en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan 403, 168 76 Bromma — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 37 rekommendationer

Läs vad 37 användare tycker om Robin Bäckström

• Julia L
    Julia L skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin har varit en otroligt trygg hand genom hela processen. Jag är väldigt nöjd med hans insats. Försäljningen gick dessutom en bra bit över förväntan!
    2017-06-14 Robin B svarar Julia L
    Tusen tack för de snälla orden och jag önskar dig all lycka med det nya! :) / Mvh Robin
  • Bo W
    Bo W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Påläst, förtroendeingivande och hade en bra känsla av vad slutpriset skulle landa. Blev bara en miss med kontakten kontakten till Storfilmen angående ägarbytet
    2017-04-21 Robin B svarar Bo W
    Efter vi hade ringt till förvaltaren så fick vi tillbaka originalet som de hade haft under hela processen så det var skönt att det löste sig. Tack för de snälla orden! :) / Mvh Robin
  • Lena L
    Lena L skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin är en lugn person som du känner dig trygg med. Du kan släppa nervositeten och alla spänningar som det oftast innebär när man köper eller säljer en fastighet. Robin tar hand om allt på ett tryggt och säkert sätt. Det Robin Bäckström lovar det håller han.
    2017-04-19 Robin B svarar Lena L
    Tack för de snälla orden. Vad roligt med ditt nya boende. :) / Mvh Robin
  • Barbro G
    Barbro G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Fick fort fortronde får han . Han var duktig till å holde kontakt .
    2017-04-18 Robin B svarar Barbro G
    Tusen tack! Hoppas det gick bra att ta sig hem sen. :) / Mvh Robin
  • Sandra D
    Sandra D skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin är en mycket trevlig och professionell mäklare som gör allt för att försäljningen ska bli smidig och lyckad. Han lyssnar på kunden och kommunicerar väl genom hela processen. Jag rekommenderar starkt Robin som mäklare!
    2017-04-17 Robin B svarar Sandra D
    Tack för rekommendationen! Lycka till med ditt nya boende och jag ser fram emot när du hör av dig och behöver hjälp med en värdering sen. :) / Mvh Robin
  • David G
    David G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra och snabbt bemötande. När det var dags att sälja så gick allt väldigt snabbt och vi var klara på bara några dagar till ett väldigt bra pris!
    2017-04-10 Robin B svarar David G
    Tack för de fina orden! / Mvh Robin
  • Camilla & Kristoffer S
    Robin är en väldigt seriös och bra mäklare! Han levde verkligen upp till våra förhoppningar och mer därtill då han fixade en rekordförsäljning i vårt område! Det som var extra bra med honom var hans, lugn, ihärdighet och kontakt med oss och alla spekulanter. Vi kan varmt rekommendera Robin!
    2017-04-06 Robin B svarar Camilla & Kristoffer S
    Tack för att ni trodde på mig! Jag uppskattar verkligen att ni gav mig ert förtroende. Ni är varmt välkomna att höra av er när ni vill värdera ert nya boende! :) / Mvh Robin
  • Sara R
    Sara R skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin har varit en mäklare som gav ett lugnt och säkert intryck under hela affären. En ärlig mäklare som erfaret tog hand om affären i samråd med mig som säljare.
    2017-03-19 Robin B svarar Sara R
    Tack för de snälla orden, tveka inte på att höra av er om ni önskar uppdaterad värdering på ert nya boende. :) / Mvh Robin.
  • Fredrik & Nathalie J
    Mycket bra mäklare som har bra öga för smidig och bekväm process.
    Mycket bra kommunikation, kan starkt rekommendera.
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Bra Mäklare som kämpar för sin klient.
    2017-03-02 Robin B svarar Jimmy E
    Tack jimmy. Ha det fin! :) /Mvh Robin
  • Richard H
    Richard H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket proffesionellt bemötande och snabb återkoppling genom hela säljprocessen
    2017-03-14 Robin B svarar Richard H
    Tack så mycket! Lycka till med de nya boendet. / Mvh Robin
  • San B
    San B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    "Jag har träffat många fantastiska människor i mitt liv som har tillräcklig kompetens genom sitt yrkes område, så tårs jag säga att Robin med sin fantastiska engagemang och sitt kunnande är en bland de bästa som kan ge tydliga information för ert livs viktigaste beslut, så väl som köpare eller säljare.
    Det Robin kan är lite speciellt och professionellt och det han kan mindre hänvisar han vänligen er till hans närmaste proffs, så är ni jämnt i säkra händer"

San Backar,
    En nöjd klient hos Robin . B !
    2017-02-01 Robin B svarar San B
    Tusen tack för din rekommendation! :)/Mvh Robin
  • Ahmad R
    Ahmad R skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Han var jätte duktigt och pusha till att det blir affär👌👏
    2017-01-30 Robin B svarar Ahmad R
    Tack Ahmad för att du skrev några rader! Tack för ett gott samarbete! :) / Mvh Robin
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Förtroendeingivande kille som inte lovar för mycket samt är noga med att uppdatera kund om senaste lägesbilden.
    2017-01-25 Robin B svarar Fredrik B
    Tack för att du skrev några ord. Lycka till med huset nu!! / Mvh Robin
  • Christina R
    Christina R skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Hej
    Robin Bäckström är en mäklare som jag upplevde som kompetet höll mig uppdaterad löpande, lugn och trevligt sätt
    kan rekomdera honom verkligen
    2017-01-25 Robin B svarar Christina R
    Tack Christina! :) Det var en trevlig och bra köpare och det blev en bra affär! / Mvh Robin
  • Anna & Nasir G
    Robin har genom hela processen att sälja vår lägenhet varit professionell och upplevts som kunnig. Vi är mycket nöjda med att ha anlitat honom och skulle absolut rekommendera honom om man vill sälja sin lägenhet i Bromma.
    2017-01-11 Robin B svarar Anna & Nasir G
    Tack för de snälla orden och återigen grattis till ert köp! :) / Mvh Robin
  • Hassan
    Hassan skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin is a well organized, professional and friendly broker. He was very helpful during our recent purchase, everything went smooth and without stress.
    2016-12-14 Robin B svarar Hassan
    Thank you for the kind words. I´m glad that you found a good home! Best regards / Robin
  • Marcus & Josefine Q
    Robin är en mkt trygg och proffesionell mäklare som låter dig som kund fokusera på det som är roligt med att köpa och sälja bostad. Robin har höga mål och kommer att göra allt för att nå dem
    2016-12-12 Robin B svarar Marcus & Josefine Q
    Det var en fröjd att samarbete med er! Tack. Mvh / Robin
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin kämpade på enträget och gav aldrig upp trots ca 12 visningar utan heta spekulanter. Det gav resultat långt över förväntan.
    2016-12-08 Robin B svarar Stefan D
    Vi kämpade verkligen ända in i kaklet! Vilket resulterade i en riktigt trevlig utgång. Nu önskar jag er såklart all lycka med nya huset! Mvh/Robin
  • Josefin P
    Josefin P skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har haft en bra, snabb och trygg affär. Bra återkoppling och avtämning genom processen, snabba svar vid frågor.
    2016-11-30 Robin B svarar Josefin P
    Hoppas ni nu hittar ett fint boende! Lycka till/ Mvh Robin
  • Gry & Henrik S
    Vi har upplevt kontakten med Robin som mycket positiv. Han har varit mycket trevlig och professionell i kontakten med oss och enligt vår uppfattning även potentiella köpare. Han har haft god områdeskännedom och gjort en bra värdering av vad vår lägenhet är värd. Robin har varit lätt att nå och har alltid återkommit inom kort om han inte kunnat svara. Vår upplevelse är att Robin arbetar hårt och målinriktat för att göra ett bra jobb, vilket han verkligen lyckats med.
    2016-11-11 Robin B svarar Gry & Henrik S
    Tack för att ni tog er tiden att skriva ner några rader! Lycka till med nästa boende. :) / Mvh Robin
  • Nesrin & Karl F
    Hej! Jag tycke Robin gjorde ett väldigt bra jobb. Han var trevlig, driven och professionell. Vi är glada att vi samarbetade med honom och han levde upp till våra förväntningar Mvh Kalle
    2016-11-07 Robin B svarar Nesrin & Karl F
    Tack för de snälla orden. Lycka till med ert nya boende! :) / Mvh Robin
  • Athina L
    Athina L skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra trevlig håller en ständigt uppdaterad som säljare.
    2016-10-03 Robin B svarar Athina L
    Roligt med ert nya projekt. Kul att ni blev nöjda! / Mvh Robin
  • Susanne & Henrik Å
    Superbra bemötande, med rätt inställning till hela sälj/köp processen. Kommunikationen fungerade över förväntan, och Robin stämde hela tiden av per telefon eller sms. Vi kan starkt rekommendera Robin för din nästa försäljning av bostad!
    2016-09-19 Robin B svarar Susanne & Henrik Å
    Jag önskar er all lycka med ert nya hus! Tack för ett bra samarbete och för de fina orden! / Mvh Robin
  • Lena B
    Lena B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är jättenöjd. Robin har fantastisk personlighet. Valde Länsförsäkringar just
    p g a hans fina sätt. Bra på att hålla kontakt och att informera på tydligt sätt utan att krångla till det. Jag kommer absolut att rekommendera honom.
    2016-08-26 Robin B svarar Lena B
    Tusen tack. Det blev en bra och smidig process! / Mvh Robin
  • Karin G
    Karin G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin Bäckström blev månadens mäklare i juli. Jag förstår varför. Som säljare känner man sig trygg hela processen.Bostadsaffären känns trygg hela vägen in i mål. Jag träffade flera mäklare innan försäljning och Robin med hans lugn och proffsiga inställning gjorde valet mycket enkelt. För mig är han inte månadens mäklare utan världens bästa mäklare.
    2016-08-17 Robin B svarar Karin G
    Tusen tack för de snälla orden! Hårt jobb lönar sig! Ha det fint nu. / Mvh Robin
  • Magnus & Hanna P
    Väldigt trevlig och tydlig. För oss var det första försäljningen av en lägenhet och Robin beskrev alla steg i processen väldigt bra och hade en bra uppfattning om marknaden och priser. Han var även väldigt lättillgänglig när vi hade frågor och funderingar. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med Robin.
    2016-08-12 Robin B svarar Magnus & Hanna P
    Vad roligt att höra! Tack för den fina rekommendationen! / Mvh Robin
  • Giselle H
    Giselle H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kunnigt, seriöst och mycket vänligt bemötande. Robin arbetade snabbt och . informerade under hela processen. Han höll tät kontakt i avgörande skede utan att stressa på. Robin inger ett lugn när han arbetar som jag uppskattar.

Det finns tyvärr mäklare idag som bara "kör på" utan att se kunden som en individ i ett känsligt läge. Robin tillhör inte dessa.
    2016-08-05 Robin B svarar Giselle H
    Tack för de snälla orden Giselle, nu ser vi fram emot ditt tillträde till lägenheten! :) / Mvh Robin
  • Anita W
    Anita W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Noggrann, trevlig och hjälpsam mäklare. Rekommenderar verkligen Robin. Håller alltid det han lovat, återkommer om vi har en övk.
    2016-08-04 Robin B svarar Anita W
    Tack så mycket för din rekommendation och för att du tog dig tid att skriva några ord! / Mvh Robin.
  • Mirja S
    Mirja S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevligt bemötande. Snabb återkoppling. Jobbade verkligen för att få dit så många potentiella köpare som möjligt.
    2016-08-02 Robin B svarar Mirja S
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva några rader om förmedlingen! / Mvh Robin
  • Clara H
    Clara H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin hjälpte mig med försäljningen av min bostadsrätt. Snabb på svar på både telefon och mail. Proffesionell och pålitlig, resulterade i ett försäljningsrekord i mitt område och jag kunde inte varit nöjdare.
    2016-07-27 Robin B svarar Clara H
    Tack Clara, lycka till med att hitta ert nya boende! / Mvh Robin
  • André I
    André I skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin Bäckström har ett väldigt stort engagemang och ett professionellt bemötande. Robin har lett försäljningen från start till slut.
    Slutpriset på min försäljning blev även enligt mina förväntningar.
    2016-07-25 Robin B svarar André I
    Tusen tack för ett lyckat samarbete! / Mvh Robin
  • Martin J
    Martin J skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är mycket nöjd. Robin skötte hela försäljningen med högt engagemang och med en positiv inställning.
    2016-07-04 Robin B svarar Martin J
    Det var ett smidigt samarbete, tack så mycket! /Robin
  • Berith Och Rolf H
    Robin är en utmärkt mäklare som jag med glädje och stolthet skulle rekommendera. Han är korrekt och saklig. Välvårdad och trevlig. Pratar inte för mycket och väl insatt i sak
    2016-05-30 Robin B svarar Berith Och Rolf H
    Tack för den fina rekommendationen och det lyckade samarbetet! / Robin
  • Willy B
    Willy B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är jätte nöjda! Även fast vi var omständiga så anpassade han sig utan problem! Skön kille!
    2016-05-12 Robin B svarar Willy B
    Tack Willy! Fina ord, jag uppskattade verkligen vårt samarbete och jag ser fram emot att arbeta tillsammans vid nästa försäljning.
  • Felix B
    Felix B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Ett mycket poffsigt bemötande och engagemang i vad jag som "kund" önskade.
    2016-05-12 Robin B svarar Felix B
    Tusen tack för fin feedback kring mitt arbete!
  • Kristoffer A
    Kristoffer A skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin Bäckström är korrekt, kunnig och hjälpsam i sin roll som mäklare. Han är förtroendeingivande vilket ger en trygghet.
    2016-05-12 Robin B svarar Kristoffer A
    Tack så mycket för att ni ville lägga några minuter på att kommentera samarbetet!
Tobias Sandseth
Anton Dahlström