Christopher Maurie

Christopher Maurie

Christopher Maurie är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Christopher Maurie har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Christopher Maurie har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.7. Christopher Maurie har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

53 omdömen om Christopher Maurie

Gunilla P
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Maurie en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Bromma Kyrka

Christopher är en trevlig, kunnig och lyhörd mäklare som verkligen kan sitt område. Han återkopplar snabbt och är alltid redo när det gäller. Våra varmaste rekommendationer!

Adrian Emmanuel D
Norra Ängby

Ordnade en bra och smidig bostadsaffär - vilket är väl det allt handlar om egentligen. Alltid tillgänglig, även helg/kvällstid. Balanserad, trevlig och ansvarstagande - respektfull inför våra önskemål. Rekommenderas starkt

Paula Helen H
Norra Ängby

Proffsigt bemötande, skicklig matchning, bra resultat! Vi är mycket nöjda

Daniel H
Norra Ängby

Vi upplevde Christopher som otroligt driven, professionell och effektiv vid försäljningen av vårt hus. Vi kände oss helt trygga genom hela processen. En av de saker vi uppskattade mest med Christopher var att han inte försökte lova något som han sen inte kunde leverera. (Levererade gjorde han!)

Carl M
Minneberg

Christopher lyfte en säljprocess som avstannat och fick till ett avslut på ett mycket tillfredsställande sätt.

Afzaal I
Köpte sitt hus med hjälp av Christopher Maurie en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Bromma Kyrka

It was quiet good. He is clear in his communication, get things done quickly and he is respectful.

Ewa Anna Christina S
Bromma Kyrka

Något seg i återkoppling, var mer vi som säljare som fick fråga efter information. Lite oklart i värdering av bostad och därmed rekommendationer till försäljningspris.

Björn Gustaf E
Mariehäll

Kompetent och väl informerad om fastighetens område.

Lena Birgitta A
Nockeby

Väldigt trevligt bemött. Bra fotograf till annonsen. Svåra tider att sälja, så vet inte hur man eg skulle kunna göra saker och ting bättre. Slutade med att vi själva hittade en köpare.

Mikael K
Eneby

Skötte hela affären på ett proffsigt och enkelt sätt:)