägenhet för ett dödsbos räkning. Han var kunnig och professionell, gav bra service till oss dödsbodelägare genom kontinuerlig uppdatering och tillgänglighet.

Mikaela E

Har både köpt och sålt lägenhet med Anton som mäklare och han har varit fantastisk båda gångerna. Anton är social, lättsam, personlig och sålde vår lägenhet till rekordpris. Skulle utan tvekan välja honom igen!

Svar från Anton Dahlström

Hej, Stort tack för din Reco, tack själv för ett lyckat samarbete! Lycka till med huset! Mvh Anton

Anna W

Trevligt bemötande, snabb återkoppling, tog upp det som var viktigt för att lyfta fram lägenheten på bästa sätt. Tog hand om kunderna väldigt bra.

Ulrika W

Mycket bra mäklare. Kunnig, effektiv och lyhörd. Rekommenderar allra varmast.

Sofia A

Anton hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Han är mycket kunnig och professionell. Kan absolut rekommendera honom som mäklare.

Staffan K

Anton är alltid trygg, förtroendeingivande och kunnig om det objekt han förmedlar.

Svar från Anton Dahlström

Hej Staffan, Tack för din rekommendation och tack för gott samarbete, hoppas du hittar något bra! / Anton

Alex Y

Jag fick ett väldigt bra första intryck av Anton när han ringde mig och vi sedan träffades för ett första möte, och sedan var det bara en självklarhet för mig att gå med honom. Väldigt positiv, taggad och responsiv. Jag kände mig väldigt trygg med honom vid spakarna och är supernöjd med honom och hela processen.

Christer B

Jag har redan besvarat två enkäter om detta.

Hej! Tack för att lämnade ett omdöme även här Christer! Tack! / Anton

Hadi H

Anton sålde min 2:a i Bromma. Han var oerhört professionell och flexibel att ha att göra med. Försäljningen gick mycket bra och priset blev högre än vad jag vågat tro innan. Jag kan inget annat än att rekommendera honom.