Robin Bäckström
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 86 kunder tycker om Robin Bäckström

• Köpt bostadsrätt i Söderberga
    Professionellt
    Överhuvudtaget väldigt seriöst skött Läs mer
    2018-12-06 Robin B svarar Helle W
    Tack för att ni skrivit några ord. :) Hör av er framöver om ni behöver hjälp med någonting. :) / Mvh Robin
  • Yolanda C
    Sålde våran lägenhet, mycket engagerad mäklare som kan sin sak, vi fick inte till det som vi alla hade hoppats men ändå bra utifrån att marknaden är lite låg. Stark rekommenderas som mäklare. Läs mer
    2018-11-28 Robin B svarar Yolanda C
    Tusan tack för att ni skrev några rader! Bara att ringa om ni önskar hjälp med att köpa något nytt. :) / Mvh Robin
  • Köpte bostadsrätt förmedlad av Robin. Som förstagångsköpare uppskattade vi framförallt hans tydlighet och lugn. Kändes tryggt genom hela processen. Rekommenderar Robin varmt. Läs mer
    2018-11-11 Robin B svarar Henrik W
    Tack för att ni tog er tid att skriva några ord. Kul att även få er som kunder i LF bank. :) / Mvh Robin
  • Jag är mycket nöjd över den försäljningen jag gjorde tillsammans med Robin.
    Under hela processen var jag uppdaterad på vad som hände och det kändes tryggt.
    Robin är en mycket kunnig och proffesionell mäklare som möter både säljare och köpare på ett bra och förtrodde ingivande sätt. Ska du sälja en bostad kring Bromma området kan jag verkligen rekommendera att ta kontakt med Robin. Läs mer
    2018-11-11 Robin B svarar Oscar S
    Tusen tack Oscar! Lycka till med nästa boende och säg till om du önskar hjälp med en värdering/försäljning i framtiden! / Mvh Robin
  • Anlitade Robin efter en rekommendation, och är supernöjd! Trots en ganska instabil marknad fick jag min lägenhet såld till det pris jag hade satt upp som mål. Skulle utan att tveka rekommendera honom till alla som ska sälja i området :) Läs mer
    2018-10-29 Robin B svarar Emma E
    Tusen tack!! :) Nu hoppas jag du hittar något fint att köpa. / Mvh Robin
  • Bra intryck, tar ner försäljning och köp på en nivå alla förstår. Tacksamt för en första försäljning Läs mer
    2018-10-10 Robin B svarar Daniel & Hugo A
    Tusen tack för att ni tog er tid att skriva några rader. :) Lycka till framöver nu och tveka inte på att ringa vid frågor eller funderingar. / Mvh Robin
  • Duktig och metodisk.
    Har det som krävs för att få ihop affär! Läs mer
    2018-09-21 Robin B svarar Jonas E
    Tusen tack!! Lycka till med sökandet efter ny bostad. :) / Mvh Robin
  • Sålt min bostadsrätt
    Utmärkt bemött
    Överlåtelsen gick väldigt smidigt med allt pappersarbete som mäklaren förberett. Läs mer
    2018-09-12 Robin B svarar Barbro S
    Roligt att höra & tack för att du tog dig tid att skriva några rader. :) / Mvh robin
  • Robin sålde min lägenhet i Bromma. Seriös, påläst, trevlig och positiv! Kan verkligen rekommendera Robin som mäklare. Över mina förväntningar! Läs mer
    2018-09-05 Robin B svarar Sofia K
    Tusen tack för de fina orden. :) Lycka till framåt nu och säg till om jag kan hjälpa till med nya köpet! / Mvh Robin
  • Robin var seriös och påläst genom hela processen. Läs mer
    2018-09-04 Robin B svarar Rikard & Mirja N
    Hej! Tack för att ni tog er tid att skriva en Reco. Lycka till framåt nu och slå en pling om ni har frågor eller funderingar. :) / Mvh Robin.

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth