Karin Lindberg
Registrerad mäklare sedan 2018-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-11

Läs vad 21 Läs vad Karin Lindberg

• Bo E skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-07-02

Jag var ute efter en tvåa. Den skulle ha vissa krav på sig för att ja skulle bli nöjd. Jag upptäckte rätt snart att det inte går att både äta upp kakan och spara den, så det blev till att kompromissa och där var Karin till stor hjälp med att tala om vissa grejet som jag inte tänkte på. Men jag är jätte nöjd med vad jag fick och vad det kostade. Och med all hjälp som Karin gav mig. Bosse Läs mer
  • Johanna K skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-30

Karin var proffsig, ödmjuk och alltid enkel att ha kontakt med.

Vi känner oss trygga med köpet hon hjälpt oss med. Läs mer
    2020-06-30 Karin L svarar Johanna K
    Tack så mycket det värmer! Så roligt när puzzelbitarna liksom bara självklart faller på plats. Önskar er en fin sommar så hörs vi när det blir dags för tillträdet i höst. Bästa hälsningar / Karin
    Karin L gillar detta
  • Pirjo H skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-22

Vi fick hjälp av Karin att sälja vårt hus på Korsängen och det gick snabbt. Fick förtroende för henne på en gång. Sprudlande energi. Stor kontaktnät och använde sig även av Instagram. Kommer att rekommendera Karin till alla som är i behov av en riktigt duktig mäklare. Läs mer
    2020-06-30 Karin L svarar Pirjo H
    Så roligt att ni är så nöjda och att ni uppskattat min marknadsföring! Önskar er en fin sommar så ses vi när det är dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
    Karin L gillar detta
  • Tony H skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-19

Vi har köpt en villa i Enköping via mäklaren KARIN LINDBERG och vi är jätte nöjda med henne
    Hon var trevlig och tydlig med allt. Läs mer
    2020-06-30 Karin L svarar Tony H
    Tack snälla Tony och fru :) Önskar er en fin sommar så ses vi när det är dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
    Karin L gillar detta
  • Charlotta L skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-18

Proffsig engagerad mäklare.

Agerade snabbt gällande fotografering och allt innan visning.
    Flexibel gällande visningar för de kunder som önskade andra tider.

En toppen mäklare helt enkelt! Läs mer
    2020-06-30 Karin L svarar Charlotta L
    Tack snälla Lotta! Vilken raketförsäljingen det blev :) tack för ett fint samarbete! Önskar dig stort lycka till i ditt nya boende. Önskar dig en fin sommar! Bästa hälsningar / Karin
    Karin L gillar detta
  • Malin O skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-18

Sålde en villa och den såldes innan visning, Karin är alltid glad och man känner att man valde rätt mäklare som gör allt för att man ska bli nöjd :) Läs mer
    2020-06-30 Karin L svarar Malin O
    Tack snälla Malin för diin rekommendation, det värmer. Försäljningen gick smidigt och så roligt att alla parter blev så glada och nöjda. Önskar er en fin sommar! Bästa hälsningar / Karin
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-15

Vi sålde vårt hus med hjälp av Karin Lindberg. Hon var väldigt professionell och kunnig. Vi är tacksamma över att vi hade henne som mäklare. Allt blev skött på bästa satt. Vi kan varmt rekommendera Karin till alla som ska sälja eller köpa bostad.
    Kristina och Owe Linden. Läs mer
    2020-06-17 Karin L svarar Kristina L
    Fina Kristina & Ove vilken härlig resa vi haft tillsammans! Kommer att sakna våra fina samtal ( Så ring när du vill Kristina). Önskar er all lycka i ert nya boede. Önskar er en fin midsommar! Bästa hälsningar / Karin
  • Emma D
    Emma D skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-15

Karin är bäst. Mycket personlig och social mäklare som man liksom vill dricka kaffe med, fastän hon faktiskt inte har tid med sånt. Men man vill. Säger väl allt? Läs mer
    2020-06-17 Karin L svarar Emma D
    Emma och Oskar jag kommer till ert paradis och tar en fika i er underbara fina trädgård när ni tillträtt. Åh välkomna till "Enköping " som är Sveriges närmaste stad! Önskar er en fin midsommar! Bästa hälsningar Karin
  • Anette H skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-05

Karin sålde vårat hus dagen efter visningen, något vi inte trodde vara möjligt till det pris vi önskade.
    Anledningen till det tror vi är att Karin är otroligt proffsig , vänlig och man får ett förtroende för henne. Läs mer
    2020-06-17 Karin L svarar Anette H
    Tack snälla Anette och Mats för ert förtroende att sälja ert fina hus. Det har varit ett fint samarbete och vi ses snart till tillträdet. Trevlig midsommar! Bästa hälsningar / Karin
  • Jonas G skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-01

Karin hjälpte mig med försäljningen av en bostadsrätt och jag kan varmt rekommendera Karin till andra som vill sälja sin bostad. Karin jobbade snabbt, proffsigt & ambitiöst. Marknadsförde objektet på bästa tänkbara vis genom taktiska inlägg alla sociala medier och nätverk, hade en snabb och tydlig återkoppling efter alla kundmöten så man var uppdaterad hela tiden vilket ger en känsla av trygghet. Jag ger Karin Lindberg på Länsförsäkringar 5 av 5 i betyg. / Jonas Läs mer
    2020-06-02 Karin L svarar Jonas G
    Tack Jonas jag blir så glad! Så roligt att marknadsföringen och bearbetningen av spekulanter gav en snabb och smidig försäljning av din bostadsrätt. Vi ses snart när det är dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Karin Lindberg