Christopher Maurie
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att kunderna ska få en hög servicenivå och känna sig riktigt nöjda! Läser man mina rekommendationer från både säljare och köpare så är dessa ord återkommande: bra på återkoppling, tillgänglig, kunnig, proffsig, trovärdig, trevlig, engagerad i processen. Om man uppskattar denna typ av egenskaper så ska man definitivt träffa mig.

Vad vet vi inte om dig?
Bland annat stolt morbror till fyra. Genomförde mitt sjunde Vasalopp 2018 och har även gjort en "albatross" på 17:e hålet på Fågelbro. Läs mer

Läs vad 76 kunder tycker om Christopher Maurie

• Amanda T skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-01-22

Superbra mäklare som verkligen har stenkoll på marknaden! Rekommenderas varmt 🙂 Läs mer
    2019-01-22 Christopher M svarar Amanda T
    Hej Amanda och Mattias, tusen tack för dessa rader och åter tack för uppdraget och förtroendet att få hjälpa er med er försäljning. Verkligen en superfin lägenhet med öppen spis och balkong.
    Jag önskar er all lycka i ert nya hem och framtid på Gotland!
    Mvh Christopher
  • Tor A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-12-01

Christopher är en skicklig och respektfull mäklare med stort tålamod. Han lyckades i ett ogynnsamt marknadsläge sälja vår bostadsrätt till ett förvånansvärt bra pris. Läs mer
    2018-12-03 Christopher M svarar Tor A
    Hej Thor, Tusen tack för dina ord, det värmer att läsa dessa rader. Jag minns när jag träffade er första gången 2013 och det har varit trevligt att hållit kontakten med er under dessa år. Mycket glädjande att det blev ett så bra slutpris också! Allt gott och hälsa Monica. Mvh Christopher
  • Arvin Y skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-11-29

Christopher hjälpte mig att sälja min etta i Birkastan på 34 kvm. Jag är supernöjd med helheten av C’s kunskap och service.

C var tydlig med sin syn på försäljningen och jag kände att mina förväntningar kunde mötas på ett objektivt plan. Jag kände också att mina åsikter och funderingar möttes upp och värderades på ett bra sätt. Vidare hade C hög service med tillgänglighet och flexibilitet.

Jag rekommenderar verkligen er att anlita C om ni vill ha en trygg och bra försäljning. Läs mer
    2018-11-29 Christopher M svarar Arvin Y
    Hej Arvin, verkligen tusen tack för dessa rader om försäljningen samt om mig som mäklare och person!
    Tack så mycket för rekommendationen!
    Jag tackar även ödmjukast att jag fick uppdraget och förtroendet att förmedla din bostad. Nu ska vi hitta en ny bostad till er!

Vi hörs och ses. Mvh Christopher
  • Anna J skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-11-02

Jag köpte en tvåa i Abrahamsberg. Mitt första lägenhetsköp. Jag är nöjd med Christopher som mäklare, han var lätt att få tag på och informerade när han inte skulle vara tillgänglig. Alltid trevlig på ett lagom och naturligt sätt, det gillar jag. Läs mer
    2018-11-02 Christopher M svarar Anna J
    Hej Anna! Tusen tack för dina ord.
    Ett stort grattis till din mycket mysiga och trevliga lägenhet, ett riktigt toppenboende!
    Tack så mycket och tack själv för en trevlig bostadsförsäljning. Mvh Christopher
  • Alec A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-09-25

Rekommenderar Christopher, seriös och kunnig mäklare. Är lugn och trovärdig person och jobbar efter kundens önsemål. Läs mer
    2018-09-25 Christopher M svarar Alec A
    Hej Alec,
    Tack snälla för dina ord och rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att sälja er fina bostad. Stort lycka till med letandet. Med vänlig hälsning Christopher
  • Markus F skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-09-20

Sålde lägenhet
    Fick ett slutpris i nivå med förväntningar.
    Proffsigt intryck, lugn och metodisk Läs mer
    2018-09-20 Christopher M svarar Markus F
    Hej Markus, tusen tack för rekommendationen och uppdraget! Vad kul att du är nöjd med slutpriset och mig som mäklare. Stort lycka till i jakten på ert nya boende. Mvh Christopher
  • Mikael S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-05-25

Christopher har skött försäljningen av min lägenhet i Vasastan. Jag valde att låta honom sköta affären då han gav ett tryggt och seriöst intryck, en mäklare som jag skulle vilja träffa om jag vore spekulant.
    Han levererade också när det gällde och fick allt att gå smidigt. Läs mer
    2018-05-25 Christopher M svarar Mikael S
    Hej Mikael!
    Tusen tack för dina rader, det gläder mig att läsa dina ord. Kul att du upplevde mig och processen så!
    Med vänlig hälsning, Christopher
  • Charlotte S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-05-21

Stockholm
    trevligt bemötande prof. Kunnig inom området.
    Förväntade mig en mäklarre som var service minded och kunnig på den juridiska biten.
    Jag tycker mäklare levde upp till mina förväntningar och var kunnig inom området, positiv. Läs mer
    2018-05-21 Christopher M svarar Charlotte S
    Hej Charlotte, tack för dina rader om mig,! Stort grattis till er nya bostad. All lycka. Mvh Christopher
  • Katarina M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-04-20

Mycket trevlig och bra i kontakten. Lätt att få tag på. Känns som att han jobbar för både säljare och köpare på ett mkt bra sätt Läs mer
    2018-04-23 Christopher M svarar Katarina M
    Hej Katarina, jag tackar ödmjukast för dina rader.
    Stort grattis till din nya bostad, jag hoppas att du kommer att trivas! Mvh Christopher
  • Håkan S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-04-10

Christopher var en aktiv, lyhörd, trevlig och seriös mäklare. Läs mer
    2018-04-10 Christopher M svarar Håkan S
    Tusen tack Håkan! Så kul att vi gjorde en toppenförsäljning. Uppskattar dina ord om mig och kul att du upplevde mig som så du beskriver. Mvh Christopher

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth