Ida Lindholm
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 4 kunder tycker om Ida Lindholm

• Sofia M
    Vi fick hjälp av ida att sälja vår lägenhet. Hon gav ett varmt och öppet första intryck, var påläst om förening och område, och hon kändes trygg. Läs mer
  • Jag sålde min lägenhet i Riksby, Dukvägen 26.
    Ida har verkligen en naturlig begåvning att bemöta människor proffesionellt med en personlig värme.
    Vi fick omgående en bra kontakt. Hon bemötte mig mycket lyhört, med ödmjukhet, men mycket tydlighet i sakfrågor som rörde försäljningen.
    Hon höll mig hela tiden uppdaterad om försäljningen och hur den fortskred, från början till slut. Jag fick verkligen en känsla att hon tog försäljningen och sitt arbete mycket seriöst.

Som ni förstår är jag mycket nöjd i kontakten med Ida Lindholm. I mina ögon en mycket duktig mäklare.
    Kontakte med Er på kontoret har också varit mycket trevlig, kan varmt rekommendera Ida och ert kontor till vänner som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2018-11-01 Ida L svarar Anita J
    Stort tack Anita för din rekommendation och för dem fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och tack för att jag fick ditt förtroende att förmedla din lägenhet. Mvh Ida Lindholm
    Ida L gillar detta
  • Vi har sålt våran 3.a i Riksby. Ida visade sig vara engagerad och professionell. Vi var mycket nöjda med hennes varma och trevliga bemötande. Henne kan jag varmt rekommendera! Läs mer
    2018-10-22 Ida L svarar Anna G
    Hej Anna, Tack snälla för dina ord och rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att förmedla er bostad. Det var ett nöje att få samarbeta med er. Mvh Ida Lindholm
    Ida L gillar detta
  • Ida hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hon var från dag ett så tillmötesgående och tog stor hänsyn till våra önskemål. Hon lade upp en bra plan för försäljningen med bra utgångspris, och hon fixade på egen hand vår köpare. Tack vare det blev det en budgivning, och ett riktigt bra pris som vi blev väldigt nöjda med. Hon översteg våra förväntningar, och var värd mäklararvodet. Läs mer
    2018-08-21 Ida L svarar Lisa B
    Stort tack! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er.

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth