Tobias Sandseth

Tobias Sandseth

Tobias Sandseth är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Tobias Sandseth har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Tobias Sandseth har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-01 och har fått 294 omdömen med ett betyg på 4.9. Tobias Sandseth har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

294 omdömen om Tobias Sandseth

Sedan starten hos Reco 2014
Anders B

Tobias gav oss proffessionella, raka och ärliga råd genom hela försäljningsprocessen. Han är trygg, engagerad och närvarande för både säljare och köpare. Det här var andra gången jag säljer ett hus, den här gången en stor villa med stor tomt i Bromma. Efter att träffat många mäklare så är min erfarenhet är Tobias är Brommas bästa, vi är jättenöjda med samarbetet och försäljningen.

ANDREAS H

Vi köpte ett hus som förmedlades av Tobias och upplevde honom som kunnig och hjälpsam. Tobias såg till att hitta lösningar som gjorde alla parter nöjda. Han hjälper också till med tips efter avslutad husaffär, vilket vittnar om en genuin vilja att skapa nöjda kunder och goda relationer.

Pia D

Tobias är en professionell, inkännande och empatisk människa. Vi rekommenderar honom varmt.

Jakob S

Trevlig och väl påläst på det hus som vi köpte och förmedlades av Tobias.

Ulrika B

Mycket trevlig, kunnig och professionell! Allt flöt på otroligt smidigt!

Fredrik N

4:a i Bromma. Efter ett professionellt och engagerat bemötande valde vi Tobias. Vi fick lite bråttom med försäljningen men det blev aldrig några problem då Tobias var väl förberedd och vi blev mer än nöjda med slutresultatet. Kvalitet rätt igenom, vi är rekommenderar varmt Tobias.

Oskar A

Proffsigt utförande av försäljningen. Rak tydligt och ärligt.

Marcus M

Uppfyllde alla förväntningar. Toppservice och riktigt bra återkoppling konstant.

Grant M

Andra gången vi har köpt från Tobias. Han är trevlig och rak i diskussioner och vi är väldigt nöjda med utfallet av köpprocessen.

Henrik K

Hej, Jag har sålt en villa och är väldigt nöjd med mäklaren. Tydligt vad som krävdes av mig som säljare för att skapa en bra bild av objektet och dess skick inför försäljningen. Det var ett snabbt agerande efter vårt köp och Tobias var med oss hela vägen. Jag hade ganska stora förväntningar då mäklaren har sålt många bostäder i området men han lyckades överträffa dessa oavsett. Jag kan klart rekommendera Tobias. /Villaägare i Bromma