Robin Bäckström
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 92 Läs vad Robin Bäckström

• Simon K
    Simon K skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-02-07

Vi fick hjälp av Robin att sälja vår tvåa i Riksby och fick direkt stort förtroende för honom. Vi kände oss trygga genom hela processen från det första samtalet till kontraktskrivning. Han var alltid tillgänglig för att svara på frågor och hade en rak och tydlig kommunikation. Vi är supernöjda med försäljningen och Robins insats! Läs mer
    2019-02-07 Robin B svarar Simon K
    Tusen tack! Hoppas min kollega Oscar hjälper er hitta ett nytt boende på Lidingö. :) / Mvh Robin
  • Martin H
    Martin H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-02-04

Sålt 4:a i Bromma/Blackeberg. Robin är påläst, artig, ödmjuk och väldigt bra att ha att göra med. Han hjälpte också till att peppa oss när försäljningsprocessen gick trögt och vi ville ge upp, och det gjorde han utan att vara jobbig.

Mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-05 Robin B svarar Martin H
    Tack så mycket för att du skrev några rader! :) / Mvh Robin
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-01-27

Trots köparens tid på marknaden lyckades Robin sälja min lägenhet till ett bra pris. Vi hade bra kommunikation och han var alltid tillgänglig för frågor och höll mig uppdaterad. Jag kände mig väldigt trygg genom hela processen. Professionell och trevlig. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2019-01-27 Robin B svarar Camilla A
    Tusen tack för att du tog dig tid att svara och för de fina orden! :) / Mvh Robin
  • Sandra E skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-01-18

Vi har sålt vår trea genom Robin. Vi har haft kontinuerlig kontakt under ett år. Vi har uppskattat att han har varit väl insatt i bostadsmarknaden och ärligt berättat hur han tycker vi ska gå tillväga. Det är tredje lägenheten jag har sålt som ägare och Robin har varit klart bästa mäklaren. Han är proffsig från första mötet till avslutande affär. Vi kan starkt rekommendera honom! Läs mer
    2019-01-18 Robin B svarar Sandra E
    Tusen tack! Ni kommer stormtrivas i nya lägenheten. :) Fortsatt fint framåt. Mvh/ Robin
  • Rikard & Johanna L skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2019-01-18

Trygg och lugn mäklare som presenterade processen med fotning, försäljning, strategi och avslut på ett förtroendeingivande och inte för säljinriktat sätt. Förstod vad vi ville utan att pusha för hårt. Läs mer
    2019-01-18 Robin B svarar Rikard & Johanna L
    Tusen tack för att ni skrev några ord. Nu ska jag försöka styra en privatvisning åt er så ni hittar något att köpa. :) / MVh Robin
  • Celia & Markus P skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-12-17

Vi sålde vår 2:a i Bromma genom Robin. Robin hade redan tilltänkta köpare till lägenheten och lyckades sälja den redan innan visning. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-12-17 Robin B svarar Celia & Markus P
    Tusen tack! :) Lycka till med nya boendet, jag skickade hantverkarens kontakt till Markus! / Mvh Robin
  • Helle W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-12-06

Köpt bostadsrätt i Söderberga
    Professionellt
    Överhuvudtaget väldigt seriöst skött Läs mer
    2018-12-06 Robin B svarar Helle W
    Tack för att ni skrivit några ord. :) Hör av er framöver om ni behöver hjälp med någonting. :) / Mvh Robin
  • Yolanda C
    Yolanda C skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-11-28

Sålde våran lägenhet, mycket engagerad mäklare som kan sin sak, vi fick inte till det som vi alla hade hoppats men ändå bra utifrån att marknaden är lite låg. Stark rekommenderas som mäklare. Läs mer
    2018-11-28 Robin B svarar Yolanda C
    Tusan tack för att ni skrev några rader! Bara att ringa om ni önskar hjälp med att köpa något nytt. :) / Mvh Robin
  • Henrik W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-11-11

Köpte bostadsrätt förmedlad av Robin. Som förstagångsköpare uppskattade vi framförallt hans tydlighet och lugn. Kändes tryggt genom hela processen. Rekommenderar Robin varmt. Läs mer
    2018-11-11 Robin B svarar Henrik W
    Tack för att ni tog er tid att skriva några ord. Kul att även få er som kunder i LF bank. :) / Mvh Robin
  • Oscar S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

2018-11-11

Jag är mycket nöjd över den försäljningen jag gjorde tillsammans med Robin.
    Under hela processen var jag uppdaterad på vad som hände och det kändes tryggt.
    Robin är en mycket kunnig och proffesionell mäklare som möter både säljare och köpare på ett bra och förtrodde ingivande sätt. Ska du sälja en bostad kring Bromma området kan jag verkligen rekommendera att ta kontakt med Robin. Läs mer
    2018-11-11 Robin B svarar Oscar S
    Tusen tack Oscar! Lycka till med nästa boende och säg till om du önskar hjälp med en värdering/försäljning i framtiden! / Mvh Robin

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth