5.0 / 5 i betyg — 19 rekommendationer

Läs vad 19 användare tycker om Robin Bäckström

• Stefan D
    Stefan D skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin kämpade på enträget och gav aldrig upp trots ca 12 visningar utan heta spekulanter. Det gav resultat långt över förväntan.
    2016-12-08 Robin B svarar Stefan D
    Vi kämpade verkligen ända in i kaklet! Vilket resulterade i en riktigt trevlig utgång. Nu önskar jag er såklart all lycka med nya huset! Mvh/Robin
  • Josefin P
    Josefin P skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag har haft en bra, snabb och trygg affär. Bra återkoppling och avtämning genom processen, snabba svar vid frågor.
    2016-11-30 Robin B svarar Josefin P
    Hoppas ni nu hittar ett fint boende! Lycka till/ Mvh Robin
  • Gry & Henrik S
    Vi har upplevt kontakten med Robin som mycket positiv. Han har varit mycket trevlig och professionell i kontakten med oss och enligt vår uppfattning även potentiella köpare. Han har haft god områdeskännedom och gjort en bra värdering av vad vår lägenhet är värd. Robin har varit lätt att nå och har alltid återkommit inom kort om han inte kunnat svara. Vår upplevelse är att Robin arbetar hårt och målinriktat för att göra ett bra jobb, vilket han verkligen lyckats med.
    2016-11-11 Robin B svarar Gry & Henrik S
    Tack för att ni tog er tiden att skriva ner några rader! Lycka till med nästa boende. :) / Mvh Robin
  • Nesrin & Karl F
    Hej! Jag tycke Robin gjorde ett väldigt bra jobb. Han var trevlig, driven och professionell. Vi är glada att vi samarbetade med honom och han levde upp till våra förväntningar Mvh Kalle
    2016-11-07 Robin B svarar Nesrin & Karl F
    Tack för de snälla orden. Lycka till med ert nya boende! :) / Mvh Robin
  • Athina L
    Athina L skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Mycket bra trevlig håller en ständigt uppdaterad som säljare.
    2016-10-03 Robin B svarar Athina L
    Roligt med ert nya projekt. Kul att ni blev nöjda! / Mvh Robin
  • Susanne & Henrik Å
    Superbra bemötande, med rätt inställning till hela sälj/köp processen. Kommunikationen fungerade över förväntan, och Robin stämde hela tiden av per telefon eller sms. Vi kan starkt rekommendera Robin för din nästa försäljning av bostad!
    2016-09-19 Robin B svarar Susanne & Henrik Å
    Jag önskar er all lycka med ert nya hus! Tack för ett bra samarbete och för de fina orden! / Mvh Robin
  • Lena B
    Lena B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är jättenöjd. Robin har fantastisk personlighet. Valde Länsförsäkringar just
    p g a hans fina sätt. Bra på att hålla kontakt och att informera på tydligt sätt utan att krångla till det. Jag kommer absolut att rekommendera honom.
    2016-08-26 Robin B svarar Lena B
    Tusen tack. Det blev en bra och smidig process! / Mvh Robin
  • Karin G
    Karin G skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin Bäckström blev månadens mäklare i juli. Jag förstår varför. Som säljare känner man sig trygg hela processen.Bostadsaffären känns trygg hela vägen in i mål. Jag träffade flera mäklare innan försäljning och Robin med hans lugn och proffsiga inställning gjorde valet mycket enkelt. För mig är han inte månadens mäklare utan världens bästa mäklare.
    2016-08-17 Robin B svarar Karin G
    Tusen tack för de snälla orden! Hårt jobb lönar sig! Ha det fint nu. / Mvh Robin
  • Magnus & Hanna P
    Väldigt trevlig och tydlig. För oss var det första försäljningen av en lägenhet och Robin beskrev alla steg i processen väldigt bra och hade en bra uppfattning om marknaden och priser. Han var även väldigt lättillgänglig när vi hade frågor och funderingar. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med Robin.
    2016-08-12 Robin B svarar Magnus & Hanna P
    Vad roligt att höra! Tack för den fina rekommendationen! / Mvh Robin
  • Giselle H
    Giselle H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Kunnigt, seriöst och mycket vänligt bemötande. Robin arbetade snabbt och . informerade under hela processen. Han höll tät kontakt i avgörande skede utan att stressa på. Robin inger ett lugn när han arbetar som jag uppskattar.

Det finns tyvärr mäklare idag som bara "kör på" utan att se kunden som en individ i ett känsligt läge. Robin tillhör inte dessa.
    2016-08-05 Robin B svarar Giselle H
    Tack för de snälla orden Giselle, nu ser vi fram emot ditt tillträde till lägenheten! :) / Mvh Robin
  • Anita W
    Anita W skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Noggrann, trevlig och hjälpsam mäklare. Rekommenderar verkligen Robin. Håller alltid det han lovat, återkommer om vi har en övk.
    2016-08-04 Robin B svarar Anita W
    Tack så mycket för din rekommendation och för att du tog dig tid att skriva några ord! / Mvh Robin.
  • Mirja S
    Mirja S skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Trevligt bemötande. Snabb återkoppling. Jobbade verkligen för att få dit så många potentiella köpare som möjligt.
    2016-08-02 Robin B svarar Mirja S
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva några rader om förmedlingen! / Mvh Robin
  • Clara H
    Clara H skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin hjälpte mig med försäljningen av min bostadsrätt. Snabb på svar på både telefon och mail. Proffesionell och pålitlig, resulterade i ett försäljningsrekord i mitt område och jag kunde inte varit nöjdare.
    2016-07-27 Robin B svarar Clara H
    Tack Clara, lycka till med att hitta ert nya boende! / Mvh Robin
  • André I
    André I skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin Bäckström har ett väldigt stort engagemang och ett professionellt bemötande. Robin har lett försäljningen från start till slut.
    Slutpriset på min försäljning blev även enligt mina förväntningar.
    2016-07-25 Robin B svarar André I
    Tusen tack för ett lyckat samarbete! / Mvh Robin
  • Martin J
    Martin J skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Jag är mycket nöjd. Robin skötte hela försäljningen med högt engagemang och med en positiv inställning.
    2016-07-04 Robin B svarar Martin J
    Det var ett smidigt samarbete, tack så mycket! /Robin
  • Berith Och Rolf H
    Robin är en utmärkt mäklare som jag med glädje och stolthet skulle rekommendera. Han är korrekt och saklig. Välvårdad och trevlig. Pratar inte för mycket och väl insatt i sak
    2016-05-30 Robin B svarar Berith Och Rolf H
    Tack för den fina rekommendationen och det lyckade samarbetet! / Robin
  • Willy B
    Willy B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Vi är jätte nöjda! Även fast vi var omständiga så anpassade han sig utan problem! Skön kille!
    2016-05-12 Robin B svarar Willy B
    Tack Willy! Fina ord, jag uppskattade verkligen vårt samarbete och jag ser fram emot att arbeta tillsammans vid nästa försäljning.
  • Felix B
    Felix B skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Ett mycket poffsigt bemötande och engagemang i vad jag som "kund" önskade.
    2016-05-12 Robin B svarar Felix B
    Tusen tack för fin feedback kring mitt arbete!
  • Kristoffer A
    Kristoffer A skrev om Robin Bäckström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma
    Robin Bäckström är korrekt, kunnig och hjälpsam i sin roll som mäklare. Han är förtroendeingivande vilket ger en trygghet.
    2016-05-12 Robin B svarar Kristoffer A
    Tack så mycket för att ni ville lägga några minuter på att kommentera samarbetet!
Tobias Sandseth
Anton Dahlström