Christopher Maurie är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Christopher Maurie har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Christopher Maurie har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.7. Christopher Maurie har haft 0 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att kunderna ska få en hög servicenivå och känna sig riktigt nöjda! Läser man mina rekommendationer från både säljare och köpare så är dessa ord återkommande: bra på återkoppling, tillgänglig, kunnig, proffsig, trovärdig, trevlig, engagerad i processen. Om man uppskattar denna typ av egenskaper så ska man definitivt träffa mig.

Vad vet vi inte om dig?
Bland annat är jag stolt morbror till fem syskonbarn och givetvis superstolt över min egna fantastiska dotter. Genomförde mitt sjunde Vasalopp 2018 och har även gjort en "albatross" på 17:e hålet på Fågelbro.

Läs vad 128 Läs vad Christopher Maurie

• 2021-04-17
    Christopher är engagerad, professionell och tillgänglig. Han har mycket god kännedom om marknad och område. Affären genomfördes på ett mycket smidigt sätt.
    Hej Pasi, tusen tack för dessa rader!
    Din villa var verkligen superfin och rolig att få förmedla!
    Som Brommabo så känner jag till området väl samt marknaden. Tack för rekommendationen.
  • 2021-04-15
    Vi sålde vårt hus i Bromma Kyrka med hjälp av Christoffer. Väldigt nöjda! Han var lyhörd, kunnig och ordnade med allt vi behövde kring försäljningen. Han återkopplade mycket bra och var verkligen med genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    Tack Viktor och Sandra för er rekommendation och tak för uppdraget att förmedla er fina villa!
    Jag är väldigt stolt att vunnit ert förtroende gällande er pärla och även tack för er bra kommunikation och all information om bostaden vilket jag är övertygad om var en av framgångsfaktorerna. Grattis till en bara affär och grattis till ert nya boende!
  • 2021-03-13
    Christopher fanns alltid till hands och svarade på mina många frågor (t o m när han sprang Vasaloppet!) Han ingav mycket förtroende och var en god lyssnare. Jag kan rekommendera honom med mina allra varmaste rekommendationer till andra framtida bostadssäljare och önskar honom god framgång! Dessutom var han väldigt korrekt, vilken en 70+ uppskattar!
    Tack Torsten och Gunilla för er rekommendation! Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig/er från början till slut och att få hjälp till med försäljningen av er fina lägenhet!
    Jag är korerkt och det tycker jag är viktigt vid stora affärer. Superkul att allt blev så bra och att vi nådde det fina slutresultatet!
  • 2021-03-10
    Mycket trevlig och inlyssnande mäklare. Lätt att få kontakt med och är snabb på att återkoppla vid frågor.
    Sålde vår lägenhet snabbt och smidigt och vi kände oss helt delaktiga.
    Högsta betyg!
    Hej Emma och Louise,
    Underbart att läsa era rader och att jag får högsta betyg!
    Det var roligt att få samarbeta med er och vi tillsammans genomförde en riktigt lyckad försäljning !
  • 2021-03-01
    Sålt 2rok 43kvm.

Christopher gjorde ett proffsigt intryck.
    Han var ärlig i bostadens värde.
    Det var enkelt att kommunicera med Christopher.
    Mycket bra!
    Hej och tack Robin och Evelina för er fina rekommendation!
    En bra och tydlig Kommunikation vid affärer är A-O, då brukar samarbetet och slutresultatet bli detsamma!

• 2021-01-26
    Sålde min bostad med Christopher. Jag tycker att han höll vad han lovade - att se till att jag fick bra betalt. Vi hade hela tiden en enkelt kommunikation där det var raka rör från början till slut.
    Hej Linnea,
    jajemän, jag håller det jag lovar, att du skulle få bra betalt! Kul att vi nådde det höga målet!
    Instämmer med dig, bra kommunikation är A och O för ett ett lyckat samarbete!
  • 2021-01-19
    Jag köpte min lägenhet via Christopher och valde även att sälja samma lägenhet nästan 1,5 år senare med honom. Det var ingen slump att jag valde att sälja med honom. Redan efter första mötet fick jag intrycket av att han var seriös, kunnig, lyhörd och gjorde sitt bästa för att säkerställa att både köpare och säljare är nöjda. Han lovar inte guld och gröna skogar i samband med försäljning som många andra mäklare utan levererar hellre på marknaden. Han är rak, ärlig och kommer med fakta. Man vet vad man får med Christopher och det är toppservice med full tillgänglighet och kvalité (han är tillgänglig i princip hela tiden, varje dag, vilket är mycket viktigt för mig då jag vill vara med på varje steg på vägen!). Blir min nästa destination Bromma så lär jag definitivt se till att använda mig utav honom, både vid köp och sälj. Rekommenderar starkt! 5/5 utan tvekan.
    Hej Jack,
    Tack snälla för dessa rader.
    Superroligt att få samarbeta igen med dig, du hade verkligen renoverat riktigt snyggt!
    Fint att läsa att du uppskattar min erfarenhet och affärsmässiga förmågor!
  • 2020-12-07
    Christopher hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han är en trevlig och förtroendeingivande mäklare! Vi är mycket nöjda, både med honom som person och säljare och även med köpeskillingen.
    Hej Sandra,
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
    Härligt att läsa att ni är nöjda rakt igenom med mig samt slutpriset som blev kanon :) !
  • 2020-12-06
    Sålt bostadsrätt-
    Professionellt bemötande
    Förväntningar om försäljning till ortens pris, uppfylldes
    Hej Sven,
    Tack för dessa rader och roligt att vi fick till en bra försäljning!
  • 2020-10-22
    Sålt bostad.
    Jag blev mycket väl bemött och fick ett stort förtroende för Christopher.

Jag vet inte vad jag hade för förväntningar men hela försäljningen gick mycket smidigt. Christopher höll mig fördömligt uppdaterade under hela processen.

Sammanfattningsvis tycker jag att försäljningen gick smidigare och enklare är vad jag förväntade mig.
    Hej Mats, tack för rekommendationen!
    Verkligen så kul att vi överträffade våra förväntingar och att slutpriset och processen blev så lyckad.
    Kul att du upplevde en smidig process och försäljning!