Christopher Maurie
en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att kunderna ska få en hög servicenivå och känna sig riktigt nöjda! Läser man mina rekommendationer från både säljare och köpare så är dessa ord återkommande: bra på återkoppling, tillgänglig, kunnig, proffsig, trovärdig, trevlig, engagerad i processen. Om man uppskattar denna typ av egenskaper så ska man definitivt träffa mig.

Vad vet vi inte om dig?
Bland annat stolt morbror till fyra. Genomförde mitt sjunde Vasalopp 2018 och har även gjort en "albatross" på 17:e hålet på Fågelbro.
Brommaplan 403
168 76 Bromma — Visa karta

Vad tror Christopher att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 73 kunder tycker om Christopher Maurie

• Anna J skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag köpte en tvåa i Abrahamsberg. Mitt första lägenhetsköp. Jag är nöjd med Christopher som mäklare, han var lätt att få tag på och informerade när han inte skulle vara tillgänglig. Alltid trevlig på ett lagom och naturligt sätt, det gillar jag. Läs mer
    2018-11-02 Christopher M svarar Anna J
    Hej Anna! Tusen tack för dina ord.
    Ett stort grattis till din mycket mysiga och trevliga lägenhet, ett riktigt toppenboende!
    Tack så mycket och tack själv för en trevlig bostadsförsäljning. Mvh Christopher
  • Alec A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Rekommenderar Christopher, seriös och kunnig mäklare. Är lugn och trovärdig person och jobbar efter kundens önsemål. Läs mer
    2018-09-25 Christopher M svarar Alec A
    Hej Alec,
    Tack snälla för dina ord och rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att sälja er fina bostad. Stort lycka till med letandet. Med vänlig hälsning Christopher
  • Markus F skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Sålde lägenhet
    Fick ett slutpris i nivå med förväntningar.
    Proffsigt intryck, lugn och metodisk Läs mer
    2018-09-20 Christopher M svarar Markus F
    Hej Markus, tusen tack för rekommendationen och uppdraget! Vad kul att du är nöjd med slutpriset och mig som mäklare. Stort lycka till i jakten på ert nya boende. Mvh Christopher
  • Mikael S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher har skött försäljningen av min lägenhet i Vasastan. Jag valde att låta honom sköta affären då han gav ett tryggt och seriöst intryck, en mäklare som jag skulle vilja träffa om jag vore spekulant.
    Han levererade också när det gällde och fick allt att gå smidigt. Läs mer
    2018-05-25 Christopher M svarar Mikael S
    Hej Mikael!
    Tusen tack för dina rader, det gläder mig att läsa dina ord. Kul att du upplevde mig och processen så!
    Med vänlig hälsning, Christopher
  • Charlotte S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Stockholm
    trevligt bemötande prof. Kunnig inom området.
    Förväntade mig en mäklarre som var service minded och kunnig på den juridiska biten.
    Jag tycker mäklare levde upp till mina förväntningar och var kunnig inom området, positiv. Läs mer
    2018-05-21 Christopher M svarar Charlotte S
    Hej Charlotte, tack för dina rader om mig,! Stort grattis till er nya bostad. All lycka. Mvh Christopher
  • Katarina M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket trevlig och bra i kontakten. Lätt att få tag på. Känns som att han jobbar för både säljare och köpare på ett mkt bra sätt Läs mer
    2018-04-23 Christopher M svarar Katarina M
    Hej Katarina, jag tackar ödmjukast för dina rader.
    Stort grattis till din nya bostad, jag hoppas att du kommer att trivas! Mvh Christopher
  • Håkan S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher var en aktiv, lyhörd, trevlig och seriös mäklare. Läs mer
    2018-04-10 Christopher M svarar Håkan S
    Tusen tack Håkan! Så kul att vi gjorde en toppenförsäljning. Uppskattar dina ord om mig och kul att du upplevde mig som så du beskriver. Mvh Christopher
  • Jimmie G skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher har verkligen engagerat sig och varit aktiv i försäljningen av bostaden. Han är tillgänglig och svarar alltid uppriktigt med sin syn kring läget.

Sett till helheten är jag mycket nöjd med Christophers insatts i detta uppdrag och jag kan starkt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2018-03-14 Christopher M svarar Jimmie G
    Hej Jimmie,
    Tack snälla för din ord och rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att sälja din fina bostad. Med vänlig hälsning Christopher
  • David N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Hade spanat in kontoret på Upplandsgatan långt innan försäljning och när det väl var dags så var det ett enkelt beslut. Samarbetet fungerade klockrent och det kombinerat med Christophers proffsighet resulterade i väldigt nöjda säljare ( min mor och jag). Skulle gärna sälja via Christopher igen. Läs mer
    2018-03-08 Christopher M svarar David N
    Hej David och Terezia, tack för era rader om er försäljning och det är extra kul att höra att ni är väldigt nöjda och upplevde allt proffsigt. Jag är gärna er mäklare vid nästa försäljningstillfälle!
    Mvh Christopher
  • Kristin L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är supernöjd med Christopher. Han är pragmatisk, återkopplar löpande under uppdraget och agerar bollplank och rådgivare under budgivningsprocssen. Läs mer
    2018-02-19 Christopher M svarar Kristin L
    Tack så mycket för dina rader, det uppskattas! Jag är glad att du är supernöjd med mig och processen! Allt gott tills nästa gång, mvh Christopher
  • Carolina V
    Carolina V skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Min erfarenhet av Christopher är väldigt bra. Han är väl förberedd och mycket kunnig. Han har ett enkelt och rakt förhållningssätt till säljaren och är lättillgänglig. Jag uppfattar Christopher som lugn, metodisk och strukturerad i sitt förhållningssätt. Christopher levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-02-02 Christopher M svarar Carolina V
    Tack snälla Carolina för dina rekommendationer samt tack för förtroendet och uppdraget! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och kul att resultatet blev så bra i denna marknad. Mvh Christopher
  • Pia B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher har varit väldigt engagerad och tillmötesgående! Lätt att få tag på samt kunnig och väldigt trevlig. Läs mer
    2018-01-29 Christopher M svarar Pia B
    Hej Pia! Tusen tack för dina ord!
    Det gläder mig att läsa att du är väldigt nöjd med mig som mäklare och person samt att du upplevde mig som engagerad och kunnig!
    Mvh Christopher
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher var lugn och behaglig med tydlig struktur och kommunikation i arbetet. Annonsen nådde definitivt mina förväntningar och jag är överlag väldigt nöjd att ha haft Christopher vid min sida under min bostadsförsäljning. Jag kan varmt rekommendera Christopher till andra! Läs mer
    2018-01-08 Christopher M svarar Jenny B
    Hej Jenny! Tack för dina ord och rekommendation. Vad fint att höra att du är nöjd med mig och din försäljning! Jag tackar så mycket för uppdraget och ett trevligt samarbete! Mvh Christopher
  • Henrik R skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevligt, tydligt och trovärdigt bemötande.
    Alla papper i ordning och kontraktskrivning mycket pedagogisk.
    Gillar! Läs mer
    2017-12-27 Christopher M svarar Henrik R
    Hej och tusen tack för er rekommendation!
    Det gläder mig att jag uppfattas på det sättet som ni beskriver. Jag vill samtidigt passa på och gratulera till er nya bostad, det ska bli kul att se hur ni formar den. Mvh Christopher
  • Snabb, flexibel, transparent och tillmötesgående. Läs mer
    2017-11-16 Christopher M svarar FROST MATTIAS K
    Hej Mattias, tusen tack för din rader och rekommendation! Jag vill samtidigt passa på att gratulera till din nya bostad. Vi ses och hörs, mvh Christopher
  • Niclas Ö skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Ett bra och korrekt bemötande med tydliga svar. Vi är mycket nöjda med servicen. Läs mer
    2017-11-07 Christopher M svarar Niclas Ö
    Hej Niclas och Pernilla, tack för era rekommendationer, det gläder mig att ni är nöjda med servicen. Jag vill även passa på att gratulera till köpet av en helt fantastisk våning. Mvh Christopher
  • Lotta S skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket engagerad, lättillgänglig, höll oss informerade under hela resans gång. Riktigt kul att ha lärt känna Christopher och vi kommer att vända oss till honom även i framtiden. Vi kan varmt rekommendera Christopher. Läs mer
    2017-11-02 Christopher M svarar Lotta S
    Tack Lotta och Björn för att jag fick förtroendet att förmedlar ert fantastiska hem! Det har varit trevligt att lära känna er också och tack för era rekommendationer, de uppskattas mycket. Mvh Christopher
  • Fredrik H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Seriös mäklare, väldigt trevlig som person! Läs mer
    2017-10-02 Christopher M svarar Fredrik H
    Hej Fredrik, tack för er rekommendation! Fantastiskt kul att vi fick så bra betalt i dagens marknad och att det blev det pris ni ville ha! Vi hörs och ses. Mvh Christopher
  • Mikaela Å skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Engagerad, professionell och trevlig! Läs mer
    2017-09-25 Christopher M svarar Mikaela Å
    Hej Mikaela och Henning, tack så mycket för era rekommendationer! Mvh Christopher
  • Maria O skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher Maurie var tillmötesgående, trevlig, kunnig, noggrann och professionell. Läs mer
    2017-08-24 Christopher M svarar Maria O
    Hej Maria, tack för era ord, de uppskattas mycket! Vi hörs och ses igen. Mvh Christopher
  • Bahman t skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher är en duktig och lyhörd mäklare, han har varit tillgänglig för oss under hela processen och varit en väldigt avgörande faktor för vår resultat. Läs mer
    2017-08-14 Christopher M svarar Bahman t
    Tack för era rekommendationer, det uppskattas. Tack för förtroendet och uppdraget att få sälja er fina lägenhet. Vi hörs och ses framöver! Mvh Christopher
  • Öivind B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    En mycket trevlig kille med en lugn och skön personlighet. Ingen "bilförsäljare". Läs mer
    2017-05-22 Christopher M svarar Öivind B
    Hej Öivind, tack för dina och ord och tankar kring mig, det uppskattas. Lycka till med flytten till er nya trevliga bostad som ni köpte! Mvh Christopher
  • Frida M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fick ett bra intryck från start. Lugn, kunnig och hjälpsam. Som köpare var det precis vad jag behövde. Snabb att svara vid frågor om något dök upp. Läs mer
    2017-05-22 Christopher M svarar Frida M
    Hej Frida, tack för dina ord och rekommendation! Jag vill även passa på att säga grattis till köpet, en mycket fin lägenhet! Mvh Christopher
  • Henrik B skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Försäljningsprocessen gick smidigt och professionellt Läs mer
    2017-05-15 Christopher M svarar Henrik B
    Hej Henrik! Härligt att höra och tack för rekommendationen. Mycket tacksam att jag fick uppdraget att få sälja er trevliga lägenhet mitt på Odenplan. Mvh Christopher
  • Fredrik L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag träffade bara mäklaren vid ett tillfälle men en del telefon kontakt. jag har bara positiva upplevelser från de mötena. Läs mer
    2017-05-15 Christopher M svarar Fredrik L
    Hej Fredrik, tack för din rekommendation och vad trevligt att höra att du känner dig positiv till kontakten samt mötena med mig. Grattis till en mycket trevlig lägenhet! Mvh Christopher
  • Maja W skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Maurie hittade min nya bostad till mig. Effektiv, tillmötesgående och professionell. Läs mer
    2017-05-10 Christopher M svarar Maja W
    Hej Maja, tack för dina ord samt fint att höra din upplevelse om mig och ett stort grattis till din nya fina bostad! Det var kul att du tyckte om den så mycket och att den kändes rätt. Mvh Christopher
  • Julius N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fick ett bra och trevligt bemötande av Christopher. Återkopplade snabbt och bra (något jag ibland har saknat vid tidigare budgivningar). Han var snabb, tillmötesgående och enkel att ha och göra med i sin kontakt med mig och min fru (köpare). Både när det kom till visning och avslutande av affär. Vi är mycket nöjda och har inget att klaga över. Läs mer
    2017-05-08 Christopher M svarar Julius N
    Hej Julius och Marielle, tack för raderna och rekommendationen som ni har skrivit om mig. Jag är glad att höra att ni är nöjda med bemötande, visning och att ni uppskattade snabb återkoppling!
    Vi hörs och ses, vänligen Christopher
  • Tad G
    Tad G skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    väl organiserad, kunnig, tydlig Läs mer
    2017-04-09 Christopher M svarar Tad G
    Hej, tack för dina ord och kul att slutresultatet blev så bra. Tack för förtroendet att förmedla er fina vindsvåning. Allt gott, vi ses och hörs. Mvh Christopher
  • Halzska skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi sålde vår lägenhet med Christopher och var mkt nöjda. Han är lyhörd, vänlig och tillgänglig. Dessutom, vilket var viktigt för oss, har han en lugn och ärlig säljstil, vilket ingav förtroende. Vid sidan av säljuppdraget var han till stor hjälp i vårt letande efter ny bostad. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och kan varmt rekommendera Christopher för andra uppdrag. Läs mer
    2017-03-17 Christopher M svarar Halzska
    Hej Halzska och Patrik, underbart att läsa era rader som ni beskriver om mig och försäljningen. Kul att ni är mycket nöjda, det gläder mig! Mvh Christopher
  • Martin G skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Väldigt kompetent och bra bemötande med en mycket professionell och smidig hantering. Läs mer
    2017-02-20 Christopher M svarar Martin G
    Tack Martin, vad härligt att höra att du är nöjd med förmedlingen, med mig som person och mäklare. Vi håller kontakten. Mvh Christopher
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kan varmt rekommendera Christopher som gjorde ett exceptionellt bra jobb med försäljningen av vår lägenhet. Han är engagerad, kompetent och professionell. Det jag uppskattade allra mest var hans konitinuerliga återkoppling vilket gjorde oss trygga genom hela processen samt att han levererade ett slutpris som överträffade alla förväntningar! Vi är supernöjda. Läs mer
    2017-02-17 Christopher M svarar Hanna M
    Wow, vad glad jag blir av att läsa dessa rader. Tack snälla Hanna för dessa ord och tack för förtroendet. Det var extra kul att det blev en rekordförsäljning! Mvh Christopher
  • Gustav A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher gjorde ett utmärkt jobb med att sälja vår lägenhet. Han var ihärdig och noggrann och levererade ett väldigt bra resultat. Kan utan att tveka rekommendera honom. Läs mer
    2017-01-23 Christopher M svarar Gustav A
    Hej Gustav och Emmy, tack för era rader om försäljningen och mig som mäklare och tack så mycket för rekommendationen! Det var verkligen superkul att jag fick leverera det resultatet som det blev. VI hörs och ses. Mvh Christopher
  • Samir William S
    Kan otroligt varmt rekommendera Christopher Maurie! Väldigt duktig och erfaren mäklare som lägger ner sin själ i sitt arbete. Läs mer
    2017-01-20 Christopher M svarar Samir William S
    Hej Samir, tack snälla för din rekommendation, dina ord gläder mig. Vi hörs och ses! Mvh Christopher
  • Diana V
    Diana V skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi kan varmt rekommendera Christopher som mäklare, toppbetyg! Läs mer
    2017-01-20 Christopher M svarar Diana V
    Hej Diana, vad härligt att få ett toppbetyg från dig! Tackar ödmjukast för det. Vi hörs och ses. Mvh Christopher
  • Elie Y skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher sålde en lägenhet till mig i December 2016.

Han är väldigt flexibel, var alltid tillgänglig och rak på sak. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2016-12-12 Christopher M svarar Elie Y
    Tack Elie för dina ord. Det gläder mig att du är nöjd med mig och försäljningsprocessen. Tack för din starka rekommendation! Med vänlig hälsning, Christopher
  • Eric N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher Maurie har ett professionellt bemötande och levererar över förväntan. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2016-11-23 Christopher M svarar Eric N
    Hej Eric! Tack snälla för rekommendationen, det är alltid härligt med riktigt bra försäljningar! Tack för förtroendet och uppdraget. Hälsa Jasmine. Med vänlig hälsning Christopher
  • Ziad F skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Cristopher Maurie och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan är mycket tydliga, effektiva och hjälpsamma. Läs mer
    2016-11-04 Christopher M svarar Ziad F
    Tack Ziad för dessa ord och trevligt att träffa dig! Grattis till jättefin lägenhet. Vi ses vidare. Med vänlig hälsning Christopher
  • Per L skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag upplever Christopher som en kunnig och proffsig mäklare.

Jag jobbar mycket vilket gör att jag inte har så mycket tid att springa på visningar, det gör att jag värdesätter enkelhet, snabbhet och effektivitet.

Alla dessa egenskaper tycker jag att Christopher visade från visning av lägenheten till kontraktskrivning Läs mer
    2016-10-04 Christopher M svarar Per L
    Hej Pelle! tack så mycket för dina ord och kul att du är nöjd med mig som mäklare samt att du upplevde processen så som du beskriver den! Vi ses, Med vänlig hälsning Christopher Maurie
  • Alec A
    Vi köpt vår lägenhet genom Christopher. Det kändes väldigt tryggt och han kände pålitlig. En erfaren mäklare med många års erfarenhet och väldigt bra att ha att göra med. Träffat många mäklare och han är en av de få som är bra. Läs mer
    2016-09-19 Christopher M svarar Alec A
    Hej Alec och Hanna, tack så mycket för era ord! Det var trevligt att träffa er. Lägenhet som ni köpte är verkligen riktigt schysst! Vi håller kontakten framöver. Med vänlig hälsning Christopher
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher var väldigt professionell och skötte sitt arbete problemfritt. Han är lätt att få tag på, följde upp kontinuerligt med oss som säljare efter alla delar i processen och väldigt rak och tydligt in hans kommunikation. Väldigt smidig att jobba med helt enkelt. Läs mer
    2016-09-12 Christopher M svarar Rickard H
    Hej Rickard, tack så mycket för dina ord och rekommendation. Det var roligt att samarbeta med er, hälsa Ida och mycket lycka till er tre i nya villan. Med vänlig hälsning Christopher Maurie
  • Tommy J skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2016-05-16 Christopher M svarar Tommy J
    Hej Åsa, Tommy och lisa, Tack för dessa ord, trevligt att träffa er alla! Jättefin lägenhet som ni köpte. Vi ses vidare. Med vänlig hälsning Christopher
  • Sara E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är mycket nöjda med Christopher som mäklare. Han är tillgänglig, lyhörd och professionell. Vi upplevde att han genom hela processen var tillmötesgående och lätt att samarbeta med. Slutresultatet var till belåtenhet och vi vill gärna lämna våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2016-05-12 Christopher M svarar Sara E
    Hej Sara och Kristian, tack snälla för er rekommendation! Det var mycket trevligt att få samarbeta med er och extra roligt med så bra slutresultat. Åter, tack för uppdraget och trevlig sommar till er. Med vänlig hälsning Christopher
  • Albin K skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Christopher är skärpt, ärlig och bygger ett gott förtroende hos sin kund. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2016-05-09 Christopher M svarar Albin K
    Hej Ablin, tack för dina ord! Jag vill även tacka för ett gott ett samarbete och extra roligt med rekordförsäljning!! Vi hörs och ses framöver. Med vänlig hälsning Christopher
  • Henrik A skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Var besviken på det mesta tyvärr.

- Prospektet - USELT , dels tyckte jag det var tråkigt att foldern innehöll mer reklam om LF än information/fokus på mitt objekt som skulle säljas. och använde konstiga bilder på utsidan av foldern. (på min tråkiga toalett? frågan är varför?)
    Jag fick även korrigera alla texter själv. Kändes som det var 'copy / paste'-at från ett annat objekt. Inget stämde!

- Oengagerad (bokade bara upp en visning på en måndag) fick jobba för att få en till visning på en "Visnings-söndag" från en av hans kollegor. (på söndagen kom det 8 personer och på måndagen kom det INGEN). Kommentaren man fick efter var "Det var väntat att det inte skulle komma någon på en Måndag." (varför bokar man upp det då?)

- Budgivningen: Kass!
    Ringde o frågade Mig om jag kunde komma o skriva kontrakt så fort jag fått ett bud. i en budgivning låter man väl personer lägga bud tills någon inte vill lägga mer (i mitt fall var det bara 2 personer som budade)? Det ska väl inte JAG som kund behöva berätta för en mäklare?

Jag har tyvärr ingen bra upplevelse av min försäljning! Läs mer
    2016-04-27 Christopher M svarar Henrik A
    Hej Henrik, usch vilken tråkig upplevelse du hade! Jag förstår att du inte känner dig nöjd när du beskriver som du gör.
    Gällande din syn på prospektet, tråkigt att du tyckte att det var dåligt, feedbacken från andra kunder har varit av annan åsikt. Sedan denna försäljning ägde rum, så har prospekten dock fått ny layout och är nu riktigt bra.

Oengagerad. Jag har alltid söndag och måndagsvisning, så jag känner inte igen mig i det du säger.

Budgivning. Jag och övriga mäklare i landet kan aldrig garantera en budgivning och än mindre hur många som deltar. Vissa lägenheter tenderar att dra mer folk på visningen och andra inte.
  • Jan M skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Affären utfördes formellt korrekt och på ett tillmötegående sätt när budgivningen var klar.

Som köpare anser jag dock inte att mäklaren höll det som avtalats. Bud som jag dragit tillbaka presenterades för en annan köpare i syfte att driva prisbilden uppåt. Jag upplever att mäklaren presenterade halvsanningar och undanhöll information under budgivningen i rent vinstsyfte, vilket inte kan anses förenligt med god mäklarsed. Detta kan tyvärr formellt inte kan bevisas men som jag betraktar handlandet som högst bedrägligt och oärligt. Läs mer
  • Johan N skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    C.M sålde vår lägenhet för 1.5år sedan i vasastan. Läs mer
    2016-04-13 Christopher M svarar Johan N
    Hej Johan, tack för din rekommendation! Hälsa Shena från mig och hoppas att allt är bra. Med vänlig hälsning Christopher
  • Charlotte W skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Är mer än nöjd med Christopher som mäklare. Har sålt en hel del bostäder genom åren så jag vet vad jag pratar om. Ödmjuk och framförallt så besitter han ett lugn som gör att man känner sig mycket trygg hela vägen. Mycket hjälpsam med alla frågor jag ställde, svarade alltid när jag sökte honom.Är grymt nöjd med slutresultatet och kan varmt rekommendera honom vidare till andra som tröttnat på mäklare som hetsar och enbart tänker på sin provision. Har även fått hjälp med min deklaration efter försäljningen. Bästa betyg från mig och stort tack till Christopher Maurie. Läs mer
    2016-04-13 Christopher M svarar Charlotte W
    Hej Charlotte! Tack snälla för din vänlig ord, de uppskattas mycket. Tack för ett fantastiskt samarbete till att slutresultatet blev så bra, det är alltid kul med rekordförsäljningar. Vi hörs och ses framöver. Med vänlig hälsning Christopher
  • Sara H skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevlig, bra. Ärlig och lätt att jobba med. Läs mer
    2016-04-08 Christopher M svarar Sara H
    Tack Sara för ett bra samarbete, och tack för dina ord och rekommendation! Ha det så bra. Med vänlig hälsning Christopher
  • Emelie E skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har blivit trevligt bemött och fått den service jag efterfrågat. Jag känner att Christopher har levererat det jag har förväntat mig. Läs mer
    2016-04-07 Christopher M svarar Emelie E
    Hej Emelie,
    Tack snälla för din rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att sälja er bostad. Med vänlig hälsning Christopher
  • Bodil T skrev om Christopher Maurie en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Proffsigt bemötande och hanterande av hela försäljningen, från start till mål! Läs mer
    2016-04-07 Christopher M svarar Bodil T
    Hej Bodil, Tack för uppdraget att få genomföra din försäljning. Alltid kul med rekordförsäljning! Hoppas du trivs lika bra i ditt nya boende. Ha det så bra. Med vänlig hälsning Christopher
Tobias Sandseth
Anton Dahlström