Christopher Maurie
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att kunderna ska få en hög servicenivå och känna sig riktigt nöjda! Läser man mina rekommendationer från både säljare och köpare så är dessa ord återkommande: bra på återkoppling, tillgänglig, kunnig, proffsig, trovärdig, trevlig, engagerad i processen. Om man uppskattar denna typ av egenskaper så ska man definitivt träffa mig.

Vad vet vi inte om dig?
Bland annat är jag stolt morbror till fem syskonbarn och givetvis superstolt över min egna fantastiska dotter. Genomförde mitt sjunde Vasalopp 2018 och har även gjort en "albatross" på 17:e hålet på Fågelbro. Läs mer

Läs vad 108 Läs vad Christopher Maurie

• Carolina L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-05-15

Väldigt bra och professionellt bemötande utav denna mäklare när vi skulle sälja vår 3a. Vi sålde under corona krisen då bostadsmarknaden svajade, men vår mäklare lyckades sälja 3an för en lite högre summa än den vi gav vid vårat köp. Kan inget annat än att vara nöjd.
    Snabb, bra och trevlig kontakt under hela försäljningen. Läs mer
    2020-05-15 Christopher M svarar Carolina L
    Hej, superkul att vi levererade en sån fin försäljning och ett kanonslutpris.
    Det har var trevligt att samarbeta med er och jag är mycket tacksam för era rader/omdöme om mig!
    Mvh Christopher
  • Daniel A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-05-11

Christopher hjälpte oss att sälja vår lägenhet om tre rum i Bromma. Vi skrev avtal med Christopher redan ett-två år innan vi sålde lägenheten då han värderade vår lägenhet och gav ett bra intryck. Vi föll på hans driv och engagemang vilket han uprätthöll genom processen. Med tanke på den osäkerhet som finns på marknaden blev vi nöjda med att uppnå ett acceptpris efter en längre process på sex veckor. Läs mer
    2020-05-12 Christopher M svarar Daniel A
    Hej Daniel och Julia, tack för omdömet. Ja, i dessa tider gäller det att ha tålamod och jobba med en mäklare som är bra på att förhandla. Härligt att höra att ni föll på mitt driv och engagemang och att ni upplever att jag upprätthöll det genom hela processen.
    Mvh Christopher
  • Inga W skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-04-26

Kontaktade Christopher för att sälja vår mors lägenhet. Blev trevligt och professionellt bemött och trots oroliga tider så blev resultatet mycket lyckat. Christopher är snabb att återkomma när frågor uppstod och vi är jättenöjda med det idoga arbete han la ner på försäljning.Kan varmt rekommendera honom.
    Inga Wallgren Läs mer
    2020-04-27 Christopher M svarar Inga W
    Tusen tack för uppdraget att få hjälpa till med er mors bostad. Vi hade ett mycket lyckat samarbete och det var extra kul att slutresultatet blev så bra!
    Tack för era fina rekommendationer, det värmer att läsa.
    Mvh Christopher
  • Ellen K skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-04-17

Christophers styrkor är att han är lugn, tydlig, förtroendeingivande och har bra hand med människor. Han känns mycket erfaren i sin roll och har varit ett pålitligt stöd i att fatta svåra beslut. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-24 Christopher M svarar Ellen K
    Hej Ellen och Ola,
    Stort tack för det fina omdömet, inget gör mig mer ödmjuk när jag har nöjda kunder som uppskattar det jag har att bidra med. Väldigt tacksam att få förmedla ert hem och väldigt kul att köparen verkligen uppskattade att bli köpare.
    Tack för att ni gjorde ert bästa med presentationen av bostaden!

Mvh Christopher
  • Han F skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-04-05

It was really nice to do business with Christoper Maurie. He was a responsible broker with a quick response. I recommend him in my favor. Läs mer
    2020-04-09 Christopher M svarar Han F
    Hi Han, thank you for your words and recommendation! I appreciate our cooperation during the process and the result turned out well!
    Best regards Christopher.
  • Emelie L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-04-02

Christopher hjälpte oss att snabbt sälja vår lägenhet. Det tog ca 2 veckor från fotografering till försäljning. Vi hade ett jättebra samarbete och vi är jättenöjda. Trots att vi bestämde oss rätt spontant för att sälja så löste sig allt jättebra och vi är jätteglada över att vi valde Christopher. Mycket trevlig person och vi vill verkligen rekommendera honom till andra! Ni kommer inte bli besvikna. Stort tack Christopher! Läs mer
    2020-04-03 Christopher M svarar Emelie L
    Hej!
    Superkul läsning och att ni är jättenöjda med mig och mitt arbete!
    Det var mycket roligt att få samarbeta med er och tack för att ni gjorde ert yttersta med att presentationen av er fina lägenhet!

Tack för den fina rekommendationen!
    Mvh Christopher
  • Anna E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-03-21

Christopher är en driven, trevlig och engagerad mäklare. Kände mig väldigt trygg i att lämna försäljningen av mitt hem i hans händer. Bästa valet!!! Läs mer
    2020-03-21 Christopher M svarar Anna E
    Tack Anna för din rekommendation!
    Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig från början till slut och att få hjälp dig med försäljningen av din fina villa!
    Superkul att allt blev så bra!
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-03-03

Vi sålde en 3:a på 53 kvm i Bromma.
    Vi blev bemötta på ett positivt sätt med tydlighet, lyhördhet och respekt.
    Förväntningarna var att vi ville sälja till ett bra pris vilket vi gjorde, tack vare marknadsföring av lgh och bra bilder.
    Lätt att få tag på mäklaren om vi hade funderingar m.m.
    Vi har haft en jättebra upplevelse och kan Verkligen rekommendera Christopher som mäklare. Läs mer
    2020-03-03 Christopher M svarar Sarah L
    Hej,
    Tusen tack för dessa rader!
    Härligt att höra att ni har haft en jättebra upplevelse av mig och förmedlingen av er bostad!
    Det gläder mig att allt har gått så bra, tillsammans nådde vi ett mycket gott resultat i försäljningen av er lägenhet.

Mvh Christopher
  • Josefine E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-25

Köpt en 3rok i Bromma.
    Blev väl bemött av Christopher. Han var trevlig, återkopplade snabbt gällande frågor m.m och köpet gick smidigt. Läs mer
    2020-02-25 Christopher M svarar Josefine E
    Hej Josefine,
    Stor grattis till er nya bostad och härligt att ni är nöjda med min snabba service!

Extra kul att ni fick köpa en bostad som inte varit ute på marknaden utan att jag hittade er som köpare via vårt spekulantregister.
    Vi håller kontakten och ses på tillträdet.

• Markus H
    Markus H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-02-11

Hittade Mauri då jag var på visning av et annat objekt. Tyvärr gick det inte att köpa det objektet då Mauri höyde priset på objektet över mina önskemål.
    Selvklart andvender man den mäklaren som kan trigga et sånt slutpris.
    Mycke bra dialog och oppfölgning under hela processen.
    Kommer jag andvende Maurie igjen ? Selvklart !! Läs mer
    2020-02-11 Christopher M svarar Markus H
    Tack Markus, vilken härlig läsning!
    Du bidrog till den lyckade processen med ditt engagemang!
    Det har varit riktigt roligt att samarbeta mig dig, tack för uppdraget och fötroendet.

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth