Herman Zettergren
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få träffa så många olika personer, och få hjälpa dessa i en så pass viktig process som vid en bostadsaffärer. Att kunna ge handfasta tips samt agera bollplank, men även att prata om vardagliga saker. Det allra bästa är dock nöjda kunder, efter bra och smidiga affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tror inte på att lämna saker åt slumpen, så genom engagemang, seriositet och passion, arbetar jag målmedvetet för att leverera bostadsaffärer som DU kan vara otroligt nöjd med.

Vad vet vi inte om dig?
Är med stor sannolikhet med i kampen som Sveriges största tävlingsmänniska? Dålig vinnare och dålig förlorare. Läs mer

Läs vad 8 kunder tycker om Herman Zettergren

• Trevlig och kunnig. Er för "gåpåig" vilket uppskattades.

Möjligtvis att det blev väldigt kort varsel för att slutföra uppdraget. Fick ta hembesök kl 20 samma kväll som slutbudet var accepterat för påskrifter. Läs mer
  • Jag har sålt en etta på 29 kvm. Jag blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Jag förväntade mig ett proffsigt bemötande, information om hur säljprocessen skulle gå till och hur den sedan gick till rent praktiskt. Jag tyckte att mäklaren levde upp till de.
    Mäklaren var väldigt mån om att jag skulle känna mig nöjd genom hela processen från start till slut och det uppskattar jag. Läs mer
    2018-10-26 Herman Z svarar Sara E
    Hej Sara! Tusen tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vi hörs! :)
  • Anita C
    Sålt borätt i Vasastan och Herman var så engagerad från första stund. Mina förväntningar överensstämde med Hermans beräkningar efter att ha sett lägenheten. Det har varit en otroligt bra och förtroendeingivande upplevelse, inte varje dag man säljer en lägenhet. Herman har varit 300% engagerad och om jag har vänner som ska sälja lägenhet så kommer jag definitivt att rekommendera Herman.
    Jättenöjd!
    Anita Läs mer
  • Herman är en professionell mäklare som arbetar med hjärtat, för att uppfylla folks bostadsdrömmar Läs mer
  • Jag har såld min lgh med hjälp av Herman Zettergren .
    Det var Bostadsrätt i Vasastan , bra läge trots att det togs längre tid att sälja lgh. Vi körde flera visningar. Han var i det situation väldigt lugn , varje gången har han bedömd Situation med mig och fick vi lösning tillsammans .
    I det Situation har han inte tappat sin Lust inte heller sin tålamod .
    Hans beteende uppskattar jag mycket för att han är väldigt trevlig , lugn , kunniga . Man kan ha förtroen honom . Det är viktigaste när man gör affär med Mäklare .
    Jag vill gärna rekommendera honom vidare . Läs mer
    2018-04-25 Herman Z svarar Nuran S
    Tack Nuran, vad glad jag blir! Var ett nöje att få samarbeta med dig och hjälpa dig att få din bostad såld :-)
  • Hej.
    Jag har köpt en Brf i Vasastan. Från mitt första samtal med Herman, följande samtal och under visningen av lägenheten samt kontraktsskrivning
    blev jag korrekt, initierat och vänligt bemött av Herman.
    Jag är mycket nöjd med mäklarens arbete och ser fram mot att flytta in i min nyinköpta lägenhet.
    Sten Larsson Läs mer
    2018-04-23 Herman Z svarar Sten L
    Tusen tack, Sten! Jag är helt övertygad om att du kommer att trivas superbra i din nya lägenhet. Vi ses!

/Herman
  • David
    Vi sålde ett gemensamt boende i Vasastan i en mycket svårt och nedåtgående marknad men Herman lyckades ändå nå vår önskade nivå.

Herman var hela tiden tillgänglig per telefon och sms och uppdaterade oss på allt som hände genom hela processen, så vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-04-11 Herman Z svarar David
    Tusen tack för de fina orden! Det var supertrevligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning. :-)
  • Herman gav ett mycket gott intryck på oss redan under visningen och var noga påläst så han kunde direkt svara på de frågor vi hade.
    Under budgivningen uppstod komplikationer då vinnande budgivare dagen efter ångrade sig men gav ett nytt lägre bud.
    Herman hanterade situationen på ett mycket smidigt och professionellt sätt, som både säljare och köpare blev mycket nöjda med. Läs mer
    2018-04-11 Herman Z svarar Jan W
    Tack för de fina orden, Jan! Jag får lov gratulera er till en superfin lägenhet. Vi hörs! :-)

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth