Ida Lindholm
Registrerad mäklare sedan 2018-02-06
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-20

Läs vad 10 Läs vad Ida Lindholm

• Desire M skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2020-01-07

Med hjälp av Ida har vi sålt vår första lägenhet till ett pris vi är väldigt nöjda med. Vi gick egentligen inte i säljtankar från början men visste att vi skulle få tillökning i familjen och kunde således tänka oss att sälja till rätt pris och med rätt förutsättningar.

För ungefär ett år sedan fotograferades lägenheten och har sedan dess funnits hos mäklaren genom ”försprång”. Rätt spekulant fick nys om lägenheten och affären sköttes snabbt, proffsigt och personligt.

Ida har sedan dag ett bemött våra önskemål, hon har hela tiden varit proffsig, trevlig och tydlig. Alla möten med henne har känts genuina och det märks tydligt att hon älskar sitt jobb.

Vi kan inte tänka oss att någonting skulle skötts annorlunda i den här försäljningen. Den har varit över våra förväntningar och vi ser fram emot ett fortsatt samarbete med Ida inför kommande bostadsköp. Läs mer
    2020-01-13 Ida L svarar Desire M
    Stort tack för ert förtroende och gott samarbete. Ser fram emot att få hjälpa er med ert framtida boende.
    Ida L gillar detta
  • Annina S skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-12-09

Jag fick alltid snabba svar till mina frågor och direkt återkoppling.
    Allt fungerade som det borde fungera.
    Jag kan inte hantera alla frågor via samtal, så det gick jättebra att ha dialog via melj och sms. Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-10-31

Vi sålde en fyra i Bromma. Vi kom i kontakt med Ida genom en tidigare värdering av bostaden och eftersom vi fick sånt förtroende för Ida så var det aldrig aktuellt att kolla med någon annan mäklare. Ida är supertrevlig, otroligt kunnig och väldigt hjälpsam. Hon sätter kunden i fokus, vilket verkligen märks och känns. Vi kunde inte vara mer nöjda med Ida och Länsförsäkringar, och blir en ny försäljning aktuell kommer hon att vara den vi kontaktar. Läs mer
    Ida L gillar detta
  • Ulla M skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-10-31

Vi tog en prel. kontakt med Ida Lindholm för ev försäljning av vår villa förra hösten. På våren aktualiserades det o vi hade ett flertal möten med Ida o beslöt att sälja denna höst. Ida har hela tiden informerat om vad som gäller vid försäljning och bistått med goda råd. Ida har alltid varit tillgänglig på ett mkt professionellt sätt och har dessutom ett mycket vänligt och trevligt sätt. Hon har med stort tålamod hjälpt oss till en lyckad affär och vi kan varmt rekommendera henne och önskar henne lycka till!
    Ulla och Klas Mede Läs mer
    Ida L gillar detta
  • Anna R skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-10-30

Vi har köpt ett hus via Ida. Vi upplever henne som hjälpsam och lösningsinriktad. Hon har levt upp till våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Ida L gillar detta
  • Mattias S skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-09-16

Ida sålde min 2:a i Bromma.

Hon var trevlig i sitt bemötande och hade snabb respons vid frågor.

Trevlig mäklarkontor som är lättillgängligt samt ett konkurrenskraftig pris. Läs mer
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-12-12

Vi fick hjälp av ida att sälja vår lägenhet. Hon gav ett varmt och öppet första intryck, var påläst om förening och område, och hon kändes trygg. Läs mer
  • Anita J skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-11-01

Jag sålde min lägenhet i Riksby, Dukvägen 26.
    Ida har verkligen en naturlig begåvning att bemöta människor proffesionellt med en personlig värme.
    Vi fick omgående en bra kontakt. Hon bemötte mig mycket lyhört, med ödmjukhet, men mycket tydlighet i sakfrågor som rörde försäljningen.
    Hon höll mig hela tiden uppdaterad om försäljningen och hur den fortskred, från början till slut. Jag fick verkligen en känsla att hon tog försäljningen och sitt arbete mycket seriöst.

Som ni förstår är jag mycket nöjd i kontakten med Ida Lindholm. I mina ögon en mycket duktig mäklare.
    Kontakte med Er på kontoret har också varit mycket trevlig, kan varmt rekommendera Ida och ert kontor till vänner som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2018-11-01 Ida L svarar Anita J
    Stort tack Anita för din rekommendation och för dem fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och tack för att jag fick ditt förtroende att förmedla din lägenhet. Mvh Ida Lindholm
    Ida L gillar detta
  • Anna G skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-10-21

Vi har sålt våran 3.a i Riksby. Ida visade sig vara engagerad och professionell. Vi var mycket nöjda med hennes varma och trevliga bemötande. Henne kan jag varmt rekommendera! Läs mer
    2018-10-22 Ida L svarar Anna G
    Hej Anna, Tack snälla för dina ord och rekommendation och tack för att jag fick uppdraget att förmedla er bostad. Det var ett nöje att få samarbeta med er. Mvh Ida Lindholm
    Ida L gillar detta
  • Lisa B skrev om Ida Lindholm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-08-20

Ida hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hon var från dag ett så tillmötesgående och tog stor hänsyn till våra önskemål. Hon lade upp en bra plan för försäljningen med bra utgångspris, och hon fixade på egen hand vår köpare. Tack vare det blev det en budgivning, och ett riktigt bra pris som vi blev väldigt nöjda med. Hon översteg våra förväntningar, och var värd mäklararvodet. Läs mer
    2018-08-21 Ida L svarar Lisa B
    Stort tack! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er.

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth